BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Samenvatting seizoen 2008/2009,

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nop
 Nop - donderdag 21 mei 2009 - 19:06   quote  deeplink  
sprakenloos naar huis gegaan, gerust en tegelijk teleurgesteld dat zondag niet meer hoeft en dit seizoen eindelijk voorbij is, de pijn na elk verlies week in week uit was niet te harden dit jaar. supporters hebben zich rustig gehouden ondanks alle resultaten. GJV was slechts hoop op een strijdig Feyenoord, en leverde een elftal aan blessures op.

toch nog iets moois? ja!!!

het vuurwerk op het trainingsveld en het aftellen naar het 100 jaar bestaan!

mental coach voor het aankomende seizoen en hopelijk toch nog wat transfers/exits van te dure spelers. ik hou me hart vast voor het nw seizoen en toch zal ik met de eerste training het gevoel hebben dat een kampioenschap erin. zit :)

fijne vakantie voor de spelers, rust uit want volgend seizoen kom je met deze instelling er ws. niet zo makkelijk vanaf. Ook GIO zal zich moeten herpakken en zijn leiderschap moeten tonen, pak je icoon/je status op!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door Nop --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 mei 2009 - 19:18   quote  deeplink  
Kut!

lijkt me voldoende als samenvatting
Evertjan
 Evertjan - donderdag 21 mei 2009 - 19:32   quote  deeplink  
Seizoen is afgelopen.
RVC kan nu met de GROTE SCHOONMAAK Beginnen zowel op bestuurlijk niveau als op spelersniveau.
Niet Verbeek was schuldig?
Laat nu maar zien dat we de goede kant opwillen.
Been ALLEEN redt het niet.
De RVC moet en kan nu zijn verantwoording nemen en pakken.
puffin
 puffin - donderdag 21 mei 2009 - 19:53   quote  deeplink  
hoeveel gif uit een beker kan een feyenoord-supporter drinken? Heb er dit seizoen bij de thuiswedstrijden meer dan 10 (Graafschap, Roda, Willem2, drie UEFA-cup-drama-wedstrijden, TOP OSS, Heerenveen-beker, Sparta, Nec) leeg gedronken, de laatste slokken vanmiddag. Toch weer overleefd en ga komend seizoen achter de club staan maar kritisch tegenover niet-willende spelers.
Nop
 Nop - donderdag 21 mei 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 19:53 schreef puffin het volgende:
hoeveel gif uit een beker kan een feyenoord-supporter drinken? Heb er dit seizoen bij de thuiswedstrijden meer dan 10 (Graafschap, Roda, Willem2, drie UEFA-cup-drama-wedstrijden, TOP OSS, Heerenveen-beker, Sparta, Nec) leeg gedronken, de laatste slokken vanmiddag. Toch weer overleefd en ga komend seizoen achter de club staan maar kritisch tegenover niet-willende spelers.
idd dit seizoen hadden de spelers het zelf ook niet makkelijk, of ze zelf de makkelijkst weg gekozen hebben weten hun te beantwoorden, komend seizoen moeten ze laten zien of ze Feyenoord waard zijn! ik hoop natuurlijk op een mooi seizoen en dat we alleen nog balen als er in veel spelers intresse is dat zou betekenen dat ze boven niveau zouden voetballen.
sevillana
 sevillana - donderdag 21 mei 2009 - 23:23   quote  deeplink  
ben er snel mee klaar. drama, drama, drama, en nog maar eens een keer; d r a m a !!!

Edit Thomas:
Zoveel geschreeuw hoeft niet (lees CAPS). Voortaan dan ook caps in zeer beperkte mate gebruiken. Leest daarbij ook prettiger ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door Thomas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5116
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Samenvatting seizoen 2008/2009,









0.0056400