BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eindelijk weer lucht,na komt van nieuwe inversteerders

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 02 juni 2009 - 09:21   quote  deeplink  
wie is het hier ook mee eens...naja het is niet echt een stelling dus ik zal wel weer opmerkingen naar mn hoofd krijgen waar deze topic over gaat..maar toen ik het allemaal las,net nadat ik mn ogen geopend had,dat (super)mario been het gelukt is om inversteerders over de brug te halen,kreeg ik weer lucht leek het..eindelijk weer een licht puntje,en de namen die al genoemend zijn om te halen zie ik alleen maar als versterkingen..gurierro ofsoiets..cisse bijv etc etc..laat maar komen..
turok
 turok - dinsdag 02 juni 2009 - 09:32   quote  deeplink  
Maar om hoeveel gaat het
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 juni 2009 - 22:36   quote  deeplink  
En is het al wel officieel dan?
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 04 juni 2009 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 22:36 schreef Boudewijn het volgende:
En is het al wel officieel dan?
Nee
Been beweerd in de VI toezeggingen te hebben
Gudde ontkent het

Geloof Mario eerder dan Gudde
Maar echt officieel is het dus nog niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2009 door Phyxsius --
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 05 juni 2009 - 09:10   quote  deeplink  
BEEN ZIJ HET OOK OP TV.
en daar zat gudde bij.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 06 juni 2009 - 12:38   quote  deeplink  
Officieel zijn er wel toezeggingen alleen (citaat Gudde: het is nog niet in kannen en kruiken) is nog niet bekend hoeveel en waarvoor.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 06 juni 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 23:21 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Nee
Been beweerd in de VI toezeggingen te hebben
Gudde ontkent het

Geloof Mario eerder dan Gudde
Maar echt officieel is het dus nog niet
Gudde is een man die in het verleden een belangrijke publieke functie heeft bekleed. die gaat daar echt niet over liegen. Die houdt zich bij feiten, Mario kan door zn enthousiastme echt wel op de zaken vooruit gelopen zijn. Hij is als supporter ook erg betrokken.
Dus als Gudde zegt dat er nog niets officieel is, dan kan je dat gewoon aannemen
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 06 juni 2009 - 18:07   quote  deeplink  
Iets aannemen van Gudde, kerel van welke planeet kom jij. Snap je het uberhaupt wel??
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 06 juni 2009 - 20:37   quote  deeplink  
als je logisch nadenkt dan kom je tot de conclusie dat hij daar niet over gaat liegen
hij kan wel wat goed nieusw gebruiken om naar buiten te brengen aangezien zn positie ter discussie staat. Dus al had dat waar geweest had hij dat zeker beaamt
volgens mij is dat helder..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 juni 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 20:37 schreef scarface1979 het volgende:
als je logisch nadenkt dan kom je tot de conclusie dat hij daar niet over gaat liegen
hij kan wel wat goed nieusw gebruiken om naar buiten te brengen aangezien zn positie ter discussie staat. Dus al had dat waar geweest had hij dat zeker beaamt
volgens mij is dat helder..
Een goed algemeendirecteur verteld zijn trainer voor een interview dat hij nog niks naar buiten mag brengen voordat alles rond is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2009 door Leon FR1908 --
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 06 juni 2009 - 21:47   quote  deeplink  
het zegt zeker wat over de samenwerking binnen de top, maar ik vind dat best vanzelfsprekend dat er niets naar buiten gebracht wordt indien het rond is.
Maar dit typeerd de huidige situatie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 juni 2009 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 21:47 schreef scarface1979 het volgende:
het zegt zeker wat over de samenwerking binnen de top, maar ik vind dat best vanzelfsprekend dat er niets naar buiten gebracht wordt indien het rond is.
Maar dit typeerd de huidige situatie
Zo is het maar net,een beginnende trainer moet zeker voorgelicht worden zeker in dit soort situaties .Die van een zinkend schip.......................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eindelijk weer lucht,na komt van nieuwe inversteerders









0.0071401