BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oplichters als sponsors?!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
mommy1908
 mommy1908 - donderdag 21 mei 2009 - 16:32   quote  deeplink  
Keurkozijn als sponsor van Feyenoord?!?!? Veel gekker moet het niet worden. Feyenoord, de club van hard werkende mensen op het veld en arbeiders op de tribune die hun zuur verdiende centen graag investeren in een kaartje om hun cluppie te kunnen steunen.

Maar als ik dan elke keer weer keurkozijn moet zien staan vind ik het wel een beetje jammer. Oplichters zijn het! Mensen geld afhandig maken met mooie praatjes, dat is waar ze goed in zijn. Waarschijnlijk al met vele feyenoord supporters of van welke club dan ook als slachtoffer. WEG MET DIE OPLICHTERS ALS SPONSOR!!

Eén iemand zal vast niet veel uitmaken maar mij zie je niet meer in de kuip zolang die klootzakken sponsor zijn. Eén advies doe absoluut helemaal geen zaken me die lui.
Shinjinr1
 Shinjinr1 - donderdag 21 mei 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Maar wij als dupporters laten het ook afweten
Mike-Fr
 Mike-Fr - donderdag 21 mei 2009 - 17:05   quote  deeplink  
dan kijk je toch lekker niet
waar slaat dit nou weer op
misschien betalen ze feyenoord wel veel geld
R()b
 R()b - donderdag 21 mei 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 16:32 schreef mommy1908 het volgende:
Keurkozijn als sponsor van Feyenoord?!?!? Veel gekker moet het niet worden. Feyenoord, de club van hard werkende mensen op het veld en arbeiders op de tribune die hun zuur verdiende centen graag investeren in een kaartje om hun cluppie te kunnen steunen.

Maar als ik dan elke keer weer keurkozijn moet zien staan vind ik het wel een beetje jammer. Oplichters zijn het! Mensen geld afhandig maken met mooie praatjes, dat is waar ze goed in zijn. Waarschijnlijk al met vele feyenoord supporters of van welke club dan ook als slachtoffer. WEG MET DIE OPLICHTERS ALS SPONSOR!!

Eén iemand zal vast niet veel uitmaken maar mij zie je niet meer in de kuip zolang die klootzakken sponsor zijn. Eén advies doe absoluut helemaal geen zaken me die lui.
?????????????????????????????????????????????????????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door R()b --
Rovert
 Rovert - donderdag 21 mei 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 16:32 schreef mommy1908 het volgende:
Keurkozijn als sponsor van Feyenoord?!?!? Veel gekker moet het niet worden.
Laat me raden, je hebt een probleem met keurkozijn (gehad)?
s_403_
 s_403_ - donderdag 21 mei 2009 - 18:07   quote  deeplink  
Kunnen we niet automatisch gaan stemmen dat dit soort topics na een x aantal stemmen d'raf gaan?
Jeli
 Jeli - donderdag 21 mei 2009 - 22:04   quote  deeplink  
Ik heb wel eens een probleem met Fortis gehad. En mijn Trust-muis was ook waardeloos...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oplichters als sponsors?!









0.0067682