BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Regels over Topics

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 10:18   quote  deeplink  
Misschien is het prettig als iedereen hier zegt wat ze verlangen van de admins
Wantwij zijn immers de forumleden
Zonder ons geen forum

Ik heb gemerkt dat veel mensen, vooral de mensen die al langer hier actief zijn, vinden dat de regels te streng worden gehanteerd
Ik vind dat ook
Wat ik vind heb ik al kenbaar gemaakt
Maar misschien dat de anderen hier kunnen zeggen wat zij vinden
Dan is dat ook duidelijk voor de admins

ps. ik ga nog wel even door met voorbeelden zoeken voor mijn mening

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door Phyxsius --
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 10:20   quote  deeplink  
topic: Als We Meschien 2 Aankopen Kunnen Doen Hoe Ziet Het Er Dan Volgend Jaar Uit?

Dat deze gesloten is vind ik ook onzin
Dit is een forum waar we kunnen praten over voetbal en vooral Feyenoord
Als mensen hier over willen praten mag dat toch?
Er is nergens gezegd dat alles wat je zegt mogelijk moet zijn
Ben ik nergens tegen gekomen toen ik mij aanmeldde

Dus een topic over mogelijke versterkingen sluiten omdat er geen geld is?!?

Wij zijn SUPPORTERS, die horen hoop te houden zelfs als het onmogelijk lijkt!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 10:32   quote  deeplink  
Owja
Ik vind het ook onzin om topics te sluiten op vraag van de persoon die hem geopend heeft
Ik doel hier niet op topics van het-legioen over die razzia zoals hij het noemde
Maar bijvoorbeeld over het topic van PieterBos over de europese uitschakeling

Hij vraagt of we klaar zijn, 4 mensen zeggen van wel
En op zijn verzoek gaat het dicht
Misschien wilde iemand van buiten die 4 nog wel wat zeggen?
Die kans wordt hem/haar ook gelijk ontnomen

Als een maker van een topic uitgepraat is over zijn topic dan blijft hij toch weg?
Doe ik ook bij sommige topics
Is dat een reden om andere mensen te verbieden er nog op te reageren?

Dan kan ik ook wel ene topic openen en als de reacties mij niet aan staan laat ik hem sluiten
Slaat toch nergens op?
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 00:06 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat laatste niet hoor, voor mij dan

Maar ik vind wel dat er erg streng geregeerd wordt op het moment
Vooral door Thomas
Er gaan erg veel topics dicht, ook topics die wel relevant zijn
In mijn ogen is een topic over een uitspraak van Gudde iets anders dan een topic over de vermeende interesse in een speler
ook al gaat de opmerking van gudde over die speler

En ik vind het ook onzin dat topics dicht gegooid worden als de laatste 4 posts off-topic zijn
Verwijder dan gewoon die posts, dat gebeurde voor de komst van Thomas
Ik ben niet 24 uur per dag online
Soms als ik on topic wil reageren is het topic al dicht voordat ik dat kan omdat een uur eerder 2 mensen iets zeiden dat niks met het topic te maken had

Je mag ook steeds minder tegen elkaar zeggen
Er zijn hier gewoon een paar personen die geen blad voor de mond nemen
Dat moet kunnen, zolang het binnen de perken blijft
Maar de perken zijn momenteel erg klein
Je laat een ruft en je ligt er al buiten als je niet uit kijkt

Ik denk dat Thomas op deze manier (ONBEDOELD) dit forum onaantrekkelijk maakt
Vooral voor de mensen die hier al langer actief zijn
En ik denk dat Boudewijn en Thomas hier eens goed over na moeten denken
Want dit kan nooit hun bedoeling zijn

PS.
Ja, ik heb moeite met D,T en DT
Daarom ben ik ook geen Nederlands leraar
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 10:35   quote  deeplink  
quote:

Op zaterdag 30 mei 2009 - 00:06 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat laatste niet hoor, voor mij dan

Maar ik vind wel dat er erg streng geregeerd wordt op het moment
Vooral door Thomas
Er gaan erg veel topics dicht, ook topics die wel relevant zijn
In mijn ogen is een topic over een uitspraak van Gudde iets anders dan een topic over de vermeende interesse in een speler
ook al gaat de opmerking van gudde over die speler

Thomas:
Wat is er zo anders aan dan? Er bestaat zogenaamde interesse in een speler en die wordt door Gudde ontkent. Stel dat Been dit later ook weer ontkent en Beenhakker ook, wil je daar dan ook weer 2 aparte topics voor openen? Alleen maar omdat interesse in een speler ontkend wordt? (waarvan we allemaal weten dat geldt: waar rook is, is vuur...)

quote:

En ik vind het ook onzin dat topics dicht gegooid worden als de laatste 4 posts off-topic zijn
Verwijder dan gewoon die posts, dat gebeurde voor de komst van Thomas
Ik ben niet 24 uur per dag online
Soms als ik on topic wil reageren is het topic al dicht voordat ik dat kan omdat een uur eerder 2 mensen iets zeiden dat niks met het topic te maken had

Thomas:
Topics gaan ook niet dicht naar 4 offtopic posts. Daar zijn wel een stuk meer posts voor nodig en een langere tijd van 2 uur oid. Verwar het niet met topics die dubbel geplaatst worden door personen (onbedoeld hoor, ik reken ze verder niets aan). Maar prima, als jullie zeggen dat jullie offtopic posts uit de topics verwijderd willen hebben ipv op slot, geef dat maar aan. Dan is dat voor iedereen duidelijk.

quote:

Je mag ook steeds minder tegen elkaar zeggen
Er zijn hier gewoon een paar personen die geen blad voor de mond nemen
Dat moet kunnen, zolang het binnen de perken blijft
Maar de perken zijn momenteel erg klein
Je laat een ruft en je ligt er al buiten als je niet uit kijkt

Thomas
Dat binnen de perken is best, je ziet ook dat de laatste tijd er ook af en toe woorden uitvliegen, maar dat vind ik geen probleem. Het was alleen op het moment dat feyenoord uit de playoffs vloog, dat er 20 posts achter elkaar waren die alleen maar volstonden met scheldwoorden en dat in verschillende topics. Tja... dat noem ik niet meer binnen de perken. En ik neem aan dat de meesten dat ook niet prettig lezen vinden als ze tussen dat soort woorden maar de kern van de inhoud moeten uitzoeken. Daarnaast is er verder niemand geband door mij voor wat dat betreft, dus niemand ligt erbuiten ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door Thomas --
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 10:36   quote  deeplink  
quote:

Op zaterdag 30 mei 2009 - 09:53 schreef Thomas het volgende:

Thomas:
[..]

Wat is er zo anders aan dan? Er bestaat zogenaamde interesse in een speler en die wordt door Gudde ontkent. Stel dat Been dit later ook weer ontkent en Beenhakker ook, wil je daar dan ook weer 2 aparte topics voor openen? Alleen maar omdat interesse in een speler ontkend wordt? (waarvan we allemaal weten dat geldt: waar rook is, is vuur...)
Lees mijn reactie in de topic over de belangstelling voor Castaignos van Liverpool en je snapt wat ik bedoel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door Thomas --
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 10:38   quote  deeplink  
quote:

Op zaterdag 30 mei 2009 - 09:53 schreef Thomas het volgende:

[..]

Wat is er zo anders aan dan? Er bestaat zogenaamde interesse in een speler en die wordt door Gudde ontkent. Stel dat Been dit later ook weer ontkent en Beenhakker ook, wil je daar dan ook weer 2 aparte topics voor openen? Alleen maar omdat interesse in een speler ontkend wordt? (waarvan we allemaal weten dat geldt: waar rook is, is vuur...)

[..]

Topics gaan ook niet dicht naar 4 offtopic posts. Daar zijn wel een stuk meer posts voor nodig en een langere tijd van 2 uur oid. Verwar het niet met topics die dubbel geplaatst worden door personen (onbedoeld hoor, ik reken ze verder niets aan). Maar prima, als jullie zeggen dat jullie offtopic posts uit de topics verwijderd willen hebben ipv op slot, geef dat maar aan. Dan is dat voor iedereen duidelijk.

[..]

Dat binnen de perken is best, je ziet ook dat de laatste tijd er ook af en toe woorden uitvliegen, maar dat vind ik geen probleem. Het was alleen op het moment dat feyenoord uit de playoffs vloog, dat er 20 posts achter elkaar waren die alleen maar volstonden met scheldwoorden en dat in verschillende topics. Tja... dat noem ik niet meer binnen de perken. En ik neem aan dat de meesten dat ook niet prettig lezen vinden als ze tussen dat soort woorden maar de kern van de inhoud moeten uitzoeken. Daarnaast is er verder niemand geband door mij voor wat dat betreft, dus niemand ligt erbuiten ;)
En ook al ben jij het totaal niet met mij eens hierover
twee mensen die hier al veel langer rondhuppelen dan jij zijn het er wel mee eens
Zou er dan niet een kern van waarheid in zitten?

En het wordt dus wel zo ervaren
Waar is dit forum zonder zonder ons?
Dus misschien moet je rekening houden met de wensen van de forum gebruikers

Er zijn hier meerdere mensen die duidelijk aangeven dat ze, sinds jij hier als moderator bezig bent, hier hun plezier verliezen
Is dat geen teken dat je op de verkeerde weg zit?
Om je eigen woorden te gebruiken: "Waar rook is, is vuur"

Praat met Boudewijn en vraag hoe hij het altijd heeft gedaan
Toen hij nog alleen moderator was was iedereen hier tevreden

Wil nog wel ff zeggen dat dit geen persoonlijke aanval is
Ik ben het niet eens met je werkwijze
Maar ik wil je niet persoonlijk aanvallen
En ik twijfel ook niet aan je intenties
x

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door Thomas --
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 10:39   quote  deeplink  
quote:

Op zaterdag 30 mei 2009 - 09:43 schreef Thomas het volgende:

[..]

En juist daarom kun je berichten die over Cisse gaan, beter in het topic plaatsen dat over Cisse gaat (ik praat nu met 'je' even in het algemeen, bedoel niet jou specifiek). Heeft niets met slechte moderatie te maken, maar juist alles met het overzichtelijk houden van het forum. Anders lopen alle topics dwars door elkaar heen en wordt het voor nieuwe gebruikers lastiger om zich ook in een discussie te mengen die zij wel interessant vinden.


Nee, nou zie je het verkeerd Thomas
Want als je mijn reactie goed leest gaat die helemaal niet over Cisse
Natuurlijk, hij wordt er wel in genoemd
Maar het is een VOORBEELD om een mening te verduidelijken
Kijk, als jij dat topic over Gudde en zijn uitspraak niet had gesloten had ik hem daar gemaakt
Dan was het duidelijk geweest en daar was hij on topic geweest

Doordat jij nu zegt dat mijn opmerking niks met dit topic te maken heeft, geef je aan dat jij fout zat door dat topic zo snel te sluiten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door Thomas --
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 10:40   quote  deeplink  
Zo, volgens mij heb ik nu alles wat hierover gaat uit de andere topics hier heen gehaald
Dus daar hoeft niet meer op gereageerd te worden
Dat kan hier gedaan worden
Dan blijven we tenminste on-topic
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 30 mei 2009 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 10:32 schreef Phyxsius het volgende:
Owja
Ik vind het ook onzin om topics te sluiten op vraag van de persoon die hem geopend heeft
Ik doel hier niet op topics van het-legioen over die razzia zoals hij het noemde
Maar bijvoorbeeld over het topic van PieterBos over de europese uitschakeling

Hij vraagt of we klaar zijn, 4 mensen zeggen van wel
En op zijn verzoek gaat het dicht
Misschien wilde iemand van buiten die 4 nog wel wat zeggen?
Die kans wordt hem/haar ook gelijk ontnomen

Als een maker van een topic uitgepraat is over zijn topic dan blijft hij toch weg?
Doe ik ook bij sommige topics
Is dat een reden om andere mensen te verbieden er nog op te reageren?

Dan kan ik ook wel ene topic openen en als de reacties mij niet aan staan laat ik hem sluiten
Slaat toch nergens op?
Ik heb hier om gevraagd omdat er al langere tijd geen ontopic reacties kwamen. En wel een hoop gezeur over de andere topics. Dat leek me niet op zijn plaats in die topic vandaar. Op deze manier houden we het forum een beetje leesbaar. Er is nu een grote of-topic topic daar kunnen mensen hun gang gaan.

Ook ik ben het niet altijd eens met het sluiten van topics, maar ja er zijn nu eenmaal moderators die het uiteindelijk bepalen. Ook ik heb weleens gereageerd op het sluiten van een topic en krijg dan een keurig antwoord, waar ik het misschien niet helemaal mee eens ben maar dat hoort er bij.
Als je zelf alles wilt bepalen moet je een eigen forum op gaan zetten.

Verder wel erg veel reacties van je zelf! je bent al tijd aan het lezen voordat je zinnige reactie kan geven.

Groet!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 10:58 schreef PieterBos het volgende:

[..]
Verder wel erg veel reacties van je zelf! je bent al tijd aan het lezen voordat je zinnige reactie kan geven.

Groet!
Blijkbaar heb jij mijn laatste niet gelezen
Ik moest al die dingen wel plaatsen anders ging dit onderwerp verder in allerlei andere topics
Iets wat jij net aan geeft dat je vervelend vindt
Dus ik kom jou juist tegemoet door al die reacties van mezelf
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 mei 2009 - 11:17   quote  deeplink  
Topics waar niet op gereageerd wordt verdwijnen gewoon in de vergetelheid (tenzij 1 of andere onverlaat er weer 1 opgraaft).

Het hele on- of off-topic verhaal vind ik toch een beetje gestoord, als ik iets post is dat altijd als reactie op een eerdere post in dat topic, dus per definitie ontopic wat mij betreft.

Het hele "leesbaar zijn" verhaal vind ik ook geneuzel, we zijn toch niet simpel, of heb je geen scroll muis. het hele topic sluit gebeuren ervaar ik als storender. haal dan die hele topic maar weg.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 30 mei 2009 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 11:11 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Blijkbaar heb jij mijn laatste niet gelezen
Ik moest al die dingen wel plaatsen anders ging dit onderwerp verder in allerlei andere topics
Iets wat jij net aan geeft dat je vervelend vindt
Dus ik kom jou juist tegemoet door al die reacties van mezelf
had misschien iets bondiger gekund.
Want je ziet nu mis je wat volgens jou de essentie is.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 30 mei 2009 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 11:17 schreef hotjumper het volgende:
Topics waar niet op gereageerd wordt verdwijnen gewoon in de vergetelheid (tenzij 1 of andere onverlaat er weer 1 opgraaft).

Het hele on- of off-topic verhaal vind ik toch een beetje gestoord, als ik iets post is dat altijd als reactie op een eerdere post in dat topic, dus per definitie ontopic wat mij betreft.

Het hele "leesbaar zijn" verhaal vind ik ook geneuzel, we zijn toch niet simpel, of heb je geen scroll muis. het hele topic sluit gebeuren ervaar ik als storender. haal dan die hele topic maar weg.
helemaal mee eens!!!!!!!!!!
Thomas
 Thomas - zaterdag 30 mei 2009 - 12:14   quote  deeplink  
@Phyxsius
Ik heb even je posts aangepast, zodat de quotes en de reacties daarop duidelijker van elkaar gescheiden zijn.

quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 11:17 schreef hotjumper het volgende:
Topics waar niet op gereageerd wordt verdwijnen gewoon in de vergetelheid (tenzij 1 of andere onverlaat er weer 1 opgraaft).

Met een beetje zelfregulering is dat inderdaad de bedoeling ja.

quote:

Het hele on- of off-topic verhaal vind ik toch een beetje gestoord, als ik iets post is dat altijd als reactie op een eerdere post in dat topic, dus per definitie ontopic wat mij betreft.

Een post offtopic, ja daar doe ik niet moeilijk over. Er zijn echter een paar topics geweest die na zo'n 5-10 inhoudelijke posts alleen verder gingen offtopic, 2 pagina's lang. Er was bijvoorbeeld een topic, weet even niet welke, maar daarin ging het over een lied voor Jappie. Prima natuurlijk, maar daar ben je uiteindelijk ruim een pagina mee kwijt. Vinden jullie het offtopic topic geen betere plek daarvoor, zodat men iig in dat topic verder kan gaan met de discussie over het betreffende onderwerp?
quote:

Het hele "leesbaar zijn" verhaal vind ik ook geneuzel, we zijn toch niet simpel, of heb je geen scroll muis. het hele topic sluit gebeuren ervaar ik als storender. haal dan die hele topic maar weg.

Het mooie is juist dat bepaalde uitspraken iig nog nagelezen kunnen worden, voor degene die er interesse in hebben. Bij een verwijderd topic kan dat nooit.

Daarnaast zijn de bestaande beleidsregels te vinden in:
http://forum.headliner.nl/topic-11233/#127259
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:14 schreef Thomas het volgende:
@Phyxsius
Ik heb even je posts aangepast, zodat de quotes en de reacties daarop duidelijker van elkaar gescheiden zijn.

Een post offtopic, ja daar doe ik niet moeilijk over. Er zijn echter een paar topics geweest die na zo'n 5-10 inhoudelijke posts alleen verder gingen offtopic, 2 pagina's lang. Er was bijvoorbeeld een topic, weet even niet welke, maar daarin ging het over een lied voor Jappie. Prima natuurlijk, maar daar ben je uiteindelijk ruim een pagina mee kwijt. Vinden jullie het offtopic topic geen betere plek daarvoor, zodat men iig in dat topic verder kan gaan met de discussie over het betreffende onderwerp?

Over die laatste vraag
Persoonlijk denk ik dat je dan beter dat topic gewoon door kan laten gaan
Of enkel ff de titel aan moet passen
Want als je dat allemaal in één offtopic-topic plaatst wordt het daar heel onoverzichtelijk en is dat ook niet leuk meer om te lezen
Thomas
 Thomas - zaterdag 30 mei 2009 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:16 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Over die laatste vraag
Persoonlijk denk ik dat je dan beter dat topic gewoon door kan laten gaan
Of enkel ff de titel aan moet passen
Want als je dat allemaal in één offtopic-topic plaatst wordt het daar heel onoverzichtelijk en is dat ook niet leuk meer om te lezen
Laat ik dan het volgende voorstellen: Een apart subforum binnen het Feyenoordforum (ff Boudewijn aan het werk zetten dan ;) ), waarin allerlei offtopic zaken gezet kunnen worden. Degene die offtopic leuk vinden kunnen zich daarin bemoeien, degene die het storend vinden, kunnen daar dus vandaan blijven.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 30 mei 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:21 schreef Thomas het volgende:

[..]

Laat ik dan het volgende voorstellen: Een apart subforum binnen het Feyenoordforum (ff Boudewijn aan het werk zetten dan ;) ), waarin allerlei offtopic zaken gezet kunnen worden. Degene die offtopic leuk vinden kunnen zich daarin bemoeien, degene die het storend vinden, kunnen daar dus vandaan blijven.
Dat lijkt me een prima voorstel!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:21 schreef Thomas het volgende:

[..]

Laat ik dan het volgende voorstellen: Een apart subforum binnen het Feyenoordforum (ff Boudewijn aan het werk zetten dan ;) ), waarin allerlei offtopic zaken gezet kunnen worden. Degene die offtopic leuk vinden kunnen zich daarin bemoeien, degene die het storend vinden, kunnen daar dus vandaan blijven.
Op zich is het een goed idee
het heeft alleen één nadeel
Vaak komen dit soort off-topics bij toeval op
En dan werkt het niet om te zeggen "begin daar maar een nieuw topic"
Wat dan misschien een goede aanpassing is, ik weet niet of het mogelijk is...
Dat als jij merkt dat er in een bepaald topic te veel off-topic wordt geouwehoert over één bepaald onderwerp, dan zet jij dat hele topic (dus zoals het op dat moment is) over naar dat subforum

Of je zet een kopie in dat sub-forum en verwijderd in het origineel alle off-topic berichten zodat wie wil ontopic door kan gaan
Thomas
 Thomas - zaterdag 30 mei 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:31 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Op zich is het een goed idee
het heeft alleen één nadeel
Vaak komen dit soort off-topics bij toeval op
En dan werkt het niet om te zeggen "begin daar maar een nieuw topic"
Wat dan misschien een goede aanpassing is, ik weet niet of het mogelijk is...
Dat als jij merkt dat er in een bepaald topic te veel off-topic wordt geouwehoert over één bepaald onderwerp, dan zet jij dat hele topic (dus zoals het op dat moment is) over naar dat subforum

Of je zet een kopie in dat sub-forum en verwijderd in het origineel alle off-topic berichten zodat wie wil ontopic door kan gaan

Aan zo'n constructie zat ik idd ook te denken. Maar dat moet ik even met Boudewijn overleggen of hij dat mogelijk kan maken. Moet, lijkt mij, niet echt een probleem zijn. Kom ik nog op terug.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:35 schreef Thomas het volgende:

[..]

Aan zo'n constructie zat ik idd ook te denken. Maar dat moet ik even met Boudewijn overleggen of hij dat mogelijk kan maken. Moet, lijkt mij, niet echt een probleem zijn. Kom ik nog op terug.
Dan wacht ik rustig af
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 30 mei 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Wat zijn we toch constructief en productief vandaag.
Het gaat helemaal goed komen met dit forum volgens mij.
(dit bedoel ik serieus).
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 30 mei 2009 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 12:59 schreef PieterBos het volgende:
Wat zijn we toch constructief en productief vandaag.
Het gaat helemaal goed komen met dit forum volgens mij.
(dit bedoel ik serieus).
daar ga ik ook vanuit
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 mei 2009 - 21:20   quote  deeplink  
is echt onvoorstelbaar, heb je een leuk forum waar je op een aardige manier over Feyenoord en wat daarom heen hangt kan ouwehoeren, komt het onechte kind van een powerpoint prestatie een keer posten moet er opeens gestructureerd en in een keurslijf gepost worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 mei 2009 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 21:20 schreef hotjumper het volgende:
is echt onvoorstelbaar, heb je een leuk forum waar je op een aardige manier over Feyenoord en wat daarom heen hangt kan ouwehoeren, komt het onechte kind van een powerpoint prestatie een keer posten moet er opeens gestructureerd en in een keurslijf gepost worden.
Een zeer serieus gezellige fantieke forum is wat jij voor ogen heb.Ik ook
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 mei 2009 - 21:38   quote  deeplink  
serieus?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 mei 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een zeer serieus gezellige fantieke forum is wat jij voor ogen heb.Ik ook
precies.
Darryl1997
 Darryl1997 - zaterdag 30 mei 2009 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 10:20 schreef Phyxsius het volgende:
topic: Als We Meschien 2 Aankopen Kunnen Doen Hoe Ziet Het Er Dan Volgend Jaar Uit?

Dat deze gesloten is vind ik ook onzin
Dit is een forum waar we kunnen praten over voetbal en vooral Feyenoord
Als mensen hier over willen praten mag dat toch?
Er is nergens gezegd dat alles wat je zegt mogelijk moet zijn
Ben ik nergens tegen gekomen toen ik mij aanmeldde

Dus een topic over mogelijke versterkingen sluiten omdat er geen geld is?!?

Wij zijn SUPPORTERS, die horen hoop te houden zelfs als het onmogelijk lijkt!!!!
INDERDAAD
EN WIE HEEFT GEZEGD DAT ER GEEN GELD IS
OF DAT ER GEEN NIEUWE INVESTEERDERS KOMEN
OF FINANCIERS
PieterBos
 PieterBos - zondag 31 mei 2009 - 08:33   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2009 door PieterBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 mei 2009 - 09:33   quote  deeplink  
Succes met Feyenoord ,dan hebben wij het ook.
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 09:46   quote  deeplink  
hoedan....? - vrijdag 10 juli 2009 - 22:04 quote deeplink

quote:
Excelsior wordt gewoon kampioen.
Heb daar 11 jaar gevoetbald, veel meegemaakt dus hoe dan ook Excelsior gaat promoveren..

kralingen-Oost.. 3061

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2009 door Thomas --

Beetje jammer dat Thomas zijn reactie heeft laten staan en alleen de regel met het k.k.moeders woord heeft verwijdert en daarbij tevens ook alle reacties die deze laffe en hersenloze meneer "Hoedan...." op z'n "k.k. moeders" woord aanspreken.

Of hij wordt een hand boven het hoofd gehouden (Als dat zo is dan ben ik weg).
Is deze augurk verbannen dan heb ik er vrede mee en kan dit bericht als niet verzonden beschouwt worden.

Graag een reactie Thomas!!
Thomas
 Thomas - zaterdag 11 juli 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 09:46 schreef Tramlijn 23 het volgende:
hoedan....? - vrijdag 10 juli 2009 - 22:04 quote deeplink

[..]

Beetje jammer dat Thomas zijn reactie heeft laten staan en alleen de regel met het k.k.moeders woord heeft verwijdert en daarbij tevens ook alle reacties die deze laffe en hersenloze meneer "Hoedan...." op z'n "k.k. moeders" woord aanspreken.

Of hij wordt een hand boven het hoofd gehouden (Als dat zo is dan ben ik weg).
Is deze augurk verbannen dan heb ik er vrede mee en kan dit bericht als niet verzonden beschouwt worden.

Graag een reactie Thomas!!
Het is heel eenvoudig: dat iemand zich eenmaal aan een dergelijke uitspraak schuldig maakt, betekent niet dat hij/zij direct verbannen moet worden. Daarvoor ontvangt die persoon een waarschuwing en de opmerking om het niet meer te doen. Iedereen kan een keer een fout maken, geef hem of haar dat recht ook.
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 10:55 schreef Thomas het volgende:

[..]

Het is heel eenvoudig: dat iemand zich eenmaal aan een dergelijke uitspraak schuldig maakt, betekent niet dat hij/zij direct verbannen moet worden. Daarvoor ontvangt die persoon een waarschuwing en de opmerking om het niet meer te doen. Iedereen kan een keer een fout maken, geef hem of haar dat recht ook.
Dat iemand zich verspreek kan ik inkomen. Als ik m'n hoofd stoot zeg ik ook wel eens dingen die niet kunnen. Daarvoor kan de tijd dat je reageert op wat er is voorgevallen (zoals het je hoofd stoten)te kort zijn om na te denken of deze reactie wel kan.

Maar de tijd dat je je reactie intikt en entert is aanzienlijk langer bij de meeste mensen (schijnbaar bij meneer Hoedan.... gaat zelfs dat nog te snel)en heb je dus voldoende tijd om te realiseren dat zo'n reactie echt niet kan.

Nu zag ik op het FR-forum dat er bij sommige namen ook het aantal waarschuwingen die ze gekregen hadden vermeld staat. Misschien een idee om hier ook in te voeren. Dan had Meneer Hoedan hoe dan ook nu een gele kaart op zak. En bij de volgende overtreding kan die gaan douchen.

Dus heeft deze augurk nu een waarschuwing gekregen?
Maximus
 Maximus - zaterdag 11 juli 2009 - 11:14   quote  deeplink  
Zegt die Thomas toch of ik niet begrijpen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 11:23   quote  deeplink  
Ja hij heeft een gele kaart gekregen .....
Onder topic voetbal gebeuren soms verhitte dingen zoals hoedan heeft getoond.
Hij ziet zijn club opgeslokt worden door Feyenoord.
Het is geen vergelijking maar zie het zo dat Ajax over 2 jaar hun talenten en onzekerheden komen stallen bij Feyenoord.Nou ik kan je vertellen dat het dan niet bij 1 zoete reactie zal blijven...
Dat neemt niet weg dat het goed te praten valt wat hoedan heeft geschreven en daarvoor zal hij een gele kaart ontvangen.
Er moeten regels zijn maar hoedan zou in het werkelijke leven jou wel eens bij kunnen staan als een klant vervelend doet in jou tram.
Je weet het nooit en daarom relativeer ik dit soort reactie`s alleen wil ik niet zeggen dat het de normaalste zaak van de wereld is natuurlijk en ik het dan ook niet goed keurd.
Zo zijn er ook mensen die zich aan ons storen onder het topic (help ons).In princippe ook toegangkelijk voor jeugdige kijkers en wij hebben het over KOMO zakken en dikke ti*ten.Voor veel mensen moet dat ook gerelativeerd worden terwijl wij de grootste lol hebben.

Nogmaals ik keur het niet goed maar kijk er een beetje doorheen en zeg tegen jezelf die hoedan weet waarschijnlijk niet beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door Leon FR1908 --
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 11:23 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja hij heeft een gele kaart gekregen .....
Onder topic voetbal gebeuren soms verhitte dingen zoals hoedan heeft getoond.
Hij ziet zijn club opgeslokt worden door Feyenoord.
Het is geen vergelijking maar zie het zo dat Ajax over 2 jaar hun talenten en onzekerheden komen stallen bij Feyenoord.Nou ik kan je vertellen dat het dan niet bij 1 zoete reactie zal blijven...
Dat neemt niet weg dat het goed te praten valt wat hoedan heeft geschreven en daarvoor zal hij een gele kaart ontvangen.
Er moeten regels zijn maar hoedan zou in het werkelijke leven jou wel eens bij kunnen staan als een klant vervelend doet in jou tram.
Je weet het nooit en daarom relativeer ik dit soort reactie`s alleen wil ik niet zeggen dat het de normaalste zaak van de wereld is natuurlijk en ik het dan ook niet goed keurd.
Zo zijn er ook mensen die zich aan ons storen onder het topic (help ons).In princippe ook toegangkelijk voor jeugdige kijkers en wij hebben het over KOMO zakken en dikke ti*ten.Voor veel mensen moet dat ook gerelativeerd worden terwijl wij de grootste lol hebben.

Nogmaals ik keur het niet goed maar kijk er een beetje doorheen en zeg tegen jezelf die hoedan weet waarschijnlijk niet beter.
Als er nix over gezegd wordt dan wordt het alleen maar van kwaad tot erger, daarom kun je er beter boven op zitten. Nu wil ik er niet te veel over uit wijden omdat het nogal persoonlijk is maar ben wel een dierbare kwijtgeraakt aan het betreffende woord en het is toch niet veel gevraagd om daar mee rekening te houden.

Vind dergelijke ziekten (waar gezien het aantal mensen die dit hebben de kans vrij groot is dat je iemand hier mee confronteerd) daarom ook geen vergelijking met onschuldige vunzige correspondentie waarin de geslachtsdelen e.d. niet eens bij naam genoemd worden.

Nu werd dat bij de betreffende ziekte ook afgedaan met twee laffe letters maar hier gaan mensen aan dood wat gepaard gaat met intens verdriet bij nabestaanden. Daar mag heus rekening gehouden mee worden.

Nu ben ik nog van de generatie waar je respect dient te hebben voor medemensen vooral degenen die ouder zijn dan jezelf, en je vuilnis netjes in de prullenbak deponeert. Maar ik kan niet anders zeggen dat een steeds groter wordende deel van de jongere generaties alleen maar denkt aan hun eigen belang en dus niet bekommert om de rest van de gemeenschap.

Daar is dit soort taalgebruik één aspect van deze verloedering. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo aso, maar als iedereen dit soort gedrag maar blijft accepteren zal het zeker toenemen. Uiteindelijk zijn de goedwillenden dan ook de dupe (zie puntensysteem rijbewijzen).

Wil best relativeren hoor. Als deze jongeman Hoedan mans genoeg is om openlijk en gemeend op dit Forum zijn misverstand toe te geven, mag wat mij betreft de gele kaart geseponeert worden. Maar ik blijf er bij dat je er dicht op moet zitten anders verbouwen ze m'n tram als je het allemaal maar blijft toestaan. Amen

Zo, kunnen we het nu weer over drollen en tieten hebben?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 21:25 schreef Tramlijn 23 het volgende:

[..]

Als er nix over gezegd wordt dan wordt het alleen maar van kwaad tot erger, daarom kun je er beter boven op zitten. Nu wil ik er niet te veel over uit wijden omdat het nogal persoonlijk is maar ben wel een dierbare kwijtgeraakt aan het betreffende woord en het is toch niet veel gevraagd om daar mee rekening te houden.

Vind dergelijke ziekten (waar gezien het aantal mensen die dit hebben de kans vrij groot is dat je iemand hier mee confronteerd) daarom ook geen vergelijking met onschuldige vunzige correspondentie waarin de geslachtsdelen e.d. niet eens bij naam genoemd worden.

Nu werd dat bij de betreffende ziekte ook afgedaan met twee laffe letters maar hier gaan mensen aan dood wat gepaard gaat met intens verdriet bij nabestaanden. Daar mag heus rekening gehouden mee worden.

Nu ben ik nog van de generatie waar je respect dient te hebben voor medemensen vooral degenen die ouder zijn dan jezelf, en je vuilnis netjes in de prullenbak deponeert. Maar ik kan niet anders zeggen dat een steeds groter wordende deel van de jongere generaties alleen maar denkt aan hun eigen belang en dus niet bekommert om de rest van de gemeenschap.

Daar is dit soort taalgebruik één aspect van deze verloedering. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo aso, maar als iedereen dit soort gedrag maar blijft accepteren zal het zeker toenemen. Uiteindelijk zijn de goedwillenden dan ook de dupe (zie puntensysteem rijbewijzen).

Wil best relativeren hoor. Als deze jongeman Hoedan mans genoeg is om openlijk en gemeend op dit Forum zijn misverstand toe te geven, mag wat mij betreft de gele kaart geseponeert worden. Maar ik blijf er bij dat je er dicht op moet zitten anders verbouwen ze m'n tram als je het allemaal maar blijft toestaan. Amen

Zo, kunnen we het nu weer over drollen en tieten hebben?
Ik begrijp je echt ,ik ben bijvoorbeeld mijn ouwe kwijt geraakt aan deze ziekte pas nog een jonge oude vriend en nog iemand die veel voor mij betekende.
Maar weet je wat nou zo vreemd is mijn vader is vloekend geboren en ook gestorven.Het klonk altijd grof maar hij bedoelde er niks mee,zijn leven bestond uit het klaarstaan voor andere dus daarom relativeer ik het altijd maar ????

Goed laat die tieten maar komen;)
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 11 juli 2009 - 21:57   quote  deeplink  
gnlaq8p.jpg

ha ha ha hier heb je tieten ha ha ha
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 11 juli 2009 - 21:58   quote  deeplink  
ha ha ha ik had ze gebeld en zien jullie lekker niks................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 21:58 schreef De koi hoek.nl het volgende:
ha ha ha ik had ze gebeld en zien jullie lekker niks................
Bel ze nog een keer en vraag of ze hun handen weg kunnen halen:-)
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik begrijp je echt ,ik ben bijvoorbeeld mijn ouwe kwijt geraakt aan deze ziekte pas nog een jonge oude vriend en nog iemand die veel voor mij betekende.
Maar weet je wat nou zo vreemd is mijn vader is vloekend geboren en ook gestorven.Het klonk altijd grof maar hij bedoelde er niks mee,zijn leven bestond uit het klaarstaan voor andere dus daarom relativeer ik het altijd maar ????

Goed laat die tieten maar komen;)
Gecondoleert en sterkte met je pa en je vriend Leon. Kan me ook helemaal goed bij voorstellen dat je daarom zo redeneert. Niet dat ik het goedkeur (wie ben ik dan wel) maar die ouwe van jouw heeft volgens mij wel een andere soort mentaliteit dan die
ikke-ikke-ik-doelgroep.

Deze doelgroep waar de verdachte (Meneer H.) zeer waarschijnlijk onderdeel van is zal waarschijnlijk ook niet als doel gehad hebben om nabestaanden te kwetsen. Maar ik vind wel dat de grenzen glashelder moeten zijn en nageleefd moeten worden. Anders word het van kwaad tot erger en dan blijven alleen zulke bullebakken over op het Forum.

Mensen tegenwoordig durven elkaar opstraat amper nog aan te spreken op elkaars wangedrag uiit angst voor geweld of bedreiging. Dat is toch van de zotte? En dan heb ik het nog niet eens over een groep hersenloze randfiguren die je in elk stadion treft. Maar goed dan ben ik nog wel verstandig genoeg om me rustig te houden of elder te gaan zitten want die gasten laten nix van je heel. Diep triest eigenlijk!

By the way wat is het toppunt van fruit?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door Tramlijn 23 --
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 21:57 schreef De koi hoek.nl het volgende:
[ afbeelding ]

ha ha ha hier heb je tieten ha ha ha
Alles is voor Bassie!!!
"Adriaantjehhhh!!!!!"
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 22:27 schreef Tramlijn 23 het volgende:

[..]

Gecondoleert en sterkte met je pa en je vriend Leon. Kan me ook helemaal goed bij voorstellen dat je daarom zo redeneert. Niet dat ik het goedkeur (wie ben ik dan wel) maar die ouwe van jouw heeft volgens mij wel een andere soort mentaliteit dan die
ikke-ikke-ik-doelgroep.

Deze doelgroep waar de verdachte (Meneer H.) zeer waarschijnlijk onderdeel van is zal waarschijnlijk ook niet als doel gehad hebben om nabestaanden te kwetsen. Maar ik vind wel dat de grenzen glashelder moeten zijn en nageleefd moeten worden. Anders word het van kwaad tot erger en dan blijven alleen zulke bullebakken over op het Forum.

Mensen tegenwoordig durven elkaar opstraat amper nog aan te spreken op elkaars wangedrag uiit angst voor geweld of bedreiging. Dat is toch van de zotte? En dan heb ik het nog niet eens over een groep hersenloze randfiguren die je in elk stadion treft. Maar goed dan ben ik nog wel verstandig genoeg om me rustig te houden of elder te gaan zitten want die gasten laten nix van je heel. Diep triest eigenlijk!

By the way wat is het toppunt van fruit?
Nou wat is het toppunt van Fruit??

PS op straat is er teveel loos en dat is zeker over de top met dat zooitje.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 11 juli 2009 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 - 10:20 schreef Phyxsius het volgende:
topic: Als We Meschien 2 Aankopen Kunnen Doen Hoe Ziet Het Er Dan Volgend Jaar Uit?

Dat deze gesloten is vind ik ook onzin
Dit is een forum waar we kunnen praten over voetbal en vooral Feyenoord
Als mensen hier over willen praten mag dat toch?
Er is nergens gezegd dat alles wat je zegt mogelijk moet zijn
Ben ik nergens tegen gekomen toen ik mij aanmeldde

Dus een topic over mogelijke versterkingen sluiten omdat er geen geld is?!?

Wij zijn SUPPORTERS, die horen hoop te houden zelfs als het onmogelijk lijkt!!!!
RESPECT! hier ben ik het mee eens
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:40   quote  deeplink  
Toppunt van Fruit:
Een banaan in je pruim peren

Wat is het toppunt van dierenmishandeling?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:41   quote  deeplink  
hahahaha
Nou?
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:41   quote  deeplink  
Een slang een viagra-pil geven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:43   quote  deeplink  
hahahaha
ik heb bij topic help ons weer een plaatje geplaatst dus je kan weer een komo uit de kast halen ;)
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:51   quote  deeplink  
Hoop dat ik er nog een paar over heb want ze zijn de laatste dagen wel erg hard gegaan. Misschien moet ik dan maar ff bij de buurvrouw lenen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 juli 2009 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 22:51 schreef Tramlijn 23 het volgende:
Hoop dat ik er nog een paar over heb want ze zijn de laatste dagen wel erg hard gegaan. Misschien moet ik dan maar ff bij de buurvrouw lenen.
hahaha
Als de buurvrouw maar niet (waarom)vraagt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Regels over Topics









0.0105528