BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde de keus is aan jouw

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 22 mei 2009 - 21:21   quote  deeplink  
gudde de keus is aan jouw haal die inversteerders binnen of laat je de club kapot gaan
ik hoop dat je voor het eerste kiest , want als je voor het laatste kiest ben ik bang dat je voor de rest van je leven kan onderduiken ,ik denk dat er genoeg feyenoord supporters zijn die je het niet zullen vergeven als je hun club voorgoed kapot maakt.
Ik hoop dat je dat in je besluit mee neemt.
Dus zet je trots op zij en red de club nu het nog kan
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 22 mei 2009 - 21:50   quote  deeplink  
ik zie het niet echt rooskleurig in medefeyenoorders het gaat zo echt naar de klote we horen nu al zo lang alleen maar gezeik en nu dacht ik eindelijk dat er wat ging gebeuren maar toen het zo lang ging duren met die begroting voelde ik het alweer aankomen dan nog te denken dat we een schuld hebben van 21 mil nou we hebben mischien wel bijna het dubbele want niemand praat over rente nou als ik 2 ton leen van de bank gaat er elk jaar 5 tot 7 procent rente over betaald worden dat is met 21 miljoen tussen de 1050000 en 1470000 dat komt er per jaar bij als deze schuld tien jaar loopt ben je al een podolski armer en zijn wij mischien onze club kwijt , ik hoop dat het gaat lukken met andere of dezelfde investeerders maar zonder vrees ik het ergste daarom moet dit bestuur nu met de billen bloot en openheid van zaken geven aan investeerders en supporters en dan hun biezen pakken en lekker bij 020 de boel verzieken , wanneer kunnen wij nou gvd weer eens trots zijn
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 22 mei 2009 - 21:54   quote  deeplink  
het word tijd dat de supporters gudde op het stadion gaan bezoeken met een paar duizend man en hem is an de tand gaan voelen en laat hem dan gelijk zijn spullen meenemen
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 22 mei 2009 - 21:55   quote  deeplink  
gudde het is de hoogste tijd
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 22 mei 2009 - 21:55   quote  deeplink  
Gudde go home
BENNEKOM
 BENNEKOM - vrijdag 22 mei 2009 - 21:57   quote  deeplink  
inderdaad we moeten in aktie komen!!!!!!!
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 22 mei 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Hoe laat ?
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 22 mei 2009 - 21:59   quote  deeplink  
lijk me tijd dat er actie komt zodat de investeerders ook zien dat wij het zat zijn
danny four
 danny four - vrijdag 22 mei 2009 - 21:59   quote  deeplink  
Dat dit bestuur weg moet mag duidelijk wezen,maar we moeten ons eens afvragen waarom ze zo lang zijn gebleven en niet eerder de handdoek hebben gesmeten.
Ik persoonlijk denk dat dit wel eens het slechtste moment kan zijn om ze te dumpen,en dat Perridon dit via de media wil forceren om zin eigen positie binnen de club te versterken.
Perridon wil onder voorwaarden de club steunen oa waar mogelijk andere investeerders buiten sluiten,geen schulden saneren,en feitelijk zich opsmijten als een spelers makelaar en ook nog eens een groot medezeggenschap binnen de club.
Als er andere en betere investeerders zijn moeten ook die gehoord worden en perridon
wil nu de opstandige Gudde en Jacobs via een media offensief dumpen.
Gudde en Jacobs moeten hoe dan ook weg,maar of dit nu het beste moment is betwijfel ik,want als er een investeerder zou komen die de schulden gaat saneren zodat mario met deze selectie volgend zeizoen door kan tekende ik daar voor en zijn we binnen 5 jaar terug aan de top als onze talenten doorstromen en we die kunnen behouden.
Met Perridon leven we met een strop om de nek en kunnen net genoeg adem halen om niet de pijp uit te gaan.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 22 mei 2009 - 22:00   quote  deeplink  
we maken een nieuwe topic (teken de aktie gudde oprotten)
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 22 mei 2009 - 22:03   quote  deeplink  
ja danny four dat zou ook kunnen maar mischien is het ook wel zo dat de club weg is als we langer wachten dus de vraag is wie heeft er gelijk
BENNEKOM
 BENNEKOM - vrijdag 22 mei 2009 - 22:03   quote  deeplink  
maak maar ik teken
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 22 mei 2009 - 22:03   quote  deeplink  
denk wel dat als Gudde oprot er naast de investeerders iemand met een egt Feyenoord hart moet zitten in RVC een Sjaak troost ofzo zodat het clubbelang bewaakt wordt en we niet overgeleverd worden aan korte termijn doelstellingen
R()b
 R()b - vrijdag 22 mei 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 22:03 schreef Ben fr supporter het volgende:
denk wel dat als Gudde oprot er naast de investeerders iemand met een egt Feyenoord hart moet zitten in RVC een Sjaak troost ofzo zodat het clubbelang bewaakt wordt en we niet overgeleverd worden aan korte termijn doelstellingen
Ik vraag me alleen af: Is Perridon wel te vertrouwen?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 22 mei 2009 - 22:08   quote  deeplink  
is Gudde wel te vertrouwen ? Perridon wil investeren met eigen geld,Gudde kost alleen geld
Dick
 Dick - vrijdag 22 mei 2009 - 22:11   quote  deeplink  
Gudde loop eerst een rondje om je auto en controleer alles even goed.
voor dat je instapt.
danny four
 danny four - vrijdag 22 mei 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 22:03 schreef michaelvld het volgende:
ja danny four dat zou ook kunnen maar mischien is het ook wel zo dat de club weg is als we langer wachten dus de vraag is wie heeft er gelijk
Wij moeten nu gaan gokken met als inzet zelfs het voortbestaan van de club,ja idd we zijn in de keiharde zakenwereld beland met deadlines enz..gvr dik klote...over de rug van ons zelf notabene zijn we nu onderdeel van een smerig spelletje geworden en wie gokt het best.
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 22 mei 2009 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 22:10 schreef BENNEKOM het volgende:
GUDDE ROT OP GUDDE GUDDE ROT OP
Wat is het weer gemakkelijk om 1 iemand de schuld te geven, hoe lang werkt Gudde nu voor Feyenoord, volgens mij is het nu iets langer dan een jaar!!
Wij hebben 21 miljoen schuld.....is dat in dat ene jaar ontstaan?????
Toen wij nog onze GKL hadden had hij aan Feyenoord 12 miljoen geleend tegen een woekerrente.....die lening is inmiddels afgelost maar er zijn wel weer andere bijgekomen.
Als je aan mij vraagt vind je GUDDE een charismatische man, nee dat vind ik niet.
Ik kan echter niet beoordelen of hij zijn werk goed doet en of hij het aan het rechte eind heeft met de investeerders.
In de eerste geruchten werd er gesproken over 60 miljoen van de mannen als Perridon, later werd dat gehalveerd en nu is het nog maar 10 miljoen.....In dat kader gezien vind ik het terecht dat ze zelf NEE zeggen tegen de investeerders. Dus, als je tegen Gudde denkt te zijn doe dan wel normaal en probeer geen supportersopstand te veroorzaken.
De.x
 De.x - vrijdag 22 mei 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 23:04 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Wat is het weer gemakkelijk om 1 iemand de schuld te geven, hoe lang werkt Gudde nu voor Feyenoord, volgens mij is het nu iets langer dan een jaar!!
Wij hebben 21 miljoen schuld.....is dat in dat ene jaar ontstaan?????
Toen wij nog onze GKL hadden had hij aan Feyenoord 12 miljoen geleend tegen een woekerrente.....die lening is inmiddels afgelost maar er zijn wel weer andere bijgekomen.
Als je aan mij vraagt vind je GUDDE een charismatische man, nee dat vind ik niet.
Ik kan echter niet beoordelen of hij zijn werk goed doet en of hij het aan het rechte eind heeft met de investeerders.
In de eerste geruchten werd er gesproken over 60 miljoen van de mannen als Perridon, later werd dat gehalveerd en nu is het nog maar 10 miljoen.....In dat kader gezien vind ik het terecht dat ze zelf NEE zeggen tegen de investeerders. Dus, als je tegen Gudde denkt te zijn doe dan wel normaal en probeer geen supportersopstand te veroorzaken.
volledig mee eensch!
R()b
 R()b - vrijdag 22 mei 2009 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 23:04 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Wat is het weer gemakkelijk om 1 iemand de schuld te geven, hoe lang werkt Gudde nu voor Feyenoord, volgens mij is het nu iets langer dan een jaar!!
Wij hebben 21 miljoen schuld.....is dat in dat ene jaar ontstaan?????
Toen wij nog onze GKL hadden had hij aan Feyenoord 12 miljoen geleend tegen een woekerrente.....die lening is inmiddels afgelost maar er zijn wel weer andere bijgekomen.
Als je aan mij vraagt vind je GUDDE een charismatische man, nee dat vind ik niet.
Ik kan echter niet beoordelen of hij zijn werk goed doet en of hij het aan het rechte eind heeft met de investeerders.
In de eerste geruchten werd er gesproken over 60 miljoen van de mannen als Perridon, later werd dat gehalveerd en nu is het nog maar 10 miljoen.....In dat kader gezien vind ik het terecht dat ze zelf NEE zeggen tegen de investeerders. Dus, als je tegen Gudde denkt te zijn doe dan wel normaal en probeer geen supportersopstand te veroorzaken.
Amen.
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 22 mei 2009 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 23:04 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Wat is het weer gemakkelijk om 1 iemand de schuld te geven, hoe lang werkt Gudde nu voor Feyenoord, volgens mij is het nu iets langer dan een jaar!!
Wij hebben 21 miljoen schuld.....is dat in dat ene jaar ontstaan?????
Toen wij nog onze GKL hadden had hij aan Feyenoord 12 miljoen geleend tegen een woekerrente.....die lening is inmiddels afgelost maar er zijn wel weer andere bijgekomen.
Als je aan mij vraagt vind je GUDDE een charismatische man, nee dat vind ik niet.
Ik kan echter niet beoordelen of hij zijn werk goed doet en of hij het aan het rechte eind heeft met de investeerders.
In de eerste geruchten werd er gesproken over 60 miljoen van de mannen als Perridon, later werd dat gehalveerd en nu is het nog maar 10 miljoen.....In dat kader gezien vind ik het terecht dat ze zelf NEE zeggen tegen de investeerders. Dus, als je tegen Gudde denkt te zijn doe dan wel normaal en probeer geen supportersopstand te veroorzaken.
Toch nog een met verstand....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 mei 2009 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 23:33 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Toch nog een met verstand....
Vertel eens hoezo dan?
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 23 mei 2009 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 23:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vertel eens hoezo dan?
Je moet gudde niet de schuld geven van het puinruimen wat hij doet......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 mei 2009 door johan mansveld --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 mei 2009 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 00:03 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Je moet gudde niet de schuld geven van het puinruimen wat hij doet......
Welk puinruimen?
Het is niet zo transperant en ik heb geen inzage tot wat dan ook.Dus hoe kan ik nou weten of hij het zo goed doet.Als ik de resultaten bekijk en de wederom opgelopen schulden zonder te weten hoe dat mogenlijk is mag ik iemand verantwoordelijk stellen of niet???
Wij zijn toch net zoveel Feyenoord als wie dan ook?
Ze creƫren zelf dit soort situatie`s niet?
Geen geld om je spelers nog te kunnen betalen of het stadion waar je in speeld getuigd niet van vakmanschap lijkt mij.Of ga jij ook zonder munten naar Albert Heijn?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde de keus is aan jouw









0.0068678