BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jeugdspeler Ajax vertrekt naar Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 mei 2009 - 21:58   quote  deeplink  
Jeugdspeler Daan Rienstra speelt volgend seizoen in de jeugd van Feyenoord. De 16-jarige middenvelder speelde afgelopen seizoen in de B1 van de Amsterdamse club. Op Varkenoord zal hij waarschijnlijk in actie komen voor het nieuwe A2 elftal.

Wel geinig om te lezen, dit bericht. Stel je eens voor, straks blijkt het een enorm groot talent te zijn waarvoor over een aantal jaren de nodige clubs zich melden. Zou lachen zijn!

Edit Thomas:
En de link naar een bron: http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=6909&abbr=fr12

Graag voortaan direct opnemen in de startpost.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 mei 2009 door Thomas --
R()b
 R()b - vrijdag 29 mei 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 - 21:58 schreef sevillana het volgende:
Jeugdspeler Daan Rienstra speelt volgend seizoen in de jeugd van Feyenoord. De 16-jarige middenvelder speelde afgelopen seizoen in de B1 van de Amsterdamse club. Op Varkenoord zal hij waarschijnlijk in actie komen voor het nieuwe A2 elftal.

Wel geinig om te lezen, dit bericht. Stel je eens voor, straks blijkt het een enorm groot talent te zijn waarvoor over een aantal jaren de nodige clubs zich melden. Zou lachen zijn!
Ja hij had gezeik met die club.
Even bekijken of het een groot talent is/wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 29 mei 2009 - 23:03   quote  deeplink  
Ja ik hou wel van deze acties,het is alleen wel van belang dat hij voor Feyenoord heeft gekozen vanwegen de nu goede jeugdopleiding en niet vanwegen rancune.
Culemborg
 Culemborg - zaterdag 30 mei 2009 - 03:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 - 23:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja ik hou wel van deze acties,het is alleen wel van belang dat hij voor Feyenoord heeft gekozen vanwegen de nu goede jeugdopleiding en niet vanwegen rancune.
Deze jongen is Feyenoordfan. Heeft hij in een reportage op Noord-Holland Sport gezegd.

ook las ik dit in een reactie op FR12.nl

Daan Rienstra zal komend seizoen niet meer voor Ajax uitkomen. De huidige speler van Ajax B1 speelt komend seizoen voor de A-junioren van Feyenoord. Dat laat zijn zaakwaarnemer weten op de website van zijn management.

De kleine middenvelder was komend seizoen overigens ook niet meer welkom op de Toekomst. In april kreeg Rienstra te horen dat hij aan het einde van het afgelopen seizoen moest vertrekken uit Amsterdam, maar omdat hij tijdens dat gesprek kwaad wegliep, moest hij per direct vertrekken bij Ajax.

Ook de broer van Daan, Ben Rienstra, speelde in het verleden voor de jeugd van Ajax. De toen 16-jarige Rienstra vertrok toen echter uit Amsterdam na een meningsverschil met trainer Bryan Roy. Na zijn vertrek bij Ajax stapte Rienstra vrijwel direct over naar AZ.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 mei 2009 - 06:28   quote  deeplink  
mmmmm is straks boos op van gastel loopt ie naar psv
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 31 mei 2009 - 12:58   quote  deeplink  
net het interview gezien......ik moet zeggen ....wel lef.....in een 020 trainingspak zeggen dat je eigenlijk een Feyenoorder bent.....
Ik hoop echt dat dit een talent is...en doorbreekt!!! ff een lange neus (wel een toepasselijk spreekwoord haha) maken naar 020!
Ron
 Ron - zondag 31 mei 2009 - 13:14   quote  deeplink  
FEYENOORDER FOR LIFE!!!NIKS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2009 door Ron --
hotjumper
 hotjumper - zondag 31 mei 2009 - 13:42   quote  deeplink  
Tsja, als ihij echt een Feyenoorder was geweest dan was hij nooit daarheen gegaan.
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 31 mei 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 13:42 schreef hotjumper het volgende:
Tsja, als ihij echt een Feyenoorder was geweest dan was hij nooit daarheen gegaan.
Kom op zeg...die jongen woont in een 020 gebied, is 15 jaar oud en krijgt een kans om zich miljonair te voetballen.....
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 31 mei 2009 - 15:13   quote  deeplink  
turlijk , helemaal mee eens , dit soort uitspraken zeggen mensen vaak die helemaal clubblind zijn en zelf nooit in de situatie geweest zijn , ik vind dat als je een jongen bent van pak m beet 12 jaar en een topclub als Ajax komt en je hebt de intentie om een kans te wagen in de voetballerij moet je natuurlijk gaan en niet naar clubliefde kijken , of je favo club moet je ook benaderen , maar dan nog is woonplaats ook belangrijk!
R()b
 R()b - zondag 31 mei 2009 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 13:42 schreef hotjumper het volgende:
Tsja, als ihij echt een Feyenoorder was geweest dan was hij nooit daarheen gegaan.
Wat een dom achterlijk gelul.
Die gozer is een Feyenoorder , en hij is welkom.
hotjumper
 hotjumper - zondag 31 mei 2009 - 18:02   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahahahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jeugdspeler Ajax vertrekt naar Feyenoord









0.0058901