|
|
Marciano
|
|
|
Eens neemt de leiding! Als iedereen nou ff op oneens stemt om metronieuws.nl |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ben het eens zolang dit bestuur aan de macht is!!! Als dit bestuur niet op pleurt zijn en blijven we een subtopper!!!! Dit bestuur weg en investeerders die er geld in pompen is de enige manier om dit te veranderen!!! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: in feite wel ja, ik heb het hele seizoen maar weinig of geen topvoetbal gezien als ik naar Feyenoord keek. Helaas is het eigenlijk al wat langer het geval.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
danny four
|
|
|
We zijn een topclub met een prutstopper bestuur.bah. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hangt natuurlijk helemaal af van je definitie van topclub. Maar afgelopen jaren 7de, 6de en 7de, tja, dat pleit wel een beetje voor de stelling. Gelukkig hebben ze gezegd: definitief, en niemand kan in de toekomst kijken. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
Lekker belangrijk wat metronieuws vind |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
het gaat er niet om wat metronieuws vind maar wat de mensen vinden! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
en wiens schuld is dat ?????? gudde en co (en onder andere ook gullit) |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Gaan we ons nou een beetje druk zitten maken om wat metronieuws zegt, nee toch?? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 - 11:21 schreef johan mansveld het volgende:Gaan we ons nou een beetje druk zitten maken om wat metronieuws zegt, nee toch?? Nee man veegt iedereen zijn reet mee af. Maar metronieuws dacht , laten we eens meedoen met die mediahype!! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
leuk toch spelen voor de plaatsen 8 t/m 12 |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Ik heb al 19 jaar een seizoenskaart , 2 titels meegemaakt dus ik weet allang dat ik geen supporter ben van een TOPclub , Henk Timmer zei t al eerder en werd daarom bekritiseerd maar t enige dat echt groot is aan Feyenoord is het legioen en het stadion en daar moeten we het mee doen , ik denk zelfs als iedereen is zou inzien dat Feyenoord GEEN topclub is dat dan de weg naar boven makkelijker ingeslagen kan worden omdat dan t verwachtingspatroon niet elke keer aan t begin vd competitie zo achterlijk hoog is! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jantje ik ben t een keer met je eens!
Deze dag zal ik nooit vergeten. *snif |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Stelling metronieuws is officeel een kutkrant |
|
|
|
|
Andre72
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: helemaal mee eens!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wij zijn al jaren een tob-club |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
verdwaald op de oceaan........ |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Een jaartje gezakt WHO CARES?
owja enne Metronieuws Darryl meld dat jullie officieel 3rde rangs nieuws zijn |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 - 15:42 schreef Darryl1997 het volgende:Een jaartje gezakt WHO CARES? owja enne Metronieuws Darryl meld dat jullie officieel 3rde rangs nieuws zijn zak effe het riool in ofzo........... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Is het al jaren... Het was al een kut krant toen Feyenoord nog top was. |
|
|
|