|
|
scf-rotterdam
|
|
|
de schulde blijken nog hoger tezijn,dan dat gudde zegt. nu zit feyenoord weer in de gevaar zone 1. ik vrees het ergste, wat ik niet hoop. ik hou me vast
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Er zijn andere investeerders waar nu mee gesproken wordt |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
wanneer boekt men nu eens resultaat ? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
we kunnen iedereen wel vergeten nu. en blijkbaar zijn de schulden 2 keer zo hoog en sta de club weer onder curatele bij de knvb!! En zo gaan we maar door met dit klote bestuur en RvC |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:25 schreef antoniorijen het volgende:we kunnen iedereen wel vergeten nu. en blijkbaar zijn de schulden 2 keer zo hoog en sta de club weer onder curatele bij de knvb!! En zo gaan we maar door met dit klote bestuur en RvC Ik wil niet bij de hand gaan doen Maar de dingen die jij noemt (curatele en dubbele schuld) zijn enkel genoemd door een gefrustreerde Perridon en een verslaggevertje van Rijnmond En die heeft hert enkel uit de mond van Perridon
Dus wat jij hier voor feiten houdt zijn niks anders dan geruchten Uitspraken van een woedende man |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
physius snap je het nou niet? de schulden is gewoon 2x zoveel, als wat er gezegt is. en die andere groep inversteerders, die zullen de zelfde eisen stellen als de eerste groep. en nu staan we weer onder curatele bij de knvb, dus het is nog erger dan dat het is. dus nieuwe spelers kunnen we nu wel vergeten. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:33 schreef scf-rotterdam het volgende:physius snap je het nou niet? de schulden is gewoon 2x zoveel, als wat er gezegt is. en die andere groep inversteerders, die zullen de zelfde eisen stellen als de eerste groep. en nu staan we weer onder curatele bij de knvb, dus het is nog erger dan dat het is. dus nieuwe spelers kunnen we nu wel vergeten. Dus alles wat Perridon in een boze bui zegt zijn feiten? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
bestuur aftreden, allemaal aftreden, spelers, aftreden ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Antonio is al begonnen |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Antonio is maanden geleden al afgetreden. Loopt alleen maar de boel af te z..... op dit forum! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:25 schreef antoniorijen het volgende:we kunnen iedereen wel vergeten nu. en blijkbaar zijn de schulden 2 keer zo hoog en sta de club weer onder curatele bij de knvb!! En zo gaan we maar door met dit klote bestuur en RvC Heb je je roddel magazine's bij de kapper al gelezen? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ik ben wel blij dat we cissé kunnen vergeten :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2009 door derq -- |
|
|
|
|
jef-FR-ey
|
|
|
vergeleken bij feyenoord met schulden van mischien wel 35 miljoen euro ben ik ook miljonair |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Iemand moet het doen!! Want niemand doet hier zijn ogen open. Er zullen nog wel meer lijken uit de kast komen , dit is nog maar het topje van de berg die opgeruimd dien te worden |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: blijf jij maar lekker achter Gudde en Jacobs en de RvC staan, zodat Feyenoord nog verder kan afglijden naar een bedenkelijk niveau ( Jupiler L.....) |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 - 15:39 schreef antoniorijen het volgende:Iemand moet het doen!! Want niemand doet hier zijn ogen open. Er zullen nog wel meer lijken uit de kast komen , dit is nog maar het topje van de berg die opgeruimd dien te worden Ja dat is niet eerlijk, dat soort dingen weten wij niet, jij alleen, want jij hebt inside information bij de club, de vi, de investeerders, het ad, Borst, Nijnatten, Derksen enz. enz.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2009 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 - 15:39 schreef antoniorijen het volgende:Iemand moet het doen!! Want niemand doet hier zijn ogen open. Er zullen nog wel meer lijken uit de kast komen , dit is nog maar het topje van de berg die opgeruimd dien te worden Als ik jou lees, dan moet ik altijd aan Van Gaal denken......ben jij nou zo dom Ted van Leeuwen? Ben jij nou zo dom of is het niet....ben ik niet begonnen te zeggen dat ik de belangen van............... |
|
|
|
|
johan F
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:25 schreef antoniorijen het volgende:we kunnen iedereen wel vergeten nu. en blijkbaar zijn de schulden 2 keer zo hoog en sta de club weer onder curatele bij de knvb!! En zo gaan we maar door met dit klote bestuur en RvC Ik vraag me sowieso af waarom Feyenoord nog steeds zoveel bestuurders heeft, als je kijkt naar AZ, daar hebben ze 3 mensen die de beslissingen nemen, bij Feyenoord gaat dat volgens mij over veel te veel schijven. Natuurlijk heeft Feyenoord niet zo iemand als Scheringa, dus ik begrijp dat je het niet helemaaal kunt vergelijken, maar volgens mij moeten de lijntjes bij Feyenoord veel korter kunnen.. een stuk of 4/5 daadkrachtige mensen bij Feyenoord zou niet gek zijn lijkt me... |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
wie vertel antonijoodjerijen dat als het bestuur weg gaat. dat de schuld er nog staat. niet dat hij denkt dat gudde en zijn vriendjes. dan de schuld mee nemen. mr trust neemt niet de schuld over. dus moet er toch iemand komen die dat dan wel doet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 - 15:41 schreef antoniorijen het volgende:[..] blijf jij maar lekker achter Gudde en Jacobs en de RvC staan, zodat Feyenoord nog verder kan afglijden naar een bedenkelijk niveau ( Jupiler L.....) Ik sta maar achter 1 persoon en dat is Beenhakker. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ik heb er 2 Leo en Mario |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja die ook natuurlijk. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
het word weer helemaal niks volgend seizoen er gaan meer spelers weg dan erbij komen tiendalli greene lucius wat houden we over acherin ,veel te weinig ik hoop dat dani en cisse toch doorgaan want die waren niet door perridon gekocht maar door een vriend van mario , eigenaar van tinplate steel |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 - 16:44 schreef michaelvld het volgende:het word weer helemaal niks volgend seizoen er gaan meer spelers weg dan erbij komen tiendalli greene lucius wat houden we over acherin ,veel te weinig ik hoop dat dani en cisse toch doorgaan want die waren niet door perridon gekocht maar door een vriend van mario , eigenaar van tinplate steel Cissé is nog niet gekocht Er is een overeenkomst met hem Niet met Roda
Maar ik hoop wel dat ze komen Dani kunnen we zeker goed gebruiken Die is echt nodig |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
ach ik hoop nergens meer op we zijn de laatste jaren al blij gemaakt met heeeel hoop dooie vogels wanneer zouden we weer eens met een goed gevoel over feyenoord kunnen denken |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 - 16:51 schreef michaelvld het volgende:ach ik hoop nergens meer op we zijn de laatste jaren al blij gemaakt met heeeel hoop dooie vogels wanneer zouden we weer eens met een goed gevoel over feyenoord kunnen denken Volgend jaar hoop en denk ik Alleen dan moet je niet naar sportief gebied kijken Mario gaat ervan maken wat ervan te maken is En langzaam zal hij samen met Leo nieuwe goedkopere spelers inpassen voor mindere duurdere spelers Financieel zal er verbetering komen met Leo Sportief moeten we nog langer geduld hebben Mario is een goede trainer, maar geen tovenaar |
|
|
|