BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord toont tekenen van herstel.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 28 mei 2009 - 14:08   quote  deeplink  
Achteraf praten is makkelijk en daarom doe ik af en toe voorspellingen. De Cl finale van gisteren was een farce van jewelste tenzij mijn ogen mij bedrogen. Manchester United liet de boel maar de boel en als je jongens als Berbatov en Tevez op de bank laat voor Koreanen en andere onbekenden verdien je het niet te winnen.

Barcelona bleef makkelijk overeind maar een beetje felle tegenstand had het de Catalanen toch echt wel iets moeilijker gemaakt. De veelgeprezen Messi (nog geen schim van de illustere Maradonna) dribbelt er maar op los en ziet meestal ploeggenoten over het hoofd. C. Ronaldo van hetzelfde laken een pak.

Mijn idee is dat de winnaar van de CL voor volgend jaar al vaststaat. Chelsea namelijk als goedmakertje voor de scheidsrechterlijke wanvertoning in de halve finale.

Hoewel er veel kritiek is op Gudde (en Jacobs) is het ze toch gelukt een goede trainer te vinden en kan Beenhakker ook nog wat betekenen. Het experiment GJ Verbeek is gesaboteerd en 2 van de boosdoeners mogen uitkijken naar een andere club. Het vasthouden van zowel GJ Verbeek als Vlemmings aan Timmer als eerste kiep is de club fataal geworden. Louis van Gaal had deze mindere versie blufkeeper niet voor niets aan de kant geschoven. Maar goed het seizoen zit erop. Hopelijk weet de club ook nog afscheid te nemen van de Cler (nu permanent in zijn oude Ajax-vorm) en Hofland.

Laat die Gudde maar schuiven. Hij liet zich niet overdonderen door Perridon en herstelde het samenwerkingsverband met Excelsior en stak het voor Feyenoord in een aantrekkelijk jasje. Alex Pastoors, een echte GJ Verbeek adept gaat er de scepter zwaaien. Een logische keuze. Ook het vastleggen van jong talent en de verlenging van Wijnaldum en Biseswar zijn prima zaken.

Het feit dat ze in de club met de jeugd goed bezig zijn wordt bewezen door de belangstelling voor de spits Luc C. uit eigen jeugd en het feit dat zowel hij als de familie het goed vinden als hij zich bij Feyenoord verder kan ontwikkelen.

Het geldgebrek is dus alleen maar goed en ik hoop dat de Trots van Zuid voortbouwt met talenten uit eigen huis zoals deze jongen, Wijnaldum, Fer, Leerdam, Biseswar, Nieveld, Pedro en andere goudklompjes.

Ik ben ervan overtuigd dat Don Leo zelfs op zijn oude dag nog wel een toppertje naar Feyenoord kan halen maar vrees wel dat een slippertje met secretaresse, schoonmaakster of telefoniste een vroegtijdig vertrek naar Noord-Korea (voor een laatste trucje) kan inleiden voor de oude levensgenieter. Tot die tijd veel vermaak.

Bij Ajax verwacht men nu wonderen van Martin Jol. Ik ben benieuwd. Hij is goed maar heeft met HSV in de slotfase toch niet de juiste knöppen weten in te drukken. Misschien is het plafond bereikt.

In de play-offs geef ik FC Groningen nog de beste kansen maar makkelijk zal het niet worden. Cambuur en RKC hebben goede kansen tegen de Graafschap en Roda. Het zou leuk zijn als er eens 3 nieuwe clubs in de eredivisie kwamen.

Bij de amateurs gaat Rijnsburgse Boys de algemene titel pakken. Let op mijn woorden.

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEPR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
http://www.phpbbcity.com/rbmb/viewforum.php?f=20 (eerdere beschouwingen netjes op een rijtje)
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:
Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan
qwerto
 qwerto - donderdag 28 mei 2009 - 14:15   quote  deeplink  
* 1 Timmer heeft de eerste 2 jaar goed geprestterd dus dat is bull-shit
* 2 zowel hofland als de cler zijn bruikbare verdedigers (waar we niet 1,2,3 vervangers voor regelen)
* 3 ik wist alang dat du "underdog" Barca ging winnen
* 4 dat over don leo mat een slippertje en noord korea is echt ontiegelijke bull shit
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 28 mei 2009 - 14:18   quote  deeplink  
@qwerto allemaal dichterlijke vrijheid
qwerto
 qwerto - donderdag 28 mei 2009 - 14:23   quote  deeplink  
wat jij wilt en dit was mijn dichterlijke vrijheid
en ik denk dat ik voor (bijna) iedereen op dit forum spreek als ik zeg dat we je een fijne vakantie toewensen en dat we je hopelijk pas weer horen als de comp weer begint
R()b
 R()b - donderdag 28 mei 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Wat is dit Sportdwaas een Column ofzo?
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 28 mei 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Ik dacht een redelijk positief verhaal toch.
moa
 moa - donderdag 28 mei 2009 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 14:23 schreef qwerto het volgende:
wat jij wilt en dit was mijn dichterlijke vrijheid
en ik denk dat ik voor (bijna) iedereen op dit forum spreek als ik zeg dat we je een fijne vakantie toewensen en dat we je hopelijk pas weer horen als de comp weer begint
En sinds wanneer ben jij onze spreekbuis?

Ik ben het lang niet altijd met onze sportdwaas eens, maar vind zijn stukjes vaak vermakelijk om te lezen.
Jammer dat het zomer is, ik wens je veel succes met je voorspellingen in het komende seizoen sportdwaas!
Kees010
 Kees010 - donderdag 28 mei 2009 - 14:31   quote  deeplink  
Sluit me bij MOA aan
qwerto
 qwerto - donderdag 28 mei 2009 - 14:33   quote  deeplink  
srry ben een beetje chagerijnig vanwegen het feit dat we straks vanwegen het fiet dat de club weer te traag is :
Hoe zit het met de spelers van volgend seizoen : gerreiro en Fernandez

met name die laatste er werd gezegd Hij hoeft aleen nog een medische keurng !! nou waar blijft hij dan ??
qwerto
 qwerto - donderdag 28 mei 2009 - 14:35   quote  deeplink  
we worden de godganze tijd lekker gemaakt met dit soort niews maar van al de spelers waar we dit jaar aan gekoppeld zijn ?? hoeveel hebben er al officieel een contact getekend ??????????
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 mei 2009 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 14:30 schreef sportdwaas het volgende:
Ik dacht een redelijk positief verhaal toch.
inderdaad
ik heb me weer vermaakt met lezen. bedankt.
Rovert
 Rovert - donderdag 28 mei 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 - 14:35 schreef qwerto het volgende:
we worden de godganze tijd lekker gemaakt met dit soort niews maar van al de spelers waar we dit jaar aan gekoppeld zijn ?? hoeveel hebben er al officieel een contact getekend ??????????
Jij laat je lekker maken door allerlei dubieuze sites en geruchten. En dan is Feyenoord nu opeens de boeman omdat ze niet tegemoet komen aan jouw acute wensen?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 mei 2009 - 21:36   quote  deeplink  
topic: Feyenoord toont tekenen van herstel.

hebben wij weer pieken we in de zomerstop.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 28 mei 2009 - 21:38   quote  deeplink  
hahahaha..........zal is niet
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 mei 2009 - 06:36   quote  deeplink  
mooiste tijd van t jaar.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 mei 2009 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 - 06:36 schreef Stylzz het volgende:
mooiste tijd van t jaar.
qua dames en hun kledingkeuze vaak wel....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord toont tekenen van herstel.









0.0057640