BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke plaats einde van seizoen 2009/2010

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 03 juli 2009 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 10:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee ivanhoe, omdat je iederéén beoordeeld aan de hand van jou referentie kader ipv dat je je eens probeert te verplaatsen in de belevingswereld van anderen.
dat schrijft hij niet.
En ik beoordeel (bijna) nooit iemand in dit forum.
Hooguit iemand zijn mening die ik beoordeel.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 juli 2009 - 10:21   quote  deeplink  
ik ga het ook niet uitleggen ook...
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 03 juli 2009 - 10:22   quote  deeplink  
omdat je dat niet kan blijkbaar.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 03 juli 2009 - 10:23   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juli 2009 door PieterBos --
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 03 juli 2009 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 10:04 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Ik heb een aantal topics in jou termen "in leven gehouden" doordat ik regelmatig een tussenstand plaats van b.v. "welke plaats ze volgend jaar eindigen" of "wie breekt volgend jaar echt door"

Een kwart van de reacties van mij is overdreven.
Is in 2 topics ongeveer zo, maar dan omdat onder andere jij met mij in discussie gaat.
en door regelmatig een tussenstand te geven.

In de andere topics is het b.v. 3 van de 44 en 3 van de 30 dus sterk overdreven.
En naar mijn mening (die ik mag geven van jullie) is het niet anders.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 juli 2009 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 10:22 schreef PieterBos het volgende:
omdat je dat niet kan blijkbaar.
niet aan jou blijkbaar, misschien kan één van de, op dit forum aanwezige, leerkrachten het duidelijk maken, die zijn dat gewend...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juli 2009 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 10:15 schreef PieterBos het volgende:

[..]

dat schrijft hij niet.
En ik beoordeel (bijna) nooit iemand in dit forum.
Hooguit iemand zijn mening die ik beoordeel.
uhm.. ja hoe wil je mensen anders beoordelen op een forum?
Vast niet op z'n haardracht of zn lijflucht?

Beoordelen is trouwens prima hoor, veroordelen hoort niet op een forum waar iedereen dezelfde passie deelt. En dat zie ik te vaak.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 03 juli 2009 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 10:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

uhm.. ja hoe wil je mensen anders beoordelen op een forum?
Vast niet op z'n haardracht of zn lijflucht?

Beoordelen is trouwens prima hoor, veroordelen hoort niet op een forum waar iedereen dezelfde passie deelt. En dat zie ik te vaak.
Je kan iemand beoordelen op zijn hele manier van overkomen op het forum.
En niet alleen op zijn mening.
Ik moet toegeven dat het wat lastiger is om dit op een forum te doen dan in face to face contacten.
Maar onmogelijk is het niet.
Als je aangeeft ik vind dat en en dat niet klopt wat je schrijft, zeg je iets over zijn mening.
Als je zegt jij bent een ...... dan zeg iets over de persoon en niet over zijn mening.
.
.

Dat laatste ben ik met je eens.
Als ik me er schuldig aan maak, mag je het ook zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juli 2009 door PieterBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juli 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 09:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat gaat te ver. Misschien voor een deel.
Maar het komt ook vanwege het feit dat sommige mensen gewoon een probleem met autoriteit heeft. Gewoon accepteren dat er regels zijn die andere mensen opstellen, kan je dat niet, tsja dan moet je een ander forum zoeken.

Ik let er niet op wat ik schrijf, als ik te ver ga en t wordt verwijderd, fok t .. I don't care.
Ik heb geen probleem met de (regels) als deze werden gehandhaaft door de Forumbeheerder toen op dat moment.Maar Pieter ging erom vragen of er opgetreden kon worden tegen bepaalde personen en daar was hij niet voor.
Hij ging ook bepalen dat er topics gesloten moesten worden.(heel veel in een korte tijd)
Hij ging letten op de taalgebruik van een ander.
Kortom hij ging eigenlijk mensen verraden met de zelfde clubliefde.
Ik had daar maar 1 woord voor die ik niet zal herhalen.

Ik moet zeggen dat ik er al wat minder problemen mee heb als in het begin,
omdat ik wat verbetering ziet.En ik Pieter zoveel als mogenlijk negeer
Maar omdat nu alles weer naar boven komt zal ik het in het algemeen opnemen voor mijn forum vrienden.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 03 juli 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem met de (regels) als deze werden gehandhaaft door de Forumbeheerder toen op dat moment.Maar Pieter ging erom vragen of er opgetreden kon worden tegen bepaalde personen en daar was hij niet voor.

Op een forum is het de bedoeling dat je het gezamenlijk "leuk" houdt. Uiteindelijk bepalen de beheerders maar dat neemt niet weg dat de anderen hier ook een taak in hebben.

quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hij ging ook bepalen dat er topics gesloten moesten worden.(heel veel in een korte tijd)
Hij ging letten op de taalgebruik van een ander.
Ik bepaalde niet dat er topics gesloten moesten worden. Ik gaf aan dat het dubbele topics waren en dus wel gesloten konden worden. Dat is wat anders dan bepalen dat ze gesloten moesten worden!

quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er al wat minder problemen mee heb als in het begin,
omdat ik wat verbetering ziet.En ik Pieter zoveel als mogenlijk negeer
Maar omdat nu alles weer naar boven komt zal ik het in het algemeen opnemen voor mijn forum vrienden.

Die verbetering zie ik ook. Gelukkig wel.
"Alles weer bovenkomt": traumaatje?
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 03 juli 2009 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 10:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

uhm.. ja hoe wil je mensen anders beoordelen op een forum?
Vast niet op z'n haardracht of zn lijflucht?

Beoordelen is trouwens prima hoor, veroordelen hoort niet op een forum waar iedereen dezelfde passie deelt. En dat zie ik te vaak.
sorry ik ben kaal.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 03 juli 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 21:18 schreef PieterBos het volgende:

Die verbetering zie ik ook. Gelukkig wel.
"Alles weer bovenkomt": traumaatje?
Niet te slim worden pieter post.
Je voelt je een grote jongen he achter je pc.
Voelt zeker goed dat er zoveel mensen door jou weg zijn van dit forum.
IK ZIE DIE VERBETERING NIET.
gekkkkk
 gekkkkk - vrijdag 03 juli 2009 - 22:00   quote  deeplink  
we hopen allemaal 1ste maarja als we bij de 1ste 5 eindigen en de knvb beker pakken hoor je mij ook niet klagen ;) zolang we maar Europees gaan !

we hadden vorig seizoen de namen maar geen team.... ik heb volle vertrouwen in been... die pleurt een ego speler er gelijk uit krijgen we eindelijk een team hier in de onze kuip !!

we moeten aan dit team bouwen ! dat duurt gewoon effe maar denk dat we er helemaal bovenop komen en volgend seizoen voor het kampioenschap kunnen gaan

groeten
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 03 juli 2009 - 23:38   quote  deeplink  
is zo gek nog niet.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 03 juli 2009 - 23:58   quote  deeplink  
Pieter kijk een naar het topic over "Ochoa aan Feyenoord gelinkt"
Is jouw topic
Is bijna een maand dood
En wat doe jij?
Jij brengt het weer leven in
En dan komen er 4 onzinnige reacties
En die tel jij weer met met je posts
En dat doe je vaker in andere topics
Dat is hoe jij topics onzinnig in leven houdt en vervolgens gaat pronken met het aantal posts

Verder ben ik het wel met Hotjumper eens,
Ook al zei ik niet hetzelfde als hij zei

En je spreekt jezelf weer tegen
Eerder meldt je dat je niks verkeerd doet
Daarna meldt je dat je je wel verbeterd
Hoe doe je dat?
Iets waar niks fout aan is kun je niet verbeteren
Wel veranderen
Maar foutloos blijft foutloos
Dus heb jij nu fouten gemaakt en maak je ze en dus verbeter je je?
Of heb je inderdaad geen fouten gemaakt en kun je je dus niet verbeteren?

Het is allemaal zo vaag...
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 04 juli 2009 - 00:00   quote  deeplink  
Maar in mijn ogen heb je dus geen verbetering gemaakt
Want iemand die blijft beweren dat hij niks fout doet,blijft stil staan
Eerst erkennen en daarna kun je je verbeteren
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 juli 2009 - 01:20   quote  deeplink  
pedant, zomaar een term die me te binnen schiet als ik posts van pieter lees
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 04 juli 2009 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 23:58 schreef Phyxsius het volgende:
Pieter kijk een naar het topic over "Ochoa aan Feyenoord gelinkt"
Is jouw topic
Is bijna een maand dood
En wat doe jij?
Jij brengt het weer leven in
En dan komen er 4 onzinnige reacties
En die tel jij weer met met je posts
En dat doe je vaker in andere topics
Dat is hoe jij topics onzinnig in leven houdt en vervolgens gaat pronken met het aantal posts

Omdat ik het gevoel heb dat de komende week een keeper gepresenteerd wordt.
En ik benieuwd ben of anderen nog wat gehoord hebben.
Ik kan natuurlijk ook een nieuwe topic starten maar dat is niet de bedoeling.
Dus doe ik het zo.

quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 23:58 schreef Phyxsius het volgende:
.
En je spreekt jezelf weer tegen
Eerder meldt je dat je niks verkeerd doet
Daarna meldt je dat je je wel verbeterd
Hoe doe je dat?
Iets waar niks fout aan is kun je niet verbeteren
Wel veranderen
Maar foutloos blijft foutloos
Dus heb jij nu fouten gemaakt en maak je ze en dus verbeter je je?
Of heb je inderdaad geen fouten gemaakt en kun je je dus niet verbeteren?

Het is allemaal zo vaag...

Waar heb ik gemeld dat ik niks verkeerd doe?
Ik heb in de eerste versie van de deze discussie ook al gezegd dat ik echt niet alles goed doe. Dus waar je dit op baseert weet ik niet.
Bovendien: wie is hier nou belerend? Hele uitleg over als je niks verkeerd doet kan je je ook niet verbeteren. (De pot verwijt de ketel ....)
Als we toch bezig zijn: je redenering klopt nog niet ook.
Als je iets goed doet, kan het nog wel beter. Je hoeft niet perse iets verkeerd te doen om het te kunnen verbeteren.
Verbeteren kan namelijk ook betekenen: nog beter maken dan het al is. En betekent niet alleen het herstellen van fouten.
(Hiermee zeg ik NIET dat dat voor mij geldt)
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 04 juli 2009 - 07:56   quote  deeplink  
Laten we hopen dat we over een paar jaar hetzelfde zeggen over 2009/2010. Mag aan nemen dat je het dan niet meer met een VHS of Betamax loopt te knoeien

Eerlijk gezegd denk ik dat we met Ché Mario mooie dingen staan te gebeuren. Dat zelfs Luigi en Slory weer een rol van betekenis gaan worden. Er komt weer gezonde concurrentie die het niveau aanzienlijk op zullen krikken.

Maar ook naar de andere ploegen kijkende denk ik dat die Ruktukkers de beste papieren hebben voor de titel aangezien zij een geweldig seizoen achter zich hebben en nog steeds veel bepalende spelers er nog steeds zitten.
020 tsja, heb geen idee wat ik er van moet vinden buiten dat uik Jol wel een hele goede trainer vind. PSV gaat weer een kutseizoen tegemoet. AZ zal ook nog van zich laten spreken gezien zij ook nog veel bepalende spelers hebben weten te behouden.
Ja en die Noorderlingen in Grun en Heerenveen zijn ook ploegen om rekening mee te houden. Dus het zal dringen worden boven in de ranglijst. Kwaliteiten zullen dit jaar nog dichter bij elkaar staan denk ik. Maar Feyenoord heeft buten de versterkte selectie en gouden Duo Been/Beenhakker en niet te vergeten Vlemmings en Lodewijks nog een exta sterk wapen, HET LEGIOEN!!! Als het Legioen de kelen flink insmeren en niet over de schreef weten te gaan schat ik onze kansen hoog in. Want niet is er zo intimiderent voor een tegenstander als die omringt wordt door het gebrul van tienduizenden supprters die tijdens de wedstrijd ook nog eens het moreel van de Feyenoordselectie kan voeden.

Als alle puzzelstukjes dit seizoen nu eens mooi inelkaar vallen en dit keer geen onnodige steken laten vallen van zowel de selectie als de supportes zelf (AS Nancy en Poolwerpen) sluit ik zelfs de titel niet uit. Maar eerlijk gezegd denk ik dat de doelstelling europees voetbal voorlopig wel een reële doelstelling is. Dus steek ik even m'n natte vinger in de wind (niet zelfgeproduceerd) en zeg ik plaats vier.

De jaren daarna zullen we hopelijk structureel in de top van de eredivisie blijven ballen. Waarna de nieuwe kuip komt ook weer een sprong voorwaarts kunnen maken op europees niveau.

Voorals nog zeg ik [4]
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 04 juli 2009 - 08:55   quote  deeplink  
eerste het resultaat tegen barendrecht eens afwachten!! Dan kunnen we pas prognoses gaan maken voor het aankomend seizoen.................altijd lastig barendrecht uit
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 04 juli 2009 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2009 - 22:00 schreef gekkkkk het volgende:
we hopen allemaal 1ste maarja als we bij de 1ste 5 eindigen en de knvb beker pakken hoor je mij ook niet klagen ;) zolang we maar Europees gaan !

we hadden vorig seizoen de namen maar geen team.... ik heb volle vertrouwen in been... die pleurt een ego speler er gelijk uit krijgen we eindelijk een team hier in de onze kuip !!

we moeten aan dit team bouwen ! dat duurt gewoon effe maar denk dat we er helemaal bovenop komen en volgend seizoen voor het kampioenschap kunnen gaan

groeten
ja dan kunnen we weet herrie gaan schoppen in het buitenland zeker?? Dan komen die klootzakken weer tevoorschijn , die zogenaamde supporters.................
Tramlijn 23
 Tramlijn 23 - zaterdag 04 juli 2009 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2009 - 08:58 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ja dan kunnen we weet herrie gaan schoppen in het buitenland zeker?? Dan komen die klootzakken weer tevoorschijn , die zogenaamde supporters.................
Wat mij betreft hadden ze het engelse strafvordering al lang geleden hier in Nederland in werking moeten stellen.

Misdraag je je dan een levenslange stadionverbod. Wat mij betreft alle kosten verhalen op de daders. Dan denken ze hopelijk nog wel een keer extra na voor diegenen die dat nog kunnen dan. Want volgens mij zitten er ook tussen die het maar met één hersencel moeten stellen en voor diegenen is het misschien wel lastig.

Laat we die amoebes maar lekker terug naar 020 gaan want volgens mij komen zij daar ook vandaan. Aangezien dit gedrag Feyenoord alleen maar in kwaad daglicht stelt kan ik geen andere conlusie trekken dat het undercoverpannekoeken zijn.

Dus als je zo'n hersenloze ziet dan is het een 020'er en dan weet je wat je te doen staat... Oftewel zet ze bij het huisvuil neer.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 juli 2009 - 11:18   quote  deeplink  
ik kom al 1650 jaar in de kuip...
Thomas
 Thomas - zaterdag 04 juli 2009 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2009 - 07:19 schreef PieterBos het volgende:
Deze discussie vechten jullie maar via PB's uit. Graag de discussie voortzetten in de lijn der laatste posts.
mithell13
 mithell13 - zaterdag 04 juli 2009 - 14:03   quote  deeplink  
top 4
Rovert
 Rovert - zaterdag 04 juli 2009 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2009 - 11:18 schreef hotjumper het volgende:
ik kom al 1650 jaar in de kuip...
hahaha, dan mag jij meer vinden van de club dan ik, ik kom er pas 1649 jaar
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 04 juli 2009 - 16:56   quote  deeplink  
De volgende tussenstand: (om aan de wens van Thomas tegemoet te komen en weer ontopic te gaan.

1e 4 x
eerste 3 4 x
3e 3 x
4e 4 x
5e 3 x
2e 2 x
1e of 2e 1 x
top 5 2 x
top 4 1 x
6e 1 x
7e 1 x
9e 1 x
10e 1 x
12e 1 x
18e 1 x

24 van de 30 geven dus gewoon aan dat we bij de eerste 5 eindigen. We blijven optimisten.
Culemborg
 Culemborg - zaterdag 04 juli 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Ik zie Feyenoord 1ste worden. Dus je kan je tussenstand weer updaten.
sevillana
 sevillana - zaterdag 04 juli 2009 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2009 - 17:50 schreef Culemborg het volgende:
Ik zie Feyenoord 1ste worden. Dus je kan je tussenstand weer updaten.
zou ook zo maar kunnen gebeuren ....................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke plaats einde van seizoen 2009/2010









0.0081610