BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Management Feyenoord is niet wijs, ze verzieken alles!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
mdr8
 mdr8 - donderdag 21 mei 2009 - 23:13   quote  deeplink  
Ik word echt niet goed meer van al dat wanbeleid:

- waarom worden al onze jeugdelftallen wel kampioen maar is t eerste al jaren een ramp?
- waarom verkoopt Ajax en PSV hun goede spelers wel voor veel geld maar krijgen wij voor bijv. van persie en kalou maar schijntjes? kuijt 10 miljoen was ook te weinig!
- waarom halen we alleen maar spelers die mislukken en met verlies verkocht worden? Tiendalli/ostlund/saidi/gibbs/basto/lurling/vidmar/ en ga zo nog maar heel lang door..
- waarom komen er zo veel oude spelers die wel veel salaris en tranfer kosten maar uiteindelijk met pensioen gaan en geen cash flow terug genereren?
- waar blijft al dat geld van ons budget eigenlijk? waarom is er nooit transfergeld?
- waarom heeft een club als feyenoord geen goede scouts?
- waarom zijn er bij feyenoord geen goede managers, executives die een bedrijf kunnen leiden?
- waarom geven we geld uit dat we eigenlijk niet hebben en dat ons alleen maar meer schulden oplevert? cq talentpools.. los eerst eens die schuld af!

ik kan nog heel lang doorgaan maar het punt is dat ze Ons Feyenoord naar de tering helpen en dat moeten we niet laten gebeuren! ze moeten oprotten! net als spelers die niet hun best doen of teveel geld verdienen voor hun kwaliteit -> hofland, landzaat, el ahmadi (weer zo een waar we geld op gaan verliezen)

Edit Thomas:
De concurrenten hebben een officiele naam, gebruik die dan ook ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door Thomas --
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - donderdag 21 mei 2009 - 23:26   quote  deeplink  
snap toch niet dat we scouten als we geen geld hebben
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 06:49   quote  deeplink  
ja ze kunnen beter gaan bouten hahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 mei 2009 - 08:26   quote  deeplink  
Dit is al 10jaar zo.
RuudN
 RuudN - vrijdag 22 mei 2009 - 12:46   quote  deeplink  
Vertel mij is Wie ze de afgelopen jaar gescout hebben??

cisse? die is voor het oprapen!
Dani? die is ook voor het op rapen!

kben benieuwd wat het 6tal nou eigenlijk allemaal aan het doen is
zakken vullen zeker!!!
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 22 mei 2009 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 23:13 schreef mdr8 het volgende:
Ik word echt niet goed meer van al dat wanbeleid:

- waarom worden al onze jeugdelftallen wel kampioen maar is t eerste al jaren een ramp?
- waarom verkoopt Ajax en PSV hun goede spelers wel voor veel geld maar krijgen wij voor bijv. van persie en kalou maar schijntjes? kuijt 10 miljoen was ook te weinig!
- waarom halen we alleen maar spelers die mislukken en met verlies verkocht worden? Tiendalli/ostlund/saidi/gibbs/basto/lurling/vidmar/ en ga zo nog maar heel lang door..
- waarom komen er zo veel oude spelers die wel veel salaris en tranfer kosten maar uiteindelijk met pensioen gaan en geen cash flow terug genereren?
- waar blijft al dat geld van ons budget eigenlijk? waarom is er nooit transfergeld?
- waarom heeft een club als feyenoord geen goede scouts?
- waarom zijn er bij feyenoord geen goede managers, executives die een bedrijf kunnen leiden?
- waarom geven we geld uit dat we eigenlijk niet hebben en dat ons alleen maar meer schulden oplevert? cq talentpools.. los eerst eens die schuld af!

ik kan nog heel lang doorgaan maar het punt is dat ze Ons Feyenoord naar de tering helpen en dat moeten we niet laten gebeuren! ze moeten oprotten! net als spelers die niet hun best doen of teveel geld verdienen voor hun kwaliteit -> hofland, landzaat, el ahmadi (weer zo een waar we geld op gaan verliezen)

Edit Thomas:
De concurrenten hebben een officiele naam, gebruik die dan ook ;)
Waarom een nieuwe topic starten over iets waar al topics over zijn?????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Management Feyenoord is niet wijs, ze verzieken alles!









0.0063519