|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
Volgens de Marokkaanse sportzender Arriyadia bereidt Feyenoord een bod van 10 miljoen euro op Mbark Boussoufa voor. De Marokkaanse spelmaker in dienst van het Belgische Anderlecht, lijkt zich dit seizoen definitief in de kijker te hebben gespeeld van diverse Europese clubs.
Boussoufa zou volgens de Marokkaanse sportzender ook nog eens een bruto jaarsalaris van 1 miljoen euro verdienen. Eerder dit seizoen werd de Belgische profvoetballer van het jaar al in verband gebracht met Feyenoord, Olympique Marseille, maar zou zijn lengte roet in het eten hebben gegooid. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
welke 10 milioen dna eerst zeggen ze we hebben 21 milioen schuld nu zegt perridon nee hoor het zal richting de 40 liggen en nu kom jij op de proppen met dat we 10 milioen kunnen ophoesten ? als we echt 10 milioen hadden moesten we daar dan niet 5a 10 22 jaarige speler van halen die we later na een paar jaar weer verkopen voor 5 x het betaalde bedrag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2009 door qwerto -- |
|
|
|
|
Toni
|
|
|
Nou dat is voor niks! Waarom gaan we niet voor Cristiano Ronaldo..misschien omdat we er financieel niet zo best voorstaan!! wat een onzinnig bericht.
Volgend jaar moet mario het met deze selectie doen maar ik denk dat hij er veel meer uit gaat halen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Yeah right toen ging de wekker. |
|
|
|
|
fr2
|
|
|
Goh, wat is Cisse dan een koopje zeg.. Berichten van Beenhakker niet gelezen dat ze het zonder geld moeten doen ? |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
misschien is er nu wel hoop he |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Jou eigen hoop op die speler zul je bedoelen. Je post altijd onzin , net als Mark van Bommel naar Feyenoord. Dus Bok ff lekker op. |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
danny four
|
|
|
|
|
|
De.x
|
|
|
quote: het enige wat ik hoop is dat jij eens stopt met die ongegronde geruchten de wereld inhelpen... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik heb op die site van Arriyadia gekeken , en dit is het enige van Boussoufa VAN 12 MEI:
12-05-2009 Football : Belgique, l’International Marocain Mbarek Boussoufa a remporté le Soulier d’Ebène 2009 récompensant le meilleur joueur Africain évoluant en Belgique. Le milieu de terrain d’Anderlecht avait déjà sacré du même titre en 2006.
Mijn Frans is -1 en zelfs ik zie niets staan over FEYENOORD , dus dikke duimzuigerij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2009 door R()b -- |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Hey mr. Gonzalez, heb je nog meer leuke berichten? Heb je niet gehoord dat Ronaldo, Adebayor en Fernando Torres ook op het punt staan Feyenoorder te worden?
Ja, wist je niet he?! |
|
|
|
|
Michiel
|
|
|
Naar het rijk der fabelen! Dit is echt door iemand opgesteld die wat aandacht nodig heeft |
|
|
|
|
Ron
|
|
|
Volgens de Marokkaanse sportzender Arriyadia bereidt Olympique Marseille een bod van 10 miljoen euro op Mbark Boussoufa voor. De Marokkaanse spelmaker in dienst van het Belgische Anderlecht, lijkt zich dit seizoen definitief in de kijker te hebben gespeeld van diverse Europese clubs.
Boussoufa zou volgens de Marokkaanse sportzender ook nog eens een bruto jaarsalaris van 2 miljoen euro verdienen. Eerder dit seizoen werd de Belgische profvoetballer van het jaar al in verband gebracht met Olympique Marseille, maar zou zijn lengte roet in het eten hebben gegooid. Volgens de naar Al Hilal vertrekkende trainer Eric Gerets, had L'OM met Bakari Kone, Mathieu Valbuena en Karim Ziani genoeg korte spelers onder contract staan. |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Volgens wikipedia is deze jongen 1,67 m en komt uit de jeugdopleiding van ajax. Dus En 2 miljoen En 1,67 En van Ajax afkomstig En maar 38 doelpunten op 145 wedstrijden. Ik wist het wel. |
|
|
|
|
damien
|
|
|
wat een fleuwekul zeg, feyenoord heeft geen cent te makken |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Zu kunnen Cissé niet eens betalen 2.5 miljoen, hoe willen ze dan 10 miljoen bieden op een speler. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
het is wel een goede speler maar hij komt toch niet want feyenoord heeft geen geld en feyenoord speeld geen europees terwijl hij bij zijn huidige club v-cl speeld |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik stel een ban voor voor Gonzales. Reden: Stemmingmakerij |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Vrees TOCH echt dat jij er nog steeds weinig van begrijpt! |
|
|
|
|
rubo
|
|
|
is roberto een broer van antonio?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2009 door rubo -- |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Hahaha, misschien wel dezelfde en probeert hij zo nog enige sympathie te krijgen van iemand haha |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
stel we zouden nog een middenvleder van anderlecht halen : ga dan gelijk voor Biglia !! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2009 - 12:29 schreef qwerto het volgende:stel we zouden nog een middenvleder van anderlecht halen : ga dan gelijk voor Biglia !! Boussoufa is een aanvaller |
|
|
|
|
Tramlijn 23
|
|
|
Martijn en Rubo kom ff met wat zinnigs of kom met een echte dijenkletser maar vermoei mijn ogen a.u.b. niet met jullie brugklashumor.
ga lekker saampies in de zandbakspelen joh
Hangjeugd!!!! |
|
|
|
|
rubo
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2009 - 12:57 schreef Tramlijn 23 het volgende:Martijn en Rubo kom ff met wat zinnigs of kom met een echte dijenkletser maar vermoei mijn ogen a.u.b. niet met jullie brugklashumor. ga lekker saampies in de zandbakspelen joh Hangjeugd!!!! trammetje vind jij dit hele topic dan wel de moeite waard, als dat zo is, waar hang jij dan de hele dag aan |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
geweldig die Gonzalo , en iedereen hakt erop in dus hij krijgt exact wat hij wil : discussie en aandacht! knap gedaan Cuno! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2009 - 12:57 schreef Tramlijn 23 het volgende:Martijn en Rubo kom ff met wat zinnigs of kom met een echte dijenkletser maar vermoei mijn ogen a.u.b. niet met jullie brugklashumor. ga lekker saampies in de zandbakspelen joh Hangjeugd!!!! Denk dat je in de war ben met de starter van deze topic!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kijk dan ook geen marokkaanse sportzenders. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: Nee, een broer van Speedy. Zo rap post hij onzin op het forum. |
|
|
|
|
stalio
|
|
|
Nieuwe aanwinst: Marokaans international, 29 jaar, komt op advies van perridon:
Bancki Roët.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Tramlijn 23
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2009 - 19:01 schreef stalio het volgende:Nieuwe aanwinst: Marokaans international, 29 jaar, komt op advies van perridon: Bancki Roët.... Zucht!!!! |
|
|
|
|
stalio
|
|
|
En zijn broer is pas 19 maar een topper in wording komt voor 2 maanden:
Faillis Sement
Moe van al die geruchten zeg....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2009 door stalio -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2009 - 19:14 schreef stalio het volgende:En zijn broer is pas 19 maar een topper in wording komt voor 2 maanden: Faillis Sement Moe van al die geruchten zeg.... je kan het natuurlijk ook overdrijven |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
beetje jammer idd.......... |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2009 - 19:14 schreef stalio het volgende:En zijn broer is pas 19 maar een topper in wording komt voor 2 maanden: Faillis Sement Moe van al die geruchten zeg.... Ken een paar spelers die je zo met een blok "Sement" de haven in mogen kuukelen hoor...... |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
is dit niet weer die schijt irritante mocro? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
jorientje
|
|
|
Lijkt grote onzin wat er word gezegd over nieuwe spelers. Maar:LET OP hij kon nog wel eens gelijk hebben en dan horen we of lezen we jullie allemaal niet meer!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
lul niet zo dom............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
is toch leuk voor hem dan. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ja das waar.............maar zal niet gebeuren..........dat zij mijn tante die de oom van roberto gonzalez spioneert........... |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 - 20:33 schreef Jappie_FEY het volgende:ja das waar.............maar zal niet gebeuren..........dat zij mijn tante die de oom van roberto gonzalez spioneert........... lol haha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ja hallo..........op domme topics moag je ook wel domme reactie verwachten!!!!!!!hahahaha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 - 20:29 schreef jorientje het volgende:Lijkt grote onzin wat er word gezegd over nieuwe spelers. Maar:LET OP hij kon nog wel eens gelijk hebben en dan horen we of lezen we jullie allemaal niet meer!! Nog een alias van Robertootje? |
|
|
|