|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Allereerst over die woorden Ik las vandaag pas wat jij zei over ons vrouwen topic Want ik moet eerlijk zijn, meestal kijk ik niet naar jouw topics Ik heb namelijk dezelfde mening als Jappie Maar die woorden kunnen echt wel hoor Misschien heb ik het al eens gezged, maar zeg het maar weer Ik ben een leraar en op school hoor ik leerlingen veel ergere dingen zeggen Daarmee bedoel ik niet dat dat het goed maakt Maar wel dat kinderen van 12 echt niet meer van dit soort dingen schrikken Ze doen het zelf meer dan wij hier En, als ik heel eerlijk ben, denk ik dat sommige die zich hier "volwassenen" noemen zelf niet ouder zijn dan 14 Dat was over die woorden
Nu over de manier waarop jij dit forum minder aantrekkelijk maakt Ik vind zelf dat jij het minder aantrekkelijk maakt doordat je alles aan banden wil leggen Jij maakt topics en stelt dan gelijk dat het over bepaalde dingen niet mag gaan Of dat we alleen uit bepaalde spelers mogen kiezen Dan beperk je ons in onze mening Dan is het voor ons niet leuk meer om te reageren
Wij willen hier allemaal vrij onze mening geven En dan zonder één of ander kereltje die vind dat wij ons mening mogen geven, mits we ons aan door hem opgelegde beperkingen houden
Dat is ook de reden dat ik niet naar jouw topics kijk En als jij je eenmaal in een topic mengt is het voor mij meestal ook genoeg geweest voor dat topic Want je bent wel actief, dat moet ik je nageven
Sommigen mensen, vooral mensen die al lang heel actief zijn, vinden het niet prettig als een nieuwkomer hen beperkingen in hun mening op legt En ook al doe je dat enkel in je eigen topics, het heeft wel invloed op de sfeer van het forum
Snap je nu wat hij bedoelt als hij zegt dat jij het "verkankerd" voor ons?
ps. Reageer maar gewoon hier, want dit is wel iets wat iedere gebruiker van dit forum aangaat En ik heb geen zin om speciaal voor jou een forum te openen Dat vind ik dan weer te lullig Dan wordt het een beetje een PieterBos afzeik forum, ben ik bang
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:10 schreef Phyxsius het volgende:[..] Allereerst over die woorden Ik las vandaag pas wat jij zei over ons vrouwen topic Want ik moet eerlijk zijn, meestal kijk ik niet naar jouw topics Ik heb namelijk dezelfde mening als Jappie Maar die woorden kunnen echt wel hoor Misschien heb ik het al eens gezged, maar zeg het maar weer Ik ben een leraar en op school hoor ik leerlingen veel ergere dingen zeggen Daarmee bedoel ik niet dat dat het goed maakt Maar wel dat kinderen van 12 echt niet meer van dit soort dingen schrikken Ze doen het zelf meer dan wij hier En, als ik heel eerlijk ben, denk ik dat sommige die zich hier "volwassenen" noemen zelf niet ouder zijn dan 14 Dat was over die woorden Nu over de manier waarop jij dit forum minder aantrekkelijk maakt Ik vind zelf dat jij het minder aantrekkelijk maakt doordat je alles aan banden wil leggen Jij maakt topics en stelt dan gelijk dat het over bepaalde dingen niet mag gaan Of dat we alleen uit bepaalde spelers mogen kiezen Dan beperk je ons in onze mening Dan is het voor ons niet leuk meer om te reageren Wij willen hier allemaal vrij onze mening geven En niet één of ander kereltje die vind dat wij ons mening mogen geven, mits we ons aan door hem opgelegde beperkingen houden Dat is ook de reden dat ik niet naar jouw topics kijk En als jij je eenmaal in een topic mengt is het voor mij meestal ook genoeg geweest voor dat topic Want je bent wel actief, dat moet ik je nageven Sommigen mensen, vooral mensen die al lang heel actief zijn, vinden het niet prettig als een nieuwkomer hen beperkingen in hun mening op legt En ook al doe je dat enkel in je eigen topics, het heeft wel invloed op de sfeer van het forum Snap je nu wat hij bedoelt als hij zegt dat jij het "verkankerd" voor ons? ps. Reageer maar gewoon hier, want dit is wel iets wat iedere gebruiker van dit forum aangaat En ik heb geen zin om speciaal voor jou een forum te openen Dat vind ik dan weer te lullig Dan wordt het een beetje een PieterBos afzeik forum, ben ik bang jij bent volgens mij een heeeeeeeellllllleeeeeeee goeie leraar!!!!!hahahahaha |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:12 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] jij bent volgens mij een heeeeeeeellllllleeeeeeee goeie leraar!!!!!hahahahaha Ik begrijp dat ik je gevoel goed verwoord heb? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: Algemene opmerking: Stuur dit soort dingen via PB, het forum is daar niet de plek voor. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Haha kijk nou uit Zometeen wordt dit topic dicht gegooid Ik wil graag dat PieterBos hierop kan reageren |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:17 schreef Thomas het volgende:[..] Algemene opmerking: Stuur dit soort dingen via PB, het forum is daar niet de plek voor. Als er meerdere mensen zijn die dit vinden vind ik dit wel de plek ervoor, zoals ik in mijn ps al aangaf Maar het moet natuurlijk niet al te persoonlijk worden, dat we elkaar gaan uitschelden Daarom wil ik je vriendelijk vragen om dit toch toe te laten, in elk geval zo ver dat PieterBos een reactie kan geven als hij dat wil Want omdat er meer mensen zijn die dit vinden, denk ik dat meer mensen graag zijn reactie willen zien |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:10 schreef Phyxsius het volgende:[..] Nu over de manier waarop jij dit forum minder aantrekkelijk maakt Ik vind zelf dat jij het minder aantrekkelijk maakt doordat je alles aan banden wil leggen Jij maakt topics en stelt dan gelijk dat het over bepaalde dingen niet mag gaan Of dat we alleen uit bepaalde spelers mogen kiezen Dan beperk je ons in onze mening Dan is het voor ons niet leuk meer om te reageren Wij willen hier allemaal vrij onze mening geven En dan zonder één of ander kereltje die vind dat wij ons mening mogen geven, mits we ons aan door hem opgelegde beperkingen houden Dat is ook de reden dat ik niet naar jouw topics kijk En als jij je eenmaal in een topic mengt is het voor mij meestal ook genoeg geweest voor dat topic Want je bent wel actief, dat moet ik je nageven Sommigen mensen, vooral mensen die al lang heel actief zijn, vinden het niet prettig als een nieuwkomer hen beperkingen in hun mening op legt En ook al doe je dat enkel in je eigen topics, het heeft wel invloed op de sfeer van het forum Snap je nu wat hij bedoelt als hij zegt dat jij het "verkankerd" voor ons? ps. Reageer maar gewoon hier, want dit is wel iets wat iedere gebruiker van dit forum aangaat En ik heb geen zin om speciaal voor jou een forum te openen Dat vind ik dan weer te lullig Dan wordt het een beetje een PieterBos afzeik forum, ben ik bang Ik heb de lijst met spelers waaruit je kon kiezen aangegeven voor wie er door gaar breken in volgende seizoen (andere topic) hier heb ik een aantal namen gegeven waaruit gekozen kon worden omdat mensen spelers noemden waarvan het contract niet eens was verlengd. Maar als je goed hebt opgelet is die lijst aangepast op basis van opmerkingen aanvullingen van anderen. Dat jij je in een keurslijf laat persen kan ik niet helpen. Anderen hebben wel de vrijheid genomen om andere namen te noemen. En deze zijn dan ook prompt toegevoegd (als ze tenminste nog bij Feyenoord spelen).
Kortom jij legt jezelf beperkingen op, dat doe ik niet. |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:20 schreef Phyxsius het volgende:[..] Als er meerdere mensen zijn die dit vinden vind ik dit wel de plek ervoor, zoals ik in mijn ps al aangaf Maar het moet natuurlijk niet al te persoonlijk worden, dat we elkaar gaan uitschelden Daarom wil ik je vriendelijk vragen om dit toch toe te laten, in elk geval zo ver dat PieterBos een reactie kan geven als hij dat wil Want omdat er meer mensen zijn die dit vinden, denk ik dat meer mensen graag zijn reactie willen zien Ik heb jouw reactie ook niet verwijderd, is verder prima onderbouwd. Maar zoals je zelf aan aangaf, het kan een algemeen afzeiktopic worden (om je idee van een forum ff door te trekken). En dat is iets wat we met z'n allen toch niet willen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:21 schreef PieterBos het volgende:[..] Ik heb de lijst met spelers waaruit je kon kiezen aangegeven voor wie er door gaar breken in volgende seizoen (andere topic) hier heb ik een aantal namen gegeven waaruit gekozen kon worden omdat mensen spelers noemden waarvan het contract niet eens was verlengd. Maar als je goed hebt opgelet is die lijst aangepast op basis van opmerkingen aanvullingen van anderen. Dat jij je in een keurslijf laat persen kan ik niet helpen. Anderen hebben wel de vrijheid genomen om andere namen te noemen. En deze zijn dan ook prompt toegevoegd (als ze tenminste nog bij Feyenoord spelen). Kortom jij legt jezelf beperkingen op, dat doe ik niet. Ben ik het niet mee eens JIj geeft een aantal beperkingen aan je VRAAGT ons om ons daar aan te houden Dan ga ik ervan uit dat je verwacht dat wij dat doen
Maar als jij toch als die namen toevoegt, laat die lijst dan weg
En als laatste, dit klinkt misschien wel krom, maar het is echt belangrijk om hier aan te denken, want zo gaat eht wel in de wereld
Vaak is het niet belangrijk hoe je iets bedoelt, het gaat erom hoe het overkomt en hoe anderen het ervaren Want daar baseren mensen hun mening over jou op Ik twijfel dus ook niet aan je bedoelingen, maar je brengt alles heel dwingend over
Ik heb hier zelf ook wel eens een probleem mee Vooral op een forum als dit want hier ziet niemand mijn non-verbaal Dan ben ik soms 5 berichten bezig om alsnog uit te leggen hoe ik het bedoelde Denk er maar eens over na |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:25 schreef Thomas het volgende:[..] Ik heb jouw reactie ook niet verwijderd, is verder prima onderbouwd. Maar zoals je zelf aan aangaf, het kan een algemeen afzeiktopic worden (om je idee van een forum ff door te trekken). En dat is iets wat we met z'n allen toch niet willen. Klopt Maar daarom zei ik ook dat admins het beste niet gewenste berichten kunnen verwijderen, in plaats van een topic sluiten En dan zou het helemaal geweldig zijn als je dan een berichtje stuurt naar de eigenaar van het verwijderde bericht waarom je het verwijderd hebt Maar dat is misschien te veel werk... |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:21 schreef PieterBos het volgende:[..] Ik heb de lijst met spelers waaruit je kon kiezen aangegeven voor wie er door gaar breken in volgende seizoen (andere topic) hier heb ik een aantal namen gegeven waaruit gekozen kon worden omdat mensen spelers noemden waarvan het contract niet eens was verlengd. Maar als je goed hebt opgelet is die lijst aangepast op basis van opmerkingen aanvullingen van anderen. Dat jij je in een keurslijf laat persen kan ik niet helpen. Anderen hebben wel de vrijheid genomen om andere namen te noemen. En deze zijn dan ook prompt toegevoegd (als ze tenminste nog bij Feyenoord spelen). Kortom jij legt jezelf beperkingen op, dat doe ik niet. Lijkt me handiger om iedereen gewoon een speler op te laten geven, omdat iedereen het anders zit. Van daaruit kun je een lijstje opstellen in de startpost (en dus niet de beperking daarin aangeven, maar gewoon ter attentie), zodat anderen alsnog kunnen kiezen. Dan kan iedereen zijn speler aangeven die hij/zij het beste vindt. Leg je niemand een beperking op en maak je het jezelf gemakkelijker. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:29 schreef Thomas het volgende:[..] Lijkt me handiger om iedereen gewoon een speler op te laten geven, omdat iedereen het anders zit. Van daaruit kun je een lijstje opstellen in de startpost (en dus niet de beperking daarin aangeven, maar gewoon ter attentie), zodat anderen alsnog kunnen kiezen. Dan kan iedereen zijn speler aangeven die hij/zij het beste vindt. Leg je niemand een beperking op en maak je het jezelf gemakkelijker. Precies Als je in het topic iedereen een dag de tijd geeft om een speler aan te dragen geef je niemand het gevoel dat je hem beperkt En daarna kun je altijd nog van al die gegeven spelers een lijstje maken Dan is iedereen blij |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:29 schreef Thomas het volgende:[..] Lijkt me handiger om iedereen gewoon een speler op te laten geven, omdat iedereen het anders zit. Van daaruit kun je een lijstje opstellen in de startpost (en dus niet de beperking daarin aangeven, maar gewoon ter attentie), zodat anderen alsnog kunnen kiezen. Dan kan iedereen zijn speler aangeven die hij/zij het beste vindt. Leg je niemand een beperking op en maak je het jezelf gemakkelijker. Dat heb ik in de begin post gedaan:
Ben benieuwd van wie jullie denken dat hij volgend seizoen echt door gaat breken. Ik denk bijvoorbeeld aan de volgende mogelijkheden:
- Mulder (als hij komt) - Pedro - Erasmus - Janota - Wattamelo - Nieveld - Leerdam - Manteiga - Pattinama - Darley - Castaignos (denk ik nog te vroeg) - Ishoufi (denk ik nog te vroeg)
Laat je mening achter! . . .
Alleen heb ik later een lijstje genoemd waaruit gekozen kon worden omdat er allemaal spelers werden genoemd die volgend seizoen niet eens meer bij Feyenoord spelen.
"Oke nu ff weer serieus, keus uit de volgende namen: - Pedro - Erasmus - Janota - Wattamelo - Nieveld - Leerdam - Manteiga - Castaignos - Pattinama - Mulder. - Darley
Dus alleen namen uit deze lijst graag kiezen. Dan ga ik regelmatig een tussenstand plaatsen"
Ik spreek notabene nog over "graag" lijkt me niet al te dwingend.
Maar ik zal dit in het vervolg wel achterwege laten. Als mensen die reageren dan wel ff willen checken of deze speler nog wel bij Feyenoord speelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door PieterBos -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:27 schreef Phyxsius het volgende:En als laatste, dit klinkt misschien wel krom, maar het is echt belangrijk om hier aan te denken, want zo gaat eht wel in de wereld Vaak is het niet belangrijk hoe je iets bedoelt, het gaat erom hoe het overkomt en hoe anderen het ervaren Want daar baseren mensen hun mening over jou op Ik twijfel dus ook niet aan je bedoelingen, maar je brengt alles heel dwingend over Ik heb hier zelf ook wel eens een probleem mee Vooral op een forum als dit want hier ziet niemand mijn non-verbaal Dan ben ik soms 5 berichten bezig om alsnog uit te leggen hoe ik het bedoelde Denk er maar eens over na |
|
|
|
|
har
|
|
|
Bahia, minst slechte speler. vooral omdat hij er altijd is en bereid is een beuk uit te delen! Als hij samen met vlaar of Hofland (maar dan wel elke week en niet 2x per maand)is het een prima mandekker. Daar ging dit forum toch over??????????!!!!!!! |
|
|
|
|
har
|
|
|
Gelukkig zijn niet alle leraren zo lang van stof. (ben er zelf ook 1) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:33 schreef Phyxsius het volgende:[..] Precies Als je in het topic iedereen een dag de tijd geeft om een speler aan te dragen geef je niemand het gevoel dat je hem beperkt En daarna kun je altijd nog van al die gegeven spelers een lijstje maken Dan is iedereen blij Is ook een goede suggestie. Heb hier niet expliciet om gevraagd, maar mijn eerste lijst was wel vrijblijvend zoals je in mijn vorige reactie hebt kunnen zien.
En tussen het plaatsen van het topic en de beperkte lijst zat 26 uur (is toch meer dan een dag): . . PieterBos - woensdag 27 mei 2009 - 19:36 Ben benieuwd van wie jullie denken dat hij volgend seizoen echt door gaat breken. Ik denk bijvoorbeeld aan de volgende mogelijkheden: enz..... . .
PieterBos - donderdag 28 mei 2009 - 21:37 Oke nu ff weer serieus, keus uit de volgende namen: enz....
Zal proberen iets duidelijker te zijn, zodat iedereen zich vrij voelt om in eerste instantie open te reageren. Maar beperkingen heb ik jullie in eerste instantie niet opgelegd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door PieterBos -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:41 schreef har het volgende:Bahia, minst slechte speler. vooral omdat hij er altijd is en bereid is een beuk uit te delen! Als hij samen met vlaar of Hofland (maar dan wel elke week en niet 2x per maand)is het een prima mandekker. Daar ging dit forum toch over??????????!!!!!!! dank voor het weer ontopic gaan! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: hmm, klinkt als een verwijt...
Maar soms is het gewoon nodig om wat langer van stof te zijn Als jij een leraar bent zul je dat snappen Of snappen al jou leerlingen alles gelijk? Dan moet je mij ff zeggen op welke school je werkt, daar ga ik dan gelijk solliciteren |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Daarom maar weer even de tussenstand zodat mensen weer bij zijn en niet ik weet niet hoever moeten terugscrollen.
Fer 8 x Wijnaldum 8 x Bahia 8 x Gerard 6 x Biseswar 2 x Tomasson 2 x Gio 2 x Van Dijk 1 x |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:43 schreef PieterBos het volgende:Zal proberen iets duidelijker te zijn, zodat iedereen zich vrij voelt om in eerste instantie open te reageren. Maar beperkingen heb ik jullie in eerste instantie niet opgelegd. Maar snap je ook wat ik bedoelde? Dat het soms niet belangrijk is wat je bedoelt, maar wel hoe het over komt
Want ik snap dat jij ons geen beperkingen wilde opleggen Maar zo kwam het wel op veel mensen over
Jij zegt steeds dat je niet deed en ik geloof echt wel dat je het niet wilde doen, en ook niet letterlijk zei Maar zo voelde het wel door anderen, door je manier van zeggen
Begrijp je wat ik bedoel te zeggen?
Zo, ja ga ik weer on-topic verder En ben ik het met Har eens over Bahia |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:49 schreef Phyxsius het volgende:[..] Maar snap je ook wat ik bedoelde? Dat het soms niet belangrijk is wat je bedoelt, maar wel hoe het over komt Want ik snap dat jij ons geen beperkingen wilde opleggen Maar zo kwam het wel op veel mensen over Jij zegt steeds dat je niet deed en ik geloof echt wel dat je het niet wilde doen, en ook niet letterlijk zei Maar zo voelde het wel door anderen, door je manier van zeggen Begrijp je wat ik bedoel te zeggen? Zo, ja ga ik weer on-topic verder En ben ik het met Har eens over Bahia Dat snap ik ja. Ik schrijf namelijk: ik zal proberen iets duidelijker te zijn. Maar dit is misschien ook niet duidelijk. Daarom ben ik nu begonnen met: "Dat snap ik ja" hoop dat, dat wel duidelijk genoeg is.
En ik zal je stem voor Bahia meetellen. Want ik begrijp dat jij vindt dat hij de speler van het seizoen 2008/2009 is.
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Jij had al gestemd. Deze tel ik dus niet mee. Maar neem aan dat je bedoelt dat Bahia nu bovenaan staat. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Had je eerder al doorgegeven, wordt dus niet meegeteld. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hahaha, ik dacht, ik kan het proberen, wist ik veel dat jij het zo netjes bijhoudt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zeer goed verwoord Phyxsius zat zelf meer in een reactie ala jappie te denken. begint echt een jankmuilen forum te worden... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 17:06 schreef hotjumper het volgende:zeer goed verwoord Phyxsius zat zelf meer in een reactie ala jappie te denken. begint echt een jankmuilen forum te worden... hoezo??? Er wordt gewoon gevraagd on-topic te reageren.
Daarom nog een keer de stand: Bahia 9 x Fer 8 x Wijnaldum 8 x Gerard M. 6 x Biseswar 2 x Tomasson 2 x Gio 2 x Van Dijk 1 x |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 18:08 schreef PieterBos het volgende:[..] hoezo??? Er wordt gewoon gevraagd on-topic te reageren. Daarom nog een keer de stand: Bahia 9 x Fer 8 x Wijnaldum 8 x Gerard M. 6 x Biseswar 2 x Tomasson 2 x Gio 2 x Van Dijk 1 x volgens mij klopt er iets niet in het lijstje, PB, tel de stemmen op Tomasson nog eens na? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 18:28 schreef sevillana het volgende:[..] volgens mij klopt er iets niet in het lijstje, PB, tel de stemmen op Tomasson nog eens na? Die 10 keer (ofzo) die jij hem genoemd hebt zeker. haha, die tel ik natuurlijk maar 1 x. Nog niet eens met de telling? geef me dan naam van plaatser en de datum en tijd dan zal ik het nogmaals controleren en z.n. aanpassen. Volgens mij is nl 2 2x |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 18:46 schreef PieterBos het volgende:[..] Die 10 keer (ofzo) die jij hem genoemd hebt zeker. haha, die tel ik natuurlijk maar 1 x. Nog niet eens met de telling? geef me dan naam van plaatser en de datum en tijd dan zal ik het nogmaals controleren en z.n. aanpassen. Volgens mij is nl 2 2x dacht toch echt dat hotjumper en jappie steun hebben gegeven? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Hotjumper heeft op Gerard gestemd zie hier boven. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: en Jappie ook en die zaten eerst bij Fer en niet bij Tomasson |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: alle repect voor Gerard, staat buiten kijf! maar heb begrepen dat het om selectie spelers gaat, toch? Hotjumper is (ook) wel in voor een geintje op z'n tijd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 19:01 schreef sevillana het volgende:[..] alle repect voor Gerard, staat buiten kijf! maar heb begrepen dat het om selectie spelers gaat, toch? Hotjumper is (ook) wel in voor een geintje op z'n tijd! Op verzoek van een heel aantal Gerard toegevoegd! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Nou, okay vooruit dan maar, kan ik m'n stem nu nog wijzigen in Cor Cieboom? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 19:01 schreef sevillana het volgende:[..] alle repect voor Gerard, staat buiten kijf! maar heb begrepen dat het om selectie spelers gaat, toch? Hotjumper is (ook) wel in voor een geintje op z'n tijd! ik ben altijd serieus, maar vond het een schande dat er geen poll was over wie wij de beste verzorger van Feyenoord in de laatste 50 jaar vonden, volgens mij had dat wel interessante discussie's opgeleverd |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 19:07 schreef sevillana het volgende:[..] Nou, okay vooruit dan maar, kan ik m'n stem nu nog wijzigen in Cor Cieboom? nee alleen een uitzondering voor ons aller Gerard. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 19:07 schreef hotjumper het volgende:[..] ik ben altijd serieus, maar vond het een schande dat er geen poll was over wie wij de beste verzorger van Feyenoord in de laatste 50 jaar vonden, volgens mij had dat wel interessante discussie's opgeleverd komt er maar 1 voor in aanmerking volgens mij!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ook niet posthuum? was wel de beste voorzitter die de club ooit heeft gehad! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
en Kiprich dan? de beste cultheld ooit!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
There is only one Joszef Kiprich! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik vermoed dat Pieter Bos zo een topic met een lijstje gaat beginnen over cult helden
Als ik Pieter een aanzet mag geven: Chris Joszef Dirk Ullrich Paul |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 19:35 schreef Rovert het volgende:Ik vermoed dat Pieter Bos zo een topic met een lijstje gaat beginnen over cult helden Als ik Pieter een aanzet mag geven: Chris Joszef Dirk Ullrich Paul Coen, Willem, Ove, Bennie, Mario? Peter, niet te vergeten!
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ja die ook ja zo gaat het lekker
alleen jammer dat pieter zo traag reageert, nu gaat de structuur ontbreken |
|
|