BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Excelsior....

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 mei 2009 - 15:53   quote  deeplink  
Eigenlijk best vreemd dat hier nog steeds geen topic over is.Naar het schijnt zal deze club volgendseizoen bestaan uit 90% Feyenoorders.Pastoors en Lammers worden de trainers daar.Het is heel lullig voor de Excelsior supporters maar voor ons is dit werkelijk SUPER.
Al onze talenten gaan volgendseizoen groeien in de Jupilerdivisie.Hoe is dit nu eigenlijk opeens mogenlijk,volgens mij worden de technische handen van Leo en Mario nu al zichtbaar.Dit is echt briljant .....
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 22 mei 2009 - 15:58   quote  deeplink  
indd
derq
 derq - vrijdag 22 mei 2009 - 16:02   quote  deeplink  
jup. of feyenoord gaat failliet en gebruikt excelsior's licentie. haha
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 22 mei 2009 - 16:17   quote  deeplink  
Volgend jaar misschien nog geen 90%
Maar dat is wel waar we heen gaan
En dat is heel goed voor onze club
Scheelt financien voor beide clubs
En onze spelers doen ervaring op

Het zou toch prachtig zijn als Excelsior dan een keer promoveerd
Dan heb je Feyenoord tegen jong Feyenoord
Zou wel vervelend zijn als Feyenoord dan verliest...
Of stel je voor dat Excelsior dan een keer hoger eindigt dan ons
Daar moet je wel voor oppassen
Ik zie de kranten koppen dan al voor me...
derq
 derq - vrijdag 22 mei 2009 - 18:45   quote  deeplink  
dat gaat dan ook niet gebeuren hè... tegen feyenoord kun je dan de jonkies opstellen, zodat ze zich blijven ontwikkelen. heerlijk om feyenoord dan dus gratis van 3 punten te voorzien. excelsior is straks dus feyenoord2. super!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 22 mei 2009 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 18:45 schreef derq het volgende:
dat gaat dan ook niet gebeuren hè... tegen feyenoord kun je dan de jonkies opstellen, zodat ze zich blijven ontwikkelen. heerlijk om feyenoord dan dus gratis van 3 punten te voorzien. excelsior is straks dus feyenoord2. super!
OK dat ze van ons winnen kun je manipuleren
Maar elke ronde dat Excelsior boven ons staat, worden wij uitgelachen
En de mogelijkheid dat dat gebeurd is er best wel
Vooral in het begin van het seizoen

Begrijp me niet verkeerd
Ik be zeker voor deze samenwerking
Ik vind het echt een geweldig idee
Maar er zitten risico's aan verbonden
derq
 derq - vrijdag 22 mei 2009 - 19:26   quote  deeplink  
nee excelsior wordt gewoon feyenoord2, dus dan zitten we toch lekker met 2 teams in de eredivisie? :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 22 mei 2009 - 19:34   quote  deeplink  
Misschien dat we dan met zijn tweeen genoeg punten hebben voor een top drie plaats!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 mei 2009 - 19:55   quote  deeplink  
Voorlopig speeld Excelsior een niveau lager en mochten ze weer eredivisie spelen dan is het mogelijk om te verliezen.Vraag maar aan Bruins en Slory die wonnen ook,kijk elke speler die straks voor Excelsior speelt zal maar al te graag willen winnen en terecht.Feyenoord had al vaker een samenwerking met Feyenoord zie Kalou Buffel enzo het is dus niet bijzonder.Maar omdat wij juist nu bulken van een topjeugd komt het op een bijzonder goed moment.Ik begrijp dat de supporters van Excelsior bang zijn om hun eigen ID kwijt te raken alleen het is ook gunstig voor hen.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 22 mei 2009 - 20:04   quote  deeplink  
Zo te zien moeten wij ook de tribunes van Woudestein gaan bevolken want voor de huidige Excelsior fans is de club gestorven. Ze houden zelfs een 1 minuut stilte vandaag :/
sevillana
 sevillana - vrijdag 22 mei 2009 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 19:55 schreef Leon FR1908 het volgende:
Voorlopig speeld Excelsior een niveau lager en mochten ze weer eredivisie spelen dan is het mogelijk om te verliezen.Vraag maar aan Bruins en Slory die wonnen ook,kijk elke speler die straks voor Excelsior speelt zal maar al te graag willen winnen en terecht.Feyenoord had al vaker een samenwerking met Feyenoord zie Kalou Buffel enzo het is dus niet bijzonder.Maar omdat wij juist nu bulken van een topjeugd komt het op een bijzonder goed moment.Ik begrijp dat de supporters van Excelsior bang zijn om hun eigen ID kwijt te raken alleen het is ook gunstig voor hen.
Tja, zit wel wat in. En op Woudestein kunnen ze gewoon door blijven gaan met oud papier inzamelen, dan heeft Feyenoord daar misschien ook nog wat profijt van!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 mei 2009 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 20:04 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Zo te zien moeten wij ook de tribunes van Woudestein gaan bevolken want voor de huidige Excelsior fans is de club gestorven. Ze houden zelfs een 1 minuut stilte vandaag :/
IDD en gisterenavond hadden ze woudensteijn behangen met spandoeken over verraad.Ik kan dat wel begrijpen voor die DIE HARDS.Maar ach ze hebben hun beste tijden ook meegemaakt door een samenwerking met Feyenoord.

PS grappig hoe jij Feyenoord schrijft,zo heb ik het mijn hele leven zowat geschreven totdat ik op forums constant commetaar kreeg??????
danny four
 danny four - vrijdag 22 mei 2009 - 21:19   quote  deeplink  
Verstandig besluit en dit zal beide clubs tengoede komen,want achterblijven op de
ontwikkelingen is niet de juiste weg.
We moeten nu aanhaken in de veranderende voetbal markt en met de nieuwe kuip kunnen
de mogelijkheden maximaal worden benut indien er een slagvaardig bestuur komt.
sevillana
 sevillana - vrijdag 22 mei 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 21:19 schreef danny four het volgende:
Verstandig besluit en dit zal beide clubs tengoede komen,want achterblijven op de
ontwikkelingen is niet de juiste weg.
We moeten nu aanhaken in de veranderende voetbal markt en met de nieuwe kuip kunnen
de mogelijkheden maximaal worden benut indien er een slagvaardig bestuur komt.
Eens!
Els
 Els - vrijdag 22 mei 2009 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 16:02 schreef derq het volgende:
jup. of feyenoord gaat failliet en gebruikt excelsior's licentie. haha
Hebben ze in de jaren '50 ook al eens gedaan met Xerxes. Het is in elk geval de eerste keer dat ik het bestuur op visie kan betrappen. Ik ben het met je eens, strakke actie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 mei 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 22:10 schreef Els het volgende:

[..]

Hebben ze in de jaren '50 ook al eens gedaan met Xerxes. Het is in elk geval de eerste keer dat ik het bestuur op visie kan betrappen. Ik ben het met je eens, strakke actie.
Eerste actie van Beenhakker,bestuur heeft slechts gezellige dagen in het maasgebouw ,bittergarnituurtje erbij....
Els
 Els - zaterdag 23 mei 2009 - 09:36   quote  deeplink  
Ok, strakke actie van Beenhakker cs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2009 door Els --
Rovert
 Rovert - zaterdag 23 mei 2009 - 09:44   quote  deeplink  
Hup Leo
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 mei 2009 - 05:54   quote  deeplink  
ook handig als we om een licentie verlegen komen te zitten...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Excelsior....









0.0054459