BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord en Vitesse ruilen Hofs en Velthuizen'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
coenjo
 coenjo - zondag 24 mei 2009 - 17:45   quote  deeplink  
lijkt me een goeie deal!
R()b
 R()b - zondag 24 mei 2009 - 17:48   quote  deeplink  
Dit wordt al maanden op het forum hier geschreeuwd.
Incl moi.
coenjo
 coenjo - zondag 24 mei 2009 - 17:51   quote  deeplink  
dat is mooi voor je...
ovi
 ovi - zondag 24 mei 2009 - 17:54   quote  deeplink  
Radio Rijnmond komt er ook mee en
Mulder zou uitgeleend worden aan Vitesse.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2009 - 17:54   quote  deeplink  
RTV Rijnmond meldt dat 'de kans aanwezig is' dat de twee ploegen handje klappen over de transfers van de twee spelers.

dat wordt dus niets.

en het spel is begonnen:

Technisch directeur Marc van Hintum van Vitesse ontkent de mogelijke deal. Volgens de oud-international is Vitesse wel met Feyenoord in gesprek over een definitieve overname van Hofs, maar is een ruil met Velthuizen niet aan de orde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2009 door Stylzz --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 mei 2009 - 18:30   quote  deeplink  
geloof er niet veel van
R()b
 R()b - zondag 24 mei 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 17:51 schreef coenjo het volgende:
dat is mooi voor je...
Ja fijn he!
fr2
 fr2 - zondag 24 mei 2009 - 18:35   quote  deeplink  
Klinkt logisch, beiden geen geld. Vitesse wil Hofs, Feyenoord wil Velthuizen en heeft geen geld. Ben benieuwd.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2009 - 18:47   quote  deeplink  
In de categorie zucht:
Het-legioen.nl brengt het weer alsof de deal al rond is.
Wat blijft het ook een waardeloze k*tsite.
danny four
 danny four - zondag 24 mei 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 18:47 schreef Stylzz het volgende:
In de categorie zucht:
Het-legioen.nl brengt het weer alsof de deal al rond is.
Wat blijft het ook een waardeloze k*tsite.
Idd lekker theekranzen daar,net als derksen en die
langharige spartaanse kwast.bah
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 24 mei 2009 - 19:32   quote  deeplink  
wordt al ontkent door van hintum dus zal wel weer gelul zijn...............
sevillana
 sevillana - zondag 24 mei 2009 - 22:33   quote  deeplink  
Dit is eigenlijk een bejaard topic;

Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 09:58 quote deeplink

Is een leuke voetballer maar echt teveel geblesseerd. Kunnen ze hem beter in een ruil voor v.Wolfswinkel en Velthuizen betrekken. en dan nog ergens een echte kuitenbijter voor op het middenveld vandaan halen.
fey21
 fey21 - zondag 24 mei 2009 - 23:08   quote  deeplink  
v wolfwinkel en velthuizen zijn beide geen slechte spelers
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 mei 2009 - 05:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 22:33 schreef sevillana het volgende:
Dit is eigenlijk een bejaard topic;

Feyenoord till i die - maandag 02 maart 2009 - 09:58 quote deeplink

Is een leuke voetballer maar echt teveel geblesseerd. Kunnen ze hem beter in een ruil voor v.Wolfswinkel en Velthuizen betrekken. en dan nog ergens een echte kuitenbijter voor op het middenveld vandaan halen.
kuitenbijter:
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 25 mei 2009 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 05:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

kuitenbijter:
[ afbeelding ]
whahahahaha..........kutbeesten
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 mei 2009 - 09:51   quote  deeplink  
Lee chun-soo denkt.. Lunch!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 mei 2009 - 12:00   quote  deeplink  
denktie nog iets...
R()b
 R()b - maandag 25 mei 2009 - 12:06   quote  deeplink  
Als Veldhuizen daadwerkelijk komt , dan moet het toch op zijn minst deze week bekend worden.?
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 mei 2009 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 12:06 schreef R()b het volgende:
Als Veldhuizen daadwerkelijk komt , dan moet het toch op zijn minst deze week bekend worden.?
waarom?
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - maandag 25 mei 2009 - 12:28   quote  deeplink  
Niks tegen Pietje uit arnhem hoor, maar waarom een 3e talentvolle jeugdige keeper aantrekken???? Wat moeten die Darly en Mulder dan wel niet denken? Is er voor hun dan nog wel een reeele kans om bij Feyenoord 1 eerste keeper te worden?? Ik neem aan dat die gasten ook graag willen spelen en niet telkens maar a/h lijntje gehouden willen worden. Dat is even leuk als je jong bent, maar ik denk dat ze nu wel op een leeftijd en niveau zijn aangekomen dat ze serieus mee willen doen.
Mocht dit geen gerucht zijn en dus realiteit worden die zgn. ruil, dan baal ik wederom van het beleid van Feyenoord. Het zgn. keepersprobleem is in mijn ogen wel t kleinste probleem wat we hebben. Mulder mag van mij een kans krijgen, lekker tussen z'n leeftijdsgenootjes. Daarbij kan Van Dijk volgens mij prima nog een jaar op niveau keepen; mogelijkheden zat denk ik zo. Die hofs is daar op z'n plek, prima, haal dan die Wolfswinkel ipv hun keeper. Want aanvallers hebben we gewoonweg niet genoeg en die gozer heeft volgens mij wel potentie.

We hebben 1 spits en 3 keepers; kom laten we nog een keeper halen! Want zo simpel liggen de feiten toch, of niet?
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 25 mei 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 12:28 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Niks tegen Pietje uit arnhem hoor, maar waarom een 3e talentvolle jeugdige keeper aantrekken???? Wat moeten die Darly en Mulder dan wel niet denken? Is er voor hun dan nog wel een reeele kans om bij Feyenoord 1 eerste keeper te worden?? Ik neem aan dat die gasten ook graag willen spelen en niet telkens maar a/h lijntje gehouden willen worden. Dat is even leuk als je jong bent, maar ik denk dat ze nu wel op een leeftijd en niveau zijn aangekomen dat ze serieus mee willen doen.
Mocht dit geen gerucht zijn en dus realiteit worden die zgn. ruil, dan baal ik wederom van het beleid van Feyenoord. Het zgn. keepersprobleem is in mijn ogen wel t kleinste probleem wat we hebben. Mulder mag van mij een kans krijgen, lekker tussen z'n leeftijdsgenootjes. Daarbij kan Van Dijk volgens mij prima nog een jaar op niveau keepen; mogelijkheden zat denk ik zo. Die hofs is daar op z'n plek, prima, haal dan die Wolfswinkel ipv hun keeper. Want aanvallers hebben we gewoonweg niet genoeg en die gozer heeft volgens mij wel potentie.

We hebben 1 spits en 3 keepers; kom laten we nog een keeper halen! Want zo simpel liggen de feiten toch, of niet?
Been wil Mulder verhuren
Darley speelt bij het 2e
Van Dijk is dus de enige die goed genoeg is bevonden voor de eredivisie

En wat ben jij voor idioot?
Toen er berichten waren dat Feyenoord een oudje zou halen was dat niet goed
De clubmoest leren van zijn fouten en een jonge keeper halen
Nu zijn er geruchten dat er een jonge keeper komt (precies wat jij wilde)
En nu zit je weer te zeiken dat dat niet goed is voor de jeugd
Je lult jezelf gewoon tegen
Wat wil je nou?!!!!

Ik stel voor dat jij thuis nou eens goed gaat nadenken wat je je mening überhaupt is
En dan pas weer je mening geeft
Want het is wel zo makkelijk dat je een mening hebt voor je hem geeft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2009 door Phyxsius --
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - maandag 25 mei 2009 - 12:46   quote  deeplink  
he fuchsia, je hoeft mij niet gelijk te gaan uitschelden hoor. ik mag toch gewoon mijn, goed doordachte mening geven hier, zonder iemand daarmee te kwetsen? Het lijkt wel alsof ik tegen je zere been heb geschopt.

ik ben inderdaad tegen het HALEN van oude spelers, ik heb niet gezegd dat ze perse een jonge KEEPER moesten HALEN, aangezien we al 2 jeugdige redelijk talentvolle keepers onder contract hebben staan, lijkt me dat geen 1e prioriteit. En aangezien van Dijk nog een contract heeft kun je daar net zo goed gebruik van maken (als 1e of 2e keeper). Ik heb liever dat Feyenoord met de middelen die ze nog voorhanden hebben de ECHTE problemen oplossen: spits en centrale verdediger.

Snap je nu wat ik bedoel?
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 25 mei 2009 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 12:46 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
he fuchsia, je hoeft mij niet gelijk te gaan uitschelden hoor. ik mag toch gewoon mijn, goed doordachte mening geven hier, zonder iemand daarmee te kwetsen? Het lijkt wel alsof ik tegen je zere been heb geschopt.

ik ben inderdaad tegen het HALEN van oude spelers, ik heb niet gezegd dat ze perse een jonge KEEPER moesten HALEN, aangezien we al 2 jeugdige redelijk talentvolle keepers onder contract hebben staan, lijkt me dat geen 1e prioriteit. En aangezien van Dijk nog een contract heeft kun je daar net zo goed gebruik van maken (als 1e of 2e keeper). Ik heb liever dat Feyenoord met de middelen die ze nog voorhanden hebben de ECHTE problemen oplossen: spits en centrale verdediger.

Snap je nu wat ik bedoel?
Nee nog niet
Want in een eerder topic stelde je voor dat ze Krul moesten halen
Dus je spreekt jezelf nog steeds tegen

Of zit Krul in onze jeugdopleiding?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2009 door Phyxsius --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 25 mei 2009 - 13:04   quote  deeplink  
En als je mijn stukje goed las heb ik eerst aangegeven dat Been Mulder en Darley nog niet goed genoeg vind voor bij ons in de goal
En Mulder wordt verhuurd
Dus we hebben maar één keeper die bij ons in de goal kan staan, in de ogen van Mario
En voor zover ik weet is de trainer de gene die bepaald
En één keeper vind ik best weinig voor een heel seizoen
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - maandag 25 mei 2009 - 13:13   quote  deeplink  
Ik denk dat je in de war bent, ik heb Krul niet echt genoemd in een eerder topic. Maar goed dat terzijde.

Ik begrijp ook wel dat Mario uiteindelijk bepaalt (met een T). Ik vind het daarom jammer dat hij die jongens nog niet goed genoeg vindt (ook met een T) (misschien is dat ook wel zo, maar we moeten roeien met de riemen die we hebben). Als v. Dijk de enige keeper is die hij als goed genoeg bevindt, en Mulder verhuurt (aan Ado of zo) dan heb je Darly toch ook nog steeds als keeper (2e keeper) en kom je toch op 2 ipv 1? Of gaan ze die gozer ook verhuren/verkopen?

Maar zeg dan zelf eens eerlijk: wat vind jij nu belangrijker dan? Dat we evt. Velthuizen halen als 1e keeper? of dat Feyenoord zich op andere fronten versterkt, bijv. spits of centrale verdediger?
derq
 derq - maandag 25 mei 2009 - 13:36   quote  deeplink  
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 25 mei 2009 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 13:13 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Ik denk dat je in de war bent, ik heb Krul niet echt genoemd in een eerder topic. Maar goed dat terzijde.

Ik begrijp ook wel dat Mario uiteindelijk bepaalt (met een T). Ik vind het daarom jammer dat hij die jongens nog niet goed genoeg vindt (ook met een T) (misschien is dat ook wel zo, maar we moeten roeien met de riemen die we hebben). Als v. Dijk de enige keeper is die hij als goed genoeg bevindt, en Mulder verhuurt (aan Ado of zo) dan heb je Darly toch ook nog steeds als keeper (2e keeper) en kom je toch op 2 ipv 1? Of gaan ze die gozer ook verhuren/verkopen?

Maar zeg dan zelf eens eerlijk: wat vind jij nu belangrijker dan? Dat we evt. Velthuizen halen als 1e keeper? of dat Feyenoord zich op andere fronten versterkt, bijv. spits of centrale verdediger?
Darley speelt in het tweede
Je kan hem niet zien als een tweede keeper
Belangrijker nog, Mario doet dat niet, dus wat jij vindt is dan niet relevant

Mario is de trainer en hij kiest
Als hij zegt dat Darley er niet aan toe is, dan is dat zo

En ik vind het belangrijker dat we een goede reservekeeper (Velthuizen eerste, Van Dijk tweede) hebben dan dat we een goede reserve spits hebben
Keeper positie is, in mijn ogen, de belangrijkste in het team

En een nieuwe spits vind ik sowieso nog niet zo belangrijk
Mario speelt toch het liefst met vleugesspelers
Dus komt er maar 1 echte spits in
En we hebben Makaay al
Die heeft aangegeven niet weg te gaan
Of wou je hem op de bank zetten?
Hij heeft in 2 jaar meer dan 40 doelpunten voor ons gemaakt

Ook in de verdediging komen we niets te kort
Behalve kwaliteit dan
Maar we kunnen de posities redelijk goed invullen
En als Vlaar fit is hebben we er ook nog kwaliteit staan

Middenvelders zwemmen we in, dus daar hoef ik het niet over te hebben

Alleen bij de keeperspositie hebben we nu een te kort
Nogmaals, want Mulder en Darley kun je niet mee tellen
Mario denkt dat ze het niet aan kunnen
En als hij dat denkt, zal hij ze ook zo behandelen
Blijft enkel Van Dijk over
En één 40-jarige doelman vind ik toch wat magertjes voor een heel seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2009 door Phyxsius --
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - maandag 25 mei 2009 - 14:20   quote  deeplink  
Kijk Phyxsius, dit is al een heel andere manier om je mening te geven dan waarmee je een aantal berichten geleden mee begon. Dit vind ik tenminste een duidelijk goed onderbouwd verhaal, zonder mij een idioot te noemen, hulde!

Ik ben het eigenlijk een groot gedeelte met je eens, ik begrijp je keepers issue wel en de belangrijke rol van Mario. Alleen is slechts 1 goede keeper in mijn ogen net zo erg als maar 1 spits. Mocht Makaay geblesseerd raken of iets dergelijks, wat dan? En wat als hij over 1 of 2 jaar stopt?

Misschien moeten we allebei hopen dat Feyenoord ergens nog wat gulle gevers vindt om zowel een goede keeper op doel te krijgen en zowel een jonge aanvaller erbij.

Wat verdediging betreft valt het denk ik ook niet helemaal mee: Bahia, Hofland, Vlaar? (gaat ie t nog redden, hopelijk wel), Fernandez, de Cler en dan misschien Nieveld als jeugdspeler. (ik geloof dat Tiendali weg mag/moet) Dat zijn de 6 verdedigers die Feyenoord op papier heeft, want ik vind Leerdam niet echt een verdediger. Dat is toch ook niet erg veel. Ja, misschien dat Gio terug kan zakken. Maar in een beetje elftal moet je die posities toch soort van dubbel bezet hebben? Zeker gezien het risico qua blesures en schorsingen. Of heb jij daar een andere kijk op?
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 25 mei 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 14:20 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Kijk Phyxsius, dit is al een heel andere manier om je mening te geven dan waarmee je een aantal berichten geleden mee begon. Dit vind ik tenminste een duidelijk goed onderbouwd verhaal, zonder mij een idioot te noemen, hulde!

Ik ben het eigenlijk een groot gedeelte met je eens, ik begrijp je keepers issue wel en de belangrijke rol van Mario. Alleen is slechts 1 goede keeper in mijn ogen net zo erg als maar 1 spits. Mocht Makaay geblesseerd raken of iets dergelijks, wat dan? En wat als hij over 1 of 2 jaar stopt?

Misschien moeten we allebei hopen dat Feyenoord ergens nog wat gulle gevers vindt om zowel een goede keeper op doel te krijgen en zowel een jonge aanvaller erbij.

Wat verdediging betreft valt het denk ik ook niet helemaal mee: Bahia, Hofland, Vlaar? (gaat ie t nog redden, hopelijk wel), Fernandez, de Cler en dan misschien Nieveld als jeugdspeler. (ik geloof dat Tiendali weg mag/moet) Dat zijn de 6 verdedigers die Feyenoord op papier heeft, want ik vind Leerdam niet echt een verdediger. Dat is toch ook niet erg veel. Ja, misschien dat Gio terug kan zakken. Maar in een beetje elftal moet je die posities toch soort van dubbel bezet hebben? Zeker gezien het risico qua blesures en schorsingen. Of heb jij daar een andere kijk op?
bedankt voor de hulde:P

Op zich heb ik geen andere kijk op de verdediging
MAAR Bij de verdediging kun je nog wel wat jeugdspelertjes in passen
Als dat niet lukt is dat niet zo erg
Als je een jonge keeper in gaat passen en het lukt niet heb je een probleem
want een keepersfout is ALTIJD een goal tegen
Bij een verdediger hoeft dat niet
Ik heb Hofland en de Cler veel fouten zien maken, maar vaak Lostte Bahia die wel op

En het vak keepen is veel meer mentaal dan verdedigen (of welke veldspeler dan ook)
Jonge jongens zijn gewoon mentaal nog niet zo sterk
Dus het het risico dat je een jonge talentvolle keeper op deze manier verpest is vele malen groter dan bij een jonge verdediger (of watvoor veldspeler dan ook).

ps. Tiendalli moet weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2009 door Phyxsius --
R()b
 R()b - maandag 25 mei 2009 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 14:20 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Ik ben het eigenlijk een groot gedeelte met je eens, ik begrijp je keepers issue wel en de belangrijke rol van Mario. Alleen is slechts 1 goede keeper in mijn ogen net zo erg als maar 1 spits. Mocht Makaay geblesseerd raken of iets dergelijks, wat dan? En wat als hij over 1 of 2 jaar stopt?

Misschien moeten we allebei hopen dat Feyenoord ergens nog wat gulle gevers vindt om zowel een goede keeper op doel te krijgen en zowel een jonge aanvaller erbij.

Wat verdediging betreft valt het denk ik ook niet helemaal mee: Bahia, Hofland, Vlaar? (gaat ie t nog redden, hopelijk wel), Fernandez, de Cler en dan misschien Nieveld als jeugdspeler. (ik geloof dat Tiendali weg mag/moet) Dat zijn de 6 verdedigers die Feyenoord op papier heeft, want ik vind Leerdam niet echt een verdediger. Dat is toch ook niet erg veel. Ja, misschien dat Gio terug kan zakken. Maar in een beetje elftal moet je die posities toch soort van dubbel bezet hebben? Zeker gezien het risico qua blesures en schorsingen. Of heb jij daar een andere kijk op?
Van Wolfswinkel zou goed zijn maar,...
Je heb in eigen gelederen ook een jonge aanvaller lopen , namelijk Erasmus.
Die kan je ook naar voren schuiven.
Wordt die ook wat meer waard :)
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - maandag 25 mei 2009 - 15:32   quote  deeplink  
R()b, bij Feyenoord zitten inderdaad nog wel wat jeugdige spelers/aanvallers in het 2e of in de jeugd. Die zou je idd ook naar voren kunnen schuiven. Al denk ik dat Erasmus lastig verhaal wordt, omdat hij niet echt een centrumspits is die voor of naast makaay kan staan. volgens mij is hij meer een snel,rap buitenspelertje ala wijnaldum, of slory. ik denk dat een type pattinama dan meer nut heeft om die bij de selectie te halen.

Phyxsius (wat een lastige naam zeg): je hebt een punt wat betreft dat mentale gebeuren. je geeft zelf ook aan dat het in de verdediging (idd hofland en de cler) vaak mis gaat. Daar zou enige versterking/vervanging/back-up wel op z'n plaats zijn, maar daar is waarschijnlijk niet veel geld voor. Maar ook in de verdediging geldt dat jonkies die fouten maken vaak hard afgestrafd worden (leerdam, nieveld, hoeveel kaarten en penalties en doelpunten heeft dat opgeleverd?) logisch, die jongens moeten leren, maar daar geldt hetzelfde voor als voor keepers. Bahia kan niet in z'n eentje alle fouten van z'n 3 falende collega's oplossen. Hij is met stappen opeens wonderbaarlijk gegroeid dit seizoen, maar zoooo goed is niemand.

Voor Feyenoord zou het misschien mooi zijn als Piet komt keepen, mentaal al wat volwassener en niet te oud, maar wat vertel je je eigen keepers dan (Mulde, Darly)? Ik ga er van uit dat Piet niet voor maar 2 jaartjes komt, dat zou ook zonde zijn toch? Moet Mulder zich dan eeuwig en voor altijd laten verhuren of z'n heil sowieso elders zoeken? Ik vraag me af of ze Mulder eerlijk vertellen wat ze met hem willen, bijv. we verhuren je 1 of 2 jaar aan ADO, we zetten nu Piet op doel, die gaat na 2 jaar naar het buitenland en dan hopen we dat jij klaar bent voor Feyenoord 1. Dan kan ik er op zich wel vrede mee hebben.

Mijn concrete punt is: als je je eigen talenten nooit een kans durft te geven (keeper, spits etc.) dan kun je er ook nooit geld op verdienen. Het is net als in het echt ondernemen, je moet wel eens een beetje lef tonen om verder te komen, toch?
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 25 mei 2009 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 15:32 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
R()b, bij Feyenoord zitten inderdaad nog wel wat jeugdige spelers/aanvallers in het 2e of in de jeugd. Die zou je idd ook naar voren kunnen schuiven. Al denk ik dat Erasmus lastig verhaal wordt, omdat hij niet echt een centrumspits is die voor of naast makaay kan staan. volgens mij is hij meer een snel,rap buitenspelertje ala wijnaldum, of slory. ik denk dat een type pattinama dan meer nut heeft om die bij de selectie te halen.

Phyxsius (wat een lastige naam zeg): je hebt een punt wat betreft dat mentale gebeuren. je geeft zelf ook aan dat het in de verdediging (idd hofland en de cler) vaak mis gaat. Daar zou enige versterking/vervanging/back-up wel op z'n plaats zijn, maar daar is waarschijnlijk niet veel geld voor. Maar ook in de verdediging geldt dat jonkies die fouten maken vaak hard afgestrafd worden (leerdam, nieveld, hoeveel kaarten en penalties en doelpunten heeft dat opgeleverd?) logisch, die jongens moeten leren, maar daar geldt hetzelfde voor als voor keepers. Bahia kan niet in z'n eentje alle fouten van z'n 3 falende collega's oplossen. Hij is met stappen opeens wonderbaarlijk gegroeid dit seizoen, maar zoooo goed is niemand.

Voor Feyenoord zou het misschien mooi zijn als Piet komt keepen, mentaal al wat volwassener en niet te oud, maar wat vertel je je eigen keepers dan (Mulde, Darly)? Ik ga er van uit dat Piet niet voor maar 2 jaartjes komt, dat zou ook zonde zijn toch? Moet Mulder zich dan eeuwig en voor altijd laten verhuren of z'n heil sowieso elders zoeken? Ik vraag me af of ze Mulder eerlijk vertellen wat ze met hem willen, bijv. we verhuren je 1 of 2 jaar aan ADO, we zetten nu Piet op doel, die gaat na 2 jaar naar het buitenland en dan hopen we dat jij klaar bent voor Feyenoord 1. Dan kan ik er op zich wel vrede mee hebben.

Mijn concrete punt is: als je je eigen talenten nooit een kans durft te geven (keeper, spits etc.) dan kun je er ook nooit geld op verdienen. Het is net als in het echt ondernemen, je moet wel eens een beetje lef tonen om verder te komen, toch?
Helemaal mee eens
Maar wij denken anders of de houdbaarheids datum van een speler
In de Eredivisie blijven spelers niet zo heel lang
Ik acht de kans aanwezig dat Velthuizen met 2 jaar weer weg is
En dan is Mulder er echt wel klaar voor
En met 21 jaar nog steeds erg jong
Ook is Darley er dan wel klaar voor om tweede keeper te zijn
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - maandag 25 mei 2009 - 16:09   quote  deeplink  
mooi, wij zijn er klaarblijkelijk uit! ;) nu nog hopen dat de jongens die er ECHT over gaan er ook uit komen, haha!

mijn seizoenskaartje is alweer geregeld, ik blijf vol verwachting afwachten wie er volgend seizoen mogen spelen. Ik verwacht geen wonderen natuurlijk, en Mario is ook geen tovenaar idd, maar een beetje een fris elftal met potentie is toch niet teveel gevraagd dacht ik zo en moet denk ik ook wel haalbaar zijn lijkt me.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 25 mei 2009 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 16:09 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
mooi, wij zijn er klaarblijkelijk uit! ;) nu nog hopen dat de jongens die er ECHT over gaan er ook uit komen, haha!

mijn seizoenskaartje is alweer geregeld, ik blijf vol verwachting afwachten wie er volgend seizoen mogen spelen. Ik verwacht geen wonderen natuurlijk, en Mario is ook geen tovenaar idd, maar een beetje een fris elftal met potentie is toch niet teveel gevraagd dacht ik zo en moet denk ik ook wel haalbaar zijn lijkt me.
Mijn kaart is besteld en ik ga ervan uit dat Mario er tenminste inzet uit krijgt
Verliezen mag, maar dan wordt er wel gevochten
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - maandag 25 mei 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Dat wat inzet betreft geloof ik best wel dat Mario daar verbetering in krijgt. Ik schat hem wel zo in van: als je niet knokt voor je plekkie, voor elk duel, voor elke graspriet, dan gaat iemand anders wel op jouw plaats, doei! Hij is zelf nl. ook best fanatiek en fel, hopelijk kan hij dat overbrengen op de jongens. Zeer waarschijnlijk zullen dan wat 'oudere' spelers het onderspit gaan delven qua inzet.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 mei 2009 - 16:52   quote  deeplink  
We hebben toch ook nog ergens een Griek? Lamprou ofzo? Wat gebeurt er met hem?
R()b
 R()b - maandag 25 mei 2009 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 16:52 schreef Pietje1 het volgende:
We hebben toch ook nog ergens een Griek? Lamprou ofzo? Wat gebeurt er met hem?
Niets is gewoon jeugd.
Die kerel is 18 jaar.
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 25 mei 2009 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 16:52 schreef Pietje1 het volgende:
We hebben toch ook nog ergens een Griek? Lamprou ofzo? Wat gebeurt er met hem?
Lamprou Vikkiladiemanlos gloof ik
BRAYY
 BRAYY - maandag 25 mei 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Hofs wordt eerder geruilt tegen v wolfswinkel. Velthuizen zou dom zijn want dat is een talent maar wij hebben mulder al en dat is een groter talent. Dus komend jaar vdijk keeper nr. 1 en anders Dudek, het jaar daarop zal voor mulder zijn.
BRAYY
 BRAYY - maandag 25 mei 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 17:50 schreef BRAYY het volgende:
Hofs wordt eerder geruilt tegen v wolfswinkel. Velthuizen zou dom zijn want dat is een talent maar wij hebben mulder al en dat is een groter talent. Dus komend jaar vdijk keeper nr. 1 en anders Dudek, het jaar daarop zal voor mulder zijn.
ik zeg niet dat ik het hoop maar ik denk het wel.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 mei 2009 - 18:51   quote  deeplink  
ik zag gewoon het liefst Mulder in doel maar dat ziet Mario blijkbaar anders. in dat geval vind ik Veldhuizen wel een acceptabel alternatief.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 25 mei 2009 - 20:38   quote  deeplink  
of dudek.......
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 mei 2009 - 21:31   quote  deeplink  
dudek ook leuk
sevillana
 sevillana - maandag 25 mei 2009 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 21:31 schreef hotjumper het volgende:
dudek ook leuk
lees en hoor er weinig meer over???
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 mei 2009 - 21:42   quote  deeplink  
is bij Feyenoord vaak een goed teken.... hahahahaha
sevillana
 sevillana - maandag 25 mei 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 21:42 schreef hotjumper het volgende:
is bij Feyenoord vaak een goed teken.... hahahahaha
zou best wel eens kunnen, hoop het eigenlijk wel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord en Vitesse ruilen Hofs en Velthuizen'









0.0089349