|
|
PieterBos
|
|
|
Tussenstand van dit moment
Pattinama 3x Castaignos 2x Nieveld 2 x Darley 1 x Mulder 1 x Ishoufi 1 x
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door PieterBos -- |
|
|
|
|
niet van toepassing
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 01:11 schreef Martijn het volgende:Ik denk dat we Nieveld, Mulder en Pedro regelmatig binnen lijnen zullen zien. En ik hoop dat dan naast Nieveld Vlaar zal staan. Een heel seizoen lang. Die verdiend het wel om nu eens blessurevrij het seizoen door te komen. Mulder denk ik ook wel Die wordt eerste keeper als er niemand komt
Nieveld denk ik inderdaad ook wel We hadden dit jaar ook veel problemen met de defensie Maar bedoel jij nou dat hij een basisplaats moet krijgen? Of dat hij Bahia steeds moet vervangen in de laatste minuten? Want een basisplaats gaat me wat ver Maar hem af en toe laten invallen en bij schorsingen/blessures eens een hele wedstrijd is denk ik wel reëel
Maar Pedro weet ik niet We hebben veel talenten in de aanval op het moment Ik weet niet of Pedro beter is dan Janota of Erasmus |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 09:36 schreef Phyxsius het volgende:[..] Mulder denk ik ook wel Die wordt eerste keeper als er niemand komt Nieveld denk ik inderdaad ook wel We hadden dit jaar ook veel problemen met de defensie Maar bedoel jij nou dat hij een basisplaats moet krijgen? Of dat hij Bahia steeds moet vervangen in de laatste minuten? Want een basisplaats gaat me wat ver Maar hem af en toe laten invallen en bij schorsingen/blessures eens een hele wedstrijd is denk ik wel reëel Maar Pedro weet ik niet We hebben veel talenten in de aanval op het moment Ik weet niet of Pedro beter is dan Janota of Erasmus Doorbreken is voor mij niet direct een groot deel van het seizoen een basisplaats zoals Fer afgelopen seizoen. Maar wel iets meer dan af en toe een paar minuten voetballen. Moet een regelmatige invaller zijn die op zijn tijd ook een basisplaats pakt bij schorsingen of blessures (en die hebben we afgelopen seizoen heel wat gehad dus komen ze redelijk aan de bak als komend seizoen weer zo gaat) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: deze niet meetellen pieter.......hij zegt het zelf al: NIET VAN TOEPASSING!!!!!!!!!!!!!hahahahaha |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 11:22 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] deze niet meetellen pieter.......hij zegt het zelf al: NIET VAN TOEPASSING!!!!!!!!!!!!!hahahahaha hahaha die vind ik nou wel weer grappig! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Tussenstand van dit moment
Pattinama 3x Castaignos 3x Nieveld 2 x Mulder 2 x Darley 1 x Ishoufi 1 x
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Jij houdt wel van lijstjes bijhouden
Doe mij maar Mulder |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Inderdaad. En hier had ik je stem nog niet eerder dus deze telt wel mee. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Pattinama 3x Castaignos 3x Mulder 3 x Nieveld 2 x Darley 1 x Ishoufi 1 x
|
|
|
|
|
papi
|
|
|
Ik zie liever een van Haaren binnen 2 jaar de vervanger worden van Landzaat,hij heeft een goed schot en ziet het spelletje als geen ander,moet alleen klein beetje sterker worden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2009 - 15:11 schreef papi het volgende:Ik zie liever een van Haaren binnen 2 jaar de vervanger worden van Landzaat,hij heeft een goed schot en ziet het spelletje als geen ander,moet alleen klein beetje sterker worden ik vind zelfs mijn opa geschikt om per direct lamzaad te vervangen. hij is overigens 20 jaar geleden overleden. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Het noemen van een nieuwe naam geeft de volgende stand:
Pattinama 3x Castaignos 3x Mulder 3 x Nieveld 2 x Darley 1 x Ishoufi 1 x van Haaren 1 x
Voel je vrij om namen toe te voegen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Natuurlijk wel van Feyenoord spelers (die nog niet echt doorgebroken zijn) |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: haha is a2 Speler volgend jaar. Maar goed als dat je keus blijft tel ik hem mee. |
|
|
|
|
kvy
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Het noemen van een nieuwe naam geeft de volgende stand:
Pattinama 3x Castaignos 3x Mulder 3 x Nieveld 2 x Darley 1 x Ishoufi 1 x van Haaren 1 x Rienstra 1 x Cisse 1 x Voel je vrij om namen toe te voegen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Ik denk dat de volgende echt doorbreken: Mulder Darley (Uitlenen aan Excelsior zal ik zeggen) Nieveld Leerdam Castaignos
En ik denk dat deze er wel veel aanruiken maar nog seizoen moeten wachten: Janota Erasmus Manteiga |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Castaignos 4 x Mulder 4 x Pattinama 3x Nieveld 2 x Darley 1 x Ishoufi 1 x van Haaren 1 x Rienstra 1 x Cisse 1 x Voel je vrij om namen toe te voegen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nieveld, Leerdam en misschien Pattinama wel al...
En we vergeten Vincken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat het de definitieve doorbraak van Mario Been word. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Castaignos!! Denk niet dat hij te jong is om te debuteren. Rooney was ook 17 geloof ik als het geen 16 was |
|
|
|
|
henri
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Ik hoop het oprecht! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Een nieuwe tussenstand. Mario Been is ineens genoemd (geniaal) en heeft direct 3 stemmen. Verder neem ik steeds alleen de eerste die genoemd wordt door iemand anders is het lastig bijhouden.
Castaignos 5 x Mulder 4 x Pattinama 3x Nieveld 3 x Mario Been 3 x Darley 1 x Ishoufi 1 x van Haaren 1 x Rienstra 1 x Cisse 1 x
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Ik hoop dat Luc Castaignos zijn kansen krijgt ondanks zijn jonge leeftijd , wat goed is komt NOOIT te vroeg |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Een nieuwe tussenstand. Elke dag wordt een beetje veel, ik ga naar 1 x per 2 dagen.
Castaignos 6 x Mulder 4 x Pattinama 3x Nieveld 3 x Mario Been 3 x Darley 1 x Ishoufi 1 x van Haaren 1 x Rienstra 1 x Cisse 1 x
Voel je vrij om namen toe te voegen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2009 door PieterBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik voel mij heel vrij PieterBos.Omdat op verzoek van PieterBos verschijnende topics al gesloten zijn door zijn bevriende forumhoost, wil ik eigenlijk kijken of wij allemaal het zelfde recht zijn toebedeelt. Boudewijn deze topic is uitgemolken en met alle vriendelijkheid wil ik jou verzoeken om dit topic te sluiten. Bedenk goed Boudewijn dat ik het teminste nog onderbouwt en vriendelijk heeft verzocht.Dat is in een heeeel kort verleden anders geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Wat mij betreft prima. Komen de laatste dagen weinig reacties op. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dan stel ik voor om jou uit te sluiten van het forum zolang je van deze onzinnige topics opent........... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 14:41 schreef Jappie_FEY het volgende:dan stel ik voor om jou uit te sluiten van het forum zolang je van deze onzinnige topics opent........... Ik heb anders genoeg andere reacties gehad. Die de topics wel zinnig vonden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 14:49 schreef PieterBos het volgende:[..] Ik heb anders genoeg andere reacties gehad. Die de topics wel zinnig vonden. Tuurlijk jij en alleen jij zorgt er elke dag weer voor dat jou eigen topics elke dag weer geopend worden zodat ze weer boven aan de lijst staan.Topic en PieterBos uitsluiten AUB
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 14:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tuurlijk jij en alleen jij zorgt er elke dag weer voor dat jou eigen topics weer geopend worden.Topic en PieterBos uitsluiten AUB weer geopend worden? Is er ooit een topic van mij gesloten en daarna weer geopend? Dacht het niet. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 14:56 schreef PieterBos het volgende:[..] weer geopend worden? Is er ooit een topic van mij gesloten en daarna weer geopend? Dacht het niet. hij bedoeld dat je ze steeds zelf weer omhoog lult........... |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
nee JUDAS je zet ze elke dag weer boven aan. en als iemand wat verkeerd zegt laat je het verwijderen door je vriendje thomas. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik hoop Castaignos maar ik denk Mulder |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk het ook (M), en hoop ook wel een beetje (C)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Is het nou Mulder of de eerder door jou genoemde Mario? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Castaignos 6 x Mulder 5 x Nieveld 4 x Pattinama 3x Mario Been 3 x Darley 1 x Ishoufi 1 x van Haaren 1 x Rienstra 1 x Cisse 1 x
|
|
|