|
|
coenjo
|
|
|
lijkt mij mooi als ze terug komen in de eredivisie! |
|
|
|
|
jessealgra
|
|
|
Ja, de kans is klein. Hebben ze ooit in de eredivisie gezeten ?? xD |
|
|
|
|
1970
|
|
|
Ik hoop dat ze terug komen. Ze hebben gisteren veel pech gehad tegen Roda JC. Hebben we er twee mooie wedstrijden bij Cambuur - Heerenveen. Even voor jessealgra , Cambuur was de eerste friese club in de eredivisie. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Het zou voor heerenveen,en Cambuur maar ook heel friesland top zijn als de derby weer gespeeld kan worden. Voetbal leeft in friesland en gezonde concurrentie is onontbeerlijk lijkt me en beide ploegen zullen elkaar op een hoger level brengen. |
|
|
|
|
arjanpopov
|
|
|
denk ut wel cambuur heeft laten zien tegen roda dat ze een eredivisie club het moeilijk kunnen maken |
|
|
|
|
benno l
|
|
|
Ik denk dat Cambuur nog jaren op zich laat wachten. Het is geen club zoals Heerenveen, deze club kan meedoen om prijzen. Cambuur in de eredivisie betekend jaarlijks strijden tegen degradatie. Ze kunnen beter in de eerste divisie blijven en daar meedoen om de eerste 5 plaatsen, is voor de supporters ook vast leuker om naar te kijken. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
cambuur is een prima club voor in de eredivie alleen dan moeten ze wel een nieuw stadion hebben want dat zit nu al vol. |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
oude tijden zouden herleven als bijvb CambuurL Pec Zwolle Dordrecht'90 Go Ahaed Eagles of MVV als 3 van de 5 zouden promoveren zou dat leuk zijn |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:44 schreef benno l het volgende:Ik denk dat Cambuur nog jaren op zich laat wachten. Het is geen club zoals Heerenveen, deze club kan meedoen om prijzen. Cambuur in de eredivisie betekend jaarlijks strijden tegen degradatie. Ze kunnen beter in de eerste divisie blijven en daar meedoen om de eerste 5 plaatsen, is voor de supporters ook vast leuker om naar te kijken. Ja echt wel, thuiswedstijden tegn Oss, Telstar, AGOVV en Omniworld, zijn natuurlijk veel leuker dan Feyenoord, Ajax of PSV |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:44 schreef benno l het volgende:Ik denk dat Cambuur nog jaren op zich laat wachten. Het is geen club zoals Heerenveen, deze club kan meedoen om prijzen. Cambuur in de eredivisie betekend jaarlijks strijden tegen degradatie. Ze kunnen beter in de eerste divisie blijven en daar meedoen om de eerste 5 plaatsen, is voor de supporters ook vast leuker om naar te kijken. tuurlijk is het nu geen club als Heerenveen, Vergeet waar Heerenveen vandaan komt die hebben ze ook van de 2de divisie met visie geknokt tot waar ze nu zijn..En dan kan ook bij Cambuur |
|
|
|