BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ban Lurling

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Peer
 Peer - zondag 31 mei 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Uit de Stem van zondag:

"Behalve het luid bejubelen van de eigen helden, werd er ook nog even een sneer uitgedeeld aan grootste rivaal Feyenoord. 'Helemaal niets in Rotterdam', klonk het vanaf de tribunes.
Ingezet door de man die ooit de rood-witte clubkleuren verdedigde, maar inmiddels al jaren de harten veroverd heeft van het Bredase publiek: aanvaller Anthony Lurling."

Ik gun Breda hun feestje en NAC heeft verdiend de plee offs gewonnen.

Ik raak echter elk jaar meer geïrriteerd door die Lulling. Begon ooit al bij Heerenveen waarbij hij Kalou een rode kaart aan naaide. Sindsdien moet ik continu over mij nek van die vent. En maar raar vinden dat hij niet al te populair is in Rotterdam.
Rovert
 Rovert - zondag 31 mei 2009 - 22:03   quote  deeplink  
Je hebt 100% gelijk

en dat gaat de rest van de reageerders op-een-paar-na ook zeggen
Kan dit topic gelijk weer gesloten worden
Peer
 Peer - zondag 31 mei 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Ik wilde het toch even kwijt.
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 31 mei 2009 - 22:07   quote  deeplink  
kortom.....kom er maar weer in Thomas of Boudewijn............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2009 door johan mansveld --
Marsco
 Marsco - zondag 31 mei 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 21:57 schreef Peer het volgende:
Uit de Stem van zondag:

"Behalve het luid bejubelen van de eigen helden, werd er ook nog even een sneer uitgedeeld aan grootste rivaal Feyenoord. 'Helemaal niets in Rotterdam', klonk het vanaf de tribunes.
Ingezet door de man die ooit de rood-witte clubkleuren verdedigde, maar inmiddels al jaren de harten veroverd heeft van het Bredase publiek: aanvaller Anthony Lurling."

Ik gun Breda hun feestje en NAC heeft verdiend de plee offs gewonnen.

Ik raak echter elk jaar meer geïrriteerd door die Lulling. Begon ooit al bij Heerenveen waarbij hij Kalou een rode kaart aan naaide. Sindsdien moet ik continu over mij nek van die vent. En maar raar vinden dat hij niet al te populair is in Rotterdam.
Ja, laat die rode kaart en dat kinderachtige gedrag van Feyenoord supporters daar nou geheel debet aan zijn. Wat zou jij doen, als je moeder voor ho#r uitgemaakt wordt? Wat een hypocritie zeg... Juicend op de banken staan als een ajacied een rode kaart aangenaaid wordt en lopen huilen als dat bij een Feyenoorder gebeurd.

Waar ik niet mee wil zeggen dat Lurling er verstandig aan doet om zich in het openbaar zo uit te laten over Feyenoord, maar kan er wel inkomen. Is uitgespuugd in de Kuip. En heb geen idee waarom. Was destijds niet in belang voor Feyenoord, want met steun van legioen had hij best van waarde kunnen zijn.
Rovert
 Rovert - zondag 31 mei 2009 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 22:06 schreef Peer het volgende:
Ik wilde het toch even kwijt.
urling is een irritant kutventje, die de media aandacht maar blijft zoeken om vervolgens nog meer haat te zaaien, die kan hij vervolgens verderop in het seizoen dan weer oogsten
Rovert
 Rovert - zondag 31 mei 2009 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 22:14 schreef Marsco het volgende:

[..]

Ja, laat die rode kaart en dat kinderachtige gedrag van Feyenoord supporters daar nou geheel debet aan zijn. Wat zou jij doen, als je moeder voor ho#r uitgemaakt wordt? Wat een hypocritie zeg... Juicend op de banken staan als een ajacied een rode kaart aangenaaid wordt en lopen huilen als dat bij een Feyenoorder gebeurd.

Waar ik niet mee wil zeggen dat Lurling er verstandig aan doet om zich in het openbaar zo uit te laten over Feyenoord, maar kan er wel inkomen. Is uitgespuugd in de Kuip. En heb geen idee waarom. Was destijds niet in belang voor Feyenoord, want met steun van legioen had hij best van waarde kunnen zijn.
Laat dat nou begonnen zijn toen hij Kalou een rode kaart aan smeerde in heerenveen
Marsco
 Marsco - zondag 31 mei 2009 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 22:16 schreef Rovert het volgende:

[..]

Laat dat nou begonnen zijn toen hij Kalou een rode kaart aan smeerde in heerenveen
Zeg ik wat anders dan? Alsof er bij Feyenoord nooit spelers hebben gelopen die anderen kaarten aangesmeerd hebben... Hou toch op zeg. Staan we ook met z'n allen te zwaaien of hoe zit het?
Rovert
 Rovert - zondag 31 mei 2009 - 22:31   quote  deeplink  
je zei: ik heb geen idee waarom, dus ik zeg je dat hij destijds niet zo populair was als heerenveen speler omdat hij kalou een kaart aan naaide

vraag het dan niet als je geen antwoord wil hebben
Marsco
 Marsco - zondag 31 mei 2009 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 22:31 schreef Rovert het volgende:
je zei: ik heb geen idee waarom, dus ik zeg je dat hij destijds niet zo populair was als heerenveen speler omdat hij kalou een kaart aan naaide

vraag het dan niet als je geen antwoord wil hebben
Ik heb zelf aangegeven wat de reden is. Dat die reden Feyenoord supporters ertoe heeft gebracht hem uit te kotsen, daar heb ik geen idee van. Sinds wanneer is het in het belang van Feyenoord om je eigen spelers uit te fluiten en de Kuip uit te jagen? Vind het zelf nogal oppervlakkig om dan van Lurling te verwachten dat hij klappend voor het Feyenoord publiek de Kuip verlaat.

Heb er ook bij gezegd dat ik het niet verstandig van hem vind dat hij provoceert, maar je kan op je vingers natellen hoe dat komt. Hebben wij als Feyenoord supporters zelf gedaan.

Dat is mijn mening... Hoop dat je die respecteert.
PieterBos
 PieterBos - zondag 31 mei 2009 - 22:41   quote  deeplink  
uiteraard respecteer ik die.
Maar het blijft niet handig van hem!
Marsco
 Marsco - zondag 31 mei 2009 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 22:41 schreef PieterBos het volgende:
uiteraard respecteer ik die.
Maar het blijft niet handig van hem!
Dat ben ik met je eens. Vind het jammer dat het een reden moet zijn om iemand zijn moeder voor ho#r uit te maken. Fluit hem uit, prima. Hoort er allemaal bij.

Als Rovert dan opmerkt dat ik maar niet moet vragen hoe het kan, zou ik wel eens willen vragen. Wie kan mij als volwassen man/vrouw uitleggen waarom je iemand zijn moeder voor ho#r uitmaakt omdat hij ooit eens iemand een rode kaart heeft aangenaaid? Leuke woordspeling trouwens, al zeg ik het zelf :).

Het punt dat ik wil maken is niet dat Lurling hierin geen verantwoordelijkheid draagt. Wel dat ik het nogal schijnheilig vind om hem dan na te dragen dat hij hier en daar onverstandig reageert. Laat die gast toch lekker ouwehoeren zeg. Lekker belangrijk... Wel belangrijkere zaken om ons druk over te maken zou ik zo zeggen :).
PieterBos
 PieterBos - zondag 31 mei 2009 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 22:48 schreef Marsco het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Vind het jammer dat het een reden moet zijn om iemand zijn moeder voor ho#r uit te maken. Fluit hem uit, prima. Hoort er allemaal bij.

Als Rovert dan opmerkt dat ik maar niet moet vragen hoe het kan, zou ik wel eens willen vragen. Wie kan mij als volwassen man/vrouw uitleggen waarom je iemand zijn moeder voor ho#r uitmaakt omdat hij ooit eens iemand een rode kaart heeft aangenaaid? Leuke woordspeling trouwens, al zeg ik het zelf :).

Het punt dat ik wil maken is niet dat Lurling hierin geen verantwoordelijkheid draagt. Wel dat ik het nogal schijnheilig vind om hem dan na te dragen dat hij hier en daar onverstandig reageert. Laat die gast toch lekker ouwehoeren zeg. Lekker belangrijk... Wel belangrijkere zaken om ons druk over te maken zou ik zo zeggen :).
Inderdaad. Uitschelden met: je moeder is een ho.r slaat nergens op.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 juni 2009 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 23:05 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Inderdaad. Uitschelden met: je moeder is een ho.r slaat nergens op.
Is er hier iemand die het beroep van mevrouw Lurling kent?
Misschien is ze wel een prostituee...
Het is immers het oudste beroep ter wereld...
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 juni 2009 - 03:14   quote  deeplink  
lulring is een naar ventje die gewoon op moet rotten. Hij had nooit gehaald mogen worden.
Rovert
 Rovert - maandag 01 juni 2009 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 22:48 schreef Marsco het volgende:

[..]

Als Rovert dan opmerkt dat ik maar niet moet vragen hoe het kan, zou ik wel eens willen vragen. Wie kan mij als volwassen man/vrouw uitleggen waarom je iemand zijn moeder voor ho#r uitmaakt omdat hij ooit eens iemand een rode kaart heeft aangenaaid? Leuke woordspeling trouwens, al zeg ik het zelf :).

Ik denk dat van alle beledigende spreekkoren in De Kuip dit wel de minste is waar we ons druk over zouden moeten maken.
mike69
 mike69 - maandag 01 juni 2009 - 09:10   quote  deeplink  
moet tie lurling als hij zo vent is ff op de coolsingel komen zingen
Marsco
 Marsco - maandag 01 juni 2009 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 08:42 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik denk dat van alle beledigende spreekkoren in De Kuip dit wel de minste is waar we ons druk over zouden moeten maken.
Daar denk Lurling anders over. Zo lang wij blijven schreeuwen, blijft hij een irritant ventje. Dus als we allemaal zo'n last van hem hebben kan je twee dingen doen.

1) lekker blijven schreeuwen, weet je zeker dat je hier de komende 3 jaar nog over praat.
2) volwassen gedragen en hem lekker laten ouwehoeren. Dan houdt dat irritante gedrag van Lurling vanzelf op.

Als je voor optie 1 kiest, geniet die man alleen maar van. Jullie keuze... Veel plezier ermee, heb het wel gehad met deze discussie verder. Deze 'moraalridder' (zoals velen van jullie waarschijnlijk vinden) houdt ermee op.
Thomas
 Thomas - maandag 01 juni 2009 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 00:58 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Is er hier iemand die het beroep van mevrouw Lurling kent?
Misschien is ze wel een prostituee...
Het is immers het oudste beroep ter wereld...
Het oudste beroep ter wereld en wat iemand op dit moment voor beroep heeft, staan volledig los van elkaar ;)

Daarnaast mag men best een aversie hebben tegen bepaalde spelers, maar pak hem er dan zelf op ipv familieleden en/of andere naasten van diegene. Hoe irritant ik Lurling ook vind...
derq
 derq - maandag 01 juni 2009 - 13:18   quote  deeplink  
ze moeten lurling gewoon verbannen uit de stad.
sevillana
 sevillana - maandag 01 juni 2009 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2009 - 21:57 schreef Peer het volgende:
Uit de Stem van zondag:

"Behalve het luid bejubelen van de eigen helden, werd er ook nog even een sneer uitgedeeld aan grootste rivaal Feyenoord. 'Helemaal niets in Rotterdam', klonk het vanaf de tribunes.
Ingezet door de man die ooit de rood-witte clubkleuren verdedigde, maar inmiddels al jaren de harten veroverd heeft van het Bredase publiek: aanvaller Anthony Lurling."

Ik gun Breda hun feestje en NAC heeft verdiend de plee offs gewonnen.
Trieste constatering is dat men in Breda wel gelijk heeft, de jeugd van Feyenoord heeft wel goed gepresteerd, dit echter in tegenstelling tot de A-selectie, ik herhaal nog maar eens, het was het afgelopen seizoen opnieuw zwaar K*T.
Begrijp dus wel een beetje dat Lulring z'n gram ff wilde halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2009 door sevillana --
craven
 craven - maandag 01 juni 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Wat zou jij doen, als je moeder voor ho#r uitgemaakt wordt? als 40 duizend mensen t zeggen dan zal er wel een kern van waarheid in zitten....
Dick
 Dick - maandag 01 juni 2009 - 14:25   quote  deeplink  
Wat ouwe teringhoeren betreft,daar zit het hier vol mee.
Wat een stelletje klapzeikers zijn jullie zeg.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 01 juni 2009 - 14:58   quote  deeplink  
Die hele discussie over Lurling geeft aan dat we als Feijenoord supporters teveel met het verleden bezig zijn. Lurling is aangetrokken destijds op verzoek van ´luie Bert´ om te concurreren met de echte Rotterdammer van Persie. Die loose loose optie van Bert luidde de ondergang in. Met de komst van Been en Beenhakker zal er beter worden omgesprongen met talent.

Lurling is overigens een prima voetballer die net tekort komt voor de absolute top, maar zeer belangrijk is voor NAC, en tegen de trots van Zuid net even meer zijn best zal blijven doen.
Els
 Els - maandag 01 juni 2009 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 14:58 schreef Els het volgende:

[..]

Hij is begin 30, toch? Wacht een jaar of 50, en dan komt je wens vast wel uit. Lurling is een irritant ventje en een matige voetballer met een slechte relatie met het legioen, maar om hem daarvoor nou dood te wensen?!? En nogal liefst in kapitalen. Zo los je de overbevolking op de wereld wel op, he. Ik ken wel meer irritante ventjes, ook maar dood?
Rovert
 Rovert - maandag 01 juni 2009 - 20:10   quote  deeplink  
ga je jezelf citeren els?
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 juni 2009 - 22:30   quote  deeplink  
van de 5 keer is nac 4x nat gegaan in een wedstrijd waar het om ging tegen Feyenoord. die trekpop van een lulring is dus vaker voor schut gegaan.... is ie nu ff blij... wat mij betreft krijgt ie lekker een klaplong... als hij nadat ie geflopt was in de kuip, normaal had gedaan dan had ie gewoon elker keer een open doekje gehaald als ie in de kuip speelde.
tz90
 tz90 - dinsdag 02 juni 2009 - 10:45   quote  deeplink  
Als feyenoordspeler had k em toen t al 0-4 stond doormidden geschopt. Lurling moet weten wat z'n plaats is. En dat is als matige voetballer bij nac. Niemand staat boven feyenoord. Ik niet, jij niet , van bronckhorst niet , been niet, beenhakker niet, Moulijn komt in de buurt. Maar lurling zzzzeker niet.
turok
 turok - dinsdag 02 juni 2009 - 10:50   quote  deeplink  
opzouten met dat stuk onkruid

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ban Lurling









0.0079400