BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings PANNENKOEK

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 21 mei 2009 - 20:02   quote  deeplink  
Ik vind dat je als trainer tekort schiet als je de spelers niet weet te motiveren om alles te geven om over twee of zelfs drie wedstrijden NAC de nek om te draaien.
Daarnaast vind ik het onbegrijpelijk dat hij Leerdam als rechtsback laat spelen en niet een Tiendalli of desnoods Greene.
Vandaag ging er van Leerdam helemaal niets uit en dat kan je zo'n jongen niet verwijten vind ik....
En dan de wissels...je staat twee nul achter en je wisselt ....twee nw. verdedigers er in!! Gio schoof door maar als je denkt dat dat de ommekeer kan zijn dan had hij daar al vanaf het begin moeten spelen.
Persoonlijk had ik Mols pas later gebracht.....Wijnaldum had ik naast Makaay neergezet en Tomasson daar kort achter...en Slory op rechts....
De 0-1 was ook weer zoiets......een domme overtreding op Lurling.....(van Fer) een indraaiende voorzet en ja hoor weer een doelpunt! Volgens mij moeten we ff in de League One in Engeland scouten naar verdedigers!

Feyenoord, bedankt voor weer een klote seizoen.....maar ja, aankomend seizoen kan alleen maar beter gaan!!! (dacht ik vorig jaar ook, en dat jaar daarvoor en dat jaar daarvoor....)
jef-FR-ey
 jef-FR-ey - donderdag 21 mei 2009 - 20:05   quote  deeplink  
die 1e overtreding was van leerdam, de 0-2 kwam overigens ook door leerdam omdat ie liept te snurken
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - donderdag 21 mei 2009 - 20:05   quote  deeplink  
bedankt voor weer een klote seizoen? wat een waanzin zeg. vlemmings heb het beter gedaan dan verbeek hoor
puffin
 puffin - donderdag 21 mei 2009 - 20:06   quote  deeplink  
helaas pindakaas, riep Vlemmings bij de 3-2 nederlaag in Breda. Het zou allemaal goed komen, er was veel vertrouwen en zo kan ik nog wel zinnen vol saaiheid uit zijn repertoire neerkalken. Doe ik niet, beschouw hem wel verantwoordelijk voor de nederlagen tegen NAC. Spelers bepalen een wedstrijd maar kan niet begrijpen dat je twee verdedigers inbrengt voor 2 andere verdedigers. Het werd er beslist beter door...(hummmmmmmmmmmmmmmmh)
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 21 mei 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 20:05 schreef jef-FR-ey het volgende:
die 1e overtreding was van leerdam, de 0-2 kwam overigens ook door leerdam omdat ie liept te snurken
excuses bij deze aan Fer, zat op VV dus aan de andere zijde ....
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 21 mei 2009 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 20:05 schreef scf-rotterdam het volgende:
bedankt voor weer een klote seizoen? wat een waanzin zeg. vlemmings heb het beter gedaan dan verbeek hoor
we zullen nooit weten of Verbeek ook een eindspurt had gemaakt en zodoende de play offs hadden bereikt....maar mag ik je er op wijzen dat wij niet op eigen kracht de plee offs hebben bereikt.....door het verlies van Roda moesten we blij zijn dat Utreg, Nac en Vitesse verloren....

Vlemmings gaf zelf aan dat hij vond dat de ploeg wel weer op de rails stond....maar we verliezen wel uit van Volendam en thuis van Roda...
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - donderdag 21 mei 2009 - 20:21   quote  deeplink  
nee madhopfc, als verbeek er nog zal zijn waren we zeker niet tot de play offs bereikt. omdat die oude lullen niet met hem konden opschieten en te beroerd zijn om hard te trainen.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 21 mei 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Vlemmings neemt wel meer rare beslissingen maar hij heeft ons wel aan de plee offs geholpen en daar weer in gefaald. Is niet echt een mental coach blijkt maar weer
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - donderdag 21 mei 2009 - 20:25   quote  deeplink  
en nog iets, ik hoor mensen zeggen, waar zijn de oude tijden. weet niet wat hun bedoelde, maar ook in die tijden ging het kwa beleid slecht met feyenoord. we moeten gewoon mensen hebben die een feyenoord verleden hebben en mensen die weet wat zaken doen is. verders betere scouts en alle oudere spelers wegdoen en gewoon met de jeugd verder gaan.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 mei 2009 - 20:26   quote  deeplink  
Madhopfc wat ben jij een ezel.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 21 mei 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Vlemmings is een goede assistent coach!!! Mist de gave om spelers op scherp te zetten!!!! Dus geen goede hoofdcoach!!!! Toch wil ik hem bedanken voor wat hij alsnog heeft weten te bereiken. Is alleen jammer dat hij en de jongens het niet hebben kunnen afmaken.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 mei 2009 - 20:32   quote  deeplink  
van mij mag ie weg, scheelt weer salaris
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 21 mei 2009 - 20:34   quote  deeplink  
Driekwart wat nu binnen Feyenoord rond loopt mag van mij weg!!!! Scheelt je 21 miljoen schuld!!!!
fr2
 fr2 - donderdag 21 mei 2009 - 20:36   quote  deeplink  
Joh, van plek 15 naar plek 7 terugbrengen is zo slecht nog niet. Het seizoen heeft net iets te lang geduurd. Volgend seizoen nieuwe hoop, nieuwe kansen.
puffin
 puffin - donderdag 21 mei 2009 - 20:39   quote  deeplink  
'te lang geduurd', oeps, op zijn minst hadden we een felle, strijdende ploeg moeten zien. Geen moment dus. Blijf er bij dat diverse spelers niet fit zijn en niet voluit gaan (bijv. Landzaat, vrijwel alle wedstrijden -de paar die hij speelde- was hij na 70 minuten op, kan toch niet?). Daar is ook Vlemmings de psycholoog verantwoordelijk voor. 'hij communiceert zo goed,' was een reactie van spelers, waarna ik dacht: waarschijnlijk in jullie voordeel...
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 21 mei 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 20:26 schreef Stylzz het volgende:
Madhopfc wat ben jij een ezel.
is je achternaam Vlemmings of zo??? Noem me dan een paardenlul....heeft mevrouw Madhopfc er tenminste ook nog iets aan.....het seizoen is afgelopen dus dat tijdperk breekt weer aan!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 mei 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 20:40 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

is je achternaam Vlemmings of zo??? Noem me dan een paardenlul....heeft mevrouw Madhopfc er tenminste ook nog iets aan.....het seizoen is afgelopen dus dat tijdperk breekt weer aan!!!
Ik zal het even wat meer toelichten dan.. Ik vind t te makkelijk om Vlemmings de schuld te geven.

En te veel moeite om t er nog over te hebben. met Been word t volgend jaar waarschijnlijk net zo weinig.

Kunnen we weer een Feyenoord icoon af gaan zeiken. Alleen maar omdat de club van binnen dood en dood ziek is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 21 mei 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 20:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik zal het even wat meer toelichten dan.. Ik vind t te makkelijk om Vlemmings de schuld te geven.

En te veel moeite om t er nog over te hebben. met Been word t volgend jaar waarschijnlijk net zo weinig.

Kunnen we weer een Feyenoord icoon af gaan zeiken. Alleen maar omdat de club van binnen dood en dood ziek is.
Hier zit wel wat in!!!
Peer
 Peer - donderdag 21 mei 2009 - 20:53   quote  deeplink  
Niet Europa in; spelers dan maar komend jaar 20% salaris inleveren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 21 mei 2009 - 21:00   quote  deeplink  
50% en dan kijken of ze dan willen voetballen voor de prestatiebonussen!!!
Peer
 Peer - donderdag 21 mei 2009 - 21:02   quote  deeplink  
Alleen een bonus als ze kampioen worden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 21 mei 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Bijvoorbeeld!!! Kijken of ze dan wel willen!!!
Nop
 Nop - donderdag 21 mei 2009 - 22:19   quote  deeplink  
als ze europees willen spelen hadden we vanmiddag wel een strijdig Feyenoord gezien!
zeker na de rust had ik een overkill verwacht, nee spelers zijn er net zo klaar mee als wij, kut seizoen!
sevillana
 sevillana - donderdag 21 mei 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 20:02 schreef Madhopfc het volgende:
Ik vind dat je als trainer tekort schiet als je de spelers niet weet te motiveren om alles te geven om over twee of zelfs drie wedstrijden NAC de nek om te draaien.
Daarnaast vind ik het onbegrijpelijk dat hij Leerdam als rechtsback laat spelen en niet een Tiendalli of desnoods Greene.
Vandaag ging er van Leerdam helemaal niets uit en dat kan je zo'n jongen niet verwijten vind ik....
En dan de wissels...je staat twee nul achter en je wisselt ....twee nw. verdedigers er in!! Gio schoof door maar als je denkt dat dat de ommekeer kan zijn dan had hij daar al vanaf het begin moeten spelen.
Persoonlijk had ik Mols pas later gebracht.....Wijnaldum had ik naast Makaay neergezet en Tomasson daar kort achter...en Slory op rechts....
De 0-1 was ook weer zoiets......een domme overtreding op Lurling.....(van Fer) een indraaiende voorzet en ja hoor weer een doelpunt! Volgens mij moeten we ff in de League One in Engeland scouten naar verdedigers!

Feyenoord, bedankt voor weer een klote seizoen.....maar ja, aankomend seizoen kan alleen maar beter gaan!!! (dacht ik vorig jaar ook, en dat jaar daarvoor en dat jaar daarvoor....)
ik begrijp ook nog steeds die 2 wissels niet, om 2 verdedigers in te brengen terwijl je achter staat en moet gaan scoren. je verwacht dan toch dat je wat meer agressie qua aanvallend spel mag gaan verwachten, alles of niets! met alle respect voor mols maar ik vraag me daarbij trouwens ook af hoe de westrijd was verlopen als feyenoord met nog wat meer jeugdspelers was gestart. bijvoorbeeld met de agressie van een pattinama en een janota. het verrassingselement zogezegd. was benieuwd geweest hoe nac daarop had gereageerd. als het niet had gewerkt had vlemmings alsnog kunnen wisselen. maar ja, dit feyenoord verdiend eigenlijk ook geen europees voetbal.

Edit Thomas:
Zoveel geschreeuw hoeft niet (lees CAPS). Voortaan dan ook caps in zeer beperkte mate gebruiken. Leest daarbij ook prettiger ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door Thomas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings PANNENKOEK









0.0064799