BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker op vakantie jongens bedankt voor dit seizoen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Shinjinr1
 Shinjinr1 - donderdag 21 mei 2009 - 16:41   quote  deeplink  
Bedankt jongens

Als jullie nou met een goede instelling het veld in waren gekomen Ok.
Maar deze wanvertoning vandaag.

Gewoon de cler, El Ahmadi, Landzaat, Bruins, Slory, Hofland weg en gewoon met de jeugd verder.

trap die geldkloppers eruit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2009 door Thomas --
Mike-Fr
 Mike-Fr - donderdag 21 mei 2009 - 16:52   quote  deeplink  
ben het hier volkomen mee eens
Rovert
 Rovert - donderdag 21 mei 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 16:41 schreef Shinjinr1 het volgende:

Gewoon de cler, El Ahmadi, Landzaat, Bruins, Slory, Hofland weg en gewoon met de jeugd verder.

Is Bruins geen jeugd meer?
fey21
 fey21 - donderdag 21 mei 2009 - 17:52   quote  deeplink  
bruins staat in mijn boekje gelijk aan klootzak

in jullie versie staat vast een drukfout
R()b
 R()b - donderdag 21 mei 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 17:52 schreef fey21 het volgende:
bruins staat in mijn boekje gelijk aan klootzak

in jullie versie staat vast een drukfout
Omdat die jongen een slecht seizoen draait?
Wat overdreven zeg.
Rovert
 Rovert - donderdag 21 mei 2009 - 17:57   quote  deeplink  
Denk dat Bruins verkeerd gebruikt is door de trainers dit seizoen, en deze jongen heeft een flegmatieke houding die lastig is om te accepteren voor veel supporters
fey21
 fey21 - donderdag 21 mei 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 17:53 schreef R()b het volgende:

[..]

Omdat die jongen een slecht seizoen draait?
Wat overdreven zeg.
gewoon opzouten met die jongen..
is niet goed genoeg en ik zie hem ook niet werken als een dirk kuyt, anders zou ik er nog wat sympathie voor kunnen opbrengen.
R()b
 R()b - donderdag 21 mei 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 17:57 schreef Rovert het volgende:
Denk dat Bruins verkeerd gebruikt is door de trainers dit seizoen, en deze jongen heeft een flegmatieke houding die lastig is om te accepteren voor veel supporters
Klopt heeft alle keren als linksbuiten gespeeld , maar helaas zien sommige dat soort dingen niet , die kijken niet verder en gillen maar wat.

fey21 kijk nog maar eens alle samenvattingen na , dan zul je het zelf zien met je gegil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door R()b --
fey21
 fey21 - donderdag 21 mei 2009 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 18:01 schreef R()b het volgende:

[..]

Klopt heeft alle keren als linksbuiten gespeeld , maar helaas zien sommige dat soort dingen niet , die kijken niet verder en gillen maar wat.
ik kijk naar zijn houding, zijn wil om te spelen..
die vind ik nergens!
dan kun je liever hofs op zijn positie zetten.
Die werkt zich in ieder geval een slag in de rondte.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door fey21 --
Rovert
 Rovert - donderdag 21 mei 2009 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 18:03 schreef fey21 het volgende:

[..]

ik kijk naar zijn houding, zijn wil om te spelen..
die vind ik nergens!
dan kun je liever hofs op zijn positie zetten.
Die werkt zich in ieder gavel een slag in de rondte.
Laat Mario eens met hem werken, die 2 kennen elkaar nog.
fey21
 fey21 - donderdag 21 mei 2009 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 18:06 schreef Rovert het volgende:

[..]

Laat Mario eens met hem werken, die 2 kennen elkaar nog.
Ik wil wel zien wat mario met hem kan.
maar anders moet hij na volgend seizoen gewoon opzouten naar juventus.
Daar wilde hij toch al zo graag heen, misschien dat hij daarvoor wel wil spelen.
jo3h
 jo3h - donderdag 21 mei 2009 - 18:18   quote  deeplink  
je moet die makaay eens een schop onder zijn kont geven want daar hoor ik niemand over. en hofland en de clerc gewoon houden en tiendali dani fernades en cisse erbij dan ben je klaar
jo3h
 jo3h - donderdag 21 mei 2009 - 18:21   quote  deeplink  
en die vlemmings had nooit met leerdam moeten beginnen maar met tiendali want dit is al weer de zoveelste fout die hij maakt tegen nac die tweede coal hij kan het nog niet aan zo wedsrtrijd te onervaren lijkt mij
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 mei 2009 - 19:16   quote  deeplink  
Bruins volgend seizoen achter Slory wordt de gevaarlijkste linkerkant van nederland.

dat het seizoen verkloot is hebben wij te danken aan Verbeek en aan die ellendige peter bosz.
giel
 giel - donderdag 21 mei 2009 - 19:28   quote  deeplink  
Hopelijk komt Mario met een hele grote bezem en weg met alle oude Zakkevullers vul de namen maar zelf in
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 09:35   quote  deeplink  
Makaay is gewoon een statische spits die goed gebruikt moet worden. Als dat niet zo is, hoeft dat niet perse te betekenen dat Makaay niet meer kan voetballen
gjw
 gjw - vrijdag 22 mei 2009 - 09:43   quote  deeplink  
heel het team op straat schoppen op de jonkies na
walnoot
 walnoot - vrijdag 22 mei 2009 - 09:45   quote  deeplink  
ben het helemaal met gjw eens
Els
 Els - vrijdag 22 mei 2009 - 09:50   quote  deeplink  
Van Persie was bij Feyenoord ook een flegmatieke speler, die (daardoor?) slecht lag bij het legioen en enkele trainers. Bij Arsenal en het Nederlands elftal speelt hij goed en staat zijn positie niet of nauwelijks ter discussie. Laten we het erop houden, dat het dus aan beiden lag, aan van Persie, en aan Feyenoord. Van Persie heeft geleerd. Nu Feyenoord nog. Ik denk dat we iets meer geduld moeten hebben met Bruins, en Feyenoord moet een manier vinden, om dit soort jongen tot een groter rendement te krijgen, in het eigen elftal.
Als je naar de historie van de club kijkt, en dan vooral de laatste jaren, dan zie je dit fenomeen wel vaker, matig bij Feyenoord, top in een ander elftal. En dit is zowel bij een lager als bij een hoger niveau dan Feyenoord. De conclusie lijkt dus gerechtvaardigd, dat het aan Feyenoord ligt. Nogmaals, ik hoop dat ze heel snel leren.
Els
 Els - vrijdag 22 mei 2009 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 09:43 schreef gjw het volgende:
heel het team op straat schoppen op de jonkies na
Ben het volstrekt met je oneens. Ten eerste is het kapitaalvernietiging, en dat kan Feyenoord zich echt niet veroorloven. Ten tweede, laat Feyenoord nou eerst eens analyseren hoe het toch komt, dat bijna iedereen het dieptepunt van zijn carriere bij ons beleefd. Ik heb de indruk dat er iets halsstarrig mis is, in de structuur, of het klimaat of de begeleiding of.... bij Feyenoord. Laat ze daar hun energie insteken ipv in het schoppen van oudere spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2009 door Els --
El
 El - vrijdag 22 mei 2009 - 10:33   quote  deeplink  
Ben het volledig met je eens, Els. We hebben iedereen nu hard nodig. Bovendien wordt het voor spelers helaas steeds minder aantrekkelijk om voor onze club te kiezen. We spelen geen Europees voetbal en de verhalen over salarissen die niet betaald zouden kunnen worden en spelers die eventueel gratis de deur uit moeten geven ook niet echt een solide indruk. En we hebben met dit team [op een paar na] vorig seizoen tot de winterstop prima gepresteerd en de beker gepakt. Ik hoop dat deze groep in ieder geval bij elkaar blijft en ik heb er alle vertrouwen in dat Mario er het beste uit gaat halen. Op naar volgend seizoen!
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 09:43 schreef gjw het volgende:
heel het team op straat schoppen op de jonkies na
Dit dom geleuter heb ik nu wel genoeg gelezen. Biseswar en Wijnaldum speelde gisteren ook niet bepaald de sterren van de hemel.
don 42
 don 42 - vrijdag 22 mei 2009 - 12:47   quote  deeplink  
Grootverdieners Feyenoord onwaardig.
Geefze allemaaal eens 50 procent jaarloon eraf voor dit seizoen.
Want deze wanprestatie van dit typhus volk was toch niet om aan te zien.
Gaat die tomasson zig nog doodleuk lopen te bemoeien met 020
Of morten olsen daar wel of geen trainer moet worden.
Oprotten Tomasson en de rest ook.
Dan maar door met de jongere generatie.
Tomasssen, Makaay, de Cler, Bahia, Lucius, Timmer. OPROTTEN
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 12:47 schreef don 42 het volgende:

Oprotten Tomasson en de rest ook.
Dan maar door met de jongere generatie.
Tomasssen, Makaay, de Cler, Bahia, Lucius, Timmer. OPROTTEN
jij snapt er echt heel veel van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2009 door Rovert --
fey21
 fey21 - vrijdag 22 mei 2009 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 09:50 schreef Els het volgende:
Van Persie was bij Feyenoord ook een flegmatieke speler, die (daardoor?) slecht lag bij het legioen en enkele trainers. Bij Arsenal en het Nederlands elftal speelt hij goed en staat zijn positie niet of nauwelijks ter discussie.
van persie is gewoon goed...
hij kan wel dezelfde houding hebben, maar hij combineert dat met geweldig spel..
Els
 Els - vrijdag 22 mei 2009 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:02 schreef fey21 het volgende:

[..]

van persie is gewoon goed...
hij kan wel dezelfde houding hebben, maar hij combineert dat met geweldig spel..
Maar dat was hij zelden bij ons. Is pas goed gaan spelen bij Arsenal. Luigi Bruins was bij Excelsior ook gewoon goed, en elke club liep naar hem te lonken. Ik kan niet geloven dat iedereen die het in hem zag zitten, dat fout zag. Ik geloof ook niet, dat je in 1 of 2 jaar het voetballen afleert. Dus ligt het ergens anders aan. Oorzaak ontdekken en oplossen.
danny four
 danny four - vrijdag 22 mei 2009 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:10 schreef Els het volgende:

[..]

Maar dat was hij zelden bij ons. Is pas goed gaan spelen bij Arsenal. Luigi Bruins was bij Excelsior ook gewoon goed, en elke club liep naar hem te lonken. Ik kan niet geloven dat iedereen die het in hem zag zitten, dat fout zag. Ik geloof ook niet, dat je in 1 of 2 jaar het voetballen afleert. Dus ligt het ergens anders aan. Oorzaak ontdekken en oplossen.
Daar leg je de vinger op een zere plek,we moeten eens gaan kijken waarom spelers hier schijnen te verlammen en later in een ander shirt in de kuip wel goed presteren.
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - vrijdag 22 mei 2009 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:10 schreef Els het volgende:

[..]

Maar dat was hij zelden bij ons. Is pas goed gaan spelen bij Arsenal. Luigi Bruins was bij Excelsior ook gewoon goed, en elke club liep naar hem te lonken. Ik kan niet geloven dat iedereen die het in hem zag zitten, dat fout zag. Ik geloof ook niet, dat je in 1 of 2 jaar het voetballen afleert. Dus ligt het ergens anders aan. Oorzaak ontdekken en oplossen.
Ik moet zeggen dat Els regelmatig de zaken rondom Feyenoord op een heel realistische manier verkondigt, miss iets voor de nieuwe RvC? ;)
Ik vermoed dat spelers die gehaald worden bij Feyenoord (ala Bruins, el ahmadi) echt wel kunnen voetballen maar gebukt gaan onder de druk. Dat hoort er natuurlijk bij in het prof voetbal, maar het gaat erom of je dat als trainer en de club in z'n geheel goed kan begeleiden. Natuurlijk heb je als nieuwkomer bij Fc Groningen misschien minder druk om te presteren, maar dat wil niet zeggen dat het daar allemaal vanzelf gaat. Ik heb het gevoel (is ook logisch) dat door de zgn. top-3 sticker die Feyenoord draagt, spelers te graag willen bewijzen dat ze Feyenoord weer op het o zo geliefde hoge niveau kunnen krijgen, nl. in de top 3!!! Maar daar is helaas meer voor nodig dan een aantal nieuwe talentjes, aangezien er meer mis is bij Feyenoord dan alleen maar een gebrek aan goede voetballers (want die hebben we echt wel in de selectie en in de jeugd) en gebrek aan geld. Misschien moet Feyenoord overwegen om nieuwe spelers niet te bombarderen tot reddingsgoden en met veel bombari halen onder het mom 'nu gaat het goed komen'. Haal die druk bij de spelers weg, stel je doelstelling als club bij en laat die jongens lekker doen waar zij goed in behoren te zijn, nl. voetballen. En verkondig dan als bestuur zijnde dat je op termijn wilt groeien naar een top club, maar leg die verantwoording niet zo zwaar neer bij de (niewe) spelers op het veld. Dat wordt misschien niet zo expliciet tegen ze gezegd, maar ik heb wel het vermoeden dat iedere speler die bij ons komt voetballen dat impliciet wel voelt: 'ik zit nu bij Feyenoord man, wow, nu moet ik wel even gaan bewijzen tegenover al die fans dat ik goed kan voetballen en ik in R'dam eindelijk weer eens voor een feestje kan zorgen.' Er is niets mis met dat gevoel om Feyenoord te helpen, maar legt wel druk op iemands schouders en kan negatieve invloed hebben op iemands spel.

Of zie ik het nu verkeerd?
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 22 mei 2009 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:47 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat Els regelmatig de zaken rondom Feyenoord op een heel realistische manier verkondigt, miss iets voor de nieuwe RvC? ;)
Ik vermoed dat spelers die gehaald worden bij Feyenoord (ala Bruins, el ahmadi) echt wel kunnen voetballen maar gebukt gaan onder de druk. Dat hoort er natuurlijk bij in het prof voetbal, maar het gaat erom of je dat als trainer en de club in z'n geheel goed kan begeleiden. Natuurlijk heb je als nieuwkomer bij Fc Groningen misschien minder druk om te presteren, maar dat wil niet zeggen dat het daar allemaal vanzelf gaat. Ik heb het gevoel (is ook logisch) dat door de zgn. top-3 sticker die Feyenoord draagt, spelers te graag willen bewijzen dat ze Feyenoord weer op het o zo geliefde hoge niveau kunnen krijgen, nl. in de top 3!!! Maar daar is helaas meer voor nodig dan een aantal nieuwe talentjes, aangezien er meer mis is bij Feyenoord dan alleen maar een gebrek aan goede voetballers (want die hebben we echt wel in de selectie en in de jeugd) en gebrek aan geld. Misschien moet Feyenoord overwegen om nieuwe spelers niet te bombarderen tot reddingsgoden en met veel bombari halen onder het mom 'nu gaat het goed komen'. Haal die druk bij de spelers weg, stel je doelstelling als club bij en laat die jongens lekker doen waar zij goed in behoren te zijn, nl. voetballen. En verkondig dan als bestuur zijnde dat je op termijn wilt groeien naar een top club, maar leg die verantwoording niet zo zwaar neer bij de (niewe) spelers op het veld. Dat wordt misschien niet zo expliciet tegen ze gezegd, maar ik heb wel het vermoeden dat iedere speler die bij ons komt voetballen dat impliciet wel voelt: 'ik zit nu bij Feyenoord man, wow, nu moet ik wel even gaan bewijzen tegenover al die fans dat ik goed kan voetballen en ik in R'dam eindelijk weer eens voor een feestje kan zorgen.' Er is niets mis met dat gevoel om Feyenoord te helpen, maar legt wel druk op iemands schouders en kan negatieve invloed hebben op iemands spel.

Of zie ik het nu verkeerd?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden
danny four
 danny four - vrijdag 22 mei 2009 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:47 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat Els regelmatig de zaken rondom Feyenoord op een heel realistische manier verkondigt, miss iets voor de nieuwe RvC? ;)
Ik vermoed dat spelers die gehaald worden bij Feyenoord (ala Bruins, el ahmadi) echt wel kunnen voetballen maar gebukt gaan onder de druk. Dat hoort er natuurlijk bij in het prof voetbal, maar het gaat erom of je dat als trainer en de club in z'n geheel goed kan begeleiden. Natuurlijk heb je als nieuwkomer bij Fc Groningen misschien minder druk om te presteren, maar dat wil niet zeggen dat het daar allemaal vanzelf gaat. Ik heb het gevoel (is ook logisch) dat door de zgn. top-3 sticker die Feyenoord draagt, spelers te graag willen bewijzen dat ze Feyenoord weer op het o zo geliefde hoge niveau kunnen krijgen, nl. in de top 3!!! Maar daar is helaas meer voor nodig dan een aantal nieuwe talentjes, aangezien er meer mis is bij Feyenoord dan alleen maar een gebrek aan goede voetballers (want die hebben we echt wel in de selectie en in de jeugd) en gebrek aan geld. Misschien moet Feyenoord overwegen om nieuwe spelers niet te bombarderen tot reddingsgoden en met veel bombari halen onder het mom 'nu gaat het goed komen'. Haal die druk bij de spelers weg, stel je doelstelling als club bij en laat die jongens lekker doen waar zij goed in behoren te zijn, nl. voetballen. En verkondig dan als bestuur zijnde dat je op termijn wilt groeien naar een top club, maar leg die verantwoording niet zo zwaar neer bij de (niewe) spelers op het veld. Dat wordt misschien niet zo expliciet tegen ze gezegd, maar ik heb wel het vermoeden dat iedere speler die bij ons komt voetballen dat impliciet wel voelt: 'ik zit nu bij Feyenoord man, wow, nu moet ik wel even gaan bewijzen tegenover al die fans dat ik goed kan voetballen en ik in R'dam eindelijk weer eens voor een feestje kan zorgen.' Er is niets mis met dat gevoel om Feyenoord te helpen, maar legt wel druk op iemands schouders en kan negatieve invloed hebben op iemands spel.

Of zie ik het nu verkeerd?
Dit sluit helemaal aan bij els haar verhaal en ik denk dat
dit ook mede de Bottleneck is geweest.
Ik kan dit verhaal ook helemaal volgen,en ben het eens met jullie zienswijze.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 22 mei 2009 - 18:16   quote  deeplink  
dat is het ergste wij weten het.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker op vakantie jongens bedankt voor dit seizoen









0.0066649