BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roger Guirrero naar Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - woensdag 27 mei 2009 - 16:40   quote  deeplink  
Volgens de Poolse krant Fakt is de transfer van de tot Pool genaturaliseerde Braziliaan Roger Guirrero naar Feyenoord rond. De aanvallende middenvelder van Legia Warschau werd twee weken geleden al in verband gebracht met Feyenoord vanwege de werkzaamehden van Leo Beenhakker in Polen. Nu zou het dus zeker zijn; Roger verkast naar Rotterdam.
De 26-jarige smaakmaker van het Poolse elftal zou Feyenoord slechts 300.000 euro kosten vanwege het feit dat hij weigerde een nieuw contract bij Legia te tekenen. Zijn huidige contract loopt in december van dit jaar af.

Roger speelde voordat hij in 2006 bij Legia terecht kwam voor Corinthians, Flamengo, Celta de Vigo en Juventude.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2009 door Boudewijn --
KKL
 KKL - woensdag 27 mei 2009 - 16:41   quote  deeplink  
Hier de bron

http://www.efakt.pl/Leo-zabiera-Rogeraartykuly457851.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2009 door Thomas --
Marsco
 Marsco - woensdag 27 mei 2009 - 16:48   quote  deeplink  
interessant, volgens Poolse collega is bron betrouwbaar. Ben benieuwd, eerst maar even officiele bevestiging afwachten.
Dre71
 Dre71 - woensdag 27 mei 2009 - 17:06   quote  deeplink  
Klinkt zeker goed. Valt wat leeftijd betreft ook mooi tussen de "jonkies" en de "oudjes" in. Hoewel we nog moeten afwachten toch wat bewegende beelden...deze had de gemiddelde bezoeker van dit forum waarschijnlijk ook gemaakt.

http://www.ekvoetbalonline.nl/subpages/ekfilmpjes/oostenrijk_polen_0-1_.html

Ik zie nu dat er nog meer op youtube staat...ik had zijn naam verkeerd gespeld...voor de liefhebbers zoeken op Roger Guerreiro

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2009 door Dre71 --
ronnie 70
 ronnie 70 - woensdag 27 mei 2009 - 17:18   quote  deeplink  
zal niet veel wezen voor 3 ton......
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 27 mei 2009 - 17:18   quote  deeplink  
zolang er niets op feyenoord.nl staat geloof ik niks. (stiekem hoop ik het wel...)
eddie1988
 eddie1988 - woensdag 27 mei 2009 - 17:22   quote  deeplink  
ja maar ja weer een middenvelder
volgens mij hebben we wat andere spelers prioriteit he
maar ja wie weet
word het wat
derq
 derq - woensdag 27 mei 2009 - 17:25   quote  deeplink  
Beenhakker had dit geregeld, maar was teleurgesteld dat feyenoord zelfs geen transfervrije spelers aan kon trekken.
nu is er toch een financeerder gevonden voor deze transfer. bravo.
derq
 derq - woensdag 27 mei 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 17:18 schreef ronnie 70 het volgende:
zal niet veel wezen voor 3 ton......
dit is een uiterst creatieve aanvallend ingestelde speler. echt heel fijn als dit rond komt.
de prijs is zo laag omdat zijn contract bijna afloopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2009 door derq --
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 27 mei 2009 - 17:31   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=if9WzQ4Jrl4

Ziet er goed uit hoor....
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 27 mei 2009 - 17:33   quote  deeplink  
ik heb net de google vertaling gelezen van het poolse artikel. Er staat niets in over een definitieve overgang, alleen dat Beenhakker hem erg graag wil hebben...

Het is erg raar Nederlands, maar hier de vertaling:

quote:
Wie in gedachten had? Het blijkt dat het makkelijkst te krijgen naar Rotterdam, Roger Guerreiro (27 jaar).

Leo Roger zeer hoog gewaardeerd. Het is op het idee was om zijn Poolse nationaliteit, en van nu af aan, ongeacht de vorm, die een legioensoldaat, want het is altijd een plaats in de Poolse vertegenwoordiging. Beenhakker benadrukt bij elke gelegenheid dat hij houdt van de stijl van de game assistent Legioen.

- Het beste op het veld was Roger. In de eerste helft was zeer actief in de verdediging en aanval. In de tweede als het team gereageerd. Maar rekening houdend met de gehele vergadering werd niet beter - komplementowa³

Braziliaanse met een Pools paspoort Beenhakker na de laatste wedstrijd van het Legioen van Lech.
We weten dat voor een groot deel van de vondsten zal afhangen, in de nabije toekomst, die zal gaan naar Feyenoordu. In de lijst van mogelijke doelen is om de naam van de Poolse vertegenwoordiger.

- Leo zei in een interview dat in de vertegenwoordiging van de Poolse zeer goede spelers, die zeker zal worden versterkt in Feyenoordu. Maar hij voegde daaraan toe dat de club uit Rotterdam op hen zou niet noodzakelijkerwijs veroorloven. De waarheid is immers zodanig dat de Feyenoordu kan alleen maar spelers die zich te nemen. Nederlandse club heeft geen geld om te betalen voor overdrachten - zegt de directeur van sport vertegenwoordiging Poolse Jan de Zeeuw.

Dezelfde aanspraken Wlodzimierz Smolarek (52 jaar), die de coach van de jeugd teams Feyenoordu.

- Club van Rotterdam zal downloaden voor spelers die niet hoeven te betalen. Daarnaast zal blijven voortbouwen op hun wychowankach. Roger? Willen geen commentaar geven op de vraag of de przydalby Feyenoordowi. De overdracht plannen hebben om mee te praten Leo - zegt de voormalige Poolse vertegenwoordiger.

Roger net zoals je niet hoeft te betalen een cent. Brazylijczykowi in december een einde te maken aan het contract met Legioen, wat betekent dat in juni zal niet langer kunnen ondertekenen een contract met een club, die ook gratis op het einde van het jaar. Vooral omdat we onlangs verwerpt het lucratieve aanbod van de Warschau club, die wilde het contract met hem, Roger verleidelijk som van 400 miljoen euro per seizoen spel in het Legioen. Meer voetbal speler kunt alleen in een buitenlandse club ...
unquote

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2009 door Pietje1 --
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 27 mei 2009 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 17:33 schreef Pietje1 het volgende:
ik heb net de google vertaling gelezen van het poolse artikel. Er staat niets in over een definitieve overgang, alleen dat Beenhakker hem erg graag wil hebben...

Het is erg raar Nederlands, maar hier de vertaling:

quote:
Wie in gedachten had? Het blijkt dat het makkelijkst te krijgen naar Rotterdam, Roger Guerreiro (27 jaar).

Leo Roger zeer hoog gewaardeerd. Het is op het idee was om zijn Poolse nationaliteit, en van nu af aan, ongeacht de vorm, die een legioensoldaat, want het is altijd een plaats in de Poolse vertegenwoordiging. Beenhakker benadrukt bij elke gelegenheid dat hij houdt van de stijl van de game assistent Legioen.

- Het beste op het veld was Roger. In de eerste helft was zeer actief in de verdediging en aanval. In de tweede als het team gereageerd. Maar rekening houdend met de gehele vergadering werd niet beter - komplementowa³

Braziliaanse met een Pools paspoort Beenhakker na de laatste wedstrijd van het Legioen van Lech.
We weten dat voor een groot deel van de vondsten zal afhangen, in de nabije toekomst, die zal gaan naar Feyenoordu. In de lijst van mogelijke doelen is om de naam van de Poolse vertegenwoordiger.

- Leo zei in een interview dat in de vertegenwoordiging van de Poolse zeer goede spelers, die zeker zal worden versterkt in Feyenoordu. Maar hij voegde daaraan toe dat de club uit Rotterdam op hen zou niet noodzakelijkerwijs veroorloven. De waarheid is immers zodanig dat de Feyenoordu kan alleen maar spelers die zich te nemen. Nederlandse club heeft geen geld om te betalen voor overdrachten - zegt de directeur van sport vertegenwoordiging Poolse Jan de Zeeuw.

Dezelfde aanspraken Wlodzimierz Smolarek (52 jaar), die de coach van de jeugd teams Feyenoordu.

- Club van Rotterdam zal downloaden voor spelers die niet hoeven te betalen. Daarnaast zal blijven voortbouwen op hun wychowankach. Roger? Willen geen commentaar geven op de vraag of de przydalby Feyenoordowi. De overdracht plannen hebben om mee te praten Leo - zegt de voormalige Poolse vertegenwoordiger.

Roger net zoals je niet hoeft te betalen een cent. Brazylijczykowi in december een einde te maken aan het contract met Legioen, wat betekent dat in juni zal niet langer kunnen ondertekenen een contract met een club, die ook gratis op het einde van het jaar. Vooral omdat we onlangs verwerpt het lucratieve aanbod van de Warschau club, die wilde het contract met hem, Roger verleidelijk som van 400 miljoen euro per seizoen spel in het Legioen. Meer voetbal speler kunt alleen in een buitenlandse club ...
unquote
Vast een pool met te veel wodka op die dat stuk geschreven heeft
kvy
 kvy - woensdag 27 mei 2009 - 17:51   quote  deeplink  
Eindelijk weer een beetje goed nieuws.
Nu nog maar hopen dat het ook echt waar is
mocht het trouwens niet waar zijn
dan zie je gelijk de rede waarom feyenoord veel sites wilt gaan sluiten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2009 door kvy --
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 27 mei 2009 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 17:51 schreef kvy het volgende:
Eindelijk weer een beetje goed nieuws.
Nu nog maar hopen dat het ook echt waar is
mocht het trouwens niet waar zijn
dan zie je gelijk de rede waarom feyenoord veel sites wilt gaan sluiten
Zit wat in;-)
bjorn
 bjorn - woensdag 27 mei 2009 - 18:09   quote  deeplink  
dan kunnen ze el amhadi wel weg doen.
derq
 derq - woensdag 27 mei 2009 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 18:09 schreef bjorn het volgende:
dan kunnen ze el amhadi wel weg doen.
ja hoor.... denk even na, el ahmadi is een defensieve middenvelder.
ronnie 70
 ronnie 70 - woensdag 27 mei 2009 - 18:27   quote  deeplink  
dat wel natuurlijk....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 mei 2009 - 18:57   quote  deeplink  
Als dit klopt moet er haast wel belangstelling voor Bruins, de Guzman of Wijnaldum. Anders snap ik niet wat ze er mee moeten!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2009 door Feyenoord till i die --
mdr8
 mdr8 - woensdag 27 mei 2009 - 18:59   quote  deeplink  
deze speler speelt ook in de spits... kan als 10 fungeren achter tomasson en makaay, met wijaldum en biseswar eroverheen op de zijkanten... de guzman moeten ze overigens wel verkopen...
R()b
 R()b - woensdag 27 mei 2009 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 18:09 schreef bjorn het volgende:
dan kunnen ze el amhadi wel weg doen.
IQ van een walnoot!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 27 mei 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 19:11 schreef R()b het volgende:

[..]

IQ van een walnoot!
zo groot nog????...........maak er maar zonnebloem pit van!!!!!........
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - woensdag 27 mei 2009 - 20:02   quote  deeplink  
geloof er niet zo in, als het zo was, stond het al op fey.nl of teletext. zolang feyenoord geen geld heeft, of nog geen akoord met die 2de groep inversteerders komt er niemand.
R()b
 R()b - woensdag 27 mei 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 19:43 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

zo groot nog????...........maak er maar zonnebloem pit van!!!!!........
Woehahahaha
DiStefano
 DiStefano - woensdag 27 mei 2009 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 19:11 schreef R()b het volgende:

[..]

IQ van een walnoot!
Is dat meteen de vergelijking met degene die zich hier tegenwoordig Walnoot noemt?
Rovert
 Rovert - woensdag 27 mei 2009 - 21:08   quote  deeplink  
Als Thomas dit leest gaat hij over de rooie
DiStefano
 DiStefano - woensdag 27 mei 2009 - 21:11   quote  deeplink  
ssst, iedereen mondje dicht tegen Thomas dan
hotjumper
 hotjumper - woensdag 27 mei 2009 - 22:13   quote  deeplink  
Roger.... Roger.... waar doet die naam me ook al weer aan denken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 mei 2009 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 22:13 schreef hotjumper het volgende:
Roger.... Roger.... waar doet die naam me ook al weer aan denken.
Over over.
qwerto
 qwerto - woensdag 27 mei 2009 - 22:55   quote  deeplink  
roger that

eerst wil ik een vol persbericht met een foto van hem op Feyenoord.nl zien voordat ik dit geloof (we zijn zo langzamerhand gekoppeld aan elke poolse speler van redelijk tot goed niveau)
R()b
 R()b - woensdag 27 mei 2009 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 22:55 schreef qwerto het volgende:
roger that

eerst wil ik een vol persbericht met een foto van hem op Feyenoord.nl zien voordat ik dit geloof (we zijn zo langzamerhand gekoppeld aan elke poolse speler van redelijk tot goed niveau)
Ja vindt ik ook hoor.
Eerst zien dan geloven!!!
Maar lijkt me een goede voetballer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2009 door R()b --
Jeli
 Jeli - donderdag 28 mei 2009 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 18:11 schreef derq het volgende:

[..]

ja hoor.... denk even na, el ahmadi is een defensieve middenvelder.
Nee hoor, het is geen offensieve en geen defensieve middenvelder. Het is een slechte middenvelder. Ongeschikt voor Feyenoord, dus weg ermee.
Pas als ik die Guirrero in de helicopter heb gezien, dan geloof ik het pas.
har
 har - donderdag 28 mei 2009 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 - 18:11 schreef derq het volgende:

[..]

ja hoor.... denk even na, el ahmadi is een defensieve middenvelder.
hij kan het alleen niet zo goed
har
 har - donderdag 28 mei 2009 - 00:23   quote  deeplink  
hij is 1,89 en kan nog koppen ook. is weer wat anders!
derq
 derq - donderdag 28 mei 2009 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 00:17 schreef har het volgende:

[..]

hij kan het alleen niet zo goed
wat kan die niet zo goed? 'defensiefmiddenvelderen' ?

haha
derq
 derq - donderdag 28 mei 2009 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 00:23 schreef har het volgende:
hij is 1,89 en kan nog koppen ook. is weer wat anders!
1,87 ,maar ach wat scheelt het :D
Rovert
 Rovert - donderdag 28 mei 2009 - 07:28   quote  deeplink  
Zullen we het dan op 1,88 houden?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 28 mei 2009 - 09:53   quote  deeplink  
doe is gek.........
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 28 mei 2009 - 09:55   quote  deeplink  
Het is wel een goede speler
Hij is mij meer dan welkom
Vooral omdat hij niet alleen aanvallende middenvelder is
Hij kan ook spelen als rechter spits of centrale spits
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 mei 2009 - 10:46   quote  deeplink  
ben benieuwd

eerst zien.. etc.
derq
 derq - donderdag 28 mei 2009 - 11:36   quote  deeplink  
el ahmadi is ook goed, het komt er alleen nu even niet uit.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 mei 2009 - 11:41   quote  deeplink  
Klopt, maar die is meer een controlerende verdedigende middenvelder.
mohpa6
 mohpa6 - donderdag 28 mei 2009 - 12:58   quote  deeplink  
volgens http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=76432 zou hij 3 miljoen kosten wie heeft er nu gelijk ik ben benieuwd maar natuurlijk hoop ik dat die komt
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 mei 2009 - 13:02   quote  deeplink  
3.000.000 voor een contract dat nog loopt tot 31-12?
Dat lijkt me niet.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 28 mei 2009 - 13:10   quote  deeplink  
klopt niet
3 ton kost hij
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 28 mei 2009 - 13:12   quote  deeplink  
kunnen niet lezen daarzo............ruksite
CulemborgFR
 CulemborgFR - donderdag 28 mei 2009 - 14:24   quote  deeplink  
Deed hij ook niet mee tegen Feyenoord? Heb hem ook bij het Poolse elftal aan de slag gezien, vond hem toen ook al opvallen. We hebben alleen aanvallende middenvelders zat, volgens mij staat hij ook weleens in de aanval. Denk dat hij daarvoor gehaald zou worden.
qwerto
 qwerto - donderdag 28 mei 2009 - 14:31   quote  deeplink  
ik heb toch zo'n verschrikkelijke scheithekel aan het feit dat we aan bijv roger gekoppeld worden maar dat dortmund dan vervolgens toch weer sneller is
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 28 mei 2009 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 14:31 schreef qwerto het volgende:
ik heb toch zo'n verschrikkelijke scheithekel aan het feit dat we aan bijv roger gekoppeld worden maar dat dortmund dan vervolgens toch weer sneller is
gaat hij naar Dortmund?
derq
 derq - donderdag 28 mei 2009 - 14:59   quote  deeplink  
http://www.transfermarkt.de/de/forum/154/geruechtekueche/thread/703098/anzeige.html
R()b
 R()b - donderdag 28 mei 2009 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Dat bericht is van 10 Mei.
En het is ook maar een gerucht.
Dus geloof ook daar niets van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roger Guirrero naar Feyenoord









0.0073440