BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Andere investeerders willen praten met FEYENOORD.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 22 mei 2009 - 10:23   quote  deeplink  
we wachten het maar weer af.
R()b
 R()b - vrijdag 22 mei 2009 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 10:23 schreef De koi hoek.nl het volgende:
we wachten het maar weer af.
Ja idd we moeten het maar afwachten.
Maar deze investeerders wilden in Januari/Februari ook investeren , maar dat ging ook niet door.
Maar wilde wel de bestaande schulden weg werken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2009 door R()b --
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 10:39   quote  deeplink  
Moeten ze maar eens openbaar maken wie het zijn!! Maar de soap wordt na maandagavond weer vervolgd als er is vergaderd bij sc Feyenoord. Want de amateur afdeling is een machtige partij en deze amateur afdeling heeft de voltallige RvC en directie op het matje geroepen............dus wordt vervolgd. Volgens mij zijn de amateurs voor 51% eigenaar van het stadion of de proftak van feyenoord
R()b
 R()b - vrijdag 22 mei 2009 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 10:39 schreef antoniorijen het volgende:
Moeten ze maar eens openbaar maken wie het zijn!! Maar de soap wordt na maandagavond weer vervolgd als er is vergaderd bij sc Feyenoord. Want de amateur afdeling is een machtige partij en deze amateur afdeling heeft de voltallige RvC en directie op het matje geroepen............dus wordt vervolgd. Volgens mij zijn de amateurs voor 51% eigenaar van het stadion of de proftak van feyenoord
Volgens AD/Sportwereld gaat het om een groep rond de zakenman Sint Nicolaas en om een vermogende Arabier.
Bjorncl1978
 Bjorncl1978 - vrijdag 22 mei 2009 - 10:51   quote  deeplink  
Wel vreemd heb net op de site van AD gekeken en daar staat niets vermeld over een andere groep investeerders en ook niet over een vermogende arabier. mensen stop toch eens met ons lekker maken met verhalen die toch nog uit komen en niet waar zijn. Het is allemaal al erg genoeg!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 22 mei 2009 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 10:41 schreef R()b het volgende:

[..]

Volgens AD/Sportwereld gaat het om een groep rond de zakenman Sint Nicolaas en om een vermogende Arabier.
Ja, kan kloppen, heb daar een poosje terug ook al eens over gehoord. Is volgens mij een "moor" genaamd Piet !!!
Els
 Els - vrijdag 22 mei 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 10:51 schreef Bjorncl1978 het volgende:
Wel vreemd heb net op de site van AD gekeken en daar staat niets vermeld over een andere groep investeerders en ook niet over een vermogende arabier. mensen stop toch eens met ons lekker maken met verhalen die toch nog uit komen en niet waar zijn. Het is allemaal al erg genoeg!!
Het staat in de column van Chris van Nijnatten. Ben inderdaad wel sceptisch. Zeggen dat je Feyenoord wilt redden , levert je een bak aan publiciteit op.
R()b
 R()b - vrijdag 22 mei 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 10:51 schreef Bjorncl1978 het volgende:
Wel vreemd heb net op de site van AD gekeken en daar staat niets vermeld over een andere groep investeerders en ook niet over een vermogende arabier. mensen stop toch eens met ons lekker maken met verhalen die toch nog uit komen en niet waar zijn. Het is allemaal al erg genoeg!!
Kerel als je nou eens verder leest dan jou startpagina het AD.
Sjonge jonge!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=79176
Hier jankerd.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 mei 2009 - 10:57   quote  deeplink  
Alle investeringen zijn welkom. Zolang de zeggenschap maar bij de club blijft en niet bij de investeerders.
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 11:00   quote  deeplink  
Het schijnt alleen dat we dan van die rijke arabier wel met zijn allen moslim moeten worden
Culemborg
 Culemborg - vrijdag 22 mei 2009 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 11:00 schreef Rovert het volgende:
Het schijnt alleen dat we dan van die rijke arabier wel met zijn allen moslim moeten worden
Kan die moskee op zuid ook mooi opgaan in de nieuwe kuip :D
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 22 mei 2009 - 11:35   quote  deeplink  
daar gaan we weer met het volgende sprookje
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 22 mei 2009 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 11:00 schreef Rovert het volgende:
Het schijnt alleen dat we dan van die rijke arabier wel met zijn allen moslim moeten worden
Dat heeft weer als voordeel als het zo slecht blijft gaan kunnen we onze burka over de ogen trekken haha.....
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 11:39 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Dat heeft weer als voordeel als het zo slecht blijft gaan kunnen we onze burka over de ogen trekken haha.....
burka is voor vrouwen zoals Els en trouwens sommige vrouwen in De Kuip zou ik soweiso liever in een burka zien
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 22 mei 2009 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 12:11 schreef Rovert het volgende:

[..]

burka is voor vrouwen zoals Els en trouwens sommige vrouwen in De Kuip zou ik soweiso liever in een burka zien
Laat ik het anders formuleren: "als Feyenoord zo blijft spelen dan draag ik vrijwillig een burka".....
Thomas
 Thomas - vrijdag 22 mei 2009 - 12:47   quote  deeplink  
Even een mogelijkheid opgooien:

Wanneer jullie met dergelijk nieuws komen, zouden jullie dan de bron erbij kunnen vermelden (in de startpost dus)? Krijg je geen reacties zoals van Bjorncl1978 en kan iedereen er makkelijker zijn mening op geven.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 22 mei 2009 - 13:26   quote  deeplink  
beste thomas je heb toch feyenoord headliner en internet.
nieuws word gebracht en ik maak er een forum van.
ik zie het probleem niet
en of het waar is is afwachten.
de bron is AD SPORTwereld en voetbalzone en de volkskrant.
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 12:25 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Laat ik het anders formuleren: "als Feyenoord zo blijft spelen dan draag ik vrijwillig een burka".....
dat wil ik weleens zien dan
Thomas
 Thomas - vrijdag 22 mei 2009 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 13:26 schreef De koi hoek.nl het volgende:
beste thomas je heb toch feyenoord headliner en internet.
nieuws word gebracht en ik maak er een forum van.
ik zie het probleem niet
en of het waar is is afwachten.
de bron is AD SPORTwereld en voetbalzone en de volkskrant.
Het was verder geen kritiek o.i.d., zo moet je het niet opvatten. ik gaf het alleen aan.

Verder bezit Headliner een optie om van een nieuwslink automatisch een topic op het forum te openen. Daarmee wordt direct gelinkt naar de bron en zelfs de inhoud in de eerste post geplaatst. Dat kan het voor bepaalde personen, die eerst op dit forum komen en dan pas naar feyenoord.headliner.nl gaan, iets overzichtelijker.
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - vrijdag 22 mei 2009 - 14:15   quote  deeplink  
Arabieren zijn de beste . ik hoop egt dat ie ons(Feyenoord) gaat helpen
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:15 schreef Roberto Gonzalez het volgende:
Arabieren zijn de beste .
Laat Geert Wilders je maar niet horen.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 22 mei 2009 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 10:39 schreef antoniorijen het volgende:
Moeten ze maar eens openbaar maken wie het zijn!! Maar de soap wordt na maandagavond weer vervolgd als er is vergaderd bij sc Feyenoord. Want de amateur afdeling is een machtige partij en deze amateur afdeling heeft de voltallige RvC en directie op het matje geroepen............dus wordt vervolgd. Volgens mij zijn de amateurs voor 51% eigenaar van het stadion of de proftak van feyenoord
Is allemaal niet waar
Dat is namelijk juist een groot probleem
Ze zijn alle 3 gescheiden
De Proftak is apart
De amateurs zijn apart
En het stadion is apart

Eén van de eisen van de investeerders was namelijk dat alles één zou moeten worden
Dat zou veel geld en veel posities besparen
Dan kun je flink wat banen laten verdwijnen
derq
 derq - vrijdag 22 mei 2009 - 14:41   quote  deeplink  
mooie eis lijkt me dat juist!
derq
 derq - vrijdag 22 mei 2009 - 14:41   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-11934/
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 22 mei 2009 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:41 schreef derq het volgende:
mooie eis lijkt me dat juist!
Mij ook
Maar dat is onmogelijk
Het Stadion weigert alle medewerking op dat punt
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 22 mei 2009 - 16:29   quote  deeplink  
wat heb je te eisen als het geld op is.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:26 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Is allemaal niet waar
Dat is namelijk juist een groot probleem
Ze zijn alle 3 gescheiden
De Proftak is apart
De amateurs zijn apart
En het stadion is apart

Eén van de eisen van de investeerders was namelijk dat alles één zou moeten worden
Dat zou veel geld en veel posities besparen
Dan kun je flink wat banen laten verdwijnen
Een ding weet ik zeker, de amateurtak van feyenoord is voor 51% eigenaar van het stadion , moet jij je huiswerk maar beter doen!!!!! En je heb een proftak en amateurtak dat klopt wel weer maar Feyenoord meot niet voor niks elk jaar huur betalen voor het stadion.....dus waar jij je informatie vandaan heb????
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 22 mei 2009 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 16:57 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Een ding weet ik zeker, de amateurtak van feyenoord is voor 51% eigenaar van het stadion , moet jij je huiswerk maar beter doen!!!!! En je heb een proftak en amateurtak dat klopt wel weer maar Feyenoord meot niet voor niks elk jaar huur betalen voor het stadion.....dus waar jij je informatie vandaan heb????
En waarom moet Feyenoord het stadion huren?
Het hoort niet bij de proftak
Het is een alleen staande organisatie
Els
 Els - vrijdag 22 mei 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 12:11 schreef Rovert het volgende:

[..]

burka is voor vrouwen zoals Els en trouwens sommige vrouwen in De Kuip zou ik soweiso liever in een burka zien
Je krijgt mij echt niet in een burka
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 23 mei 2009 - 00:25   quote  deeplink  
Ik snap niet dat de proftak niet allang met de amateurtak samen gegaan is. Daar zit wel geld... Ik kan me wel voorstellen dat de amateurtak tegen stribbelt... Die zijn gezond met geld en moeten alles inleveren om de schuld van de proftak kleiner te maken... Feyenoord moet er wel naar streven om dit zsm te realiseren.
Shinjinr1
 Shinjinr1 - zaterdag 23 mei 2009 - 00:29   quote  deeplink  
Gudde houd ons aan het lijntje
Rovert
 Rovert - zaterdag 23 mei 2009 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 22:03 schreef Els het volgende:

[..]

Je krijgt mij echt niet in een burka
Waarom niet? Als we daar de club nou mee redden
Els
 Els - zaterdag 23 mei 2009 - 09:35   quote  deeplink  
Het uitzicht schijnt dan echt heel slecht te zijn ;-) Maar wel lekker warm, natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2009 door Els --
Rovert
 Rovert - zaterdag 23 mei 2009 - 09:44   quote  deeplink  
we vertellen het je wel als we een doelpunt maken
kenny
 kenny - zaterdag 23 mei 2009 - 09:57   quote  deeplink  
we hebben het de hele tijd maar over die investeerders , maar wat ik eigenlijk veel belangrijker vind is dat we opgescheept zitten met een aantal 30gers die totaal niet functioneren of niet willen funtioneren en daarbij erg hoog in de loonschaal zitten
ik denk dan aan een landzaad , de cler , hofland , tomasson , lucius en makaai het is toch van de gekke dat jongens als wijnaldum en fer dit seizoen de kar hebben moeten trekken en die zijn notabenen 18 en 19
ook vraag ik me af of er onbewust of misschien bewust in de playoff's is gespeeld door de heren om die wedstrijden half te laten lopen , dit ivm dat de vacantie te kort wordt door eerder met de voorbereiding te moeten beginnen , verbeek is op die manier toch ook gepiepeld omdat de heren teveel moesten trainen
ik ben hier toch echt van overtuigd dat de oude kliek hier toch echt debet aan is , mijn oplossing is: gooi de 30gers er zo vlug mogelijk uit dan bespaar je zowiezo al een aardig centje wat de bezuinigheden ook weer bijdraagd en ga verder met de jeugd die leveren in de toekomst ook nog eens geld op
misschien dat je er 2 of 3 talenten bij kan kopen (en daar zijn altijd inversteerders voor te vinden ) reken daarbij op dat de jeugd van feyenoord goed bezig is en staat te trappelen om door te breken en dit onder leiding van mario die bewezen heeft goed met jeugd kan werken zie ik toch echt licht aan het einde van de tunnel
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 23 mei 2009 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:26 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Is allemaal niet waar
Dat is namelijk juist een groot probleem
Ze zijn alle 3 gescheiden
De Proftak is apart
De amateurs zijn apart
En het stadion is apart

Eén van de eisen van de investeerders was namelijk dat alles één zou moeten worden
Dat zou veel geld en veel posities besparen
Dan kun je flink wat banen laten verdwijnen
De SC Feyenoord is voor 53% eigendom van het stadion. Dit is ook de reden waarom Perridon nog in gesprek is met de SC. Zij hebben namelijk wel een onderpand voor de eventuele leningen die hij wil verstrekken.
Els
 Els - zaterdag 23 mei 2009 - 10:19   quote  deeplink  
We kunnen nu wel weer over Verbeek beginnen, maar dat is toch al een half jaar een gepasseerd station. En als je nu kijkt naar de schuldenpositie van Feyenoord, was zijn gedram om Vlemmings te halen, wat Feyenoord zoveel geld heeft gekost, dan ook niet een beetje 'over the top'? Mensen met een contract op straat zetten, lukt niet in Nederland, kijk maar naar Verbeek, wanprestatie, maar toch 7 ton mee. De oudere cq ervarener spelers op straat zetten, leidt niet tot een besparing maar tot een extra uitgave, nl contract afkopen en de positie zal toch ook weer ingevuld moeten worden. Efficienter en effectiever is, om de groep naar elkaar toe te laten groeien. Op het veld lijkt het alsof ze elkaar totaal niet begrijpen en verschillende doelen hebben. Dat moet Mario toch wel kunnen?
El
 El - zaterdag 23 mei 2009 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 09:57 schreef kenny het volgende:
we hebben het de hele tijd maar over die investeerders , maar wat ik eigenlijk veel belangrijker vind is dat we opgescheept zitten met een aantal 30gers die totaal niet functioneren of niet willen funtioneren en daarbij erg hoog in de loonschaal zitten
ik denk dan aan een landzaad , de cler , hofland , tomasson , lucius en makaai het is toch van de gekke dat jongens als wijnaldum en fer dit seizoen de kar hebben moeten trekken en die zijn notabenen 18 en 19
ook vraag ik me af of er onbewust of misschien bewust in de playoff's is gespeeld door de heren om die wedstrijden half te laten lopen , dit ivm dat de vacantie te kort wordt door eerder met de voorbereiding te moeten beginnen , verbeek is op die manier toch ook gepiepeld omdat de heren teveel moesten trainen
ik ben hier toch echt van overtuigd dat de oude kliek hier toch echt debet aan is , mijn oplossing is: gooi de 30gers er zo vlug mogelijk uit dan bespaar je zowiezo al een aardig centje wat de bezuinigheden ook weer bijdraagd en ga verder met de jeugd die leveren in de toekomst ook nog eens geld op
misschien dat je er 2 of 3 talenten bij kan kopen (en daar zijn altijd inversteerders voor te vinden ) reken daarbij op dat de jeugd van feyenoord goed bezig is en staat te trappelen om door te breken en dit onder leiding van mario die bewezen heeft goed met jeugd kan werken zie ik toch echt licht aan het einde van de tunnel
Man, hou toch een een keer op met dat domme gelul dat de spelers te lui zijn om hard te trainen en moedwillig een wedstrijd gaan verliezen om eerder op vakantie te kunnen. Alle supporters met meer dan 1 hersencel zijn er allang achter dat het zo niet in elkaar zat, nu jij nog!
R()b
 R()b - zaterdag 23 mei 2009 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 10:25 schreef El het volgende:

[..]

Man, hou toch een een keer op met dat domme gelul dat de spelers te lui zijn om hard te trainen en moedwillig een wedstrijd gaan verliezen om eerder op vakantie te kunnen. Alle supporters met meer dan 1 hersencel zijn er allang achter dat het zo niet in elkaar zat, nu jij nog!
Hahahahahahaha
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 23 mei 2009 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 10:19 schreef Els het volgende:
We kunnen nu wel weer over Verbeek beginnen, maar dat is toch al een half jaar een gepasseerd station. En als je nu kijkt naar de schuldenpositie van Feyenoord, was zijn gedram om Vlemmings te halen, wat Feyenoord zoveel geld heeft gekost, dan ook niet een beetje 'over the top'? Mensen met een contract op straat zetten, lukt niet in Nederland, kijk maar naar Verbeek, wanprestatie, maar toch 7 ton mee. De oudere cq ervarener spelers op straat zetten, leidt niet tot een besparing maar tot een extra uitgave, nl contract afkopen en de positie zal toch ook weer ingevuld moeten worden. Efficienter en effectiever is, om de groep naar elkaar toe te laten groeien. Op het veld lijkt het alsof ze elkaar totaal niet begrijpen en verschillende doelen hebben. Dat moet Mario toch wel kunnen?
Idd, als je de complete selectie van Feyenoord ziet, inclusief Vlaar en de Guzman, kun je toch niet zeggen dat we slechtere spelers hebben dan bv Nac Groningen ed. Het is al het hele seizoen geen team en het lijkt erop dat sommige spelers gegarandeerd zijn van een basis plaats.
Laat onder Mario iedereen op nul beginnen en zich maar bewijzen voor een basisplaats, aangevuld met een paar spelers uit de jeugd.
En zoals jij al aangeeft heeft Mario in het verleden al bewezen dat juist hij in staat is om een team neer te zetten en met beperkte middelen toch voor prestaties te zorgen.
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 23 mei 2009 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 10:32 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Idd, als je de complete selectie van Feyenoord ziet, inclusief Vlaar en de Guzman, kun je toch niet zeggen dat we slechtere spelers hebben dan bv Nac Groningen ed. Het is al het hele seizoen geen team en het lijkt erop dat sommige spelers gegarandeerd zijn van een basis plaats.
Laat onder Mario iedereen op nul beginnen en zich maar bewijzen voor een basisplaats, aangevuld met een paar spelers uit de jeugd.
En zoals jij al aangeeft heeft Mario in het verleden al bewezen dat juist hij in staat is om een team neer te zetten en met beperkte middelen toch voor prestaties te zorgen.
Ik denk dat we verbindingsstukken nodig hebben. We missen duidelijk een schakel tussen de middenlinie en de aanval? Ook de schakel tussen verdediging en middenlinie loopt voor geen meter. Wat we volgens mij als eerste nodig hebben is een stofzuiger op het middenveld, een type Davids. Door zijn geroei op het gehele middenveld kunnen andere spelers meer initiatief tonen en vrijer spelen. Ten tweede hebben we een rots in de branding nodig achterin. Een die coacht en over lijken gaat....een type Grandqvist zeg maar. Volgens mij zijn we dan al een heel eind.

p.s. over een afmaker in de spits wijd ik me maar niet meer uit.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2009 door johan mansveld --
craven
 craven - zaterdag 23 mei 2009 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 10:25 schreef El het volgende:

[..]

Man, hou toch een een keer op met dat domme gelul dat de spelers te lui zijn om hard te trainen en moedwillig een wedstrijd gaan verliezen om eerder op vakantie te kunnen. Alle supporters met meer dan 1 hersencel zijn er allang achter dat het zo niet in elkaar zat, nu jij nog!
o my god they(should) kill(ed) kenny

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Andere investeerders willen praten met FEYENOORD.









0.0064220