|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: gevaarlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
mk2
|
|
|
wijnaldum. en laten we eens in zweden gaan kijken voor nieuwe spelers daar lopen er genoeg. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 20:49 schreef hotjumper het volgende:[..] ga je dan alle posts doorlopen? want in een aantal worden meerdere spelers genoemd. zoja, dan had leon zich een hoop moeite kunnen besparen. whahahahaha..............pas nu op!!!!!! straks moet leon huilen!!!!!hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 20:49 schreef hotjumper het volgende:[..] ga je dan alle posts doorlopen? want in een aantal worden meerdere spelers genoemd. zoja, dan had leon zich een hoop moeite kunnen besparen. Dus ik ben onnodig bezig geweest pfffffffffffff heb ik weer. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Fer 7 x Wijnaldum 6 x Bahia 3 x Biseswar 2 x van Dijk 1 x (haha)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2009 door PieterBos -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hee je vergeet van dijk:P!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 20:51 schreef mk2 het volgende:wijnaldum. en laten we eens in zweden gaan kijken voor nieuwe spelers daar lopen er genoeg. In Zweden kijk ik liever naar wat anders dan mannen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Kijk, jij snapt het, we gaan met zijn allen, dan kan de rest op koude voetbalvelden naar lelijke kerels in korte broek gaan staren. Gaan wij samen de stad in, geyle weifen kijken
edit -----kijken moet zijn meenemen naar hotelkamer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kijke is voor homo's.............ACTIE!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
1.fer 2.biseswar 3.wijnaldum 4.bahia 5.erasmus |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: veel beter........... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Het is een kwestie van minuten voordat Thomas ons weer de mond gaat snoeren jappie. Overal waar wij twee wat zeggen wordt door Thomas binnen no time het topic op slot gegooid |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Kap dan nu ff dan kunnen we nog ff verder! wil ff serieus kijken wat de mening is van Feyenoord supporters |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 21:57 schreef Rovert het volgende:Het is een kwestie van minuten voordat Thomas ons weer de mond gaat snoeren jappie. Overal waar wij twee wat zeggen wordt door Thomas binnen no time het topic op slot gegooid je haalt gewoon het slechtste in me boven:P........ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maare ik denk serieus ishoufi!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: eens is ook een toppertje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En die met die baard dan?Osama een hakker niet? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ostlund???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Dacht toch eigenlijk meer aan Tomasson, maar ja, heeft niet zo veel gespeeld. Het gemiddelde van hem lijkt me dan toch niet slecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:25 schreef sevillana het volgende:Dacht toch eigenlijk meer aan Tomasson, maar ja, heeft niet zo veel gespeeld. Het gemiddelde van hem lijkt me dan toch niet slecht. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:25 schreef sevillana het volgende:Dacht toch eigenlijk meer aan Tomasson, maar ja, heeft niet zo veel gespeeld. Het gemiddelde van hem lijkt me dan toch niet slecht. 2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nooit weg moeten doen,alleen geen voorzetten laten geven.Voor de rest prima verdediger...... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Johnie Walker aan het nuttige hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
was wel een persoonlijkheid/verschijning in iedergeval.......... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:25 schreef sevillana het volgende:Dacht toch eigenlijk meer aan Tomasson, maar ja, heeft niet zo veel gespeeld. Het gemiddelde van hem lijkt me dan toch niet slecht. 3 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:25 schreef sevillana het volgende:Dacht toch eigenlijk meer aan Tomasson, maar ja, heeft niet zo veel gespeeld. Het gemiddelde van hem lijkt me dan toch niet slecht. 4 (of 5?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, verlate koffie (+ een brandy) ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Altijd lekker ;) hahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:25 schreef sevillana het volgende:Dacht toch eigenlijk meer aan Tomasson, maar ja, heeft niet zo veel gespeeld. Het gemiddelde van hem lijkt me dan toch niet slecht. 6! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Man van weinig woorden Zeg maar geen woorden maar daden;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:25 schreef sevillana het volgende:Dacht toch eigenlijk meer aan Tomasson, maar ja, heeft niet zo veel gespeeld. Het gemiddelde van hem lijkt me dan toch niet slecht. 7 (staat die nu al op 1?) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:25 schreef sevillana het volgende:Dacht toch eigenlijk meer aan Tomasson, maar ja, heeft niet zo veel gespeeld. Het gemiddelde van hem lijkt me dan toch niet slecht. 8 nu wel... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: inkoppertje; weinig van gezien de laatste tijd bij Feyenoord vergeleken met vroegere jaren. hoop het snel weer wel te mogen beleven! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgens mij telling nog steeds Fer maar nog een 15 minuten en Tomasson staat op 1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:43 schreef sevillana het volgende:[..] inkoppertje; weinig van gezien de laatste tijd bij Feyenoord vergeleken met vroegere jaren. hoop het snel weer wel te mogen beleven! Ik ook en wie niet eigenlijk ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zo mag ik het graag zien! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:Volgens mij telling nog steeds Fer maar nog een 15 minuten en Tomasson staat op 1 Help! stemmers gezocht! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:29 schreef sevillana het volgende:Dacht toch eigenlijk meer aan Tomasson, maar ja, heeft niet zo veel gespeeld. Het gemiddelde van hem lijkt me dan toch niet slecht. 9???......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:25 schreef sevillana het volgende:Dacht toch eigenlijk meer aan Tomasson, maar ja, heeft niet zo veel gespeeld. Het gemiddelde van hem lijkt me dan toch niet slecht. maak er dan 10 van (of zo iets) |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
1 BAHIA 2 Wijnaldum 3 Fer (moet leren schieten) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:25 schreef sevillana het volgende:Dacht toch eigenlijk meer aan Tomasson, maar ja, heeft niet zo veel gespeeld. Het gemiddelde van hem lijkt me dan toch niet slecht. vooruit......11 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:Volgens mij telling nog steeds Fer maar nog een 15 minuten en Tomasson staat op 1 inmiddels wel gestegen zeker, hè Leon? |
|
|
|