|
|
coenjo
|
|
|
laten we hopen dat het iets goeds is... |
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
Ja, het zal vast iets over Velthuizen en Hofs zijn |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
kan niet anders, of miss guzman in een ruildeal? |
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
Wie wil Guzman nu hebben?? het is eerst maar eens afwachten of hij zn oude niveau wel haalt... |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
miss ook nog nieuwe investeerders?? |
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
Ja inderdaad, zou ook nog over die arabier kunnen gaan..
wie weet trouwens hoe het gesprek van Perridon met SC Feyenoord is gegaan, misschien Derksen?
we zullen het zo weten! |
|
|
|
|
Black Panter
|
|
|
De sportclub heeft wel een deal weten te sluiten met Perridon maar de inhoud daarvan weet ik niet. De overeenkomst is gesloten met de enige capabele persoon in de RvC |
|
|
|
|
DiStefano
|
|
|
Oke, Derksen heeft geen nieuws nu komt HKJ weer met nieuws...... Dit zal over het etentje gaan wat Been en Beenhakker nu hebben denk ik.... |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
waardeloos nieuws.. miss dat kraaij nog wat zinnigs heeft. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
derksen moet z'n muil is houden over Feyenoord, vuile intrigant dat ie er is... |
|
|
|
|
Coentje70
|
|
|
het is ongelooflijk dat die Derksen iedere week iedereen maar met de grond gelijk mag maken en niemand hem aanpakt. In 5 minuten zaagt hij bestuur Feyenoord , bestuur sportclub en investeerders af , allemaal mensen die keihard voor feyenoord bezig zijn. Praat over miljoenen of het fooien zijn , waar haalt hij de arrogantie vandaan,klootzak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hey, maar ik zie dat het-legieon zn website weer heeft kunnen vullen met die onzin! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
turok
|
|
|
nou daar zaten we op te wachten |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Ik snap niet wat jullie altijd met die aardappel uit Veendam hebben en dan die vals lacher willem geniep z'n vriendje , ze kunnen nog jaren door gaan, maar ? ? ? niemand kijkt naar die klootzakken. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 - 11:18 schreef Fonsie het volgende:Ik snap niet wat jullie altijd met die aardappel uit Veendam hebben en dan die vals lacher willem geniep z'n vriendje , ze kunnen nog jaren door gaan, maar ? ? ? niemand kijkt naar die klootzakken. ik kijk er naar en vaak hebben ze ook nog gelijk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
gelul over voetbal hoort gewoon op internet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 - 11:18 schreef Fonsie het volgende:Ik snap niet wat jullie altijd met die aardappel uit Veendam hebben en dan die vals lacher willem geniep z'n vriendje , ze kunnen nog jaren door gaan, maar ? ? ? niemand kijkt naar die klootzakken. Ik kijk ook Voetbal international en ik lees hem ook. Ben je gefrustreerd omdat Mr.Derksen je mailtje niet voorleest ofzo? Of kan je de harde waarheid niet aan. Derksen heeft al 2 seizoenen lang het opgenomen voor de Feyenoord supporters , Maandagavond was dat niet anders. Hij heeft zeer betrouwbare bronnen , helaas ontkennen die bronnen het vaak. En komt het 3 maanden later alsnog uit. Maar ja dat kan jij niet weten , want je kijkt en leest nooit!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 - 11:18 schreef Fonsie het volgende:Ik snap niet wat jullie altijd met die aardappel uit Veendam hebben en dan die vals lacher willem geniep z'n vriendje , ze kunnen nog jaren door gaan, maar ? ? ? niemand kijkt naar die klootzakken. En ik kijk ook, maar wie bedoel je met vals lacher willem geniep????
Ik vermoed dat je wilfred Genee bedoelt en als dat zo is, is het een hele slechte verbastering van zijn naam die meer over jou zegt dan over genee |
|
|
|