BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Alles weer koek en ei? Nee hoor...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 12 januari 2008 - 13:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Alles weer koek en ei? Nee hoor...

Mike en Amanda blijven samen achter in de keuken als Claire buiten gaat wandelen met Dilana. Mike grijpt zijn kans schoon en spreekt Amanda er direct over aan dat het niet echt botert tussen de twee dames. "Het klikt niet echt tussen jullie hè?", vraagt de zwerver. "Nee", bevestigt Amanda. "Ik weet ook niet of het aan jou ligt, maar ze stelt zich wel erg egoïstisch op tegenover jou", vindt Mike. De Amsterdamse zegt dat het ook al lang niet meer om die contactpunten gaat. "Ze kan gewoon niets over mij vertellen. Want Brian speelt zo leuk gitaar en Mike is zo schattig, maar over mij weet ze gewoon niks", pruilt Amanda. "Ik houd gewoon niet van dat soort mensen. Ik zit hier al een jaar en zij nog maar net en ik geef niet zo maar op", gromt ze nog eens. Dan wenst Mike haar nog smakelijk eten en ze spreken af om straks nog wat te gaan kletsen. Dan vertrekt Amanda met haar ontbijtje naar haar vriendje, beneden in bed.

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Alles weer koek en ei? Nee hoor...

0.0049130