BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers bepalen zelf hoelang hun vakantie is

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 mei 2009 - 17:52   quote  deeplink  
De selectie van Feyenoord is er vandaag met succes in geslaagd hun vakantietijd te bepalen op een maand of 2.Door de uitschakeling in de play-offs kunnen de semi vedetten heerlijk weken lang uitrusten op de playa in het zonnetje.Wees nou eens eerlijk dat hebben deze jongens toch dik verdiend????.Vandaag konden ze niet alleen voetballen voor de winst maar ook voor een extra wedstrijdje gratis voor de seizoenkaarthouders.Maar nee de supporters die al 2 seizoenen in de kou staan te voorzien van dat extraatje werd ze iets teveel..Maar nee niks is minder waar ze kozen voor hun eigen vakantie en laten hun supporters 3 x dubbel in de kou staan.
We kunnen geen spelers halen maar Mario en Leo we kunnen er altijd een paar wegtrappen.
Rovert
 Rovert - donderdag 21 mei 2009 - 17:59   quote  deeplink  
Nu kan Been wel rustiger toewerken naar het begin van het seizoen. Wat hebben wij nou te zoeken in Europa???
Dick
 Dick - donderdag 21 mei 2009 - 18:07   quote  deeplink  
Wat heb dat schoolelftal te zoeken in de Eredevisie.
We gaan nu spijkers met koppen slaan.
Dus reken er maarop,dat er koppen gaan vallen.
Ook bij de ouderen op zijn minst 4 stuks
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 mei 2009 - 19:21   quote  deeplink  
precies scenario waar ik op gehoopt heb. Geeft Mario gelegenheid rustig te bouwen aan het elftal.
puffin
 puffin - donderdag 21 mei 2009 - 19:45   quote  deeplink  
zal wel diverse topic-schrijvers 'over mij heen' krijgen maar al weken baal ik van het gepsychologiseer van Vlemmings. Heeft veel mensen bewierookt met zijn uitlating 'we zijn aan een goede reeks bezig'. Helaas was dat niet het geval maar met portie geluk en fortuin haalden we punten binnen en konden kostelijk (nu kotselijk) toezien dat Utrecht, Nac, Vitesse en Nec geen punten pakten. Dus leek het alsof de zon ging schijnen. Echter, ik heb alle thuisduels gezien en steeds weer geconstateerd dat ze niet beter zijn gaan voetballen, niet fit zijn, geen samenhang hebben en dat Vlemmings verkeerde keuzes maakt. Dat laatste: Leerdam (ligt niet aan die jongen, is er niet aan toe), de wel-niet-terugkeer van Cler (ook vandaag weer bizar slecht invallend). En overall: het behoudende spel. Met als dieptepunt vanmiddag, hoe slecht en slap kan je een wedstrijd spelen...
Nee, verantwoordelijkheid ligt bij spelers maar zeker ook bij Vlemmings die hand boven hoofd hield bij falende spelers en maar door bleef gaan met roepen dat het 'goed ging'. Prettige vakantie (en volgend seizoen zit ik gewoon weer tweewekelijks in De Kuip want de club blijf ik trouw, de spelers -topic dus- kunnen het last minute boeken...).
danny four
 danny four - donderdag 21 mei 2009 - 19:45   quote  deeplink  
We hebben de wereld talenten voor de komende jaren dus dat hoeft geen probleem te
zijn indien wij allemaal de factor tijd kunnen verdragen en we moeten waar mogelijk de schuldenlast terug gaan brengen zodat we niet steeds noodgedwongen onze toppers straks aan de regio clubs moeten verkopen voor te weinig.
Er moet een open solicitaie procedure komen voor instap directie leden die onze club op de rails willen en kunnen helpen en onder de supervisie en toetsing van een aantal wijzeheren(clubiconen)en oa mario en leo.
Dan kunnen we ook eens een prijs binnen halen door die Gudde/Jacobs en Perridon een veeg onder hun gat te geven.
Deze kwasten zijn geen feyenoord en voelen geen Feyenoord en worden ook nooit geen Feyenoord..maar de tranen van Gerard die zijn en waren van Feyenoord.

Dankjewel Gerard.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 mei 2009 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 19:21 schreef hotjumper het volgende:
precies scenario waar ik op gehoopt heb. Geeft Mario gelegenheid rustig te bouwen aan het elftal.
Eens...

maar toch doet t pijn.
Jeli
 Jeli - donderdag 21 mei 2009 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 19:21 schreef hotjumper het volgende:
precies scenario waar ik op gehoopt heb. Geeft Mario gelegenheid rustig te bouwen aan het elftal.
Precies. Dit is alleen maar gunstig voor volgend seizoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 mei 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 19:45 schreef danny four het volgende:
We hebben de wereld talenten voor de komende jaren dus dat hoeft geen probleem te
zijn indien wij allemaal de factor tijd kunnen verdragen en we moeten waar mogelijk de schuldenlast terug gaan brengen zodat we niet steeds noodgedwongen onze toppers straks aan de regio clubs moeten verkopen voor te weinig.
Er moet een open solicitaie procedure komen voor instap directie leden die onze club op de rails willen en kunnen helpen en onder de supervisie en toetsing van een aantal wijzeheren(clubiconen)en oa mario en leo.
Dan kunnen we ook eens een prijs binnen halen door die Gudde/Jacobs en Perridon een veeg onder hun gat te geven.
Deze kwasten zijn geen feyenoord en voelen geen Feyenoord en worden ook nooit geen Feyenoord..maar de tranen van Gerard die zijn en waren van Feyenoord.

Dankjewel Gerard.
Goed verhaal Danny..
Marciano
 Marciano - donderdag 21 mei 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Gelikig scoorden Lurlink niet!
Marciano
 Marciano - donderdag 21 mei 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 21:57 schreef Marciano het volgende:
Gelukig scoorden Lurlink niet!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 mei 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 21:57 schreef Marciano het volgende:
Gelikig scoorden Lurlink niet!
Maak hem niet uit denk,had toch al de dag van zijn leven..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers bepalen zelf hoelang hun vakantie is









0.0058360