|
|
johan mansveld
|
|
|
Was is het de laatste twee dagen achstvallig rustig rondom feyenoord, begin het bijna saai/eng te vinden. Zou er iets broeien? Horen namelijk ook niets meer van het gesprek van Perridom en de feyenoord amateurtak... |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Van Wolfswinkel is door Vitesse verkocht aan Utrecht. In principe hebben zij nu geld in kas voor Hofs. Gaat de carousel nu draaien? |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Nee denk het niet,alleen dat de neuzen de zelfde kant op gaan en er komt volgens mij zo ik de zaak kan inschatten ook geen overname waarbij iemand 30 of meer miljoenen gaat lappen. Feyenoord brengt de begroting op orde door krimp,en er worden kleine verantwoorde investeringen gedaan ter ondersteuning van de selectie (door de andere groep investeerders)en er zullen onderhandelingen zijn met de te dure selectie spelers om pas op de plaats te maken voor behoud van de voetbalwerkplek van dezelfde te zwaar op de begroting hangende spelers. Feyenoord kan met een een gepaste begroting volgend seizoen gewoon weer meedraaien,alleen hoort daar dan nu ook gepast investeren bij. Ik persoonlijk vind het wel verstandig de club niet zomaar voor een schijntje van de hand te doen,want de werkelijke waarde is vele malen hoger dan die 20 miljoen negatief. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ik vond die storm eerder deze week al best heftig! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk dat iedereen aan het bijkomen is van het ellendige seizoen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Kun je wel stellen, ik heb prachtige foto's kunnen maken |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Slaap je zo vast Johan dat je de storm gemist heb??? |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: sinds ik vader ben niet echt meer nee haha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ja Johan, daar gaat je nachtrust en sexleven |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik prachtige excel-sheets |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
toon je excel-sheets eens. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zijn verloren gegaan in een confrontatie met hoolies van excel-united, nu heb ik een microsoft verbod van de excelbond gekregen. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Rovert