BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc Castaignos in de belangstelling van Liverpool

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
fey21
 fey21 - maandag 25 mei 2009 - 18:01   quote  deeplink  
castaignos moet gewoon hier blijven...
4 miljoen is veel te weinig voor een speler, waarvan je zeker weet dat hij meer waard wordt.
En dan niet te vergeten: we moeten voor eigen succes gaan!
Feyenoord is toch geen spelersfabriek voor de premier league?
michaelvld
 michaelvld - maandag 25 mei 2009 - 18:19   quote  deeplink  
als ze deze jongen verkopen doen ze echt aan regelrechte kapitaalvernietiging ik wil in de kuip ook nog van deze jongen genieten en niet dalijk als hij er 20 inschiet bij liverpool , dit is mischien wel het grootste talent in tijden wat er aan zit te komen en je kan hem straks ook voor 20 kwijt dus nee laat die jongen blijven
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 mei 2009 - 18:46   quote  deeplink  
tuurlijk moet je proberen talenten te houden, maar aan de andere kant
- wat alsie opeens van glas blijkt te zijn zoals Vincken?
- goed gespeeld voor oranje o. 17 is natuurlijk ook geen garantie dattie het gaat maken.
- Hij is 16 je mag er niet vanuit gaan dat ie tussen nu en 3 jaar een volwaardig selectie speler wordt.

Dat zijn afwegingen die je moet maken, als er niks aan je financiele positie doet voetbal je misschien helemaal niet meer over 3 jaar...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2009 door hotjumper --
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - maandag 25 mei 2009 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 12:20 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Het is natuurlijk heel verleidelijk om in deze tijden jonge spelers voor ettelijke miljoenen te verkopen om uit daarmee financieel wat beter uit de verf te komen. De vraag die ik me dan stel, is dat dan ook echt een structurele, lange termijn verbetering voor Feyenoord? Natuurlijk is er niks mis met het aflossen van schulden (zoals hotjumper aangeeft), maar ik ben er niet van overtuigd dat je dit moet doen over de rug van talentvolle jeugdspelers (verdorie je eigen toekomst!) En trouwens, wat wil die Luc eigenlijk zelf? Of heeft hij daar weinig over te zeggen?.

Dit zou wederom op zijn Feyenoord's korte termijn handelen zijn. Even snel verkopen en cashen en schulden aflossen, dan lijkt het misschien snel weer wat. Maar ondertussen is de hele organisatie, het hele meerjarenplan (hebben ze die uberhaupt wel vraag ik mij steeds vaker af?) is nog steeds een zooitje. In tijden van nood/crisis moet een bedrijf (in de echte wereld, Feyenoord bestuurders) zich vastklampen aan zijn eigen sterke punten en van daaruit opbouwen en omhoogklimmen. Feyenoord's sterkste punt (buiten het feit van het legioen) is in mijn ogen de aankomende en sinds kort gearriveerde jeugd. Die lichting moet je koesteren, knuffelen, houden, omarmen, kietelen, contracten laten tekenen, spandoeken voor verven, liedjes voor verzinnen en zingen, klappen, juichen en vooral laten voetballen.

Feyenoord moet naar mijn idee een 10 jaren plan maken waarbij ze elk jaar structureel de huidige schuld aflossen dmv een dergelijke begroting waarbij vaste, jaarlijkse aflossing is opgenomen: dus zo'n 2,5 miljoen per seizoen aflossen (is na tien jaar ong. 25 miljoen incl. rente, al mogen we Gudde geloven wat betreft huidige schuldenlast). Met aansluitend het verbod op het maken van nieuwe schulden. Eventuele extra inkomsten van Europees voetbal, verkoop (hopelijk wat oudere, of niet geslaagde) spelers kunnen worden gebruikt voor evt. aankopen of aantrekken/verbeteren jeugdspelers. Die 2,5 miljoen per jaar moet voor een club als Feyenoord toch wel te begroten zijn en dan kun je lekker je goede jeugdspelers op zuid houden en evt. na een paar jaar verkopen voor wat miljoentjes meer. Maar dan heb je er hopelijk in die tussentijd wel plezier van kunnen beleven. Op die manier voer je gezonde bedrijfsvoering binnen een professionele voetbalclub, niet als je maar je beste troefen gaat verkopen in tijden van nood. Dan heb je voor de toekomst te weinig om ECHT goed door te groeien.

De vraag is simpel, wat willen de jongens daar nu echt in het maasgebouw. Feyenoord krampachtig op korte termijn uit de put trekken, of Feyenoord op langere termijn naar een gezonde, bloeiende club laten groeien op basis van de fantastische jeugd die we hebben (en dan bedoel ik niet perse dat je met een veredeld A elftal de eredivisie in moet gaan, maar wel meer draagvlak creeren voor het opleiden van jeugd en het laten ruiken/ervaring op doen op het hoogste NL'se niveau). Ik hoop ten zeerste het laatste.. nu maar deze zomer afwachten wat de hoge heren er nu weer van maken.. ik houd eerlijk gezegd m'n hart vast..
Mocht Gudde andere plannen hebben dan draag ik jou voor als de nieuwe 'algemneen directeur Feyenoord.'
Juist in tijden van rumour is het van levensbelang rust in de tent te houden.
Shinjinr1
 Shinjinr1 - maandag 25 mei 2009 - 19:44   quote  deeplink  
Laat hem gewoon volgend jaar mee trainen met het eerste
En hem gewoon tijdens de voorbereiding mee laten draaien in het eerste
Feyenoord moet gewoon hoog inzetten qua prijs. hebben ze hier nou nog niet van geleerd. Neem nou die Bastos kon van Feyenoord weg. Speelt nu werelds. Ruiling Fred en van Persie en kan nog wel een aantal noemen. Gewoon een bedrag van minimaal 10 miljoen inzetten. Hij is jong maar als hij verstandig is probeerd ie volgend seizoen in de basis te staan van Feyenoord 1. Mario geef zulke jongens een kans
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 25 mei 2009 - 21:11   quote  deeplink  
als je hem verkoopt beding dan bijv. 25% van de transferrechten , zowiezo krijg je bij elke doorverkoop je percentage voor opleiding maar ik zou er wat extra's uit proberen te slepen , als je nu 5 milj. kan vangen ist t overwegen waard dan kan je 2 spelers halen van 2,5 milj al zal t altijd achteraf pijnlijk zijn als je hem over 2 jaar in Engeland ziet spelen in Liverpool 1.....................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 mei 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 21:11 schreef jantje 1974 het volgende:
als je hem verkoopt beding dan bijv. 25% van de transferrechten , zowiezo krijg je bij elke doorverkoop je percentage voor opleiding maar ik zou er wat extra's uit proberen te slepen , als je nu 5 milj. kan vangen ist t overwegen waard dan kan je 2 spelers halen van 2,5 milj al zal t altijd achteraf pijnlijk zijn als je hem over 2 jaar in Engeland ziet spelen in Liverpool 1.....................
Liever niet verkopen Jantje???Het is altijd afwachten hoe hij zich ontwikkeld,misschien wordt het niks en misschien wordt hij de topper waar we op hoopte.Dan zie ik hem liever over 4 jaar vertrekken voor 15 miljoen en na zijn dubbele Hatrick tegen Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2009 door Leon FR1908 --
fey21
 fey21 - maandag 25 mei 2009 - 22:51   quote  deeplink  
straks zit je weer CL te kijken: liverpool-Real.
zie je dat castaignos in de blessure tijd de gelijkmaker maakt, vervolgens scoort hij de winnende penalty.
Waarna jij denkt: oh, das Castaignos!
die heeft toch nog bij Feyenoord gespeeld?
En je gaat weer verder met je biertje...
eenzaam en alleen...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 mei 2009 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 22:51 schreef fey21 het volgende:
straks zit je weer CL te kijken: liverpool-Real.
zie je dat castaignos in de blessure tijd de gelijkmaker maakt, vervolgens scoort hij de winnende penalty.
Waarna jij denkt: oh, das Castaignos!
die heeft toch nog bij Feyenoord gespeeld?
En je gaat weer verder met je biertje...
eenzaam en alleen...
wie kijkt er nou voetbal als Feyenoord niet speelt?????
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 mei 2009 - 11:27   quote  deeplink  
Het Feyenoord talent en topscorer van Oranje onder 17 staat in de belangstelling van Liverpool en Arsenal.

Castaignos tekende in september 2008 een nieuw driejarig contract in Rotterdam. De transfersom die Feyenoord kan vragen, is dus hoog.

"De interesse is ons bekend”, zegt zaakwaarnemer Arie Treffers van Sportconsult. “De clubs zijn bereid om ver te gaan, maar we sturen iedereen netjes door naar Feyenoord. Luc en zijn ouders geven er de voorkeur aan om voorlopig bij Feyenoord te blijven. Een constructie waarin een grote topclub hem koopt en hem vervolgens nog een tijdje bij Feyenoord laat spelen heeft dan ook onze voorkeur".

En dat is dus het beste alternatief!
http://www.nu.nl/sport/1970554/liverpool-en-arsenal-azen-op-feyenoordtalent.html
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 28 mei 2009 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:
Het Feyenoord talent en topscorer van Oranje onder 17 staat in de belangstelling van Liverpool en Arsenal.

Castaignos tekende in september 2008 een nieuw driejarig contract in Rotterdam. De transfersom die Feyenoord kan vragen, is dus hoog.

"De interesse is ons bekend”, zegt zaakwaarnemer Arie Treffers van Sportconsult. “De clubs zijn bereid om ver te gaan, maar we sturen iedereen netjes door naar Feyenoord. Luc en zijn ouders geven er de voorkeur aan om voorlopig bij Feyenoord te blijven. Een constructie waarin een grote topclub hem koopt en hem vervolgens nog een tijdje bij Feyenoord laat spelen heeft dan ook onze voorkeur".

En dat is dus het beste alternatief!
http://www.nu.nl/sport/1970554/liverpool-en-arsenal-azen-op-feyenoordtalent.html
Als we hem nu al verkopen mag hij ook weg blijven
Hij is nog niet sterk genoeg om een meerwaarde te zijn
Dus dan kunnen we beter een ander talent de kans geven om zich te ontwikkelen
Waarom zouden we hem door laten ontwikkelen als we er toch niks aan hebben?
Geef dan Erasmus of Janota een kans
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 mei 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 11:40 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Als we hem nu al verkopen mag hij ook weg blijven
Hij is nog niet sterk genoeg om een meerwaarde te zijn
Dus dan kunnen we beter een ander talent de kans geven om zich te ontwikkelen
Waarom zouden we hem door laten ontwikkelen als we er toch niks aan hebben?
Geef dan Erasmus of Janota een kans
Mee eens omdat als hij tegen die tijd echt wat voor Feyenoord gaat betekenen hij door Liverpool/Arsenal weggetrokken wordt.
Erasmus en Janota komen toch ook nog tekort vind ik.hoe zit het met schet want die had toch al aardige dingetjes laten zien .Net zoals ik Pedro eigenlijk al bruikbaarder vind dan Slory.
Rovert
 Rovert - donderdag 28 mei 2009 - 21:37   quote  deeplink  
Kan dit topic niet wat zakken in niveau? Al dat verstandige geklets
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 mei 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]
....Net zoals ik Pedro eigenlijk al bruikbaarder vind dan Slory.
hoezo, wast hij je auto?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 28 mei 2009 - 21:39   quote  deeplink  
doe pattinama maar, die heb er toch aardig wat erin getrapt volgens mij..........
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 28 mei 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 21:39 schreef Jappie_FEY het volgende:
doe pattinama maar, die heb er toch aardig wat erin getrapt volgens mij..........
Zeker
scoort veel sinds hij in de spits is gezet
Is wel een buitenspeler van nature
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 mei 2009 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 21:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hoezo, wast hij je auto?
Dat doet Slory,Pedro zet `m in de was;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2009 door Leon FR1908 --
derq
 derq - vrijdag 29 mei 2009 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 - 22:12 schreef R()b het volgende:

[..]

Hij deed de interesse niet af als een gerucht.
Heb het namelijk ook gekeken.
Gudde zei: "We hebben nog niemand aan tafel gezien/gehad"
Dus hoeft het niet per definitie een gerucht te zijn.
en dat, is nou precies de definitie van 'iets afdoen als een gerucht.'
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 29 mei 2009 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 - 23:37 schreef derq het volgende:

[..]

en dat, is nou precies de definitie van 'iets afdoen als een gerucht.'
Tuurlijk niet
Feyenoord heeft nog niet met Roda aan tafel gezeten
Maar we hebben cisse wel een contractsvoorstel voorgelegd
Beide zijn feiten

En volgens jouw redenatie is de interesse van Feyenoord voor cisse een gerucht
Vind ik toch raar, aangezien we hem een contract voor gelegd hebben
derq
 derq - vrijdag 29 mei 2009 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 - 23:53 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Tuurlijk niet
Feyenoord heeft nog niet met Roda aan tafel gezeten
Maar we hebben cisse wel een contractsvoorstel voorgelegd
Beide zijn feiten

En volgens jouw redenatie is de interesse van Feyenoord voor cisse een gerucht
Vind ik toch raar, aangezien we hem een contract voor gelegd hebben
voordat je je verder gaat schamen moet je even op mijn quote post linkje klikken.

door de slechte moderatie werd ik gedwongen de discussie over castaignos hier verder te gaan, aangezien dat toch dit thread was? ;)
R()b
 R()b - zaterdag 30 mei 2009 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 18:19 schreef michaelvld het volgende:
als ze deze jongen verkopen doen ze echt aan regelrechte kapitaalvernietiging ik wil in de kuip ook nog van deze jongen genieten en niet dalijk als hij er 20 inschiet bij liverpool , dit is mischien wel het grootste talent in tijden wat er aan zit te komen en je kan hem straks ook voor 20 kwijt dus nee laat die jongen blijven
Ja je heb gelijk.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 - 23:58 schreef derq het volgende:

[..]

voordat je je verder gaat schamen moet je even op mijn quote post linkje klikken.

door de slechte moderatie werd ik gedwongen de discussie over castaignos hier verder te gaan, aangezien dat toch dit thread was? ;)
Waarom moet ik mij schamen?
Jij zegt dat iets een gerucht is als clubs nog niet met elkaar om tafel hebben gezeten
Ik leg je een situatie voor waarbij de clubs nog niet met elkaar gesproken hebben, maar wat zeker geen gerucht is
Dus ik snap niet wat je bedoeld om eerlijk te zijn
derq
 derq - zaterdag 30 mei 2009 - 01:02   quote  deeplink  
de reactie was daar bedoeld(vandaar dat ik je verzocht om op mijn quotelink te klikken http://forum.headliner.nl/topic-12046/#148340 die dus. ), maar door de moderatie (het sluiten van het topic) werd ik gedwongen het bericht hier te plaatsen.

geeft even aan hoe misverstanden kunnen ontstaan bij èn slechte moderatie, èn het offtopic praten van gebruikers.

want de titel geeft aan dat het over castaignos gaat, en niet over cissé, dus ging mijn bericht daar ook over :)

groeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door derq --
Thomas
 Thomas - zaterdag 30 mei 2009 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 01:02 schreef derq het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-11967/p2/#148356

de reactie was daar bedoeld(vandaar dat ik je verzocht om op mijn quotelink te klikken), maar door de moderatie (het sluiten van het topic) werd ik gedwongen het bericht hier te plaatsen.

geeft even aan hoe misverstanden kunnen ontstaan bij èn slechte moderatie, èn het offtopic praten van gebruikers.

want de titel geeft aan dat het over castaignos gaat, en niet over cissé, dus ging mijn bericht daar ook over :)

groeten.
En juist daarom kun je berichten die over Cisse gaan, beter in het topic plaatsen dat over Cisse gaat (ik praat nu met 'je' even in het algemeen, bedoel niet jou specifiek). Heeft niets met slechte moderatie te maken, maar juist alles met het overzichtelijk houden van het forum. Anders lopen alle topics dwars door elkaar heen en wordt het voor nieuwe gebruikers lastiger om zich ook in een discussie te mengen die zij wel interessant vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door Thomas --
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 09:43 schreef Thomas het volgende:

[..]

En juist daarom kun je berichten die over Cisse gaan, beter in het topic plaatsen dat over Cisse gaat (ik praat nu met 'je' even in het algemeen, bedoel niet jou specifiek). Heeft niets met slechte moderatie te maken, maar juist alles met het overzichtelijk houden van het forum. Anders lopen alle topics dwars door elkaar heen en wordt het voor nieuwe gebruikers lastiger om zich ook in een discussie te mengen die zij wel interessant vinden.
Nee, nou zie je het verkeerd Thomas
Want als je mijn reactie goed leest gaat die helemaal niet over Cisse
Natuurlijk, hij wordt er wel in genoemd
Maar het is een VOORBEELD om een mening te verduidelijken
Kijk, als jij dat topic over Gudde en zijn uitspraak niet had gesloten had ik hem daar gemaakt
Dan was het duidelijk geweest en daar was hij on topic geweest

Doordat jij nu zegt dat mijn opmerking niks met dit topic te maken heeft, geef je aan dat jij fout zat door dat topic zo snel te sluiten
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 30 mei 2009 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 10:14 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Nee, nou zie je het verkeerd Thomas
Want als je mijn reactie goed leest gaat die helemaal niet over Cisse
Natuurlijk, hij wordt er wel in genoemd
Maar het is een VOORBEELD om een mening te verduidelijken
Kijk, als jij dat topic over Gudde en zijn uitspraak niet had gesloten had ik hem daar gemaakt
Dan was het duidelijk geweest en daar was hij on topic geweest

Doordat jij nu zegt dat mijn opmerking niks met dit topic te maken heeft, geef je aan dat jij fout zat door dat topic zo snel te sluiten
game - set -MATCH!!!!!!!!!!! you win!!!!!!!!!!hahahahaha
derq
 derq - zaterdag 30 mei 2009 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 10:14 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Nee, nou zie je het verkeerd Thomas
Want als je mijn reactie goed leest gaat die helemaal niet over Cisse
Natuurlijk, hij wordt er wel in genoemd
Maar het is een VOORBEELD om een mening te verduidelijken
Kijk, als jij dat topic over Gudde en zijn uitspraak niet had gesloten had ik hem daar gemaakt
Dan was het duidelijk geweest en daar was hij on topic geweest

Doordat jij nu zegt dat mijn opmerking niks met dit topic te maken heeft, geef je aan dat jij fout zat door dat topic zo snel te sluiten
dat probeerde ik aan te geven, en thomas:

quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 09:43 schreef Thomas het volgende:

[..]

En juist daarom kun je berichten die over Cisse gaan, beter in het topic plaatsen dat over Cisse gaat (ik praat nu met 'je' even in het algemeen, bedoel niet jou specifiek). Heeft niets met slechte moderatie te maken, maar juist alles met het overzichtelijk houden van het forum. Anders lopen alle topics dwars door elkaar heen en wordt het voor nieuwe gebruikers lastiger om zich ook in een discussie te mengen die zij wel interessant vinden.
als je beter leest, zie je ook nog eens dat IK het niet was die over cissé praatte. dus het heeft wèl met slechte moderatie te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door derq --
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 30 mei 2009 - 15:24   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door PieterBos --
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 mei 2009 - 15:56   quote  deeplink  
Hahaha, Thomas moet hard werken de laatste dagen hier
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 30 mei 2009 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 15:56 schreef Rovert het volgende:
Hahaha, Thomas moet hard werken de laatste dagen hier
weddenschapje leggen wanneer ie overspannen is????hahahaha
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 mei 2009 - 16:03   quote  deeplink  
Ik zeg dat hij dinsdag zijn taken gaat over dragen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 30 mei 2009 - 16:07   quote  deeplink  
dan pas??......
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 mei 2009 - 16:09   quote  deeplink  
hij is dit weekend vast weg met zijn ouders en oudere zus naar een huisje op de veluwe
Thomas
 Thomas - zaterdag 30 mei 2009 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 16:09 schreef Rovert het volgende:
hij is dit weekend vast weg met zijn ouders en oudere zus naar een huisje op de veluwe
Was dat maar zo ;)
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 30 mei 2009 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 16:18 schreef Thomas het volgende:

[..]

Was dat maar zo ;)
haha
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 mei 2009 - 16:57   quote  deeplink  
Zijn ze zonder jou vertrokken?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 mei 2009 - 17:07   quote  deeplink  
hahahahahahaha
sevillana
 sevillana - dinsdag 09 juni 2009 - 17:18   quote  deeplink  
Begrijp dat nu ook Arsenal interesse heeft getoond, vond het daarom wel de moeite waard om dit topic nog eens te openen.
Ik hoop toch oprecht dat Feyenoord deze jeugdspeler gewoon, eens een keer tegen alle gewoontes in, nog een tijdje in Rotterdam kan houden!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 09 juni 2009 - 17:46   quote  deeplink  
tja maar als die 2 clubs je ECHT willen hebben , en dan met name HET OPLEIDINGSINSTITUUT van EUROPA : ARSENAL ga dan maar s nee zeggen , t is te hopen dat zijn vader hier een goede baan heeft die hij niet zomaar opzegt maar als zijn ouders "gewone arbeiders" zijn wordt de keus nog makkelijker..............

Feyenoord heeft in deze kwestie niet zo héél veel te eisen dus we zijn echt afhankelijk van zijn ouders en zaakwaarnemer.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 09 juni 2009 - 17:52   quote  deeplink  
gelukkig zag ik net dat hij nog 2jaar contract heeft met nog optie voor 2 jaar erbij dus we hebben wel iets te eisen , maar t zou wel jammer zijn als we voor t eerst een spits uit eigen jeugd krijgen en die is al weer weg voor ie t 1e gehaald heeft..............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 juni 2009 - 18:25   quote  deeplink  
Ik zag dat als hij verkocht wordt hij nog een jaartje bij Feyenoord wil blijven.Als je ga dan moet je ook gaan.Je denk toch niet dat je ff mag oefenen in de KUIP om wat scherper naar die Cookneys te vertrekken.
fey21
 fey21 - dinsdag 09 juni 2009 - 18:42   quote  deeplink  
laat maar lekker hier blijven...

zie walcott: goeie speler, lekkere acties..
maar zit hij in de basis opstelling??

castaignos zal nog ff moeten oefenen voordat hij beter is dan walcott..

dat mag hij van mij tot zn 21e bij feyenoord doen!

om vervolgens voor 24 miljoen naar fc huppeldepup te gaan...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 juni 2009 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2009 - 18:42 schreef fey21 het volgende:
laat maar lekker hier blijven...

zie walcott: goeie speler, lekkere acties..
maar zit hij in de basis opstelling??

castaignos zal nog ff moeten oefenen voordat hij beter is dan walcott..

dat mag hij van mij tot zn 21e bij feyenoord doen!

om vervolgens voor 24 miljoen naar fc huppeldepup te gaan...
Zo is het maar wat als zijn vader het gras mag maaien voor 7000 euro in de week daar in Londen??Zeg maar dag tegen Luc ;)
sevillana
 sevillana - dinsdag 09 juni 2009 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2009 - 18:42 schreef fey21 het volgende:
laat maar lekker hier blijven...

zie walcott: goeie speler, lekkere acties..
maar zit hij in de basis opstelling??

castaignos zal nog ff moeten oefenen voordat hij beter is dan walcott..

dat mag hij van mij tot zn 21e bij feyenoord doen!

om vervolgens voor 24 miljoen naar fc huppeldepup te gaan...
Lijkt me een strak plan!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc Castaignos in de belangstelling van Liverpool









0.0072820