BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zangers helpen hun club

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
gizmo
 gizmo - zondag 24 mei 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Volendamse zangers gaan hun club steunen en pompen er geld in.is dit ook niet iets voor ons.
Denk dat lee towers wel wat kan missen van zijn poen.
Zangers/zangeressen met een rotterdams hart STORTEN DIE POEN.

gizmo
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2009 - 11:34   quote  deeplink  
plan.

begin jij met bellen?
http://www.musicfrom.nl/artiesten/?provinceId=®ionId=7&genreId=&bookPriceId=&alpha=&action=list
danny four
 danny four - zondag 24 mei 2009 - 11:40   quote  deeplink  
Wahahaa
sevillana
 sevillana - zondag 24 mei 2009 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 11:20 schreef gizmo het volgende:
Volendamse zangers gaan hun club steunen en pompen er geld in.is dit ook niet iets voor ons.
Denk dat lee towers wel wat kan missen van zijn poen.
Zangers/zangeressen met een rotterdams hart STORTEN DIE POEN.

gizmo
Ik heb niet het idee dat dit plan de miljoenen gaat opbrengen die Feyenoord nodig heeft. Misschien is het wel iets als Feyenoord in eigen beheer een CD gaat opnemen en uitbrengen met vrijwillige bijdragen van wat zangers en zangeressen? Een soort "Feyenoord Aid" dus. Maar of dat de benodigde miljoenen zal opleveren?
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - zondag 24 mei 2009 - 11:46   quote  deeplink  
Wat denk je Sevillana 3x is scheepsrecht haha. Maar wie weet is wel een leuk idee.
sevillana
 sevillana - zondag 24 mei 2009 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 11:46 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:
Wat denk je Sevillana 3x is scheepsrecht haha. Maar wie weet is wel een leuk idee.
Tja, foutje, was even de controle over m'n PC kwijt. Eigenwijs apparaat!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 mei 2009 - 11:51   quote  deeplink  
Het enige dat Feyenoord nog kan helpen is alles op de eigen jeugd gooien.Risico`s nemen met zeer jonge spelers.Kansen creëren om de jeugd op alle mogenlijke manieren te helpen naar de top zodat als die spelers zelf op een bepaald moment willen vertrekken er miljoenen opgestreken kunnen worden door Feyenoord.

Of een zeer rijke investeerder die Feyenoord uit de goot wil trekken en daarbij moet je dan denken aan iemand uit het buitenland die niet op 200 miljoen hoef te letten.

Ik kies voor het eerste ,wordt (weer) groot vanuit eigen kracht.Daarbij hoop ik op een goede visie.De samenwerking met Excelsior is een mooi begin ,vooral omdat die club straks bestaat uit 90% Feyenoordjeugd.

Tot de opening van het nieuwe seizoen is de topic (help ons)de enige zinvolste onzinnige topic omdat we daarvan zeker weten dat het onzinnig is en dus zinvol????
danny four
 danny four - zondag 24 mei 2009 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 11:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het enige dat Feyenoord nog kan helpen is alles op de eigen jeugd gooien.Risico`s nemen met zeer jonge spelers.Kansen creëren om de jeugd op alle mogenlijke manieren te helpen naar de top zodat als die spelers zelf op een bepaald moment willen vertrekken er miljoenen opgestreken kunnen worden door Feyenoord.

Of een zeer rijke investeerder die Feyenoord uit de goot wil trekken en daarbij moet je dan denken aan iemand uit het buitenland die niet op 200 miljoen hoef te letten.

Ik kies voor het eerste ,wordt (weer) groot vanuit eigen kracht.Daarbij hoop ik op een goede visie.De samenwerking met Excelsior is een mooi begin ,vooral omdat die club straks bestaat uit 90% Feyenoordjeugd.

Tot de opening van het nieuwe seizoen is de topic (help ons)de enige zinvolste onzinnige topic omdat we daarvan zeker weten dat het onzinnig is en dus zinvol????
Mooi stukkie Leon kan ik me helemaal in vinden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 mei 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 19:11 schreef danny four het volgende:

[..]

Mooi stukkie Leon kan ik me helemaal in vinden.
Dank je Danny;)
Rovert
 Rovert - zondag 24 mei 2009 - 21:31   quote  deeplink  
cd opnemen klinkt me anders bekend in de oren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zangers helpen hun club









0.0054399