BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jonge getalenteerde spelers veel langere contracten geven!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 mei 2009 - 16:26   quote  deeplink  
Ik snap maar niet dat een jonge getalenteerde speler als bijvoorbeeld Castaignos maar een contract van drie jaar krijgt. Jonge spelers die een contract krijgen moet je minimaal vijf jaar aan je binden. Leveren ze tenminst nog eens echt geld op. Nou komt een Castaignos bij het eerste en doet hij het harstikke goed en loopt hij straks na twee of drie jaar voor een habbekrats of transfervrij weg omdat zijn contract eindigt of binnenkort eindigt. kut bestuur denkt totaal niet na. Alleen over hoe ze hun eigen baan moeten redden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2009 - 16:33   quote  deeplink  
Er zal ongetwijfeld een eenzijdige optie tot verlenging in dit contract zitten.
ovi
 ovi - zondag 24 mei 2009 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 16:33 schreef Stylzz het volgende:
Er zal ongetwijfeld een eenzijdige optie tot verlenging in dit contract zitten.
Ja, dat klopt 3+2 extra jaren.
fr2
 fr2 - zondag 24 mei 2009 - 17:03   quote  deeplink  
@ Feyenoord till i die

Als dat kut bestuur niet verlengd had, was hij al zonder kosten doorgewandeld naar Liverpool. Dankzij dit bestuur, die heel veel jonge spelers een profcontract heeft gegeven, zijn ze al aardig wat waardr.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 mei 2009 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 17:03 schreef fr2 het volgende:
@ Feyenoord till i die

Als dat kut bestuur niet verlengd had, was hij al zonder kosten doorgewandeld naar Liverpool. Dankzij dit bestuur, die heel veel jonge spelers een profcontract heeft gegeven, zijn ze al aardig wat waardr.
Verlengd???? Is zijn eerste contract!!! Straks allemaal weer janken als hij het geweldig doet en over drie jaar transfervrij weg loopt!!! Drie jaar is te kort. Ik hoop dat het klopt van die eenzijdige optie voor nog twee jaar.
Haalde overigens Castaignos aan als voorbeeld omdat het meest recent is. Kijk bijvoorbeeld ook naar een de Guzman. Biseswar die uiteindelijk gelukkig toch bijgetekend heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2009 door Feyenoord till i die --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 24 mei 2009 - 19:33   quote  deeplink  
maargoed.....deze ligt voor 3+2 jaar vast.....maar hoe zit dat bij andere getalenteerde spelers?????.........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 mei 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 19:33 schreef Jappie_FEY het volgende:
maargoed.....deze ligt voor 3+2 jaar vast.....maar hoe zit dat bij andere getalenteerde spelers?????.........
Nou de beste talenten zijn het afgelopen jaar gelukkig gemaakt met deze constructie.Eigenlijk best wel goed als ik erover nadenk.Goed gedaan Gudde hahahaha lampel*l hehehe
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2009 - 20:46   quote  deeplink  
dus... het is niet allemaal ruk...

En volgens mij heeft de lichting de Guzman allemaal een contract van voor periode Gudde....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 mei 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:
dus... het is niet allemaal ruk...

En volgens mij heeft de lichting de Guzman allemaal een contract van voor periode Gudde....
Dat is ook weer zo.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 24 mei 2009 - 20:56   quote  deeplink  
toch nog iets positiefs....................

maare die castaignos mag van mij wel voor 4 miljoen weg
+ 2 miljoen bij debuut
+ 5 miljoen bij 25 wedstrijden gespeeld
+ 5 miljoen bij 20 doelpunten
+ 30% transfergeld

dan mag het van mij, maarja realistisch is het niet...............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 mei 2009 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 20:56 schreef Jappie_FEY het volgende:
toch nog iets positiefs....................

maare die castaignos mag van mij wel voor 4 miljoen weg
+ 2 miljoen bij debuut
+ 5 miljoen bij 25 wedstrijden gespeeld
+ 5 miljoen bij 20 doelpunten
+ 30% transfergeld

dan mag het van mij, maarja realistisch is het niet...............
Kijk mmmmmmmmmmm Jacobs rot op we willen Jappie :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 24 mei 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Wie is nog meer voor?????hahahahaha
Rovert
 Rovert - zondag 24 mei 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 16:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik snap maar niet dat een jonge getalenteerde speler als bijvoorbeeld Castaignos maar een contract van drie jaar krijgt.
ja weet je wat, we geven alle jeugdspelers een contract vor 10 jaar. Een beetje speler vindt 3 jaar lang zat, die zal wel gek zijn om zich te binden aan 1 club voor 25 jaar.
PieterBos
 PieterBos - zondag 24 mei 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 17:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Verlengd???? Is zijn eerste contract!!! Straks allemaal weer janken als hij het geweldig doet en over drie jaar transfervrij weg loopt!!! Drie jaar is te kort. Ik hoop dat het klopt van die eenzijdige optie voor nog twee jaar.
Haalde overigens Castaignos aan als voorbeeld omdat het meest recent is. Kijk bijvoorbeeld ook naar een de Guzman. Biseswar die uiteindelijk gelukkig toch bijgetekend heeft.
Er staat toch al dat F een 1zijdige optie heeft het contract met 2 jaar te verlengen!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jonge getalenteerde spelers veel langere contracten geven!!









0.0062940