BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Perridon woedend op Feyenoord. Feyenoord verdrinkt en bestuur gooit reddingsboei weg!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
PieterBos
 PieterBos - donderdag 21 mei 2009 - 22:59   quote  deeplink  
Perridon woedend op Feyenoord
Geschreven op donderdag, 21 mei om 22:48

Michel Perridon heeft het helemaal gehad met Feyenoord. De directeur van Trust, die samen met enkele andere investeerders bereid was om de Rotterdamse club financieel te ondersteunen, kreeg woensdag te horen dat Feyenoord heeft besloten om de gesprekken af te breken. “We zijn als een stelletje kwajongens behandeld”, reageert een woedende Perridon tegenover De Volkskrant.

Woensdagmiddag liet Feyenoord in een verklaring weten dat het de gesprekken met een aantal investeerders had gestaakt. Onduidelijke toezeggingen, onzekerheden en een verschil in inzicht maakten uiteindelijk een einde aan de onderhandelingen. “Natuurlijk is het jammer, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden”, zei voorzitter van de Raad van Commissarissen Dick van Wel. “Nu helder is dat dit niet wordt wat we er van hadden gehoopt, hebben we de handen weer vrij om naar andere oplossingen te zoeken. Er zijn gelukkig voldoende alternatieven.”

Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, legde uit dat de onderhandelingen waren gestaakt omdat er geen concreet aanbod kwam. “We wilden inderdaad geen zaken doen met mensen die de laatste jaren zo veel geld hebben verbrast”, countert Perridon. “De financiële situatie van Feyenoord is veel slechter dan de directie en de raad van commissarissen doen voorkomen. Maar de heren willen niet met de billen bloot. Ik ben verbijsterd dat ze nu hun reddingsboei weggooien, terwijl de club verdrinkt.”

Met een schuld van 21 miljoen euro stevent Feyenoord af op een faillissement, meent Perridon. “Als er niets verandert, gaat Feyenoord Fortuna achterna en raakt het zijn licentie kwijt”, waarschuwt de directeur, die tevens een advies gaf: “De directie van Feyenoord moet de eer aan zichzelf houden en aftreden.”
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - donderdag 21 mei 2009 - 23:01   quote  deeplink  
allemaal woorden maar geen daden........wil actie zien
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 mei 2009 - 23:08   quote  deeplink  
Ik moet ze allemaal niet geloof ik Gudde en Jacobs die de macht willen behouden + RVC.En een paar investeerders die graag de macht naar zich toe willen trekken.Toch ga ik voor de laatste de investeerder 1: ze nemen geld me 2:In het bezit van EIGEN bedrijfen door hun zelf opgebouwd.De echte ondernemers niet zoals V Well of Gudde of Jacobs die zichzelf via andere omhoog hebben geneukt.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - donderdag 21 mei 2009 - 23:11   quote  deeplink  
als ondernemer heeft perridon naar ik mag aannemen ook daadkracht moeten tonen,laat hem dit keer dat ook doen,dat gelul schieten we nix mee op
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 21 mei 2009 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 23:11 schreef Ben fr supporter het volgende:
als ondernemer heeft perridon naar ik mag aannemen ook daadkracht moeten tonen,laat hem dit keer dat ook doen,dat gelul schieten we nix mee op
Wat moet hij doen dan? Als hij niet toegelaten wordt, houdt het op. Of moet hij met geweld Eric Knudde en Onnozel Jacobs naar buiten rammen? (misschien niet eens zo'n slecht idee)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door Dubbel V --
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - donderdag 21 mei 2009 - 23:21   quote  deeplink  
zelf een inveseringsfonds oprichten met daarin spelers welke uitgeleend worden aan onze club ?
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 21 mei 2009 - 23:25   quote  deeplink  
laat perridon maar een top speler halen met de verkoop rechten in zijn zak.
marco12
 marco12 - donderdag 21 mei 2009 - 23:27   quote  deeplink  
als gudde zo graag dat iedereen een seizoens kaart koopt zoals ik dan mag hij volgend jaar de mijne gaan betalen want we krijgen toch weer zo'n kut seizoen want geld is er niet en nog niet eens een besluitende begroting dus waar lullen ze over gebakken lucht van een pizza uit rome thats all
Shiva
 Shiva - donderdag 21 mei 2009 - 23:38   quote  deeplink  
ooit hadden we tijden dat zo bestuur de kuip uit werd gejaagd..
maar ja vroeger was alles beter(H)...zelfs het geweld.
R()b
 R()b - donderdag 21 mei 2009 - 23:51   quote  deeplink  
Dit gaat gewoon om een machtspositie binnen Feyenoord.
Maar Leo zag het ook niet zo zitten met Perridon.
En ik vertrouw Beenhakker meer dan Perridon!!!!
De ene zegt dit , de andere weer dat.
Helaas zijn wij als supporters altijd de lul.
Dit gezeik is al lang aan de gang.

Maar vraag jezelf eens af : Zouden we blij moeten zijn met Perridon aan de macht?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - donderdag 21 mei 2009 - 23:52   quote  deeplink  
alles beter dan dit,je moet mensen aan de macht hebben die ook supporter zijn
Shiva
 Shiva - vrijdag 22 mei 2009 - 00:01   quote  deeplink  
er is t laatste decenia totale wanbeleid gevoerd.
waarop 1 juiste sanctie staat:totale vervanging van de organisatie.
een aantal verd8n zijn al gesneuveld..wat heeft t voor nut als de rest er nog wel zit?
jacobs,swart,beukers en gudde zn bende.
danny four
 danny four - vrijdag 22 mei 2009 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 23:51 schreef R()b het volgende:
Dit gaat gewoon om een machtspositie binnen Feyenoord.
Maar Leo zag het ook niet zo zitten met Perridon.
En ik vertrouw Beenhakker meer dan Perridon!!!!
De ene zegt dit , de andere weer dat.
Helaas zijn wij als supporters altijd de lul.
Dit gezeik is al lang aan de gang.

Maar vraag jezelf eens af : Zouden we blij moeten zijn met Perridon aan de macht?
Jij hebt het gelukkig ook door.goed stukkie.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 22 mei 2009 - 00:23   quote  deeplink  
goed leo ziet het niet zitten in perridon,wat gaat ie dan doen ?
R()b
 R()b - vrijdag 22 mei 2009 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 00:23 schreef Ben fr supporter het volgende:
goed leo ziet het niet zitten in perridon,wat gaat ie dan doen ?
Beats me...
Ik weet niet wat die man denkt en doet.
In de pers is hij nog niet actief over dit , maar misschien nu wel.
Er zal nu toch wel een reactie volgen lijkt me.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 22 mei 2009 - 00:28   quote  deeplink  
ik heb net zo weinig geduld na dit seizoen als dat we punten hebben,leo is met veel tamtam binnengehaald,wanneer krijgen we hier resultaat van ?
danny four
 danny four - vrijdag 22 mei 2009 - 00:36   quote  deeplink  
Ik heb werkelijk geen idee welke opties er voorhanden zijn,maar leo zal niet meewerken
om de club voor een prikkie uithanden te geven.
R()b
 R()b - vrijdag 22 mei 2009 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 00:36 schreef danny four het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee welke opties er voorhanden zijn,maar leo zal niet meewerken
om de club voor een prikkie uithanden te geven.
Nee gelukkig niet zeg pfff.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 22 mei 2009 - 00:38   quote  deeplink  
we zijn nu al geen prikkie meer waard vrees ik
danny four
 danny four - vrijdag 22 mei 2009 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 00:28 schreef Ben fr supporter het volgende:
ik heb net zo weinig geduld na dit seizoen als dat we punten hebben,leo is met veel tamtam binnengehaald,wanneer krijgen we hier resultaat van ?
Als er rust in de club komt moet je er maar op rekenen dat je zomaar 5 jaar nodig hebt om de jeugd goed mee te laten spelen
en ik denk alleen met heel goed beleid en de juiste mensen zomaar 10 jaar voor de club gezond is.
Een top club zijn we niet zomaar weer,maar de jeugd is super en dat is bepalend voor onze toekomst.
Maar ja niks is zeker alleen dat we allemaal een keer de pijp uitgaan dus hopen en harde keuzes durfen maken dan redden we het wel weer.
danny four
 danny four - vrijdag 22 mei 2009 - 00:52   quote  deeplink  
T,is dik klote jongens en ik had er al een hard hoofd in tegen nac en dan verteld die Gudde vlak voor de wedstrijd ook nog even dat in geval van nood hij altijd nog Gio en makaay gratis kan laten vertrekken,Tjonge ,Jonge zeg wat een tijdstip weer om met zijn mislukking op de proppen te komen.pffffffff
Ik pak een biertje want morgen krijgen we nog meer dargen drek om de oren gesmeten van Jut en Jul.latersssss
R()b
 R()b - vrijdag 22 mei 2009 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 00:52 schreef danny four het volgende:
T,is dik klote jongens en ik had er al een hard hoofd in tegen nac en dan verteld die Gudde vlak voor de wedstrijd ook nog even dat in geval van nood hij altijd nog Gio en makaay gratis kan laten vertrekken,Tjonge ,Jonge zeg wat een tijdstip weer om met zijn mislukking op de proppen te komen.pffffffff
Ik pak een biertje want morgen krijgen we nog meer dargen drek om de oren gesmeten van Jut en Jul.latersssss
Ja ik vondt het nog dom ook.
Nu wachten eventuele clubs juist tot eind Augustus , want dan mogen ze gratis weg.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 06:35   quote  deeplink  
ja dweilen met de kraan open ,dat is wat ze bij Feyenoord doen!! Feyenoord moet eens gewoon met de billen bloot en al die klagers over Perridon,laten we hem dan de kans geven om te laten zien hoe het volgens hem wel moet. Hij heeft Trust toch ook verder uitgebouwd tot een internationaal imperium.Laat de investeerders hun gang gaan. Veel slechter dan dit kan het toch niet worden. En dat Leo Beenhakker er niet mee eens is, ja jammer dan hij trekt zijn portemonnee toch ook niet open?? Zonder investeerders ligt Feyenoord op zijn gat en de directie en de raad van commissarissen moeten met zijn allen hun zetels beschikbaar stellen. En ik ben het ermee eens dat Gudde en Jacobs alleen maar over de ruggen van anderen willen mee profiteren
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 22 mei 2009 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 00:21 schreef danny four het volgende:

[..]

Jij hebt het gelukkig ook door.goed stukkie.
Hebben jullie beenhakker gesproken of zo?
Waar baseren jullie op dat hij het niet ziet zitten met Peridon?

Een zakenman die zijn bedrijf goed uitgebouwd heeft mag hij met ons Feyenoord ook doen. Ook als hij daarvoor in de plaats wat macht wil. Ze willen geen totale overname maar wel medezeggenschap in het beleid. Zou ik zelf ook willen als ik zou investeren. Zit zelf in een zorginstelling in een directieraad, als iemand daar fors geld in pompt (lees overheid) dan bepaalt hij toch ook een groot deel de regels en normen?
Dus wat doen jullie moeilijk, zolang het niet om een totale overname gaat is alles beter dan dit!!!
Piair
 Piair - vrijdag 22 mei 2009 - 09:03   quote  deeplink  
Ja, en wat is dit nu met de plotselinge belangstelling voor Excelsior. Vorige jaar wegens bezuinigingen de samanwerking opgezegt om te besparen, nu gehele overname van die club? Zou de situatie zo nijpend zijn dat ze er rekening mee houden dat ze failliet gaan? en dat ze dan de spelers daar stallen en onder Excelsior verder gaan, zodat ze toch nog in het betaalde voetbal zitten?
Dit klinkt wel heel eng.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 22 mei 2009 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 09:03 schreef Piair het volgende:
Ja, en wat is dit nu met de plotselinge belangstelling voor Excelsior. Vorige jaar wegens bezuinigingen de samanwerking opgezegt om te besparen, nu gehele overname van die club? Zou de situatie zo nijpend zijn dat ze er rekening mee houden dat ze failliet gaan? en dat ze dan de spelers daar stallen en onder Excelsior verder gaan, zodat ze toch nog in het betaalde voetbal zitten?
Dit klinkt wel heel eng.
haha jij weet het helemaal negatief te brengen.
Denk dat ze (eindelijk) zien wat voor talent er allemaal aankomt en dat ze die verantwoord willen stallen bij een eerstedivisionist om te groeien en te laten wennen aan betaald voetbal. Misschien een idee voor Luc Gastaigcons (of zo weet niet precies hoe je ze naam schrijft)\
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 09:03 schreef Piair het volgende:
Ja, en wat is dit nu met de plotselinge belangstelling voor Excelsior. Vorige jaar wegens bezuinigingen de samanwerking opgezegt om te besparen, nu gehele overname van die club? Zou de situatie zo nijpend zijn dat ze er rekening mee houden dat ze failliet gaan? en dat ze dan de spelers daar stallen en onder Excelsior verder gaan, zodat ze toch nog in het betaalde voetbal zitten?
Dit klinkt wel heel eng.
Radio Rijnmond zei dat Verbeek het niet zag zitten in samenwerken met Excelsior en Beenhakker juist weer wel
Els
 Els - vrijdag 22 mei 2009 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 09:21 schreef PieterBos het volgende:

[..]

haha jij weet het helemaal negatief te brengen.
Denk dat ze (eindelijk) zien wat voor talent er allemaal aankomt en dat ze die verantwoord willen stallen bij een eerstedivisionist om te groeien en te laten wennen aan betaald voetbal. Misschien een idee voor Luc Gastaigcons (of zo weet niet precies hoe je ze naam schrijft)\
De constructie met Excelsior lijkt een verstandige beslissing. Feyenoord houdt nl wel de rechten op de spelers, en krijgt meer grip op de talenten van Excelsior, maar het kost ze niets extra's. De constructie lijkt zo gemaakt, dat de opleiding van Feyenoord en Excelsior vanaf een bepaald niveua samenvloeien. In de vorige constructie kreeg Excelsior geld van Feyenoord. Nu, voor zover duidelijk, gaan een aantal talenten van Feyenoord, en een aantal trainers, op de loonlijst van Excelsior, ergo bespaart je geld.
De discussie omtrent de investeerders lijkt lastiger. Ik huldig altijd het principe: wat goed is, komt snel. Het hele investeringsverhaal duurt te lang, om daar nog aan te voldoen. Of Feyenoord het redt zonder de investeerders, weet ik niet, maar ik denk het wel. Maar Gudde moet wel een hele steile leerkurve hebben, wil hij ooit nog op mij overkomen als een redelijke bestuurder.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 22 mei 2009 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 09:42 schreef Els het volgende:

[..]

De constructie met Excelsior lijkt een verstandige beslissing. Feyenoord houdt nl wel de rechten op de spelers, en krijgt meer grip op de talenten van Excelsior, maar het kost ze niets extra's. De constructie lijkt zo gemaakt, dat de opleiding van Feyenoord en Excelsior vanaf een bepaald niveua samenvloeien. In de vorige constructie kreeg Excelsior geld van Feyenoord. Nu, voor zover duidelijk, gaan een aantal talenten van Feyenoord, en een aantal trainers, op de loonlijst van Excelsior, ergo bespaart je geld.
De discussie omtrent de investeerders lijkt lastiger. Ik huldig altijd het principe: wat goed is, komt snel. Het hele investeringsverhaal duurt te lang, om daar nog aan te voldoen. Of Feyenoord het redt zonder de investeerders, weet ik niet, maar ik denk het wel. Maar Gudde moet wel een hele steile leerkurve hebben, wil hij ooit nog op mij overkomen als een redelijke bestuurder.
Gelukkig zijn er vrouwen die verstand van zaken en voetbal hebben.

TY
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 22 mei 2009 - 11:47   quote  deeplink  
Wou dat er daar meer van waren!
JEwait
 JEwait - vrijdag 22 mei 2009 - 11:55   quote  deeplink  
Als we van de herik weg kregen moeten we deze mensen toch ook zo weg kunnen krijgen?Dan met leo en mario weer een mooie gezonde club bouwen.Ik denk dat de investeerders dan wel komen als de rvc en al die andere shit zooi weg is dat ze wel komen.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 22 mei 2009 - 12:02   quote  deeplink  
hoe dacht je dit te doen ?
JEwait
 JEwait - vrijdag 22 mei 2009 - 12:08   quote  deeplink  
Het zelfde als dat we de gkl hebben weg gekregen en de rest.
Piair
 Piair - vrijdag 22 mei 2009 - 12:41   quote  deeplink  
Wat ik nog steeds nergens ken vinden is, wie zijn de schuldeisers en voor hoeveel.
weet iemand dat?
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 22 mei 2009 - 13:12   quote  deeplink  
Nog suggesties of reacties anders gaan we hem maar eens sluiten!
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 12:41 schreef Piair het volgende:
Wat ik nog steeds nergens ken vinden is, wie zijn de schuldeisers en voor hoeveel.
weet iemand dat?
ik krijg nog 20 miljoen
voor emotionele schade die ik dit jaar heb opgelopen
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 22 mei 2009 - 14:55   quote  deeplink  
hahaha
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 22 mei 2009 - 14:56   quote  deeplink  
dan zouden ze 1,5miljoen x 20 miljoen kwijt zijn. = 30.000.000.000.000 laten we dat ons FEYENOORD maar niet aandoen!
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:56 schreef PieterBos het volgende:
dan zouden ze 1,5miljoen x 20 miljoen kwijt zijn. = 30.000.000.000.000 laten we dat ons FEYENOORD maar niet aandoen!
precies, als we nou met zijn allen afspreken dat ze alleen mijn emotionele schade vergoeden kan de club het nog wel redden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2009 door Rovert --
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 22 mei 2009 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 15:00 schreef Rovert het volgende:

[..]

precies, als we nou met zijn allen afspreken dat ze alleen mijn emotionele schade vergoeden kan de club het nog wel redden
haha EGO!!!!!!
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 15:04   quote  deeplink  
krijg jij van mij een nieuw uit en thuis tenue volged seizoen
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 22 mei 2009 - 15:07   quote  deeplink  
Als dat dan nog wat waard is
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 mei 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Iedereen vergeet dat die gast ook volledig mislukt was als sponsor en aanjager in de auto sport...
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 23 mei 2009 - 22:00   quote  deeplink  
spijker op zijn kop!
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 23 mei 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Precies! En ik denk dat de nieuwe investeerder meer te bieden hebben tegen minder inspraak.
PieterBos
 PieterBos - zondag 24 mei 2009 - 22:18   quote  deeplink  
Nog iemand nieuws over de nieuwe investeerders?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 mei 2009 - 22:24   quote  deeplink  
Uhm Steward heeft 2 seizoenen gereden in de formule 1.Raad eens wie toen de hoofdsponsor was????Juist trust met als coureur Jos the Boss Verstappen.Wereldwijd reclame voor trust en dat maakt trust tot een grote wereldwijde onderneming.Ik moet hem alleen niet omdat hij voor een dubbie op de eerste rij wil zitten.Uiteindelijk wordt het de grote Perridon show.
PieterBos
 PieterBos - zondag 24 mei 2009 - 22:33   quote  deeplink  
en daarom moeten we blij zijn als er andere investeerders komen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 mei 2009 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 22:33 schreef PieterBos het volgende:
en daarom moeten we blij zijn als er andere investeerders komen!
Precies!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 mei 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 22:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
Uhm Steward heeft 2 seizoenen gereden in de formule 1.Raad eens wie toen de hoofdsponsor was????Juist trust met als coureur Jos the Boss Verstappen.Wereldwijd reclame voor trust en dat maakt trust tot een grote wereldwijde onderneming.Ik moet hem alleen niet omdat hij voor een dubbie op de eerste rij wil zitten.Uiteindelijk wordt het de grote Perridon show.
En weet je ook nog hoe dit verhaaltje afgelopen was?

volgens mij namelijk met ruzie!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Perridon woedend op Feyenoord. Feyenoord verdrinkt en bestuur gooit reddingsboei weg!









0.0096659