BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders bestuur moet weg!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
JEwait
 JEwait - donderdag 21 mei 2009 - 18:07   quote  deeplink  
De investeerdersgroep die Feyenoord er bovenop zou moeten helpen, haakte af vanwege het beleid dat de club voert. De investeerders houden de deur nog wel op een kier, maar geven aan geen geld te willen steken in het huidige beleid, zo staat geschreven in een uitgegeven persbericht.

“Het probleem bij Feyenoord wordt niet opgelost door uitsluitend geld te vragen en door te gaan zoals het ging. De groep van investeerders is van mening, dat binnen een kostendekkend budget van 37 miljoen euro betaald voetbal aan de top, bij goed beleid, mogelijk is. Dat is dit jaar in de Nederlandse competitie ondubbelzinnig aangetoond”, schrijft woordvoerder Karel Peters.

“De groep van investeerders, die overigens al voor zeer vele miljoenen aan de club bijgedragen heeft, is het veel waard dat het Feyenoord goed gaat. De groep was en is bereid in de club aanvullend te investeren doch is ervan overtuigd dat de huidige aanpak binnen de club niet tot het voor Feyenoord zo hoog nodige resultaat zal leiden. De groep van investeerders wenst Feyenoord het allerbeste en zal de gang van zaken met zorg blijven volgen.”

De clubleiding van Feyenoord wil wel een geldinjectie, maar weigert te voldoen aan de eis van de investeerders om hen te laten meebeslissen over het beleid. “Het zal eenieder duidelijk zijn dat aan het beschikbaar stellen van belangrijke financiële middelen ook redelijk te stellen voorwaarden zijn verbonden”, weigert de groep die voorwaarde te laten vallen.

Dus het licht aan het bestuur. Als het bestuur een feyenoord hart heeft nemen ze ontslag om feyenoord verder te helpen. Hun kunnen feyenoord helpen en het bestuur heeft gefaalt in alles!.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - donderdag 21 mei 2009 - 18:11   quote  deeplink  
het bestuur heeft zeker gefaalt. vraagje hoe zit het nou met dani. komt hij nog wel en cisse?
JEwait
 JEwait - donderdag 21 mei 2009 - 18:13   quote  deeplink  
Ik hoop het wel, want ik denk toch wel dat dani een versterking is maar cisse weet ik nog niet. Ik hoop het gewoon±P
jef-FR-ey
 jef-FR-ey - donderdag 21 mei 2009 - 18:18   quote  deeplink  
gudde en jacobs stellen hun eigen belangen voor feyenoord, als ze echte manenn zijn en in de spiegel kijken moeten ze gewoon opstappen.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - donderdag 21 mei 2009 - 18:19   quote  deeplink  
het bestuur denkt dat je met budget van 37 milj. de kosten kan dekken, maar met 21 milj. schuld gaat dat ook niet

ik denk dat het bestuur zich maar is moet afvragen hoe deze jongens aan al dat geld komen . ik denk niet dat ze allemaal de staatsloterij hebben gewonnen .

ik denk dat het komt hoe zij hun bedrijven runnen

sorry bestuur ik zou daar een voorbeeld aannemmen hoe jullie het gedaan hebben weet ik zeker dat het niet goed komt
JEwait
 JEwait - donderdag 21 mei 2009 - 18:26   quote  deeplink  
Het zegt zowieso al iets als de investeerders niks in feyenoord willen stoppen door het bestuur dan weet je al dat het bestuur niet klopt.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - donderdag 21 mei 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 18:26 schreef JEwait het volgende:
Het zegt zowieso al iets als de investeerders niks in feyenoord willen stoppen door het bestuur dan weet je al dat het bestuur niet klopt.
de sponsors hebben er al zat inzitten ,het bestuur is bang voor hun plekje dat is waar het omgaat
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - donderdag 21 mei 2009 - 18:31   quote  deeplink  
ik weet niet hoe de rest van de suuporters er over denkt maar van de herik hebben we weg gekregen (wat ik Persoonlijk jammer vond) maar gudde ,jacobs en rvc Kunnen we toch ook wel weg krijgen
Peer
 Peer - donderdag 21 mei 2009 - 18:45   quote  deeplink  
Ik heb geen waardeoordeel over het huidige bestuur. Van de 21 miljoen schuld is er wel 7 miljoen aan de belasting. Nog een vuiltje uit de tijd van van de Herik!!
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - donderdag 21 mei 2009 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 18:45 schreef Peer het volgende:
Ik heb geen waardeoordeel over het huidige bestuur. Van de 21 miljoen schuld is er wel 7 miljoen aan de belasting. Nog een vuiltje uit de tijd van van de Herik!!
oke maar hoeveel jaar is dat alweer geleden is daarna niet beter gegaan .
konde dit jaar de guzman voor 14 miljoen verkopen . hadden er nog maar 7 over geweest
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 mei 2009 - 18:54   quote  deeplink  
ik verkeer dus in goed gezelschap met mijn weigering extra te lappen zolang dit bestuur er zit.
f'noord08
 f'noord08 - donderdag 21 mei 2009 - 19:39   quote  deeplink  
Een ding voorop gesteld, ik heb geen hoge muts op van dit bestuur maar persoonlijk denk ik de de heer Peridon en z'n mannen Feyenoord alleen maar gebruiken om een publicieteitsstunt uit te halen. Een jaar geleden hetzelfde wazige verhaal alleen hebben zijn familie ''meneer trust'' toen laten opnemen in een of ander gekkenhuis omdat hij een beetje doorgedraaid was. Negatieve reclame is ook reclame en nog spotgoedkoop ook! Vergeet niet de helikopter van trust bij het afscheid van Gerard Meijer, kost hem een paar liter benzine maar is wel nationaal op de TV....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 mei 2009 - 19:48   quote  deeplink  
Toch word het dus een spannende zomer.
Shiva
 Shiva - donderdag 21 mei 2009 - 22:33   quote  deeplink  
ooit hadden we tijden dat zo bestuur de kuip uit werd gejaagd..
maar ja vroeger was alles beter(H)...zelfs het geweld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 mei 2009 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 19:39 schreef f'noord08 het volgende:
Een ding voorop gesteld, ik heb geen hoge muts op van dit bestuur maar persoonlijk denk ik de de heer Peridon en z'n mannen Feyenoord alleen maar gebruiken om een publicieteitsstunt uit te halen. Een jaar geleden hetzelfde wazige verhaal alleen hebben zijn familie ''meneer trust'' toen laten opnemen in een of ander gekkenhuis omdat hij een beetje doorgedraaid was. Negatieve reclame is ook reclame en nog spotgoedkoop ook! Vergeet niet de helikopter van trust bij het afscheid van Gerard Meijer, kost hem een paar liter benzine maar is wel nationaal op de TV....
Je haald de mensen door elkaar.Jij bedoelt die vent uit Ter aar die zijn komplete vermogen 7 miljoen wou schenken aan zijn liefde Feyenoord.Deze man was een beetje doorgedraaid en zijn familie stak daar een stokkie voor.Als het mijn pa was had ik hem opgesloten in de kelder;)Perridon bezit 500 miljoen en nog wat.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - donderdag 21 mei 2009 - 22:46   quote  deeplink  
als ik gudde moet geloven wilde het bestuur geen 3 miljoen van de begroting inleveren om een investering van ettelijke miljoene te verkrijgen,wie snapt dit ?
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 21 mei 2009 - 23:02   quote  deeplink  
Alsof die 2 of 3 miljoen het verschil maken tussen meedraaien in de top of niet. Met al die miljoenen meer in dit seizoen was het ook niks. Bestuur, kijk in de spiegel en accepteer dat we zo niet verder komen. Luister naar de investeerders, pas de begroting aan en geef iedere investeerder een warme knuffel in plaats van hem de deur te wijzen.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - donderdag 21 mei 2009 - 23:06   quote  deeplink  
was voor investeerders belangrijk om een sluitende begroting te krijgen zodat de schuld niet verder op gaat lopen , zij wilde niet investeren in oude schulden men wilde wel investeren in nieuwe spelers van het lijstje van B&B
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 mei 2009 - 23:10   quote  deeplink  
Gudde en Jacobs bedankt voor de inzet het waren 3 fantastische jaren.Gaan jullie uit jezelf weg of wordt het traangas?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - donderdag 21 mei 2009 - 23:12   quote  deeplink  
opzouten met die spartaan
Dick
 Dick - donderdag 21 mei 2009 - 23:16   quote  deeplink  
traangas gaat weer over.
een vlammenwerper is zekerheid
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - donderdag 21 mei 2009 - 23:17   quote  deeplink  
vakantie geven naar mexico ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 mei 2009 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 23:16 schreef Dick het volgende:
traangas gaat weer over.
een vlammenwerper is zekerheid
bermbom dan maar.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 21 mei 2009 - 23:21   quote  deeplink  
laat de investeerders ook even vertellen hoeveel ze erin willen pompen.
bestuur mag van mij toch wel weg.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 22 mei 2009 - 00:11   quote  deeplink  
bedragen roepen lost nix op werkt alleen kostenverhogend bij transfers hoe graag wij het bedrag ook willen weten
danny four
 danny four - vrijdag 22 mei 2009 - 00:23   quote  deeplink  
Veel dingen hoeven op zich niet erg te zijn,de manier waarop vaak wel en dit vind ik erg,heeel erg.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 22 mei 2009 - 00:25   quote  deeplink  
is weer geen oplossing danny
Shiva
 Shiva - vrijdag 22 mei 2009 - 00:35   quote  deeplink  
mss is het leuker om gert&geert uit(blankemeijer en meijer)uit te zwaaien.
het gaat erom dat degene die schuld hebben aan dit wanbeleid eruit gaan.
maar.
wat de investeerders willen doet er ff niet toe .
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 19:39 schreef f'noord08 het volgende:
Een ding voorop gesteld, ik heb geen hoge muts op van dit bestuur maar persoonlijk denk ik de de heer Peridon en z'n mannen Feyenoord alleen maar gebruiken om een publicieteitsstunt uit te halen. Een jaar geleden hetzelfde wazige verhaal alleen hebben zijn familie ''meneer trust'' toen laten opnemen in een of ander gekkenhuis omdat hij een beetje doorgedraaid was. Negatieve reclame is ook reclame en nog spotgoedkoop ook! Vergeet niet de helikopter van trust bij het afscheid van Gerard Meijer, kost hem een paar liter benzine maar is wel nationaal op de TV....
wat een vooroordelen allemaal , kijk ik weet ook niet of meneer perridon het goed zal doen met zijn mede investeerders maar laten ze het doen en dat we daarna oordelen!! Beter meerder investeerders aan de macht dan eentje ( vd Herik ) in het verleden. Het zal altijd een risicovolle stap blijven . Maar wie niet waagt die niet win is een mooi gezegde........................
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 mei 2009 - 08:27   quote  deeplink  
Bestuur aftreden: Ja
Investeerders de macht geven: Nee.

1 van de taken van het bestuur is het bewaken van de Feyenoord cultuur. Investeerders hebben daar lak aan.
JEwait
 JEwait - vrijdag 22 mei 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Ik denk als perridon in ze 1tje baas is dat het wel goed gaat komen met FEYENOORD. Hij heeft al jaren lang ervaring met zijn eige bedrijf. Maar gewoon het facking bestuur moet weg. Daar kunnen wij de supporters echt wel aan mee helpen hoor. we kunnen het ook altijd proberen.
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 18:31 schreef nieuwerbrug het volgende:
ik weet niet hoe de rest van de suuporters er over denkt maar van de herik hebben we weg gekregen (wat ik Persoonlijk jammer vond)
????
Verder alles goed met je?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders bestuur moet weg!









0.0052998