|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik heb een heel interressant stuk gelezen over Mourinho. Een van de dingen is dat 4-2-3-1 zijn favo opstelling is mits je er de goeie spelers voor hebt.
Welk systeem prefereren jullie (en eventueel de namen erbij? Misschien dat er interressante dingen uit komen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
3-4-3
Mulder Vlaar Bahia Hofland Guzman Fer Gio Wijnaldum Tomasson Makaay Biseswar
Tomasson kruipt in balbezit achter Makaay zodat De Guzman kan opkomen
Bank: Van Dijk, Nieveld, Fernandez, El Ahmadi, Bruins, Erasmus en slory
Weg: Tiendalli, De Cler, Greene, Hofs, Landzaat, Vincken (Buijs, Timmer, Lucius, Mols maar van hen is vertrek al zeker)
Als je dan eventueel nog een extra speler nodig hebt door schorsingen of blessures kun je af en toe de volgende spelers erbij halen: Wattamaleo, schet, pique, pedro, pattinama, manteiga, janota, leerdam, erasmus en darley
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
3-4-3
Lijkt me een briljant plan. Lekker vechten te degradatie! Elftal met veel goede verdedigers ook! 3 centrum verdedigers op rij... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Elk systeem is goed , zolang het geen wandeltempo veroorzaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je bedoelt, elk systeem is goed, zolang het niet in wandeltempo uitgevoerd word... |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
gewoon normaal 4-3-1-2
Mulder Fernandez-Vlaar-Bahia-Gio -Wijnaldum-De Guzman-Fer -------Tomasson-------- ---Makaay--Biseswar |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 - 09:15 schreef dennis het volgende:gewoon normaal 4-3-1-2 Mulder Fernandez-Vlaar-Bahia-Gio -Wijnaldum-De Guzman-Fer -------Tomasson-------- ---Makaay--Biseswar Sluit ik me bij aan gewoon normaal,want ik moet altijd denken aan van Gaal zijn ingewikkelde toestanden die spelers niet begrepen en de club in de problemen bracht. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 - 06:42 schreef Stylzz het volgende:3-4-3 Lijkt me een briljant plan. Lekker vechten te degradatie! Elftal met veel goede verdedigers ook! 3 centrum verdedigers op rij... Als je het goed uitvoert niet En hij vroeg toch naar je favoriete systeem? Niet naar het meest realistische |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
mulder fernandez Vlaar bahia gio fer Wijnaldum guzman tomasson Makaay Biseswar (of roger als die komt) |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 - 06:42 schreef Stylzz het volgende:3-4-3 Lijkt me een briljant plan. Lekker vechten te degradatie! Elftal met veel goede verdedigers ook! 3 centrum verdedigers op rij... Hahaha kwiebus en dan biseswar ruilen met vinni jones hebben we weer wat spektakel in de kuip. |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
mulder ferandez-vlaar-hofland-wattamelo ----------fer---------- de guzman---gio----wijnaldum -------tomasson-------- ------------makaay--------
en even kijken wat je met biseswar en el ahmadi doet, mooi concurentie dat alles op scherp staat! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
gewoon het ouderwetse 2-3-5 mits je de goede spelers hebt.
---------------Mulder -----------Vlaar--- Bahia ------de Guzman--Fer---Gio Wijnaldum Tomasson Makaay Pattinama |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 - 14:42 schreef hotjumper het volgende:gewoon het ouderwetse 2-3-5 mits je de goede spelers hebt. ---------------Mulder -----------Vlaar--- Bahia ------de Guzman--Fer---Gio Wijnaldum Tomasson Makaay Pattinama de omgekeerde kerstboom opstelling????hahahahaha |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
Als ik naar de huidige selectie kijkt dan is 4-4-2 het beste systeem , afhankelijk van de tegenstander in een ruit met veel switchen of 4-4-2 met spelers aan de zijkanten , maar tegen de meeste tegenstanders in de ruit met Biseswar vaak als 2de aanvaller . |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
heb ik al eens een topic over geopend!!!! |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
in godsnaam geen 3-4-3, daar heb ik van koeman niet de beste herinneringen aan :s
ik zie liever 4-3-3 met een dynamisch middelveld ;) fer voor de verdediging en verder creatieve spelers rond de 16.. bruins, el ahmadi, wijaldum, guzman, landzaat we hebben er genoeg met goede pass |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 - 09:01 schreef Stylzz het volgende:[..] Je bedoelt, elk systeem is goed, zolang het niet in wandeltempo uitgevoerd word... jup |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 - 09:57 schreef danny four het volgende:[..] Sluit ik me bij aan gewoon normaal,want ik moet altijd denken aan van Gaal zijn ingewikkelde toestanden die spelers niet begrepen en de club in de problemen bracht. In de problemen bracht? We mochten willen dat wij in de problemen zaten waarin AZ verkeert. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Het systeem van van Marwijk werkte de eerste maanden goed. Daarna door blessures e.d. werd het een stuk minder. Toch werkte het wel: 4-2-3-1
Mulder Fernandez-vlaar-bahia-de cler fer - gio wijnaldum - tomasson - biseswar makaay 3 mensen achter de spits continue afwisseling van positie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
laf systeem,
gewoon 4-3-3 met echte vleugelspelers |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Maar is de eerste maanden wel effectief geweest. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als ik het voetbal op bert zijn manier wil zien ga ik wel duits voetbal kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 20:28 schreef PieterBos het volgende:Het systeem van van Marwijk werkte de eerste maanden goed. Daarna door blessures e.d. werd het een stuk minder. Toch werkte het wel: 4-2-3-1 mensen achter de spits continue afwisseling van positie. In een lijn ,cirkel of driehoekie? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
in een lijnvormige cirkel met driehoekige hoeken. |
|
|
|