|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Allereerst over die woorden Ik las vandaag pas wat jij zei over ons vrouwen topic Want ik moet eerlijk zijn, meestal kijk ik niet naar jouw topics Ik heb namelijk dezelfde mening als Jappie Maar die woorden kunnen echt wel hoor Misschien heb ik het al eens gezged, maar zeg het maar weer Ik ben een leraar en op school hoor ik leerlingen veel ergere dingen zeggen Daarmee bedoel ik niet dat dat het goed maakt Maar wel dat kinderen van 12 echt niet meer van dit soort dingen schrikken Ze doen het zelf meer dan wij hier En, als ik heel eerlijk ben, denk ik dat sommige die zich hier "volwassenen" noemen zelf niet ouder zijn dan 14 Dat was over die woorden
Nu over de manier waarop jij dit forum minder aantrekkelijk maakt Ik vind zelf dat jij het minder aantrekkelijk maakt doordat je alles aan banden wil leggen Jij maakt topics en stelt dan gelijk dat het over bepaalde dingen niet mag gaan Of dat we alleen uit bepaalde spelers mogen kiezen Dan beperk je ons in onze mening Dan is het voor ons niet leuk meer om te reageren
Wij willen hier allemaal vrij onze mening geven En dan zonder één of ander kereltje die vind dat wij ons mening mogen geven, mits we ons aan door hem opgelegde beperkingen houden
Dat is ook de reden dat ik niet naar jouw topics kijk En als jij je eenmaal in een topic mengt is het voor mij meestal ook genoeg geweest voor dat topic Want je bent wel actief, dat moet ik je nageven
Sommigen mensen, vooral mensen die al lang heel actief zijn, vinden het niet prettig als een nieuwkomer hen beperkingen in hun mening op legt En ook al doe je dat enkel in je eigen topics, het heeft wel invloed op de sfeer van het forum
Snap je nu wat hij bedoelt als hij zegt dat jij het "verkankerd" voor ons?
ps. Reageer maar gewoon hier, want dit is wel iets wat iedere gebruiker van dit forum aangaat En ik heb geen zin om speciaal voor jou een forum te openen Dat vind ik dan weer te lullig Dan wordt het een beetje een PieterBos afzeik forum, ben ik bang