|
|
Rovert
|
|
|
Ok leuk idee, ik doe mee
Ik kies Anass Achabar, spits van de C1 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
hotjumper je snapt het niet je kiest iemand uit zijn lijst............ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja dat leek me wel offtopic... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
kan er geen serieuse topic meer zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2009 door PieterBos -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee het is zomervakantie, lang leve de lol. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zou wat zijn, 12 maanden per jaar seriueze topics.......... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: waarom denk je dat dit met stip het best beposte forum op headliners is. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: fout jumpertje!!!!!........moet je effe kijke bij showbizz en dan gouden kooi................das echt ziek wat die wijven daar lullen:P |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 22:12 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] fout jumpertje!!!!!........moet je effe kijke bij showbizz en dan gouden kooi................das echt ziek wat die wijven daar lullen:P ja maar dat zijn wijven, die hebben niks met voetbal te maken. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maar dat is wel het best beposte forum van headliner....... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
best bepost voetbal forum dan miereneuker |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nee.......liever me eigen meissie...........en anders zweedse mokkeltjes |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: je moet van haar in die wijven forums kijken. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nee.....keek net effe of je gelijk had of dit het grootste forum is.........ik opende er 1, en echt niet te geloven wat voor onzin daarzo!!!!!!!!!!hahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Thomas er ligt blijkbaar nog een hoop werk voor je elders... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nou idd.......dat gaat echt nergens over.......... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
back to topic; hoop nog steeds op Luigi, met de hulp van Mario |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik gok op bijlow, kobussen en van stee bij andere clubs.......... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2009 - 21:37 schreef PieterBos het volgende:Oke nu ff weer serieus, keus uit de volgende namen: - Pedro - Erasmus - Janota - Wattamelo - Nieveld - Leerdam - Manteiga - Castaignos - Pattinama - Mulder. Dus alleen namen uit deze lijst graag kiezen. Dan ga ik regelmatig een tussenstand plaatsen. ik kies Darley Ramon Torres of zeg maar gewoon DARLEY |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik kan me vergissen hoor maar ik zie hem niet in jouw lijstje voorkomen. of ben ik nu toch aan een bril toe? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Alleen Pattinama en Darley zijn 1 x genoemd na plaatsen namenlijst. Als het vandaag niet beter gaat (ontopic reacties) vraag ik de topic te sluiten. Maar we hebben dus nog een kans tot vanavond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker uit de hoogte blijven doen PieterBos.
Ik zeg: De materiaalman!
lutser. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Hoe zo uit de hoogte? Als het een topic is die ik start kan ik hem toch ook laten sluiten als niemand serieus reageert! |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
ja wat moet je daar nu weer op zeggen wie gaat door breken,ben de messiahs ook niet he,pfff nou greep uit de glazenbol dan maar voorruit hou ik het op Pattinama en peter bosz gaat denk ik wederom door de mand vallen ergens.klaar. |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Pattinama 3x Castaignos 1x Darley 1 x
Is nog geen geweldige tussenstand. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
ik denk pieterpost bij FEYENOORD netwerk. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Is nog wel erg jong he om door te breken? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
castaignos niet dan???......... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
Hangt natuurlijk van meer dingen af , in welke spelers heeft Been vertrouwen , wie krijgen kansen door blessures en welk systeem gaan we spelen
Ik verwacht dat er ook paar uit deze lijst bij Excelsior worden geplaatst , als we 4-4-2 gaan spelen , verwacht ik komend seizoen speelminuten voor Pedro en Castagnois . |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 - 20:59 schreef Snoek het volgende:Hangt natuurlijk van meer dingen af , in welke spelers heeft Been vertrouwen , wie krijgen kansen door blessures en welk systeem gaan we spelen Ik verwacht dat er ook paar uit deze lijst bij Excelsior worden geplaatst , als we 4-4-2 gaan spelen , verwacht ik komend seizoen speelminuten voor Pedro en Castagnois . En als je moet kiezen voor 1 wie wordt het dan? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mulder is een goede 3e optie vind ik ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Wie zijn optie 1 en 2 dan? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee het gaat mij meer om optie 5 en 6. |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
quote: In principe qua leeftijd zou je zeggen Pedro , maar als ik voor puur talent ga , dan kies ik toch voor Castagnois
dus Castagnois . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja toch niet dan :) PS Cissè gaat waarschijnlijk naar Twente zijn voorkeur gaat uit naar ons .Hij had al een voorcontract getekend bij Been maarja die investeerders he. Jammer had hem graag zien komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 mei 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 - 23:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja toch niet dan :) PS Cissè gaat waarschijnlijk naar Twente zijn voorkeur gaat uit naar ons .Hij had al een voorcontract getekend bij Been maarja die investeerders he. Jammer had hem graag zien komen. Tja, rest weinig anders dan gokken op de jeugd |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Ik denk dat we Nieveld, Mulder en Pedro regelmatig binnen lijnen zullen zien. En ik hoop dat dan naast Nieveld Vlaar zal staan. Een heel seizoen lang. Die verdiend het wel om nu eens blessurevrij het seizoen door te komen. |
|
|
|