|
|
coenjo
|
|
|
of is hij nog geblesseerd? |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voorlopig is het onzinnig om uberhaut een naam te noemen.WE HEBBEN GEEN GELD |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
hij is denk op dit moment geblesseerd. maar met welk geld zouden wij hem moeten halen dan en hij is zo beetje altijd geblesseerd dus ik zou hem niet halen. |
|
|
|
|
mike69
|
|
|
we kennen niemand halen geen geld dat weten jullie nou toch wel
we kennen de spelers die nu veel verdienen niet betalen DUS namen voor volgend jaar zijn fer wijnaldum watamaleo patinama nieveld hagary |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Ja niets meer dan achterklap verhalen en waarom zouden we ook achter de goedkope afvallertjes aanjagen terwijl we zulke goede jeugdspelers hebben. Allemaal grote onzin verhalen van oude kantklosclub wijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2009 - 10:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Voorlopig is het onzinnig om uberhaut een naam te noemen.WE HEBBEN GEEN GELD Precies, vooralsnog gewoon tijdverspilling dit soort topics plaatsen. |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Nee aleen maar gebleceerd! |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2009 - 11:52 schreef sevillana het volgende:[..] Precies, vooralsnog gewoon tijdverspilling dit soort topics plaatsen. open jij es een sterke topic dan.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Mits er een goede aanleiding is . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2009 - 10:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Voorlopig is het onzinnig om uberhaut een naam te noemen.WE HEBBEN GEEN GELD Ik vind het wel vreemd. De salarissen van Timmer, Mols en Lucius zijn vrij gevallen, maar we kunnen geen salaris van 1 transfervrije speler betalen. Dat betekent dat ze echt diep in het rood bezig waren. Of zouden die 3 het minimum jeugdloon krijgen. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op woensdag 27 mei 2009 - 01:31 schreef Martijn het volgende:[..] Ik vind het wel vreemd. De salarissen van Timmer, Mols en Lucius zijn vrij gevallen, maar we kunnen geen salaris van 1 transfervrije speler betalen. Dat betekent dat ze echt diep in het rood bezig waren. Of zouden die 3 het minimum jeugdloon krijgen. Ze gaan 6 miljoen aan begroting inkrimpen slimmerd... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
niet iedereen is goed op de hoogte hé:P........ |
|
|
|