|
|
PieterBos
|
|
|
Jaja weer een statistiek van mijn kant. Op welke plaats staat Feyenoord aan het eind van het komende seizoen.
Na 3 shit seizoenen (op de beker in 2008 na) hopen we uiteraard allemaal op meer. Maar gaat het dat ook daadwerkelijk worden. Ik heb wel vertrouwen in Leo en Mario. Denk dat ze het met de jeugd "goed" gaan doen. Ook denk ik dat er nog investeerders komen en dat we een speler of 3 er nog bij krijgen. Elke linie 1 gok ik. Mijn voorspelling voor de eindrangschikking is: 3e |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
ik vertel het je aan het eind van volgend seizoen |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: haha wat zijn we grappig! |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Is zoiets dergelijks niet handig om te vragen aan het begin van het seizoen? Nu weet je nog niets over mogelijke versterkingen/verschuivingen binnen het team. |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Met nog een paar versterkingen, en veel minder blessures als afgelopen seizoen, denk ik dat feyenoord voor plek 5/6 kan gaan. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Er van uit gaande dat we niet opnieuw een blessure tsunami krijgen, en dat er nog een paar versterkingen komen. Vind ik dat we gewoon voor de eerste 3 plaatsen moeten gaan.
Hierbij rekening houdende met een snelle afbraak en leegkoop van zowel Twente als AZ. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
laat me eens gek doen..
EERSTE |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2009 - 00:01 schreef Thomas het volgende:Is zoiets dergelijks niet handig om te vragen aan het begin van het seizoen? Nu weet je nog niets over mogelijke versterkingen/verschuivingen binnen het team. Dan vragen we het nog een keer. Kijken wat het verschil is direct na zo'n rampseizoen en als er weer een paar aankopen bij zijn gekomen (hoop ik). Kijken hoe realistisch we dan denken in relatie tot nu.
Leek me leuk om te vergelijken. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
markw3
|
|
|
indien er versterkingen bijkomen, 3e...
(en de beker!!)
anders rond plaats 6 denk ik. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
zonder dat makaay en hofland en landzaat en bruins vetrekken 12e als un vetrekken 4e +versterkingen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
laten we bescheiden blijven: 5de...... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
AZ, PSV, Ajax, Twente en Heerenveen zijn op dit moment sterker en hun vooruitzichten zijn ook beter. Daaronder strijdt Feyenoord met NAC, Utrecht, NEC en FC Groningen om de zesde plaats.
Als Been mazzel heeft met blessures en talenten zich goed ontwikkelen is een 4e plaats haalbaar, want de verschillen blijven klein, en een stuntje in de beker lijkt ook mogelijk. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Meningen zijn aardig verdeeld zie ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2009 door PieterBos -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maak is effe een tussenstand voor de verandering.......... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Az, Ajax, Psv, Twente, Groningen en Heerenveen bij de eerste 6, een verrassing op 7 en misschien ook op 8, dus denk ik 9 en misschien 8! Dit is gebasseerd op kutbeleid en geen gogme in het elftal. Als we er spelers bij krijgen kom ik misschien met een nieuwe mening.... |
|
|
|
|
chantal29
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik verwacht dat Ajax en Twente volgend seizoen sterker zijn. AZ die terugvalt, maar derde wordt en dat Feyenoord en PSV om de 4de plek strijden.
Dus vooruit een 4de plek. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik denk dat we ergens tussen de 1e en de 2e plek eindigen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag op het strand geweest in Katwijk pffffffffff daar lopen nog meer joden dan in Amsterdam geloof ik.Na al die verhalen aangehoord te hebben hoop ik nog maar op 1 plaats en dat is de eerste plaats.
1 Feyenoord 2 Groningen 3 PSV 4 Utrecht 5 Heerenveen 6 is voor NEC na het winnen van de play-offs |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Feyenoord moet altijd meestrijden voor de 1e plaats. Ik heb wel het sterke vermoeden dat Mario dit de selectie gaat bijbrengen. Sowieso het begrip "strijd leveren". |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2009 - 20:17 schreef Leon FR1908 het volgende:Vandaag op het strand geweest in Katwijk pffffffffff daar lopen nog meer joden dan in Amsterdam geloof ik.Na al die verhalen aangehoord te hebben hoop ik nog maar op 1 plaats en dat is de eerste plaats. 1 Feyenoord 2 Groningen 3 PSV 4 Utrecht 5 Heerenveen 6 is voor NEC na het winnen van de play-offs Aan je inzending te zien heb je te lang in de zon gelegen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Slechts een droomstand Rovert;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2009 - 20:27 schreef sevillana het volgende:Feyenoord moet altijd meestrijden voor de 1e plaats. Ik heb wel het sterke vermoeden dat Mario dit de selectie gaat bijbrengen. Sowieso het begrip "strijd leveren". Ook daar droom ik over ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
De eerste tussenstand:
1e 3 x 4e 3 x 3e 2 x 1e of 2e 1 x 2e 1 x eerste 3 1 x 5e 1 x top 5 1 x 6e 1 x 7e 1 x 9e 1 x 10e 1 x 12e 1 x 18e 1 x |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zonder dromen geen leven vriend. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
We blijven optimistisch: bijna 58% gaat er vanuit dat Feyenoord bij de eerste 4 gaat eindigen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord4life
|
|
|
1 Psv 2 Ajax 3 FEYENOORD 4 Twente 5 Az 6 Heerenveen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je helpt mijn dromen naar de kloten joh hahaha |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: wel een erg traditioneel lijstje. |
|
|
|
|
Feyenoord4life
|
|
|
quote: haha dat we 1ste worden? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
blijf dromen leon!!!!! Dan is de wereld vast een stuk mooier |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ik heb alle wedstrijden van 1999 nog op band staan Kun je elk weekend de wedstrijd kijken van dat jaar tegen de tegenstander van dat moment Heb jij een mooi seizoen, je droom komt uit en je hoeft niet naar de Kuip Interesse? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Alle wedstrijden van 1999? Hoe kom je daar nou aan? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Overgenomen van iemand die ze had Die had ze op videoband staan Met twee recorders kopieer je die zo |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Overgenomen van iemand die ze had Die had ze op videoband staan Met twee recorders kopieer je die zo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2009 - 21:44 schreef Phyxsius het volgende:[..] Overgenomen van iemand die ze had Die had ze op videoband staan Met twee recorders kopieer je die zo dus je hebt alles dubbel? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Nee Die kerel wilde zijn banden natuurlijk weer terug |
|
|
|