BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been: “Het komt goed met Feyenoord”

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - zondag 24 mei 2009 - 13:13   quote  deeplink  
“Natuurlijk is het een lastige situatie waar we in zitten. Maar iedereen kent die regel uit dat lied: ‘niets is sterker dan dat éne woord, Feyenoord’. Dit is zo’n sterke club, dat ik alle vertrouwen heb dat het goed komt. Al zullen we daar tijd voor nodig hebben,”

Ik bedoel maar, we moeten dus niet direct wonderen van Mario verwachten. Maar hem de tijd geven om samen met Leo weer iets moois van Feyenoord te maken.
"NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 mei 2009 - 13:20   quote  deeplink  
Jeugd is de toekomst Feyenoord zal herrijzen uit dit diepe dal.De toekomst lacht ons allen toe met bruisend zeg maar gerust SAMBA achtig voetbal dat tot in de verre uithoeken van deze wereldbol bekend zal worden.
Wij zijn de mooiste niets is sterker dan dat ene woord Feyenoord.

Tot die tijd wil ik u erop wijzen dat de altijd zo geweldige topic (help ons) voor iedereen toegangkelijk is.Ook voor de tegenstanders van deze topic is hij opengesteld dus PieterBOS schaam je niet en toon ons je wildste dromen hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2009 door Leon FR1908 --
qwerto
 qwerto - zondag 24 mei 2009 - 13:26   quote  deeplink  
"GEEN WOORDEN MAAR DADEN"
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 mei 2009 - 16:17   quote  deeplink  
"STERKER DOOR STRIJD"

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been: “Het komt goed met Feyenoord”









0.0060479