|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bij nat gras of droog gras met hoeveel noppen onder de schoen moet er gespeeld worden.Geef je voorkeur van de hoeveelheid die jullie het best vinden.Na 50 reactie`s maak ik een tussenstand.Na honderd reactie`s maak ik de eindbalans op en bel Mario met de eindconclusie en de hoeveelheid noppen er onder de Feyenoord schoen moet. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik zeg 10 achter en 6 voor allemaal schuin geslepen en een beetje gif eraan |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
4 voor 2 achter, uiteraard aluminium bij voorkeur de taps toelopende rugby variant. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We hebben nu 4 reactie`s de balans is. 1: 10 achter en 6 voor 2: 1 nop 3:2 x de helft 4:4 voor 2 achter rygby spyks
Een gelijke stand in de komkommertijd op naar de 50 reacties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
bedankt voor deze overzichtelijke tussenstand |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Graag gedaan ;) PS wel serieus blijven he jongens :)))))))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
toch moeilijk tot 4 tellen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
maar moet je je veters dan gekruist inrijgen? want dan krijg je een andere balans in je schoen. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
alleen bij reactie 1 en 3 |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
De schoen onder het standbeen 15 noppen, ivm stabilisatie. De schoen onder het schietbeen 11 noppen (is voor alleen lopen voldoende) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 21:04 schreef hotjumper het volgende:maar moet je je veters dan gekruist inrijgen? want dan krijg je een andere balans in je schoen. Goed idee Jumper vraag me af of ze daar wel eens over na hebben gedacht. Ik zie vooruitgang in deze topic. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
eindelijk een topic met vooruitgang |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gelukkig Rovert.
Zelf zat ik te denken 8 noppen per schoen met een hydrolysche systeem voor de oudere spelers(bv Landzaat)Bij elke aanraken op het gras komen de noppen er met 100 bar uitzetten.
Voor de jongeren luchtgevulde noppen ,de zo geheten NIKE AIR NOPPEN beter voor de hamstringetjes ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Zo dan, ben jij vertegenwoordiger in noppen? man man man wat weet jij er veel vanaf
offtopic, in het topic over het songbook op cd zetten hebben we hulp gekregen van een echte zangeres!!! Gaat goed komen kerel |
|
|
|
|
Harm 023
|
|
|
Vraag maar aan de Cler......hoe vaak die al niet op z'n plaat is gegaan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat komt omdat ie vergat z'n ski's af te doen na het stappen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 21:19 schreef Rovert het volgende:Zo dan, ben jij vertegenwoordiger in noppen? man man man wat weet jij er veel vanaf offtopic, in het topic over het songbook op cd zetten hebben we hulp gekregen van een echte zangeres!!! Gaat goed komen kerel Hey Top man hou me op de hoogte want het is een leuk idee :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Natuurlijk kerel, jij bent onze sopraan we kunnen niet zonder jou |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De Cler is een apartgeval,ik zit te denken aan legerkisten met staalborstels er onder gebonden. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
of een rollator voor de Cler |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha maar er doen er wel nog meer mee he??We zijn toch niet de enige hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is wel wat Ben maar hoe moet hij pasen dan??? ;)
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 21:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahaha maar er doen er wel nog meer mee he??We zijn toch niet de enige hahaha welnee man of tien moet wel lukken
en 1 zangeres die nog kan zingen ook |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
ff stoppen , rollator netjes wegzetten , en voorzet achter de goal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tja ja ja ik weet het nog niet Ben maar ik hou alle mogenlijkheden open hahha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
misschien moeten we voor de zekerheid ook nog een blindegeleidehond meegeven en gps |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
misschien is het een idee onder het veld magnetische platen aan te brengen zodat ze wat standvastiger zijn. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
geniaal id jumper, in de schoenen de plus pool en de goal van de tegenstander de minpool,vervolgens 380 erop en we gaan als een speer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 21:38 schreef hotjumper het volgende:misschien is het een idee onder het veld magnetische platen aan te brengen zodat ze wat standvastiger zijn. Op afstandbedienig??????? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Alle supporters een controller |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
kan ik een controller krijgen van de tegenstander ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jij wil een omhaal creƫren van Leonardo met Suares achter hem zonder dat de bal in de beurt is??? En andersom
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
dacht er meer aan om de ene tegen zijn eigen doelpaal te laten lopen en die andere in zijn eigen dugout |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 - 23:08 schreef Ben fr supporter het volgende:dacht er meer aan om de ene tegen zijn eigen doelpaal te laten lopen en die andere in zijn eigen dugout Whahahaha Ik ben eruit het wordt een elektramagnetischveld op afstandbediening met voor iedereen een remote en alleen voor Ben er 1tje van de tegenstander. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
5 ACHTER 6voor en 2 links en 2 rechts. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
we worden het niet eens over het aantal,misschien moeten we eerst gaan praten over de vorm van de noppen,rond,rechthoekig of andere vormen ? |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Lange Hoeken Zoals Bij Erhm even denken: Nike Mercurial |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Geniaal topic! En dan wordt er wel eens beweerd dat Feyenoorders niet creatief zijn. Ik vind alleen dat er vaker een tussenstand moet komen.
Dat hydrolische systeem in die noppen lijkt me ook wel wat, maar wellicht dat Don Leo dat een beetje te geavanceerd vindt. Misschien gewoon veren in de voorste noppen van onze verdedigers? Zijn we bij vrije trappen een stuk minder kwetsbaar! Was voor Timmer ook een uitkomst geweest. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2009 - 01:40 schreef Jeli het volgende:Geniaal topic! En dan wordt er wel eens beweerd dat Feyenoorders niet creatief zijn. Wie beweert dat????? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nou, elke wedstrijd weer een reden verzinnen om toch weer te gaan kijken het afgelopen seizoen, is toch redelijk creatief. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tuurlijk zijn we creatief al is het alleen al met het plaatsen van de meest waardeloze topics:p |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2009 - 17:58 schreef hotjumper het volgende:[..] nou, elke wedstrijd weer een reden verzinnen om toch weer te gaan kijken het afgelopen seizoen, is toch redelijk creatief. dat is niet redelijk creatief, dat is een haast onmogelijke opgave, en toch zitten we er elke keer weer |
|
|
|