|
|
Camiel Fidom
|
|
|
Hallo Feyenoord supporters,
Eric Gudde zit vanavond samen met Mario Been bij Studio Voetbal aan tafel. Noramliter verheug ik me altijd op Studio Voetbal maar aangezien Eric Gudde van mijn favoriete club er zit, zou je denken dat je jezelf er nog meer op verheugt! In mijn geval is dit niet zo.... Eric Gudde zal wederom zeggen dat de schuld 21 miljoen euro is en dat er geen middelen zijn om te versterken. Ook zal hij zeggen dat hij wederom met investeerders in gesprek is! Daarom hoop ik dat ik de heer Eric Gudde tot bezinnen komt tijdens de heenreis naar de studio en de eer aan zichzelf laat door te besluiten op te stappen bij Feyenoord. Het zal weliswaar niet gebeuren maar mijn vraag aan de overige supporters is. Weet iemand plannen om Feyenoord te helpen?
PS: AUB geen kritiek op mijn topic maar kom met suggesties |
|
|
|
|
Camiel Fidom
|
|
|
Zelf had ik het idee: Al de oudere spelers te koop aanbieden ( Hofland, de Cler, Landzaat, Makaay, van Bronckhorst), spelers die niet goed genoeg zijn voor Feyenoord( Bahia, Tiendalli, Hofs, Slory) en spelers die te vaak geblesseerd zijn ( Vlaar, Vincken ) * Tommasson uitzondering, hopen dat deze nog een transferbedrag opleveren anders gratis aanbieden... En verder te bouwen op onze eigen jeugd en een jaar spelers proberen te huren( Sahar, Barazite, Nevland) en dan proberen de clubs waar ze voetballen het loon te laten betalen zal in Nevland zijn geval wel niet mogelijk wezen. En dan compleet opnieuw beginnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik verheug mij nooit op Studio voetbal en nu zeker niet met Gudde.Ik heb zeker geen kritiek op jou topic omdat iedereen wil weten wat er gebeurd en de plannen zijn van Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je geen kritiek wil zou ik dat laatste verhaal snel weghalen en anders de namen Bahia Tomasson Makaay en Gio.Slechts een tip om je te helpen :))))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 mei 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Johnson
|
|
|
en ik maar denken dat Studio Voetbal pas zondag was.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: kan de beste gebeuren..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 - 19:58 schreef Camiel Fidom het volgende:Zelf had ik het idee: Al de oudere spelers te koop aanbieden ( Hofland, de Cler, Landzaat, Makaay, van Bronckhorst), spelers die niet goed genoeg zijn voor Feyenoord( Bahia, Tiendalli, Hofs, Slory) en spelers die te vaak geblesseerd zijn ( Vlaar, Vincken ) * Tommasson uitzondering, hopen dat deze nog een transferbedrag opleveren anders gratis aanbieden... En verder te bouwen op onze eigen jeugd en een jaar spelers proberen te huren( Sahar, Barazite, Nevland) en dan proberen de clubs waar ze voetballen het loon te laten betalen zal in Nevland zijn geval wel niet mogelijk wezen. En dan compleet opnieuw beginnen ik denk dat je groot gelijk hebt, ze zouden je voorzitter moeten maken met jou hebben we geen gudde meer nodig. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 06:36 schreef hotjumper het volgende:[..] ik denk dat je groot gelijk hebt, ze zouden je voorzitter moeten maken met jou hebben we geen gudde meer nodig. alleen nog maar een psychiater....... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 - 19:58 schreef Camiel Fidom het volgende:Zelf had ik het idee: Al de oudere spelers te koop aanbieden ( Hofland, de Cler, Landzaat, Makaay, van Bronckhorst), spelers die niet goed genoeg zijn voor Feyenoord( Bahia, Tiendalli, Hofs, Slory) en spelers die te vaak geblesseerd zijn ( Vlaar, Vincken ) * Tommasson uitzondering, hopen dat deze nog een transferbedrag opleveren anders gratis aanbieden... En verder te bouwen op onze eigen jeugd en een jaar spelers proberen te huren( Sahar, Barazite, Nevland) en dan proberen de clubs waar ze voetballen het loon te laten betalen zal in Nevland zijn geval wel niet mogelijk wezen. En dan compleet opnieuw beginnen Deze mening hebben we de laatste maanden pas 1390 keer voorbij horen komen hier. Dus ik heb wel kritiek op je topic. Verzin eens een origineel onderwerp met een originele mening bij een nieuw topic |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 16:07 schreef Rovert het volgende:[..] Deze mening hebben we de laatste maanden pas 1390 keer voorbij horen komen hier. ... heb je daar een excel overzichtje van? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik vraag het even aan onze lijstjes-bij-houdert Pieter Bos
Pieter? Heb je daar een ook een lijstje van? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord toe aan positieve periode
Sportieve malaise, onrust bij het Maasgebouw, het bestuur dat volgens diverse spreekkoren en spandoeken moest wegwezen en een schuld van heb ik jou daar. Het lijkt lang geleden dat Feyenoord middenin deze ellende zat, maar het is nog maar anderhalf jaar geleden. Vandaag de dag zweeft de club echter op een rood-witte wolk.
De presentatie van de nieuwe shirtsponsor Opel was daarvan gisteren het bewijs. Louter lachende en trotse gezichten in De Kuip. Feyenoord heeft de autofabrikant mede dankzij de goede prestaties op het veld voor vier jaar aan zich weten te binden. Als de club bij wijze van spreken nog steeds in brand had gestaan, was het een stuk lastiger geweest om een opvolger van ASR te vinden.
Eric Gudde kreeg in zijn beginperiode bij Feyenoord veel kritiek op zijn werkwijze, maar inmiddels oogst de algemeen directeur veel lof voor de manier waarop hij Feyenoord financieel gezond heeft gemaakt. De directeur was maandag vooral trots tijdens de presentatie van de nieuwe hoofdsponsor Opel. Terugkijkend op zijn beginperiode bij de club zegt hij: "Dat eerste jaar was heel lastig. We moesten flink saneren en ook sportief hadden we het erg moeilijk. Maar onze werknemers heb ik zelden horen zuchten of zeuren, we hebben er echt met z'n allen de schouders onder gezet", opent hij tegenover Spits.
Intern was er dan wellicht sprake van kameraadschap, maar rond het stadion heerste er grote onvrede bij een deel van de supporters. Het bestuur was de kop van jut en werd beticht van wanbeleid. Daar kun je de klok op gelijk zetten als het slecht gaat", zegt Gudde. Die emotie hoort ook een beetje bij Feyenoord. Maar het overgrote deel van de fans wist waar we mee bezig waren en bleef achter de club staan. Vorig jaar werden we tweede en draaiden voor het eerst sinds jaren weer zwarte cijfers. Dit jaar doen we nog steeds mee om de titel en gaat het ook financieel prima. We liggen voor op onze koers." Bij het financiële herstel speelde Pim Blokland een belangrijke rol. Samen met zijn 'Vrienden van Feyenoord' haalde hij binnen korte tijd dertig miljoen op voor de huidige nummer drie van de Eredivisie. In ruil daarvoor kreeg de investeringsgroep 49 procent van de aandelen van Feyenoord in handen en twee zetels in de raad van commissarissen, waar Blokland zelf en Graeme Rutjes zitting in namen.
Ik dacht dat we in 2015 wel weer eens mee zouden doen in de top van de Eredivisie", zegt Blokland. Moet je kijken waar we nu staan! Ik zie alleen maar lachende gezichten in het stadion. De club leeft weer als vanouds. Ik hoorde net dat de thuiswedstrijden tegen FC Utrecht en Vitesse al zijn uitverkocht. Ik word gek gebeld voor kaartjes, heb er duizend vrienden bij, haha."
De enige kritiek die tijdens thuisduels van Feyenoord opborrelt is het nieuwe stadion. Een deel van de supporters ziet het niet zitten dat hun club een nieuw onderkomen wil betrekken. Blokland begrijpt die met nostalgie doordrongen emotie. Want ik kom hier ook al zestig jaar. Maar als we vooruit willen, moeten we in een nieuw stadion gaan spelen. Anders krijgen we nooit de begroting van een Europese subtopper. Op een gegeven moment kunnen de supporters meedenken en -praten over hoe het stadion eruit moet gaan zien en hoe we de sfeer van De Kuip kunnen meeverhuizen. Dat komt wel goed." Voorlopig kunnen de fans nog in hun 'tempel' genieten van de huidige successen. Gudde met een enorme glimlach: Als club waren we heel erg toe aan deze positieve periode." Bron: Spits |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-supporters kunnen vanaf maandag (vandaag) drie uur voor en na de thuiswedstrijden van Feyenoord gratis reizen in alle tram- en buslijnen van de RET.
Dit is één van de afspraken uit het partnershipcontract dat de directies van Feyenoord en RET maandag officieel hebben getekend. Het gratis vervoer is geldig op vertoon van een seizoen- of wedstrijdkaart, in alle RET tram- en buslijnen.
Het bereikbaar houden van De Kuip is al ruim 75 jaar een gezamenlijke taak voor Feyenoord en RET. Door een nauwere samenwerking stimuleren beide partijen het gebruik van het openbaar vervoer naar De Kuip. Wij willen ons vervoer steeds beter afstemmen op specifieke situaties en behoeften. Deze intensievere samenwerking met Feyenoord lag daarom voor de hand. Het partnership is ook in het belang van de RET, want het massale zwartrijden behoort hiermee tot het verleden. De reis is al betaald voor deze supporters, aldus Pedro Peters, algemeen directeur RET.
Feyenoord-directeur Gudde is blij met de uitbreiding van de samenwerking: Doordat supporters voortaan gratis naar de wedstrijden kunnen reizen, wordt het voor nog meer mensen aantrekkelijk de tram te nemen. Want het is voor de meeste mensen voortaan dus behalve de snelste ook de goedkoopste manier om het stadion te bereiken. Een prima zaak voor onze trouwe achterban.
De samenwerking behelst meer dan het aanbieden van gratis OV voor- en na de thuiswedstrijden. Gezamenlijk dragen beide partijen de verbondenheid met de regio uit. Zo heeft Feyenoord zich verbonden aan de Aardig Onderweg Awards door de inzet van Gerard Meijer als ambassadeur en worden elkaars communicatiekanalen intensiever ingezet.
Gedurende de tram- of busrit kunnen reizigers binnenkort op beeldschermen in de voertuigen en op de stations ook geregeld uitingen van Feyenoord verwachten en zullen uitzendingen van Feyenoord TV te zien zijn.
Reizen met Feyenoord toegangskaart Het gratis vervoer is geldig op vertoon van een seizoen- of wedstrijdkaart, in alle RET tram- en buslijnen, drie uur voor en na de thuiswedstrijden van Feyenoord inclusief de vriendschappelijke thuiswedstrijden, de wedstrijden om de KNVB beker en thuiswedstrijden van Feyenoord in de UEFA competities. Het openbaar vervoer is niet gratis bij een finale in de KNVB-beker. Ook bij de wedstrijden van Nederlands elftal is deze regeling niet van toepassing.
Het vervoer is alleen gratis in tram en bus, omdat de meeste reizigers met de tram komen en De Kuip niet bereikbaar is per metro. Bovendien kunnen de metropoortjes alleen geopend kunnen worden met een OV-chipkaart. Bron:Feyenoord.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gudde mag ook wel n pluim in zn reet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1908 Gudde///HELD! |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat leuk, een tegengeluid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leg maar eens uit Wimpie anders is je mening waardeloos. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Gudde heeft tijdens het vallen heel goed gekeken en geleerd Echt een pluim voor m hoe die is opgestaan na al t vallen in ze eerste onervaren jaren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heb je eindelijk eens iemand die de vinger op de zere plek legt en altijd voetbalgerelateerd post... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kans voor hem om te leren beargumenteren. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Beetje achterhaald deze topic! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vind ik niet. deze man heeft zoveel bedreigingen en stront over zich heen gehad, dat t nu wel ns tijd wordt voor n hele dikke pluim. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan die niet dus doet ie niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Ook als wij vierde worden, spreken wij van een geslaagd seizoen"
Eric Gudde zou het niet erg vinden als zijn ploeg aan het eind van het seizoen op de vierde plek zou staan in de Eredivisie. Volgens de algemeen directeur van Feyenoord zou dat namelijk een goede prestatie zijn voor de Rotterdammers.
"Wij hebben voortdurend gesteld dat plaatsing voor Europees voetbal onze doelstelling was", zo liet de algemeen directeur van Feyenoord weten in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Dus ook als wij vierde worden, spreken wij van een geslaagd seizoen."
Dat de supporters graag zien dat Feyenoord kampioen zal worden, begrijpt Gudde. "Ik begrijp het sentiment dat onze supporters het liefst meer willen. Dat willen wij ook. Maar dat betekent niet dat wij terneergeslagen zijn als wij vierde zouden finishen", sloot Gudde zijn relaas af. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gudde: '1,5 miljoen voor stadion ophalen bij supporters'
Eric Gudde is tevreden over de sportieve en financiële vooruitgang van Feyenoord. Daar liggen de ergernissen van de algemeen directeur van Feyenoord dan ook niet. De grootste tegenvaller kijkend naar het afgelopen seizoen is voor Gudde de trage besluitvorming omtrent het nieuwe stadion. 'Ik had gehoopt dat het iets sneller was gegaan', erkent de oud-ambtenaar in supportersmagazine Hand in Hand.
De plannen van actiegroep Red de Kuip zijn een van de redenen dat de beslissing over de toekomst van de Kuip lang wordt uitgesteld. Hoewel Gudde de intentie van de groep lovenswaardig noemt, vindt het directielid een renovatie onverantwoord.
'Zij schatten een aantal zaken te laag in of nemen dingen niet mee. Ook komen er exploitatiecijfers uit die tegenvallen, want geen dak en een businesssegment dat onvoldoende bijdraagt. Als je dat allemaal doorrekent komen de kosten hoger uit dan de extra omzet die je kunt genereren. Dan kom je dus in de rode cijfers', meent Gudde.
Begin juli volgt de definitieve beslissing van de gemeenteraad. 'Dan kunnen wij hopelijk aan de slag om 84 miljoen eigen vermogen op te halen. Zo'n 46 miljoen euro daarvan moeten we ophalen bij founders en partners. We willen ook nog 1,5 miljoen euro ophalen via een fanbased equity, zodat ook supporters bijdragen aan het nieuwe stadion. Zij krijgen geen aandeel, maar bijvoorbeeld een steen met hun eigen naam bij het stadion.' Bron:FR12 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gudde, aandelen of De Kuip? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
top!
Komt dat zien, komt dat halen! 2 halen drie betalen. Of was het andersom?
Op = op! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja wat moet ik daar nu mee..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hier ook al niet. Kutzooi. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Een steen met je naam er in bij het stadion.Gudde moet weg.Wie verzint nou zoiets!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zondag 02 juni 2013 - 10:05 schreef raket het volgende:Een steen met je naam er in bij het stadion.Gudde moet weg.Wie verzint nou zoiets!!!!!!!!! Goed idee toch? Ik wou dat ik het verzonnen had. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahaha! Raket ook, mocht 'ie willen :') |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote: Een Feyenoordsteen met mijn naam erop waar ik voor betaald heb!! De nieuwe kuip is dan voor een heel klein stukje van mij en als ik allang aan het hemelen ben dan loopt mijn zoon na afloop van een prachtige wedstrijd nog even langs mijn Feyenoordsteen en zegt met een lachend gezicht " ze hebben het weer goed gedaan ouwe".
Ik kan niet wachten! Met het kopen van een steen natuurlijk, dat andere laten we nog even op zijn beloop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juni 2013 door Leonidas -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die heeft overal het patent van, tot aan het wiel aan toe.. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
snel laten bouwen dat nieuwe stadion is gelijk het grootste van nederland dan hebben we die neusen afgetroefd zonder te spelen en kunnen we gelijk laten zien dat Feyenoord de grootste aanhang heeft van nederland en er finacieel flink op vooruit gaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 juni 2013 - 12:14 schreef Leonidas het volgende:[..] Een Feyenoordsteen met mijn naam erop waar ik voor betaald heb!! De nieuwe kuip is dan voor een heel klein stukje van mij en als ik allang aan het hemelen ben dan loopt mijn zoon na afloop van een prachtige wedstrijd nog even langs mijn Feyenoordsteen en zegt met een lachend gezicht " ze hebben het weer goed gedaan ouwe". Ik kan niet wachten! Met het kopen van een steen natuurlijk, dat andere laten we nog even op zijn beloop. Prima gedachte Leonidas..d:-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 juni 2013 - 10:05 schreef raket het volgende:Een steen met je naam er in bij het stadion.Gudde moet weg.Wie verzint nou zoiets!!!!!!!!! Ha, raket! Weer terug? Gein, man! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Volgende berichtgeving omtrent stenen met namen en Raket is weer present... |
|
|
|