BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Niet met zijn allen tegen Gudde!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 22 mei 2009 - 23:10   quote  deeplink  
Onderstaand bericht heb ik onder de topic : Gudde, de keus is aan jou! gezet.

Wat is het weer gemakkelijk om 1 iemand de schuld te geven, hoe lang werkt Gudde nu voor Feyenoord, volgens mij is het nu iets langer dan een jaar!!
Wij hebben 21 miljoen schuld.....is dat in dat ene jaar ontstaan?????
Toen wij nog onze GKL hadden had hij aan Feyenoord 12 miljoen geleend tegen een woekerrente.....die lening is inmiddels afgelost maar er zijn wel weer andere bijgekomen.
Als je aan mij vraagt vind je GUDDE een charismatische man, nee dat vind ik niet.
Ik kan echter niet beoordelen of hij zijn werk goed doet en of hij het aan het rechte eind heeft met de investeerders.
In de eerste geruchten werd er gesproken over 60 miljoen van de mannen als Perridon, later werd dat gehalveerd en nu is het nog maar 10 miljoen.....In dat kader gezien vind ik het terecht dat ze zelf NEE zeggen tegen de investeerders. Dus, als je tegen Gudde denkt te zijn doe dan wel normaal en probeer geen supportersopstand te veroorzaken.

Het zit al jaren fout bij Feyenoord, we worden kampioen als het een keertje meezit en bij de anderen tegen. Er is niets structureels bij Feyenoord....Eén ding was structureel bij ons en dat was Gerard Meijer....
Dus mede-Feyenoorders denk na als je zomaar een Gudde de schuld van alles geeft.....die man zit er net en ik denk dat hij alleen met de transfer van De Guzman niet goed heeft gehandeld maar zelfs daar zijn weer twee verhalen over. Wellicht had hij Verbeek eerder moeten ontslaan maar bedenk dan wel dat onze "jonkies" graag met Verbeek verder wilden....de ouwetjes niet maar die zijn dit jaar of volgend jaar weg. Wat als Mario geen Ja tegen ons had gezegd....wie hadden we dan gehad als trainer???
danny four
 danny four - vrijdag 22 mei 2009 - 23:22   quote  deeplink  
Ja ik denk ook dat we nog even pas op de plaats moeten maken en de ontwikkelingen de komende 2 weken moeten af wachten.
dazzie
 dazzie - vrijdag 22 mei 2009 - 23:27   quote  deeplink  
zit nu al weken te kijken tegen geschop tegen Gudde en bestuur Feyenoord. Dat zijn bestuurders, dat is hun vak. Hun taak is het overeind houden van hetgene waar hun voor betaald worden, Feyenoord. Luister goed, als er onderhandelingen afbreken welke door Feyenoord gedaan worden dan zullen de punten die investeerders aandragen niet helemaal in Feyenoords voordeel geweest zijn.
Het is voor de Trustdirecteur oh zo makkelijk om vanalles te roepen na afloop, maar WIJ kunnen daar niet over oordelen, want WIJ waren daar niet bij.
Laten we nu eerst maar afwachten wat er binnenkort concreet komt, ipv van van alles te roepen,blijf positief al is dat oh zo moeilijk na al die jaren ellende.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2009 door dazzie --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 mei 2009 - 00:04   quote  deeplink  
Het is allemaal onoverzichtelijk maar als je iets over de helft van het seizoen je spelers niet meer kan betalen + de huur van de KUIP ben je geen reken wonder.Als je de Guzman gewoon had verkocht voor 14 miljoen had je met gemak overeind gebleven dit seizoen.Vorigseizoen afscheid genomen van Excelsior en nu dankzij Beenhakker gelukkig weer terug.Sommige dingen zijn zo simpel dat ik persoonlijk vind dat we nu eerst eens een nieuwe boekhouder moeten nemen.Beste man die Jacobs maar zijn tijd is aangebroken om op te stappen.
Transparantie is beloofd waarom zitten wij dan met zoveel vraagtekens?
Perridon vertrouw ik ook niet maar we moeten toch afwachten en kijken wat voor ontwikkelingen er komen rondom Sint Nicolaas en die Arabische meneer.
R()b
 R()b - zaterdag 23 mei 2009 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 00:04 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als je de Guzman gewoon had verkocht voor 14 miljoen had je met gemak overeind gebleven dit seizoen.
Ja dan was er alleen wat geld naar de certificaat onzin gegaan. Maar dan heb je nog genoeg over.

quote:
]Op zaterdag 23 mei 2009 - 00:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Perridon vertrouw ik ook niet maar we moeten toch afwachten en kijken wat voor ontwikkelingen er komen rondom Sint Nicolaas en die Arabische meneer.
Idd ik vindt ook dat we die partij moeten aanhoren , eens kijken wat die te bieden heeft.
Ga er maar vanuit dat het meer is dan Perridon.
Anders staat Mr.Perridon niet zo te schreeuwen!!
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 23 mei 2009 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 00:23 schreef R()b het volgende:

[..]

Ja dan was er alleen wat geld naar de certificaat onzin gegaan. Maar dan heb je nog genoeg over.

Ze hadden er netto 5-6 miljoen aan overgehouden.
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - zaterdag 23 mei 2009 - 00:35   quote  deeplink  
Er is een hoop te doen rond de zgn. investeerders en het (door velen uitgekotste) bestuur. Zeker in deze tijd van sportieve tegenvallers is dat extra olie op het vuur voor dergelijke discussies. Maar ik denk dat het wijs is dat we met z'n allen niet te hard van stapel moeten lopen en proberen (hoe moeilijk dat ook is) objectief en realistisch te blijven.

Het is duidelijk, de structuur bij Feyenoord is ver te zoeken, maar dat ligt (zoals boven genoemd) niet alleen aan onze Gudde. En trouwens, een zgn. topclub runnen valt klaarblijkelijk ook niet mee; bij 020 schijnt het ook een zooitje te zijn. Natuurlijk is er wanbeleid gevoerd, maar dat is ook een erfenis waar Gudde en Jacobs mee zijn opgezadeld. Ik had ook graag wat meer radicale veranderingen gezien bij onze club. Het mooie is, dat wilde het bestuur OOK doorvoeren onder aanvoering van Gert-Jan, maar dat verhaal kennen we. De veranderingsprocessen waarbij Gertje voorop liep (uit opdracht van het bestuur) vielen niet in goede aarde. Over weerstand bij veranderingsprocessen en de rol van cultuur zijn vele boeken geschreven en zelfs vele onderzoeken naar gedaan en is ook menig heavy problem van top managers. Zo dus ook bij Feyenoord.

We zijn dus eigenlijk nog niks opgeschoten en de investeerders zien hun kans. Wij eenvoudige supporters die niet aan de onderhandelingstafel zitten weten niet precies de intenties van de investeerders en ook niet de reden waarom Gudde en z'n vriendjes vriendelijk de deur op een kier hebben gezet. Maar sommige dingen zijn wel aannemelijk. Het feit blijft dat investeerders ala Perridon, Sint Nicolaas of e.o.a. Arabier er altijd eigen belang bij hebben (zoals bij elke gezonde investering). De taak van Gudde en kornuiten is om er voor te zorgen dat Feyenoord niet zijn zgn. gezicht/cultuur verliest aan een stel geldschieters die Feyenoord willen mis/ge/bruiken. Moet ik er wel bij zeggen, Perridon zit al jaren als sponsor aan Feyenoord en heeft naar zeggen dan ook een Feyenoord hart. Maar van buitenlandse investeerders kun je dat niet zeggen, en voor die figuren ben ik dus juist bang. Wat willen zij met ons Feyenoord?

In deze moeilijke tijden is het heel verleidelijk om je vast te klampen een een (financiele) redder ala Perridon of Arabier. We willen allemaal graag dat Feyenoord weer centjes heeft om deze zomer nog iets te betekenen op de transfermarkt. Maar is dat echt wat we willen? Zakelijk gezien is Feyenoord nl. op dit moment geen drol waard, en dat zien die investeerders ook wel. Die zijn opeens geinteresseerd om voor een prikkie onze club te gebruiken voor Joost mag weten wat. Ik ben veel meer voor een wederopbouw vanuit eigen kracht, en die is er. Op menig forum wordt gesproken over onze jeugd en de kampioensbekers die niet meer in de kasten passen. Ja, die opbouw zal waarschijnlijk meer tijd kosten, maar zorgt er wel voor dat we zelfstandig blijven en geen speeltje worden van e.o.a. megaconcern die het meer ziet als promotiemiddel dan een voetbalclub waar je je hele leven fan van bent en die je altijd steunt, in voor en met name in tegenspoed. en niet alleen als de marktwaarde is gedaald onder de intrinsieke (werkelijke) waarde en het dan proberen 'op te kopen' in de hoop dat er betere tijden aankopen: Feyenoord mag geen verkapte belegging worden.

Misschien, heel misschien (misschien hoop ik het meer) ziet Gudde dat ook in en is hij juist WEL voor Feyenoord en haar trots in de bres a/h springen maar zijn wij, door het klote seizoen, verblind geraakt en gaan we schreeuwen 'kut bestuur, oprotten' 'wij willen die investeerder met geld op de stoel, dan hebben we meer kans op betere tijden!'

De waarheid zal misschien in het midden liggen wat betreft wie degene is die het meest in het belang van Feyenoord denkt. Laten we hopen dat onze voetbal goeroe cq. opa Leo en zijn oogappeltje Mario een goede stempel kunnen drukken op het beleid en bepaalde beslissingen, omdat ik in hen het meeste vertrouwen heb dat ze het beste met de club voor hebben en in staat zijn dat gevoel over te brengen op zowel spelers en misschien ook wel de jongens in de Ivoren Toren (bestuur, rvc, investeerders?) ... we'll see...
R()b
 R()b - zaterdag 23 mei 2009 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 00:26 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ze hadden er netto 5-6 miljoen aan overgehouden.
Toch 6 miljoen , nu heb je geen fuck.
Red
 Red - zaterdag 23 mei 2009 - 01:47   quote  deeplink  
@Feyenoord moet verjo: niks aan toe te voegen.
Laten we het nog even een paar weken rustig houden.

Ik heb ook mijn twijfels over Gudde maar dat komt doordat we steeds maar van 1 kant "informatie" krijgen.
Laten we die beste man nou gewoon een kans geven ipv steeds maar iedereen op te laten tyfen.

Het zal heus niet voor niks zijn dat Gudde Perridon aan de kant heeft gezet. Vind het eerder triest dat Perridon dan loze dingen gaat schreeuwen zoals Feyenoord gaat naar groep 1 enz.
danny four
 danny four - zaterdag 23 mei 2009 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 01:47 schreef Red het volgende:
@Feyenoord moet verjo: niks aan toe te voegen.
Laten we het nog even een paar weken rustig houden.

Ik heb ook mijn twijfels over Gudde maar dat komt doordat we steeds maar van 1 kant "informatie" krijgen.
Laten we die beste man nou gewoon een kans geven ipv steeds maar iedereen op te laten tyfen.

Het zal heus niet voor niks zijn dat Gudde Perridon aan de kant heeft gezet. Vind het eerder triest dat Perridon dan loze dingen gaat schreeuwen zoals Feyenoord gaat naar groep 1 enz.
Kan me hier helemaal in vinden,gewoon even kijken met welke
smerigheden ze elkaar gaan bestoken dan word het wel duidelijk de komende weken.
We kunnen altijd met ze,n allen in actie komen,maar het gaat om het juiste moment en dit is het slechtste denk ik.
Rovert
 Rovert - zaterdag 23 mei 2009 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 00:04 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als je de Guzman gewoon had verkocht voor 14 miljoen had je met gemak overeind gebleven dit seizoen.
we weten echt niet of de guzman wel weg had gekunnen voor dat geld, ik denk dat zaakwaarnemers veel van dit soort geruchten in de media brengt.
Els
 Els - zaterdag 23 mei 2009 - 09:34   quote  deeplink  
En we kunnen natuurlijk ook niet elke voorzitter met pek en veren de stad uitjagen. De volgende eist dan gevarengeld, kan Feyenoord niet betalen.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 23 mei 2009 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 09:34 schreef Els het volgende:
En we kunnen natuurlijk ook niet elke voorzitter met pek en veren de stad uitjagen. De volgende eist dan gevarengeld, kan Feyenoord niet betalen.
Dat is wel een goeie van jou Els. En ik ben helaas absoluut tegen Gudde, terwijl ik in het begin nog een goeie keus vond! Maar na een aantal absluut foute beslissingen ben ik daar op terug gekomen en ik vind ik hem een arrogante lul die alleen maar aan zijn eigen belang waarde hecht. Ik hoop dat Gudde en co zo snel mogelijk oprotten en plaats maken voor mensen met een Feyenoordhart met een vette portemonnee en deze plaats willen nemen in het bestuur en RvC en anders mensen die door hun bekwaam worden geacht om een bedrijf als Feyenoord te leiden. Wie er geld in wil steken mag toch eisen stellen?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 mei 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 09:34 schreef Els het volgende:
En we kunnen natuurlijk ook niet elke voorzitter met pek en veren de stad uitjagen. De volgende eist dan gevarengeld, kan Feyenoord niet betalen.
Als Feijenoord er steeds weer in slaagt dit soort non-valeurs aan te stellen kan dat best hoor, Els.
Els
 Els - zaterdag 23 mei 2009 - 13:40   quote  deeplink  
Gudde heeft totaal geen uitstraling, en ik heb hem tot nu toe nog maar 1 keer op visie kunnen betrappen, al dan niet ingefluisterd door Beenhakker. Probleem is, dat elke oplossing die onze goedkeuring kan wegdragen, geld kost. En laat dat nou net een uiterst schaars goed zijn bij Feyenoord.
bjorn
 bjorn - zaterdag 23 mei 2009 - 14:07   quote  deeplink  
gewoon het heele bestuur er uit flikkeren en mensen met verstand en een feyenoord hart er in zetten
Els
 Els - zaterdag 23 mei 2009 - 14:12   quote  deeplink  
Ja, want daar hebben we gelukkig wel geld voor
R()b
 R()b - zaterdag 23 mei 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 14:12 schreef Els het volgende:
Ja, want daar hebben we gelukkig wel geld voor
xD hahaha.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 mei 2009 - 17:25   quote  deeplink  
ze moeten bij dat soort gasten gewoon een no-cure no-pay constructie doen, geen resultaat gewoon oprotten.
Maximus
 Maximus - donderdag 09 juli 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Hoe denken we nu over Gudde? zijn paar maandjes verder...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 juli 2009 - 21:15   quote  deeplink  
Gudde moet oprotten
Maximus
 Maximus - donderdag 09 juli 2009 - 21:18   quote  deeplink  
haha eens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5990
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Niet met zijn allen tegen Gudde!









0.0080759