BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grote drukte bij klantenservice

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 mei 2009 - 11:17   quote  deeplink  
Feyenoord Klantenservice heeft de laatste dagen te kampen met grote drukte. De serviceafdeling wordt zowel telefonisch als per e-mail overspoeld met aanvragen voor en vragen over de seizoenkaarten voor de jaargang 2009/2010. Door de grote drukte kan het gebeuren dat e-mails niet binnen de in de ontvangstbevestiging beloofde vijf werkdagen worden beantwoord. Feyenoord Klantenservice werkt er hard aan om de dienstverlening zo snel mogelijk weer op het gebruikelijke niveau te brengen.

bron:
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000034293-999-10010000000003.aspx

Ben benieuwd waarom het zo druk is, al die mensen die heel graag de club in barre tijden willen blijven steunen? Of juist al die mensen die nog van hun cc af willen...

Ik hoop op t eerste!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2009 door Thomas --
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 25 mei 2009 - 11:34   quote  deeplink  
Een maatje van mij heeft ook drie seizoenkaarten besteld en heeft nog niets gehoord...Ik neem aan dat Feyenoord eerst de aanvragen afhandeld en daarna de eventuele opzeggingen....Derhalve is het gewoon druk bij de aanvragen hoop ik dan ook maar te concluderen!.
Het is al vaker gezegd....wij zijn alleen nog maar een topclub dankzij het Legioen.....als wij dan niet verzaken dan doet Mario hopelijk goede zaken!
dobias
 dobias - maandag 25 mei 2009 - 11:55   quote  deeplink  
Waarom zouden mensen hun cc opzeggen.

Ik lees dit forum regelmatig en wat mij opvalt is dat iedereen maar van alles geloofd. Peridon zegt wat en iedereen geloofd het meteen.

Waarom wil Peridon zo graag bij feyenoord macht? Nu probeerd hij het via de amateurtak.

Is dat omdat feyenoord zoveel schuld heeft. Is toch onlogisch.
als een club zoveel schuld heeft en de club is bijna failliet dan spring je daar toch niet in.

Mijn moto is ik geloof het pas als het op feyenoord.nl staat! de rest is broodje aap!

sorry moest even mijn ei kwijt!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 mei 2009 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 11:55 schreef dobias het volgende:
Waarom zouden mensen hun cc opzeggen.

Ik lees dit forum regelmatig en wat mij opvalt is dat iedereen maar van alles geloofd. Peridon zegt wat en iedereen geloofd het meteen.

Waarom wil Peridon zo graag bij feyenoord macht? Nu probeerd hij het via de amateurtak.

Is dat omdat feyenoord zoveel schuld heeft. Is toch onlogisch.
als een club zoveel schuld heeft en de club is bijna failliet dan spring je daar toch niet in.

Mijn moto is ik geloof het pas als het op feyenoord.nl staat! de rest is broodje aap!

sorry moest even mijn ei kwijt!
ergens heb je wel gelijk...
R()b
 R()b - maandag 25 mei 2009 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 11:55 schreef dobias het volgende:
Waarom zouden mensen hun cc opzeggen.

Ik lees dit forum regelmatig en wat mij opvalt is dat iedereen maar van alles geloofd. Peridon zegt wat en iedereen geloofd het meteen.

Waarom wil Peridon zo graag bij feyenoord macht? Nu probeerd hij het via de amateurtak.

Is dat omdat feyenoord zoveel schuld heeft. Is toch onlogisch.
als een club zoveel schuld heeft en de club is bijna failliet dan spring je daar toch niet in.

Mijn moto is ik geloof het pas als het op feyenoord.nl staat! de rest is broodje aap!

sorry moest even mijn ei kwijt!
Precies!
Dat zei ik laatst ook al: Perridon wil macht bij Feyenoord , voor een knaak en een bos wortels.
In het belang van de club (hoe slecht het ook gaat) kan je dat gewoon niet accepteren.
Vooral niet als er nog andere investeerders in de race zijn.
Heel goed om eens te luisteren wat die mensen willen.
Trouwens cc opzeggen is geen optie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2009 door R()b --
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 mei 2009 - 12:11   quote  deeplink  
Ik doelde meer op de sportieve malaise van de laatste jaren...
Hoe lang kan een mens dat volhouden?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grote drukte bij klantenservice









0.0048749