BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Graag je mening over de scouts van FEYENOORD.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 juni 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:16 schreef tz90 het volgende:

[..]

Ja dus dat staat erin. trouwens als hij in z'n laatste seizoen voor utrecht 20 goals maakt in 34 wedstr, dan valt dat heus wel op hoor bij iedere club.( of keken ze nooit voetbal op zondag?)
Feit is dat niemand het aandurfde
Ken je geschiedenis jongen
Alle kenners waren van mening dat Kuijt niet op een hoger niveau kon spelen
Beetje zoals Hofs nu
Bert durfde het aan en Kuijt bewees dat iedereen er naast zat

Toen Liverpool kwam was er het zelfde verhaal
Kuijt zo het niveau niet aan kunnen, het verschil was te groot
Maar Kuijt deed gewoon wat hij eerder al deed, bewijzen dat alle kenners er naast zaten
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 juni 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:18 schreef tz90 het volgende:

[..]

Nu niet nee. Maar denk je dat er nooit meer geld(financiele ruimte voor salaris) komt ofso?
Verdiend de huidige scouting dan geen kans met geld?
Ze hebben nu geen geld, 0,0 euro
Ze hebben nooit het vertrouwen van Bosz gehad
Bosz heeft elk advies van hun genegeerd
Denk je niet dat het wel zo eerlijk zou zijn dat ze een kans krijgen als er wel geld is?

En kom nou niet aan met De Cler, Hofland, makaay enzo
Dat waren spelers die moesten komen van Bert en Bosz
De scouts zelf hadden daar niks mee te maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2009 door Phyxsius --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juni 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:16 schreef tz90 het volgende:

[..]

Ja dus dat staat erin. trouwens als hij in z'n laatste seizoen voor utrecht 20 goals maakt in 34 wedstr, dan valt dat heus wel op hoor bij iedere club.( of keken ze nooit voetbal op zondag?)
Bert wou hem koste wat het koste hebben en heeft dat uitstekend gedaan.Maar omdat Dirkie al een halfjaar daarvoor zei dat hij graag naar Feyenoord wilde was de cirkel rond.Kan mij de Beker finale nog goed herinneren tegen Utrecht met de killer Dirk.Het komt dus eigenlijk ook hier opneer dat ook Dirk niet is gescout want dat hoef je bij geen enkele speler in de eredivisie te doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2009 door Leon FR1908 --
tz90
 tz90 - maandag 01 juni 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Zo werkt scouting toch. Je neemt risico, want anders gaat de concurrent ermee vandoor. Hopen dat je gelijk heb. Dus kuyt toch gescout dor BvM? Je zal wel gelijk hebben hoor . Mijn geschiedenis loopt de 2 de wereld oorlog ;)
Hofs is duidelijk gescout dan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juni 2009 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:21 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Verdiend de huidige scouting dan geen kans met geld?
Ze hebben nu geen geld, 0,0 euro
Ze hebben nooit het vertrouwen van Bosz gehad
Bosz heeft elk advies van hun genegeerd
Denk je niet dat het wel zo eerlijk zou zijn dat ze een kans krijgen als er wel geld is?

En kom nou niet aan met De Cler, Hofland, makaay enzo
Dat waren spelers die moesten komen van Bert en Bosz
De scouts zelf hadden daar niks mee te maken
Als er genoeg geld is heb je zeker scouts nodig maar om ze nu de wereld rond te laten reizen zonder dat we 1 euro hebben lijkt mij onzin Phixsie
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 juni 2009 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:25 schreef tz90 het volgende:
Zo werkt scouting toch. Je neemt risico, want anders gaat de concurrent ermee vandoor. Hopen dat je gelijk heb. Dus kuyt toch gescout dor BvM? Je zal wel gelijk hebben hoor . Mijn geschiedenis loopt de 2 de wereld oorlog ;)
Hofs is duidelijk gescout dan?
Hofs wel
Maar ik bedoelde hem meer als vergelijking als hoe Kuijt werd gezien
Hofs deed het niet goed bij Feyenoord, maar bij Vitesse is hij geweldig
Zo zag men Kuijt
Iedereen kon zien dat hij geweldig was bij Utrecht, maat iedereen was bang dat hij het nooit waar zou kunnen maken op een hoger niveau met meer druk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juni 2009 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:25 schreef tz90 het volgende:
Zo werkt scouting toch. Je neemt risico, want anders gaat de concurrent ermee vandoor. Hopen dat je gelijk heb. Dus kuyt toch gescout dor BvM? Je zal wel gelijk hebben hoor . Mijn geschiedenis loopt de 2 de wereld oorlog ;)
Hofs is duidelijk gescout dan?
Door trainers en niet door scouts,dus wat moet je met scouts is de vraag??
tz90
 tz90 - maandag 01 juni 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Door trainers en niet door scouts,dus wat moet je met scouts is de vraag??
Op jouw kosten laten reizen en ook nog uitbetalen?
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 juni 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als er genoeg geld is heb je zeker scouts nodig maar om ze nu de wereld rond te laten reizen zonder dat we 1 euro hebben lijkt mij onzin Phixsie
Wat wil je dan doen?
Ze op non-actief stellen?
Contracten afkopen kost meer dan ze in dienst houden, ook al hebben we geen geld
Kunnen ze mooi spelers bekijken voor als er wel geld is
Ze hoeven nu toch niet snel beslissingen te nemen, hebben ze genoeg tijd om te zorgen dat er goede beslissingen klaar staan als ze gemaakt moeten worden
sevillana
 sevillana - maandag 01 juni 2009 - 21:31   quote  deeplink  
Heb het al eerder gemeld, Feyenoord moet misschien wel meer de grotere amateur verenigingen bezoeken. Dirk liep aanvankelijk ook gewoon lekker in Katwijk te ballen. Opdracht: op zoek naar de nieuwe "DIRK"!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juni 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:28 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Wat wil je dan doen?
Ze op non-actief stellen?
Contracten afkopen kost meer dan ze in dienst houden, ook al hebben we geen geld
Kunnen ze mooi spelers bekijken voor als er wel geld is
Ze hoeven nu toch niet snel beslissingen te nemen, hebben ze genoeg tijd om te zorgen dat er goede beslissingen klaar staan als ze gemaakt moeten worden
Dat klopt er is niemand waar tegen je kunt zeggen ga morgen de vakken bij Appie heijn maar bijvullen.Dus je komt er niet vanaf en moet er maar het beste van maken tot betere tijden;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 juni 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:28 schreef tz90 het volgende:

[..]

Op jouw kosten laten reizen en ook nog uitbetalen?
Een hele discusie aangaan om te eindigen met zo`n zinnetje geeft mij het idee dat je het niet meer weet:p
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 juni 2009 - 09:43   quote  deeplink  
Hebben wij scouts?
tz90
 tz90 - dinsdag 02 juni 2009 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:21 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Verdiend de huidige scouting dan geen kans met geld?
Ze hebben nu geen geld, 0,0 euro
Ze hebben nooit het vertrouwen van Bosz gehad
Bosz heeft elk advies van hun genegeerd
Denk je niet dat het wel zo eerlijk zou zijn dat ze een kans krijgen als er wel geld is?

En kom nou niet aan met De Cler, Hofland, makaay enzo
Dat waren spelers die moesten komen van Bert en Bosz
De scouts zelf hadden daar niks mee te maken
Wat jij zegt over Peter bosz en dat ze geen kans hebben gehad is like totally made up. Dat weet jij ook en zelfs Peter Bosz. mensen hebben hun kans gehad. Nee zeg, moet ik het zielig vinden dat ze nu geen kans krijgen omdat er geen geld is( tot nu dan)? Je gaat toch mensen die de laatste jaren niks hebben gepresteerd je kleine beetje geld geven.
Alsof je het aan een zwerver geeft. Je weet dat ie er toch bier van gaat kopen. Levert niks op.Er moet een nieuw netwerk komen die duidelijk meer moet gaan opleveren. En trouwens contracten afkopen van scouts kost geen tonnen aan euries hoor. Zelfs al zou het wat kosten. Als investeerders zorgen voor transfergeld( M. Been bedankt) zou een afkoopsom van een paar tienduizend euro geen probleem moeten zijn.
tz90
 tz90 - dinsdag 02 juni 2009 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat klopt er is niemand waar tegen je kunt zeggen ga morgen de vakken bij Appie heijn maar bijvullen.Dus je komt er niet vanaf en moet er maar het beste van maken tot betere tijden;)
Ja met die insteek faalt de club al jaren, door met de verkeerde mensen aan te blijven modderen. Er komen geen betere tijden als er geen verandering komt.
Els
 Els - dinsdag 02 juni 2009 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2009 - 19:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het valt mij op dat hogeropgeleide onder ons het een vreemde topic vinden.Ik daar in tegen vind het gelukkig simpel.
Dani komt mee met Been.
Die poolse Brasiliaan komt met beenhakker mee.
Cissè biedt zichzelf aan en omdat iedereen die wilt hebben en hij uit de nationalen competitie komt hoeft hij niet gescout te worden.
De talenten Darley Mantega en Erasmus zijn wel gescout maar omdat ze buiten de europese unie komen krijgen ze 350.000(verplicht)per jaar.

Daarbij lees ik 2 namen die zogenaamd gescout zijn??Kuijt en Saloman Kalou betreft Kuijt is niet gescout want iedereen wist dat het een topper was bij Utrecht.Salomon Kalou is aangeboden door zijn broer Bonaventura Kalou die zei als jullie mij goed vinden ?nou dan moeten jullie mijn broertje eens zien hij is 2x beter als ik.

Mijn conclusie is dat het scoutingapparaat al jaren overbodig is.
Volgens mij heb ik nergens beweerd dat ik het over Salomon had

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2009 door Els --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Graag je mening over de scouts van FEYENOORD.









0.0078580