BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen geld voor nieuwe spelers,zelfs geen geld voor transfervrije spelers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 23 mei 2009 - 11:40   quote  deeplink  
dus
dani
cisse
dudek
en al die andere genoemde spelers kunnen we vergeten. wat een drama
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 23 mei 2009 - 11:44   quote  deeplink  
dus we gaan lekker met de jeugd verder. dat vind ik de enigste positief van dit seizoen, dat er veel jeugdspelers zijn doorgebroken
qwerto
 qwerto - zaterdag 23 mei 2009 - 11:47   quote  deeplink  
dani nog wel die was al betaald
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 23 mei 2009 - 11:53   quote  deeplink  
er komt voorlopig helemaal niemand naar de kuip...............wie zou er nu willen als ze al praten over afschaffing van de premies
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zaterdag 23 mei 2009 - 11:55   quote  deeplink  
de investeerders hebben zich toch gesplitst in 2 partijen ? misschien dat de kant van St Nicolaas iets gaat betekenen voor investeringen ?
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 23 mei 2009 - 12:19   quote  deeplink  
oja dani is al betaald. nou hij alleen dan, maja verders niemand,mits hoe het uitloop met de 2de groep inversteerders.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 23 mei 2009 - 12:22   quote  deeplink  
we moeten gewoon met jeugd verder gaan, en gio,tomasson,dani,makaay als ervaring in het elftal en gewoon erwin mulder 1ste keeper en dan van dijk en darley strijden wie er 2de keeper word
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 mei 2009 - 12:23   quote  deeplink  
lang leve de jeugd en Mario Been
Pietje1
 Pietje1 - zaterdag 23 mei 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 11:53 schreef antoniorijen het volgende:
er komt voorlopig helemaal niemand naar de kuip...............wie zou er nu willen als ze al praten over afschaffing van de premies
Jij wordt nu echt een vervelend ventje. Jij kan echt alleen maar negatieve opmerkingen maken. Ga lekker naar een ander clubforum ofzo, ga lekker naar een van je topploegen in Moffenland waarvoor je zogenaamd gespeeld hebt.
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 23 mei 2009 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 12:48 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Jij wordt nu echt een vervelend ventje. Jij kan echt alleen maar negatieve opmerkingen maken. Ga lekker naar een ander clubforum ofzo, ga lekker naar een van je topploegen in Moffenland waarvoor je zogenaamd gespeeld hebt.
Inderdaad, mijn mening is gewoon een maandje of twee afwachten. Ik heb vertrouwen in Leo en Mario. Antonio kan alleen maar zeiken en zeuren, waar heb je trouwens gespeeld vroeger, bij de H jugend??
R()b
 R()b - zaterdag 23 mei 2009 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 12:48 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Jij wordt nu echt een vervelend ventje. Jij kan echt alleen maar negatieve opmerkingen maken. Ga lekker naar een ander clubforum ofzo, ga lekker naar een van je topploegen in Moffenland waarvoor je zogenaamd gespeeld hebt.
Ach jah... what else is new!
Antonia zit in de pubertijd of in een midlife crisis!
:D
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 23 mei 2009 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 12:48 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Jij wordt nu echt een vervelend ventje. Jij kan echt alleen maar negatieve opmerkingen maken. Ga lekker naar een ander clubforum ofzo, ga lekker naar een van je topploegen in Moffenland waarvoor je zogenaamd gespeeld hebt.
topploegen heb ik niet voor gespeeld!! wel in de regionalle klasse en leuk toch om jou te stangen en de waarheid te verkondigen!! Zo krijg ik steeds meer vrienden hahahahahahaha
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 23 mei 2009 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 12:56 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Inderdaad, mijn mening is gewoon een maandje of twee afwachten. Ik heb vertrouwen in Leo en Mario. Antonio kan alleen maar zeiken en zeuren, waar heb je trouwens gespeeld vroeger, bij de H jugend??
sv Wattenscheid und tsuv Koln kan je het ook weer gaan navragen en in Belgie bij Turnhout en de Zwarte Leeuw ploegen die vanuit jou positie voor in Nederland liggen en in Nederland in de jeugd bij PSV,NAC en Willem 2 en op amateurniveau bij WSC (Waalwijk) in de hoofdklasse dus wat lul jij nou.......

Wat heb jij allemaal gedaan!! arbeiten und arbeiten??of lekker krom gestaan voor extra bij verdienste??

En nog een nieuwtje ik heb ook zeker vertrouwen in Leo en Mario. Dat heb ik als eerste toegejuichd dat zij naar de kuip kwamen!! Maar nogmaals ik zie het absoluut niet zitten in die zakken die in de RvC zitten en de directie.
En alleen daarom steek ik geen ene dubbeltje meer in Feyenoord omdat het toch in een bodemloze put verdwijnt, maar jij zie dat anders nou mooi toch zijn die mannen toch nog tevreden om te blijven zitten!!!!!!!!!!!!!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 23 mei 2009 - 17:27   quote  deeplink  
vooraan in Belgie moet het zijn. ook ik maak wel eens een foutje hahahahahaha
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 mei 2009 - 17:29   quote  deeplink  
Wattenscheid ken ik nog wel, grappig clubje. was het niet SG Wattenscheid 09?
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 23 mei 2009 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 17:25 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Wat heb jij allemaal gedaan!! arbeiten und arbeiten??of lekker krom gestaan voor extra bij verdienste??

Wat nou dan, kraak jij een beetje "de hardwerkende arbeider" af?? Datgene waar Feyenoord ook voor staat, de hardwerkende havenmensen, werken voor je geld, strijd...

Met jouw opmerking neem ik aan dat jij een hekel hebt aan zulke mensen, want jij zit er warmpjes bij? Dat maakt jou meteen een miserabele kapitalist, bah!!!!!!!

p.s. heb gewerkt bij twee gemeenten en een multinational en nu als juridisch medewerker bij een provincie!!
Danny.K
 Danny.K - zaterdag 23 mei 2009 - 18:09   quote  deeplink  
Als het waar is dat we geen spelers kunnen halen en betalen dan volgt het volgende motto nood breekt wetten ,dan maar met de jeugt en wie weet pakt het goed uit.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 23 mei 2009 - 18:27   quote  deeplink  
opstelling nieuwe seizoen
mulder

dani
vlaar
nielveld
gio

fer
wijnaldum
el ahmadi
cuzman

makaay
tomasson

op de bank allemaal jeugd spelers zetten met als ervaring hofland en van dijk
vind ik een prima selectie
Danny.K
 Danny.K - zaterdag 23 mei 2009 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 18:27 schreef scf-rotterdam het volgende:
opstelling nieuwe seizoen
mulder

dani
vlaar
nielveld
gio

fer
wijnaldum
el ahmadi
cuzman

makaay
tomasson

op de bank allemaal jeugd spelers zetten met als ervaring hofland en van dijk
vind ik een prima selectie
Ziet er geeneens zo slecht uit op papier, alleen de praktijk zal het natuurlijk uit moeten wijzen en natuurlijk tijd veel tijd.
R.spoorenn
 R.spoorenn - zaterdag 23 mei 2009 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 18:27 schreef scf-rotterdam het volgende:
opstelling nieuwe seizoen
mulder

dani
vlaar
nielveld
gio

fer
wijnaldum
el ahmadi
cuzman

makaay
tomasson

op de bank allemaal jeugd spelers zetten met als ervaring hofland en van dijk
vind ik een prima selectie
biseswar?
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 23 mei 2009 - 18:51   quote  deeplink  
En dit dan? Het kerstboom-systeem? Creativiteit, maar wel met een groot blok voor de verdediging?

Mulder

Dani-Vlaar-Hofland-De Cler

El-Ahmadi-Gio-Fer

DeGuzman-Wijnaldum

Makaay
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 23 mei 2009 - 19:11   quote  deeplink  
tomasson ?
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 23 mei 2009 - 20:43   quote  deeplink  
aub geen hofland meer in de basic doen en de cler ook niet. gewoon gio in plaats van de cler en nielveld voor hofland en tomasson erin
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 mei 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Dani Vlaar Bahia Gio
El Ahmadi Fer Biseswar
De Guzman Tomasson Wijnaldum

Allemaal jeugd spelers op de bank
Hofland de Cler Landzaat en Makaay moeten
toch nog de nodige miljoenen op kunnen leveren.
JEwait
 JEwait - zaterdag 23 mei 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
sv Wattenscheid und tsuv Koln kan je het ook weer gaan navragen en in Belgie bij Turnhout en de Zwarte Leeuw ploegen die vanuit jou positie voor in Nederland liggen en in Nederland in de jeugd bij PSV,NAC en Willem 2 en op amateurniveau bij WSC (Waalwijk) in de hoofdklasse dus wat lul jij nou.......

Wat heb jij allemaal gedaan!! arbeiten und arbeiten??of lekker krom gestaan voor extra bij verdienste??

En nog een nieuwtje ik heb ook zeker vertrouwen in Leo en Mario. Dat heb ik als eerste toegejuichd dat zij naar de kuip kwamen!! Maar nogmaals ik zie het absoluut niet zitten in die zakken die in de RvC zitten en de directie.
En alleen daarom steek ik geen ene dubbeltje meer in Feyenoord omdat het toch in een bodemloze put verdwijnt, maar jij zie dat anders nou mooi toch zijn die mannen toch nog tevreden om te blijven zitten!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik woon in waalwijk.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 23 mei 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 21:59 schreef JEwait het volgende:

[..]

Ik woon in waalwijk.
Dan weet je dat WSC uit Waalwijk komt en in het verleden in de zondag hoofdklasse heeft gespeeld!! Kan je dit voor mij even bevestigen tegenover al die tegenstanders van mij!

ALvast bedankt JEwait
Rovert
 Rovert - zondag 24 mei 2009 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 17:27 schreef antoniorijen het volgende:
vooraan in Belgie moet het zijn. ook ik maak wel eens een foutje hahahahahaha
dat geloof ik graag ja
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 24 mei 2009 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 08:26 schreef Rovert het volgende:

[..]

dat geloof ik graag ja
toegeven en vergeven is moeilijk he??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen geld voor nieuwe spelers,zelfs geen geld voor transfervrije spelers









0.0058410