BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been moet de tijd worden gegund anders is Feyenoord verloren

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 25 mei 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Toen Feyenoord er in de zomer van 2007 in slaagde voetballers als de Cler, van Bronckhorst, Hofland en Makaay te contracteren werd dat toegeschreven aan de komst van Bert van Marwijk en niet aan die van de toenmalige TD Bosz.

Ook de komst van Landzaat in de winterstop om het toen op de 2e plaats staande Feyenoord het laatste duwtje in de richting van het kampioenschap te geven werd toegeschreven aan de aanwezigheid van ´luie Bert´.

Bertje vertrok voor zijn droombaan (beste spelers van het land selecteren en entertainen met Cooky) en liet Feyenoord achter met een niet meer vooruit te branden senioren elftal met hoge salarissen. Gepoogd werd nog Arnoutovic van het toen 2e van Twente los te weken maar meer dan een tot op heden zeer matig functionerende Ahmadi zat er niet in.

Het siert Bosz dat hij de verantwoordelijkheid nam na het van Verbeek dat door een groepje wanpresterende spelers was uitgelokt en gesanctioneerd door een onkundige Raad van Commissarissen.

Met het vertrek van Timmer en Lucius is de schoonmaak alsnog begonnen. Maar of het op tijd is om het schip te redden zal moeten blijken.

De enige oplossing lijkt ontslag aan te vragen voor de grootverdieners Landzaat, Hofland, van Bronckhorst en Makaay. Tenzij deze heren bereid zijn salaris in te leveren. Ook verkoop van een aantal jonge spelers zou kunnen helpen de financiele malaise te verminderen.

Er wordt door journalisten als Derksen en Borst vaak gewezen naar Gullit, Baan en Bosz als verantwoordelijken voor de toestand waarin Feyenoord verkeert.

Ik ben van mening dat Bert van Marwijk een van de hoofdoorzaken voor het verval is aangezien hij in zijn 4jarige periode talenten als van Persie heeft verguisd (o.a. ten faveure van Lurling). In het extra jaartje was hij bezig met een nieuwe baan.

Als bondscoach is Bert van M. uitermate geschikt omdat hij nu eenmaal kan putten uit de beste spelers.

Wat Feyenoord nodig heeft is een coach met lef en die echt het vertrouwen heeft van bestuur en fans. De spelers mogen het niet meer voor het zeggen krijgen want dan is de trots van Rotterdam Zuid reddeloos verloren.

GJ Verbeeks methode was wellicht te hard maar kijkend naar de roemloze laatste wedstrijden, het gebrek aan conditie, inzet en kunde geeft aan aan dat er echt iets moet veranderen.

Ik hoop dat Mario Been als echte Feyenoorder de boel weer op de rails krijgt en dat hem de tijd wordt gegund. Amen

www.sportdwaas.nl
agneovo
 agneovo - maandag 25 mei 2009 - 17:56   quote  deeplink  
doelloos om nu nog te proberen salarissen te laten inleveren..op de 1e plaats omdat ik vind dat contracten gerespecteerd moeten worden en ten 2e maak je jezelf als club zijnde alleen maar on-interessant voor spelers
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 25 mei 2009 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 17:56 schreef agneovo het volgende:
doelloos om nu nog te proberen salarissen te laten inleveren..op de 1e plaats omdat ik vind dat contracten gerespecteerd moeten worden en ten 2e maak je jezelf als club zijnde alleen maar on-interessant voor spelers
Hoezo contracten respecteren? Spelers en trainers zijn ook altijd al met hun volgende club of baan bezig bovendien is het zo dat Gio, Makaay, Landzaat, Hofland en de Cler hun hoge salarissen niet waarmaken. Als het slecht gaat moet iedereen inleveren.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 mei 2009 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 19:26 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Hoezo contracten respecteren? Spelers en trainers zijn ook altijd al met hun volgende club of baan bezig bovendien is het zo dat Gio, Makaay, Landzaat, Hofland en de Cler hun hoge salarissen niet waarmaken. Als het slecht gaat moet iedereen inleveren.
als dat zo was dan kunnen ze 80% van mn collega's wel geld laten inleveren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2009 door hotjumper --
sevillana
 sevillana - maandag 25 mei 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 19:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

als dat zo was dan kunnen ze 80% van mn collega's wel geld laten inleveren
zou idd heel makkelijk zijn ja, denk toch dat men dat op de rechtbank net iets anders ziet
R()b
 R()b - maandag 25 mei 2009 - 21:45   quote  deeplink  
Mario heeft minimaal al 5 jaar nodig.
Continuïteit hebben we nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
agneovo
 agneovo - maandag 25 mei 2009 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 19:26 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Hoezo contracten respecteren? Spelers en trainers zijn ook altijd al met hun volgende club of baan bezig bovendien is het zo dat Gio, Makaay, Landzaat, Hofland en de Cler hun hoge salarissen niet waarmaken. Als het slecht gaat moet iedereen inleveren.
gelul..feyenoord heeft met zijn volle verstand ervoor gekozen om die salarissen te betalen..en dat het slecht gaat met de club vind ik geen reden om contracten niet te respecteren..als het met mijn werkgever slecht zou gaan had ik ook niet gezegd van neem maar een deel van mijn salaris..daar hadden ze eerder aan moeten denken en niet achteraf gaan zitten janken..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 mei 2009 - 08:49   quote  deeplink  
ik geef been tot 2048 om de boel op de rails te krijgen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 26 mei 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 08:49 schreef hotjumper het volgende:
ik geef been tot 2048 om de boel op de rails te krijgen.
optimist!!!!
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 mei 2009 - 15:33   quote  deeplink  
sportdwaas kan beter sport van zijn naam af halen
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 mei 2009 - 14:52   quote  deeplink  
mmmm maar hij heeft wel gelijk wat Mario betreft.
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 mei 2009 - 16:16   quote  deeplink  
Ik ben vandaag in een kritische bui, ik vind sportdwaas zijn stukjes niet echt hoogdravend. Ik blijf ze echter wel lezen in de hoop dat ze beter gaan worden. Dus blijf schrijven sportdwaas!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been moet de tijd worden gegund anders is Feyenoord verloren









0.0055360