|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
Dit heb ik op www.maroczone.nl gevonden
De jeugd van Raja Casablanca is uitgenodigd om deel te nemen aan de Pouss Cup 2009 in Frankrijk. Het toernooi vindt plaats op 6 en 7 juni in Parijs.
Poule A: Lazio Roma Lille OSC Vitoria Guimares Excelsior Moeskroen Marck en Calais
Poule B: Borussia Monchengladbach FC Metz Gafo Bouira KV Oostende Roubaix HSC
Poule C: Feyenoord Rotterdam Valenciennes Raja Casablanca RSCA Anderlecht Longuenesse
Poule D: FC Barcelona FC Nantes Sosnowiec K.A.A Gent Maubeuge US
Het programma van de jeugd van Raja Casablanca:
Zaterdag 6 juni: 10:45: Raja Casablanca- RSC Anderlecht 11:45 Valenciennes FC- Raja Casablanca 12:45 Feyenoord Rotterdam- Raja Casablanca 13:45 JS Longuenesse- Raja Casablanca |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Gaat dit dan om onze jeugd of om het eerste elftal? |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Het lijkt de jeugd, anders lijkt het me een beetje vreemd toernooi om een jeugdelftal uit te nodigen tussen de eerste elftallen... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 01 juni 2009 - 23:27 schreef Thomas het volgende:Het lijkt de jeugd, anders lijkt het me een beetje vreemd toernooi om een jeugdelftal uit te nodigen tussen de eerste elftallen... Ja, want dat gebeurd natuurlijk nergens...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
leuke strijdveld. raja casablanca wordt de grootste concurrent van feyenoord |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vind maar een mager toernooi!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
goed voor onze jonkies tog?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nogmaals erg mager! goed als ze tegen grote clubs spelen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
heel matig op barca na......... |
|
|
|
|
Obiku
|
|
|
Feyenoord is afgelopen weekend bij dit toernooi 2e geworden. Ze verloren de finale onverdiend met 1-0 van fc Metz. Tijdens het toernooi won Feyenoord o.a van Barcelona met 1-0 (waarin barcelona geheel werd weggespeeld), Lille met 2-1, FC Nantes met 2-1. Iedereen was vol lof over het spel van de jonge Feyenoorders (10 jaar). Feyenoord heeft de toekomst |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2009 - 20:38 schreef Obiku het volgende:Feyenoord is afgelopen weekend bij dit toernooi 2e geworden. Ze verloren de finale onverdiend met 1-0 van fc Metz. Tijdens het toernooi won Feyenoord o.a van Barcelona met 1-0 (waarin barcelona geheel werd weggespeeld), Lille met 2-1, FC Nantes met 2-1. Iedereen was vol lof over het spel van de jonge Feyenoorders (10 jaar). Feyenoord heeft de toekomst E spelertjes dus grappig want het moet een groot toernooi zijn geweest.Barcalona wegspelen zullen er veel niet meer doen denk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2009 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] E spelertjes dus grappig want het moet een groot toernooi zijn geweest.Barcelona wegspelen zullen er veel niet meer doen denk. de jeugd dient zich (op termijn) dus aan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ik mag het geloven.... De toekomst ziet er wat dat betreft goed uit Sevi |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2009 - 22:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ik mag het geloven.... De toekomst ziet er wat dat betreft goed uit Sevi en hoop doet leven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|