BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker moet blijven!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 26 mei 2009 - 13:06   quote  deeplink  
Nu lees ik weer verontrustende berichten dat Beenhakker misschien alweer weg gaat, omdat hij niets kan betekenen voor onze club nu er geen budget is. Nu moet je natuurlijk niet alles geloven wat je leest, maar laten we hier steunbetuigingen plaatsen voor Leo voor het geval het wel waar is.

Leo moet gewoon die Gudde vervangen, en onze mooie club die nu de wind even tegen heeft, terugbrengen naar waar die hoort.

Wat vinden jullie?????
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 26 mei 2009 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 13:06 schreef Trouwe hond het volgende:
Nu lees ik weer verontrustende berichten dat Beenhakker misschien alweer weg gaat, omdat hij niets kan betekenen voor onze club nu er geen budget is. Nu moet je natuurlijk niet alles geloven wat je leest, maar laten we hier steunbetuigingen plaatsen voor Leo voor het geval het wel waar is.

Leo moet gewoon die Gudde vervangen, en onze mooie club die nu de wind even tegen heeft, terugbrengen naar waar die hoort.

Wat vinden jullie?????
Ik geef Gudde niet de schuld van de schulden (woordgrap) maar het wordt (met dt) wel tijd dat hij "ruimte" maakt voor Don Leo.....
danny four
 danny four - dinsdag 26 mei 2009 - 13:13   quote  deeplink  
Achterklap verhaal.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2009 - 13:29   quote  deeplink  
Ik vind gewoon dat je de berichten op het-legioen.nl nooit moet geloven. :-)
Thomas
 Thomas - dinsdag 26 mei 2009 - 13:33   quote  deeplink  
Plaats een bron bij de topicstart. Komt deze er niet bij te staan, dan gaat deze dicht.
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 26 mei 2009 - 13:38   quote  deeplink  
moment ik ben aant zoeken want ook ik heb het gelezen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2009 door johan mansveld --
T.Montana
 T.Montana - dinsdag 26 mei 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Ik weet wel wat die bron is. Dat is die achterlijke snor van een Johan Derksen. Ik snap niet dat mensen denken dat wat hij zegt allemaal waar is. Hij zou gehoord hebben dat Beenhakker wil stoppen, wat denk je dat Beenhakker dat tegen hem gaat zeggen. Dat Voetbal International lijkt meer op RTL Boulevard. Hans Kraaij jr. heeft af en toe nog meer nieuws dan die snor, en daar kan hij niet tegen. Het enigste wat hij doet is mensen afzeiken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 mei 2009 - 13:59   quote  deeplink  
Hier is je bron zonder bron:
http://www.het-legioen.nl/nieuws/Default/3907-Beenhakker-denkt-nu-alweer-aan-stoppen-.html

En het werd gisteren gezegd in Snavel International. Maar das ook geen bron.
R()b
 R()b - dinsdag 26 mei 2009 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 13:54 schreef T.Montana het volgende:
Hans Kraaij jr. heeft af en toe nog meer nieuws dan die snor, en daar kan hij niet tegen. Het enigste wat hij doet is mensen afzeiken.
Hahaha zit jij te wachten op nieuws van Hans Kraaij dan??
Met ze domme gezwets dat hij bij elke bespreking van Feyenoord zit.
En dan ook nog Perridon die diep in de anus van de heren Kraaij zit.
Supporters blij maken met een dode mus.
Nou geloof jij Dhr.Kraaij maar , ga ermee naar de Efteling.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 26 mei 2009 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 13:54 schreef T.Montana het volgende:
Ik weet wel wat die bron is. Dat is die achterlijke snor van een Johan Derksen. Ik snap niet dat mensen denken dat wat hij zegt allemaal waar is. Hij zou gehoord hebben dat Beenhakker wil stoppen, wat denk je dat Beenhakker dat tegen hem gaat zeggen. Dat Voetbal International lijkt meer op RTL Boulevard. Hans Kraaij jr. heeft af en toe nog meer nieuws dan die snor, en daar kan hij niet tegen. Het enigste wat hij doet is mensen afzeiken.
Volgens mij was het zondag besproken bij Jack van Gelder, ik heb het nl ook ergens op tv gehoord maar de uitzending van Voetbal International heb ik nog niet bekeken...
T.Montana
 T.Montana - dinsdag 26 mei 2009 - 14:46   quote  deeplink  
Ik bedoel alleen dat Derksen af en toe heel Nederland af ligt te zeiken. En het nieuws van Hans Kraaij neem ik ook met een korreltje zout, maar hij heeft gewoon af en toe meer nieuws dan derksen. En of dat nou klopt of niet, het zegt genoeg over Derksen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2009 door T.Montana --
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 mei 2009 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 13:06 schreef Trouwe hond het volgende:
maar laten we hier steunbetuigingen plaatsen voor Leo voor het geval het wel waar is.
Ik denk dat Leo de hele dag op dit forum zit te kijken in de hoop dat hier 3 man en 2 paardenkoppen zijn steun gaat betuigen.
R()b
 R()b - dinsdag 26 mei 2009 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 14:46 schreef T.Montana het volgende:
Ik bedoel alleen dat Derksen af en toe heel Nederland af ligt te zeiken. En het nieuws van Hans Kraaij neem ik ook met een korreltje zout, maar hij heeft gewoon af en toe meer nieuws dan derksen. En of dat nou klopt of niet, het zegt genoeg over Derksen.
Lig je er wakker van dat hij iedereen afzeikt dan??
Vaak hebben die mensen het verdient.
danny four
 danny four - dinsdag 26 mei 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Ja ophoepelen met die oude wijfen,hele dag het nederlandse voetbal lopen kraken,trainers publiekelijk afschieten,en supporter op hitsen met zelf bedachte horror verhalen,en die linken bevestigen zaken evenmin,je komt steeds weer op de zelfde ranzige site,s uit.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 mei 2009 - 16:33   quote  deeplink  
Ja ophoepelen met Danny Fourfingers die de hele dag blijkbaar op ranizge sites zit te kijken
R()b
 R()b - dinsdag 26 mei 2009 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 16:19 schreef danny four het volgende:
Ja ophoepelen met die oude wijfen,hele dag het nederlandse voetbal lopen kraken,trainers publiekelijk afschieten,en supporter op hitsen met zelf bedachte horror verhalen,en die linken bevestigen zaken evenmin,je komt steeds weer op de zelfde ranzige site,s uit.
Hahahahaha klik er dan niet op , of heb je een virus ?
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 mei 2009 - 16:37   quote  deeplink  
Een virus! Natuurlijk, dat zal de reden zijn waarom danny de hele dag op ranzige sites zit te loeren terwijl hij met 1 hand het toetsenbord moet bedienen
danny four
 danny four - dinsdag 26 mei 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 16:37 schreef Rovert het volgende:
Een virus! Natuurlijk, dat zal de reden zijn waarom danny de hele dag op ranzige sites zit te loeren terwijl hij met 1 hand het toetsenbord moet bedienen
Kaliber Pro derksen nozem.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 mei 2009 - 16:57   quote  deeplink  
Ik ben niet pro of anti derksen, ik denk alleen dat hij meer van (de) voetbal(wereld) weet dan de meeste hier op de site.

en het woord nozem is al een jaar of 39 uit de mode
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 26 mei 2009 - 17:08   quote  deeplink  
Derksen zit best wel s mis maar over t algemeen weet hij wel erg veel ins en outs vd voetbalwereld hoor! Helaas voor ons kan hij weinig positiefs over Feyenoord melden maar de situatie is ook echt schrikbarend! En betreft Leo : ik kan me best voorstellen dat ie weleens aan stoppen denkt , hij moet nu ZELF de sponsors binnenhalen om zijn gewilde spelers binnen te halen ! Feyenoord is ziek , echt héél erg ziek en t wordt steeds moeilijker om t juiste medicijn te vinden , geloof me de schuld staat nu op 21 milj. en die zal niet zomaar verdwijnen , enige oplossing is spelers verkopen maar dan worden we NOG zwakker , we liggen in de hoek en zijn bijna K>O..............................................
danny four
 danny four - dinsdag 26 mei 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 16:57 schreef Rovert het volgende:
Ik ben niet pro of anti derksen, ik denk alleen dat hij meer van (de) voetbal(wereld) weet dan de meeste hier op de site.

Ja zal wel,fijn dat ook jij een goeroe hebt gevonden
in die anti feyenoord derks.

en het woord nozem is al een jaar of 39 uit de mode
Bedankt voor de tip jonge.
R()b
 R()b - dinsdag 26 mei 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 16:53 schreef danny four het volgende:

[..]

Kaliber Pro derksen nozem.
Wowwww wat een diss omg.
Kleuterniveau.
Beter pro Derksen , dan Pro Danny Four.
Ik ben blij dat jij betrouwbaarder bronnen en vrienden heb dan Derksen.
Waarom richt jij geen voetbalprogramma op?
En laat je snor staan.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 mei 2009 - 17:26   quote  deeplink  
Hahaha Danny wat laat jij je kennen met je weldoordachte beargumenteerde antwoorden
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 26 mei 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 17:26 schreef Rovert het volgende:
Hahaha Danny wat laat jij je kennen met je weldoordachte beargumenteerde antwoorden
eens....
danny four
 danny four - dinsdag 26 mei 2009 - 18:10   quote  deeplink  
Zeg 020 lieverdjes het is opvallend hoe jullie hier iedereen tegen elkaar opstoken,dus
snel weer naar je eigen forumpje toe.doei.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker moet blijven!!!









0.0108029