BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Premies en bonussen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Peer
 Peer - vrijdag 22 mei 2009 - 22:59   quote  deeplink  
Feyenoord wil vanaf komend seizoen het systeem van wedstrijdpremies afschaffen, om extra te kunnen bezuinigen. De Rotterdamse clubleiding is daarover in gesprek met de spelersraad.

Spelers van Feyenoord krijgen, net als vrijwel alle profspelers in Nederland, een premie uitgekeerd na een overwinning of gelijkspel.

In het nieuwe model wil de club toe naar een bonussysteem, waarbij spelers worden beloond bij een prestatie over een heel seizoen, zoals het winnen van de KNVB-beker of het halen van Europees voetbal.

Goed idee en dan het legioen laten beslissen of er hard genoeg voor geknokt is!!!!!
De.x
 De.x - vrijdag 22 mei 2009 - 23:05   quote  deeplink  
het zou beter zijn om een lager basissalaris te hanteren en vast te houden aan wedstrijdpremies en doelpuntenbonussen etc..
het zal alleen lastig zijn om dit ineens in te voeren, de salarissen en bonussen zijn allemaal contractueel vastgelegd...
Els
 Els - zaterdag 23 mei 2009 - 09:33   quote  deeplink  
Je heebt wel de tijd mee, bonussen staan overal ter discussie. Bonussen staan over het algemeen niet nominaal vermeld in een contract, kan me voorstellen dat dat bij voetballers ook zo is. Wel een vemelding dat het bedrijf een bonusstelsel hanteert oid. Dan moet in overleg met de spelersraad toch wel een verandering ingevoerd kunnen worden, lagere premie bij gewonnen wedstrijd en extra uitkering bij plaatsing voor europees voetbal. Bonus voor doelpunten moeten we maar invoeren als we weer boven water zijn, voor volgend jaar ben ik met elke 1-0 dik tevreden.
sevillana
 sevillana - zaterdag 23 mei 2009 - 09:53   quote  deeplink  
Als het over winstpremies gaat dan heeft de selectie het afgelopen seizoen uit zich zelf al het nodige ingeleverd dus echt schokkend zal het bezuinigingsplan niet zijn!
El
 El - zaterdag 23 mei 2009 - 10:17   quote  deeplink  
Ik vind het in ieder geval al een hele vooruitgang dat er met de spelers gesproken wordt. Lijkt mij beter dan dat ze zo'n idee weer uit de krant moeten halen zoals met dat plannetje dat er evt spelers gratis weg zouden mogen. Winstpremies uitbetalen vind ik onzin. Je hoort er als voetballer sowieso alles aan te doen om te winnen. Mij lijkt een regeling goed dat als je een prestatie neerzet waar je club financieel voordeel bij heeft, zoals Europees voetbal halen, dat de spelers daarvan mee profiteren.
johan F
 johan F - zaterdag 23 mei 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 10:17 schreef El het volgende:
Ik vind het in ieder geval al een hele vooruitgang dat er met de spelers gesproken wordt. Lijkt mij beter dan dat ze zo'n idee weer uit de krant moeten halen zoals met dat plannetje dat er evt spelers gratis weg zouden mogen. Winstpremies uitbetalen vind ik onzin. Je hoort er als voetballer sowieso alles aan te doen om te winnen. Mij lijkt een regeling goed dat als je een prestatie neerzet waar je club financieel voordeel bij heeft, zoals Europees voetbal halen, dat de spelers daarvan mee profiteren.
daar heb je op zich gelijk in, alleen het vervelende is dat winstpremies in de hele voetbalwereld gewoon zijn. Dus als je daar als Feyenoord zijnde van distancieert, wordt je als club minder aantrekkelijk voor een groot aantal voetballers..
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 23 mei 2009 - 12:01   quote  deeplink  
er zijn meer clubs die dit al ingevoerd hebben , in 020 hebben ze t ook al gedaan en in Italie is het heel gewoon dus zo raar is het niet! En terecht want waarvoor zou je extra centen krijgen als je een wedstrijd tegen bijv. de nr 18 wint maar er verder geen FUCK mee opschiet! Gewoon doelstellingen maken aan begin vh jaar en bij elke doelstelling een premie vaststellen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Premies en bonussen









0.0052580