BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Graag je mening over de scouts van FEYENOORD.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 01 juni 2009 - 08:58   quote  deeplink  
Wat heb je aan scouts als er geen geld is.
En wie hebben ze gebracht afgelopen jaren.
Els
 Els - maandag 01 juni 2009 - 09:05   quote  deeplink  
Neem aan dat dit uiteindelijk toch gewoon een retorische vraag is?
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 01 juni 2009 - 09:11   quote  deeplink  
NEE ik wil het echt weten els.
Kadaver
 Kadaver - maandag 01 juni 2009 - 09:24   quote  deeplink  
Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht. Het is de bedoeling dat de ontvanger (toehoorder, lezer) zich aangesproken voelt en instemt met wat de zender (spreker, schrijver) suggereert. Een retorische vraag heeft de woordvolgorde van een vraag maar de intonatie van een mededelende zin.
PieterBos
 PieterBos - maandag 01 juni 2009 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 09:24 schreef Kadaver het volgende:
Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht. Het is de bedoeling dat de ontvanger (toehoorder, lezer) zich aangesproken voelt en instemt met wat de zender (spreker, schrijver) suggereert. Een retorische vraag heeft de woordvolgorde van een vraag maar de intonatie van een mededelende zin.
Dat heb je mooi geciteerd, wel ff bron vermelden.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 01 juni 2009 - 09:38   quote  deeplink  
Dan blijft de vraag welke speler is gebracht door de scouts.
En dat kon ik niet vinden in mijn woordenboek.
PieterBos
 PieterBos - maandag 01 juni 2009 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 08:58 schreef De koi hoek.nl het volgende:
Wat heb je aan scouts als er geen geld is.
En wie hebben ze gebracht afgelopen jaren.
1e vraag: Niks; tenzij ze transfervrij zijn en lage salariseisen hebben.
2e vraag: Kalou; wat er verder doorgebroken is, is volgens mij uit de eigen jeugd. Zitten er nu misschien wel een paar aan te komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2009 door PieterBos --
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 01 juni 2009 - 09:40   quote  deeplink  
Hier hebben we het al een aantal keer over gehad, maar ik sluit me aan bij Els.....
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 01 juni 2009 - 09:49   quote  deeplink  
Dan weet jij mij te vertelen wie er zijn gehaald.(johan mansveld)
zo ja dan mag je deze topic sluiten.
Rovert
 Rovert - maandag 01 juni 2009 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 09:38 schreef PieterBos het volgende:

[..]

1e vraag: Niks; tenzij ze transfervrij zijn en lage salariseisen hebben.
2e vraag: Kalou; wat er verder doorgebroken is, is volgens mij uit de eigen jeugd. Zitten er nu misschien wel een paar aan te komen.
Welke Kalou bedoel je?
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 01 juni 2009 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 09:49 schreef De koi hoek.nl het volgende:
Dan weet jij mij te vertelen wie er zijn gehaald.(johan mansveld)
zo ja dan mag je deze topic sluiten.
Snap je vraag niet helemaal........
PieterBos
 PieterBos - maandag 01 juni 2009 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 10:36 schreef Rovert het volgende:

[..]

Welke Kalou bedoel je?
Salomon natuurlijk
coenjo
 coenjo - maandag 01 juni 2009 - 10:46   quote  deeplink  
kuyt..
markw3
 markw3 - maandag 01 juni 2009 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 10:44 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Salomon natuurlijk
beetje domme vraag... ;-)
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 01 juni 2009 - 10:50   quote  deeplink  
Welke spelers zijn gehaald door onze scout,s en idd zijn door gebroken.
Jij zij dat dit oud nieuws was en dat er meer topic,s zijn over dit onderwerp.
Dus ik vroeg aan jou welke spelers dan.
En niet dat je het eens bent met els.
Die zelf met een topic komt van :leuke reclame van ah met gio.
Kadaver
 Kadaver - maandag 01 juni 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 10:50 schreef De koi hoek.nl het volgende:
En niet dat je het eens bent met els.
Die zelf met een topic komt van :leuke reclame van ah met gio.
[sarcasme] Gelukkig heb jij altijd inhoudelijk meer te vertellen [/sarcasme]
sevillana
 sevillana - maandag 01 juni 2009 - 11:17   quote  deeplink  
Rendement van het scoutingapparaat van Feyenoord is VEEL te laag!
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 01 juni 2009 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 10:50 schreef De koi hoek.nl het volgende:
Welke spelers zijn gehaald door onze scout,s en idd zijn door gebroken.
Jij zij dat dit oud nieuws was en dat er meer topic,s zijn over dit onderwerp.
Dus ik vroeg aan jou welke spelers dan.
En niet dat je het eens bent met els.
Die zelf met een topic komt van :leuke reclame van ah met gio.
Ik zei dat we het al een keer over de scouting gehad hadden, je hoort mij niets zeggen over spelers (dit keer ten minste).

Ik ben het met Els eens dat dit op een retorische vraag lijkt, aangezien wij suggereren dat jij het antwoord toch al weet....
kees2@.com
 kees2@.com - maandag 01 juni 2009 - 11:30   quote  deeplink  
weg ermee ze hebben geen verstand van voetballers kijk maar wat ze hebben binnen gehaald en wat er wordt verkocht voor een goede prijs zijn er maar wijnig in al die jaren .
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 01 juni 2009 - 11:33   quote  deeplink  
Was het gisteren eens met Jan Mulder. Kan niet begrijpen dat scouts van bijvoorbeeld Heerenveen wel in staat zijn om groeibriljanten uit Scandinavië te halen en de scouts van Feyenoord niet. Als hoofdscouting met een zeer slecht C.V. qua aankopen zou ik de eer aan mijzelf houden en opstappen. Als ik in het bedrijfsleven faal wordt ik ook op de keien gezet.
moa
 moa - maandag 01 juni 2009 - 11:37   quote  deeplink  
Volgens mij worden alle spelers die bij ons in de jeugd spelen ook gewoon gescout door onze scouts, wat dat betreft doen ze het niet onaardig.

Voor buitenlandse verassingen is geen budget, zoals Gudde al aangaf: "Onze scouting suggereert continu uitstekende voetballers, alleen is er geen geld om daar iets mee te doen"
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 01 juni 2009 - 11:42   quote  deeplink  
DAT de scouting niet goed was wist ik wel.(RETORISCHE VRAAG)
Maar mijn VRAAG blijft wie hebben ze gehaald.(SCOUTS)welke spelers.
En nogmaals dat staat niet in mijn woordenboek.
moa
 moa - maandag 01 juni 2009 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 11:42 schreef De koi hoek.nl het volgende:
DAT de scouting niet goed was wist ik wel.(RETORISCHE VRAAG)
Maar mijn VRAAG blijft wie hebben ze gehaald.(SCOUTS)welke spelers.
En nogmaals dat staat niet in mijn woordenboek.
Blader eens even door de jeugd selectie zou ik zeggen.
Wijnaldum, Fer, etc... zijn allemaal op jonge leeftijd gewoon bij amateurclubs gescout door onze scouting.
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 01 juni 2009 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 11:42 schreef De koi hoek.nl het volgende:
DAT de scouting niet goed was wist ik wel.(RETORISCHE VRAAG)
Maar mijn VRAAG blijft wie hebben ze gehaald.(SCOUTS)welke spelers.
En nogmaals dat staat niet in mijn woordenboek.
Ben je nou zo dom, Ted van Leeuwen, of is het niet....

De scouting is er wel maar er is geen geld om ze te halen, mensen als Biseswar, Fer en Wijnaldum zijn ooit gescout en dat heeft men erg goed gezien.....
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 01 juni 2009 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 11:54 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom, Ted van Leeuwen, of is het niet....

HA HA HA dat is van de afgelopen 2 jaar
Zo ver was ik ook.
Dat is jeugd uit nederland
Nee ik bedoel uit het buitenland voor weinig.
In de tijd dat FEYENOORD wel geld had.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2009 door Thomas --
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 01 juni 2009 - 12:18   quote  deeplink  
Ik ga niet beginnen over onze australische en zuid amerikaanse vrienden, want die kosten ons nu alsnog de kop met een claim van 7 miljoen van de belasting, nogmaals bedankt jorien!!!!
Danny.K
 Danny.K - maandag 01 juni 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 11:45 schreef moa het volgende:

[..]

Blader eens even door de jeugd selectie zou ik zeggen.
Wijnaldum, Fer, etc... zijn allemaal op jonge leeftijd gewoon bij amateurclubs gescout door onze scouting.
Dat is in de achtertuin bij Feyenoord als goede jeugtspelers daar niet opvallen heb je helemaal een bord voor je kop en een Dirk Kuyt heeft altijd al duidelijk gemaakt voor Feyenoord te willen voetballen dus dat heeft niks met de scouting te maken.
Wat eigenlijk de vraag is volgens mij en daar gaat juist het scouten om is om met weinig geld een type Marcus Berg of een Pranjic een Nilsen en noem maar op te ondekken in een ander land en dat is afgelopen jaren niet voorgekomen zelfs toen we beter in kas zaten heeft de scouting niks gevonden, meschien vandaar dat we veel inkopen gedaan hebben in namen die we al konden en die eigenlijk te duur waren en nog eens op leeftijd.
Dus het scoutings apparaat vind ik matig tot slecht bij Feyenoord.
Danny.K
 Danny.K - maandag 01 juni 2009 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 11:54 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom, Ted van Leeuwen, of is het niet....

De scouting is er wel maar er is geen geld om ze te halen, mensen als Biseswar, Fer en Wijnaldum zijn ooit gescout en dat heeft men erg goed gezien.....
Daar is juist het scouten voor om spelers te ondekken zodat je niet veel hoeft te betalen, denk je nou dat Groningen heel veel geld voor Berg heeft betaald ik dacht het niet, gaan ze er veel geld voor vangen ja. En dat is nou het verschil tussen Heerenveen Groningen en Twente.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 01 juni 2009 - 12:57   quote  deeplink  
ook heerenveen heeft veel miskopen erbij zitten daar hoor je niks over.
van de 20 spelers slagen er 3 maar dat waren wel toppers
van de andere 17 hoor je niks meer.
T.Montana
 T.Montana - maandag 01 juni 2009 - 13:00   quote  deeplink  
Michel Beukers hoofd scouting? Ik zou niet eens weten wie dat is. Dat hoort zowiezo iemand te zijn die veel van voetbal weet. Waarom daar Willem van Hanegem niet voor vragen. Je kan over hem zeggen wat je wilt, maar niet dat hij geen verstand van voetbal en talent heeft
sevillana
 sevillana - maandag 01 juni 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 12:37 schreef Danny.K het volgende:

[..]

Dat is in de achtertuin bij Feyenoord als goede jeugtspelers daar niet opvallen heb je helemaal een bord voor je kop en een Dirk Kuyt heeft altijd al duidelijk gemaakt voor Feyenoord te willen voetballen dus dat heeft niks met de scouting te maken.
Wat eigenlijk de vraag is volgens mij en daar gaat juist het scouten om is om met weinig geld een type Marcus Berg of een Pranjic een Nilsen en noem maar op te ondekken in een ander land en dat is afgelopen jaren niet voorgekomen zelfs toen we beter in kas zaten heeft de scouting niks gevonden, meschien vandaar dat we veel inkopen gedaan hebben in namen die we al konden en die eigenlijk te duur waren en nog eens op leeftijd.
Dus het scoutings apparaat vind ik matig tot slecht bij Feyenoord.
Exact, is ook mijn idee! Jonge, goede, spelers in het buitenland hoeven niet per definitie veel geld te kosten, als je er maar op tijd bij bent.
Els
 Els - maandag 01 juni 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 10:50 schreef De koi hoek.nl het volgende:
Welke spelers zijn gehaald door onze scout,s en idd zijn door gebroken.
Jij zij dat dit oud nieuws was en dat er meer topic,s zijn over dit onderwerp.
Dus ik vroeg aan jou welke spelers dan.
En niet dat je het eens bent met els.
Die zelf met een topic komt van :leuke reclame van ah met gio.
Jij moet een geweldig sociaal leven hebben, dan je nog weet wie welke topic een half jaar geleden gestart is, maar goed.
Jij suggereert dat de scouting van Feyenoord niet goed is. Als je de afgelopen weken de voetbaldiscussie programma's hebt gevolgd, dan weet je dat dat een populair item is, elke voetbalanalist denkt hetzelfde, dus wat is je nieuwswaarde?
Ik heb eigenlijk geen idee of de scouting goed is, maar constateer wel, net als jij en elke voetbalnono, dat er bij Feyenoord te weinig talent doorbreekt, wat voor wat of weinig is gehaald. Uiteraard kunnen we bijvoorbeeld Wijnaldum noemen als succesvol product van de scouting, maar ik ga ervan uit dat jij die onder "doorgebroken jeugd" wil scharen. In dat geval kom je niet verder als Kalou, de Goey en eventueel Leonardo. Of dit aan de scouting is te wijten, is met de opsomming van het resultaat overigens niet duidelijk, de scouting contracteert geen spelers, maar draagt ze aan. Het kan dus zowel aan de scouting liggen, nl dat zij te weinig spelers met talent opmerken en voorleggen aan de beslissende mensen, of het ligt aan de directie, die teveel zekerheden wil inbouwen en voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Als ik dan de aangetrokken trainers van de laatste 20 jaar ernaast leg, opteer ik voor de laatste stelling.
Els
 Els - maandag 01 juni 2009 - 15:15   quote  deeplink  
En momenteel is er trouwens stomweg geen geld, maakt scouten ook niet echt makkelijk, want al is de transfer- of opleidingsvergoeding nog zo laag, er zal een salaris betaald moeten worden.
sevillana
 sevillana - maandag 01 juni 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 15:11 schreef Els het volgende:

[..]

Jij moet een geweldig sociaal leven hebben, dan je nog weet wie welke topic een half jaar geleden gestart is, maar goed.
Jij suggereert dat de scouting van Feyenoord niet goed is. Als je de afgelopen weken de voetbaldiscussie programma's hebt gevolgd, dan weet je dat dat een populair item is, elke voetbalanalist denkt hetzelfde, dus wat is je nieuwswaarde?
Ik heb eigenlijk geen idee of de scouting goed is, maar constateer wel, net als jij en elke voetbalnono, dat er bij Feyenoord te weinig talent doorbreekt, wat voor wat of weinig is gehaald. Uiteraard kunnen we bijvoorbeeld Wijnaldum noemen als succesvol product van de scouting, maar ik ga ervan uit dat jij die onder "doorgebroken jeugd" wil scharen. In dat geval kom je niet verder als Kalou, de Goey en eventueel Leonardo. Of dit aan de scouting is te wijten, is met de opsomming van het resultaat overigens niet duidelijk, de scouting contracteert geen spelers, maar draagt ze aan. Het kan dus zowel aan de scouting liggen, nl dat zij te weinig spelers met talent opmerken en voorleggen aan de beslissende mensen, of het ligt aan de directie, die teveel zekerheden wil inbouwen en voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Als ik dan de aangetrokken trainers van de laatste 20 jaar ernaast leg, opteer ik voor de laatste stelling.
Sorry hoor, maar moet toch een kleine correctie plaatsen; Ed de Goey is niet door Feyenoord gescout maar door onze vrinden aan de andere kant van de rivier. Hij is later door Feyenoord overgenomen van Sparta. Voor de rest kan ik me best vinden in jouw reactie!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juni 2009 - 19:41   quote  deeplink  
Het valt mij op dat hogeropgeleide onder ons het een vreemde topic vinden.Ik daar in tegen vind het gelukkig simpel.
Dani komt mee met Been.
Die poolse Brasiliaan komt met beenhakker mee.
Cissè biedt zichzelf aan en omdat iedereen die wilt hebben en hij uit de nationalen competitie komt hoeft hij niet gescout te worden.
De talenten Darley Mantega en Erasmus zijn wel gescout maar omdat ze buiten de europese unie komen krijgen ze 350.000(verplicht)per jaar.

Daarbij lees ik 2 namen die zogenaamd gescout zijn??Kuijt en Saloman Kalou betreft Kuijt is niet gescout want iedereen wist dat het een topper was bij Utrecht.Salomon Kalou is aangeboden door zijn broer Bonaventura Kalou die zei als jullie mij goed vinden ?nou dan moeten jullie mijn broertje eens zien hij is 2x beter als ik.

Mijn conclusie is dat het scoutingapparaat al jaren overbodig is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2009 door Leon FR1908 --
sevillana
 sevillana - maandag 01 juni 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 19:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het valt mij op dat hogeropgeleide onder ons het een vreemde topic vinden.Ik daar in tegen vind het gelukkig simpel.
Dani komt mee met Been.
Die poolse Brasiliaan komt met beenhakker mee.
Cissè biedt zichzelf aan en omdat iedereen die wilt hebben en hij uit de nationalen competitie komt hoeft hij niet gescout te worden.
De talenten Darley Mantega en Erasmus zijn wel gescout maar omdat ze buiten de europese unie komen krijgen ze 350.000(verplicht)per jaar.

Daarbij lees ik 2 namen die zogenaamd gescout zijn??Kuijt en Saloman Kalou betreft Kuijt is niet gescout want iedereen wist dat het een topper was bij Utrecht.Salomon Kalou is aangeboden door zijn broer Bonaventura Kalou die zei als jullie mij goed vinden ?nou dan moeten jullie mijn broertje eens zien hij is 2x beter als ik.

Mijn conclusie is dat het scoutingapparaat al jaren overbodig is.
Idd ook alleen maar de pure waarheid in het bovenstaande.
Conclusie; de scouting is ver ondermaats!
PS: Guerreiro met Don Leo mee is dus verre van zeker;
Volgens Marcelo Robalinho, de zaakwaarnemer van Roger Guerreiro, heeft de middenvelder aan aandacht niet te klagen. Zo zou er onder andere interesse zijn vanuit Frankrijk. Over de interesse van Feyenoord is de zaakwaarnemer kort: 'Dat is slechts een speculatie van de pers.'

Guerreiro, die geen al te best seizoen draaide in Polen, wil in ieder geval niet bijtekenen bij Legia Warschau. De verhouding tussen het salarisaanbod en -vraag vind hij dusdanig groot dat hij Polen snel wil verlaten. Volgens de zaakwaarnemer zal het vinden van een nieuwe club niet zo moeilijk zijn, omdat er aan interesse geen gebrek is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2009 door sevillana --
qwerto
 qwerto - maandag 01 juni 2009 - 19:51   quote  deeplink  
in een klein woordje van 3 letters de scouting van Feyenoord is :KUT
(Kwalitatief Uitermate Teluerstellend) o.t.w KUT
tim90
 tim90 - maandag 01 juni 2009 - 19:52   quote  deeplink  
Ja t gaat niet alleen over nu, maar ook over eerdere aankopen. Suggesties die naar voren zijn geschoven. lijstje met miskopen:
- lucius
- Kolkka
- malkosvki
- greene
- magrao
- acuna
- pardo
- hofland
Ja zo blijf ik doorgaan. Hier een link naar artikel over aankopen van feyenoord in de laatste tien jaar ofso. Tsegt genoeg lijkt me.
http://www.fr-fanatic.com/2008/05/14/8310/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juni 2009 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 19:51 schreef qwerto het volgende:
in een klein woordje van 3 letters de scouting van Feyenoord is :KUT
(Kwalitatief Uitermate Teluerstellend) o.t.w KUT
Goedzo Vlaardingertje duidelijkheid is waar we naar streven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juni 2009 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 19:52 schreef tim90 het volgende:
Ja t gaat niet alleen over nu, maar ook over eerdere aankopen. Suggesties die naar voren zijn geschoven. lijstje met miskopen:
- lucius
- Kolkka
- malkosvki
- greene
- magrao
- acuna
- pardo
- hofland
Ja zo blijf ik doorgaan. Hier een link naar artikel over aankopen van feyenoord in de laatste tien jaar ofso. Tsegt genoeg lijkt me.
http://www.fr-fanatic.com/2008/05/14/8310/
Laten we het nu gewoon over de laatste 4 jaar houden want dan kan je ook de goede aankopen erbij zetten.Bijvoorbeeld onder Rob Baan zijn er heel wat goede aankopen gedaan en gescout.Bij elke club heb je ontelbare missers.Daarom mogen er bij AZ 9 spelers vertrekken.
Rovert
 Rovert - maandag 01 juni 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 19:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Laten we het nu gewoon over de laatste 4 jaar houden want dan kan je ook de goede aankopen erbij zetten.Bijvoorbeeld onder Rob Baan zijn er heel wat goede aankopen gedaan en gescout.Bij elke club heb je ontelbare missers.Daarom mogen er bij AZ 9 spelers vertrekken.
Daarom
de beste stuurlui staan aan wal, nee de beste stuurlui staan in dit forum te bleren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juni 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 20:10 schreef Rovert het volgende:

[..]

Daarom
de beste stuurlui staan aan wal, nee de beste stuurlui staan in dit forum te bleren.
hahahaha :)
tz90
 tz90 - maandag 01 juni 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 19:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Laten we het nu gewoon over de laatste 4 jaar houden want dan kan je ook de goede aankopen erbij zetten.Bijvoorbeeld onder Rob Baan zijn er heel wat goede aankopen gedaan en gescout.Bij elke club heb je ontelbare missers.Daarom mogen er bij AZ 9 spelers vertrekken.
Ten eerste noem jij ze dan.
Ten tweede kom niet met kuyt en makaay ofso, want dat zijn spelers waarvan een koter van vier wel weet dat ie goed zijn. Ik heb 't over onbekende spelers zoals die bijvoorbeeld uit dat lijst van hierboven. Buitenlanders enzo uit Yoekoeboeloe.( ander woord voor verwegistan).
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juni 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 20:56 schreef tz90 het volgende:

[..]

Ten eerste noem jij ze dan.
Ten tweede kom niet met kuyt en makaay ofso, want dat zijn spelers waarvan een koter van vier wel weet dat ie goed zijn. Ik heb 't over onbekende spelers zoals die bijvoorbeeld uit dat lijst van hierboven. Buitenlanders enzo uit Yoekoeboeloe.( ander woord voor verwegistan).
Wat lul je nou man ?Je komt zelf met een lijsie van FR Fanatic.
We hebben een scouting bij Feyenoord wat hebben zij de laatste jaren gehaald(gescout).
Noem jij nou de spelers van de laatste 4 jaar buiten Makaay Hofland Tomasson Gio de Cler is op en vraag je dan is af waarom zij met een mannetje of 4 de wereld rond reizen?
Nu er al helemaal geen geld meer is zelfs voor een transfervrije speler wat is dan überhaut nog het nut van die scouting??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juni 2009 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 19:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het valt mij op dat hogeropgeleide onder ons het een vreemde topic vinden.Ik daar in tegen vind het gelukkig simpel.
Dani komt mee met Been.
Die poolse Brasiliaan komt met beenhakker mee.
Cissè biedt zichzelf aan en omdat iedereen die wilt hebben en hij uit de nationalen competitie komt hoeft hij niet gescout te worden.
De talenten Darley Mantega en Erasmus zijn wel gescout maar omdat ze buiten de europese unie komen krijgen ze 350.000(verplicht)per jaar.

Daarbij lees ik 2 namen die zogenaamd gescout zijn??Kuijt en Saloman Kalou betreft Kuijt is niet gescout want iedereen wist dat het een topper was bij Utrecht.Salomon Kalou is aangeboden door zijn broer Bonaventura Kalou die zei als jullie mij goed vinden ?nou dan moeten jullie mijn broertje eens zien hij is 2x beter als ik.

Mijn conclusie is dat het scoutingapparaat al jaren overbodig is.
En lees deze ook gelijk ff
tz90
 tz90 - maandag 01 juni 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Nja we begrijpen elkaar blijkbaar niet helemaal. Maakt nie uit, maar om meer fouten te voorkomen ( zeker met t weinige geld) moet er gewoon een andere scouting komen. Deze mensen hebben hun kans gehad en niks waardevols opgeleverd. Gelukkig hebbe we nu beenhakker erbij op dit gebied. Iemand die k blindelings kan vertrouwe.
Maar jij wil dus zeggen dat de scouting opgeheve moet worden en de club alleen maar moet gaan teren op dure sterren en jeugd? Daar moet feyenoord vanaf. Geld komt er altijd wel(wijnaldum etc etc verkopen). We moeten heerenveen en fc grunn achterna.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 juni 2009 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En lees deze ook gelijk ff
Over Kuijt is trouwens niet waar
Er waren bijna geen clubs die dat zagen
Sterker nog, ook onze scouting zag dat niet
Bert van Marwijk zag dat
Hij heef de komst van Dirk er eigenhandig doorgedrukt
Dat was zijn erfenis
Zijn laatste daad in zijn eerste Feyenoord periode
Zonder Bert geen Dirk voor ons!!!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 juni 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:12 schreef tz90 het volgende:
Nja we begrijpen elkaar blijkbaar niet helemaal. Maakt nie uit, maar om meer fouten te voorkomen ( zeker met t weinige geld) moet er gewoon een andere scouting komen. Deze mensen hebben hun kans gehad en niks waardevols opgeleverd. Gelukkig hebbe we nu beenhakker erbij op dit gebied. Iemand die k blindelings kan vertrouwe.
Maar jij wil dus zeggen dat de scouting opgeheve moet worden en de club alleen maar moet gaan teren op dure sterren en jeugd? Daar moet feyenoord vanaf. Geld komt er altijd wel(wijnaldum etc etc verkopen). We moeten heerenveen en fc grunn achterna.
Onzin jongen
We kunnen zelfs geen transfervrije spelers halen
Dus ook een nieuwe scouting zal het niet beter doen
En dan moet je al onze scouts hun contract afkopen om vervolgens mensen duur aan te stellen die het onmogelijk beter kunnen doen
Ik bespeur wanbeleid...
tz90
 tz90 - maandag 01 juni 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:13 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Over Kuijt is trouwens niet waar
Er waren bijna geen clubs die dat zagen
Sterker nog, ook onze scouting zag dat niet
Bert van Marwijk zag dat
Hij heef de komst van Dirk er eigenhandig doorgedrukt
Dat was zijn erfenis
Zijn laatste daad in zijn eerste Feyenoord periode
Zonder Bert geen Dirk voor ons!!!
Ja dus dat staat erin. trouwens als hij in z'n laatste seizoen voor utrecht 20 goals maakt in 34 wedstr, dan valt dat heus wel op hoor bij iedere club.( of keken ze nooit voetbal op zondag?)
tz90
 tz90 - maandag 01 juni 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:14 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Onzin jongen
We kunnen zelfs geen transfervrije spelers halen
Dus ook een nieuwe scouting zal het niet beter doen
En dan moet je al onze scouts hun contract afkopen om vervolgens mensen duur aan te stellen die het onmogelijk beter kunnen doen
Ik bespeur wanbeleid...
Nu niet nee. Maar denk je dat er nooit meer geld(financiele ruimte voor salaris) komt ofso?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Graag je mening over de scouts van FEYENOORD.









0.0082440