|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Laatste kans op Europees voetbal vandaag, als we dat niet halen zie ik het volgende seizoen weer somber tegemoet....
Hoop dat het 2-0 wordt! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
WIJ GAAN WINNEN ALLEEN HOEVEEL IS DE VRAAG............
IK DENK 3 - 1 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
ik denk 1-1, sorry lads, de beker moet helemaal leeg vrees ik |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: No offense maar.., Dat gifbeker idee moet geen slagzin van ons worden. |
|
|
|
|
El
|
|
|
WE ZULLEN ZE LATEN BEVEN....... |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Ja sorry, op het moment dat ik het schreef dacht ik al oh nee.....
Ik zal het anders formuleren:
Ik denk 1-1, sorry jongens maar de strontkar moet helemaal leeg...... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik hoop voor Feyenoord winst , ik denk echter dat we het niet gaan redden , NAC heeft t gevoel dat ze sterk zijn en zijn dat ook wel een beetje , ik zie Feyenoord niet zomaar even winnen van die lui , ik voorzie een gelijkspel maar t kan ook nog erger , als t maar niet eindigt in een frustratiezooitje.............................. sorry mensen maar ik kijk met vrienden voor de buis............. sterkte in de kuip waar ik inzet op14.500 mensen..................... |
|
|
|
|
Andre72
|
|
|
We moeten winnen, wij moeten er als een 12e man achter gaan staan. Dat nac moet gewoon bang worden, het elftal moet keihard knokken en met onze steun moet het lukken!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hmm, er zijn 22.000 kaarten verkocht, Jantje, dus dan doen er toch zo'n 7000 aan liefdadigheid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door Els -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
mooi!!!!!!!!!!!!! had ik eerlijk gezegd niet verwacht , maar wel leuk , ik wordt net gebeld door me maatje , hij komt me om 12.30 u ophalen en gaan toch ook effe............................ |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2009 - 11:20 schreef johan mansveld het volgende:[..] Ja sorry, op het moment dat ik het schreef dacht ik al oh nee..... Ik zal het anders formuleren: Ik denk 1-1, sorry jongens maar de strontkar moet helemaal leeg...... Hahahahaha ok ok :p |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Gudde heeft met zijn mislukte rampenplan iedereen nog een geweldige oppepper gegeven voor deze wedstrijd,dus het zal wel een spektakel gaan worden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2009 - 11:33 schreef jantje 1974 het volgende:mooi!!!!!!!!!!!!! had ik eerlijk gezegd niet verwacht , maar wel leuk , ik wordt net gebeld door me maatje , hij komt me om 12.30 u ophalen en gaan toch ook effe............................ Zwaai ff, als je er bent |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die