|
|
dennis
|
|
|
wat zal de nieuwe club van Henk Timmer worden?
Ado? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
denk een eventuele promovendus!!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zou maar zo kunnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat het een watepoloteam wordt maar welke? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
excelsior heb nog een keeper nodig........... |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
Hij gaat line dansen met pieter post ha ha ha. |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Ik denk dat hij nog met een aardige club komt! |
|
|
|
|
Ron
|
|
|
timmer die gaat naar hamer whahahahaha uhum niet leuk ben blij dat tie opgetyft is waardeloze drol komt uit wanneer die moet blijven staan blijft staan wanneer die moet uitkomen!!kneus eerste klas!!maakt teveel de foute keuzes en dan schnapt hij niet wrom die gedumpt word??timmer je bent gedumpt omdat je een slechte prostituee bent!@!!hehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2009 door Ron -- |
|
|
|
|
fr2
|
|
|
|
|
|
Peer
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
jjh
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: misschien reserve bij Heerenveen, lekker dicht bij de schaatsbaan, is ook handig voor Marianne |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Ik dnk dat hij naar Heerenveen of RKC/CAMBUUR gaat maar het kan ook zo maar Sparta of Nac worden. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Die gaat gewoon naar een middenmoter in Duitsland Daar kijken ze enkel naar zijn status als international En dat is hij
En ik denk dat Duitsland wel geschikt is voor hem Daar komt het zelden voor dat een speler alleen door mag op de keeper Daar is hij verschrikkelijk slecht in Maar met zijn reflexen is hij wel een redelijke lijnkeeper En zulke keepers doen het goed in de Bundesliga |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Krijgt ie een doodschop :D |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2009 - 21:32 schreef Phyxsius het volgende:Die gaat gewoon naar een middenmoter in Duitsland Daar kijken ze enkel naar zijn status als international En dat is hij En ik denk dat Duitsland wel geschikt is voor hem Daar komt het zelden voor dat een speler alleen door mag op de keeper Daar is hij verschrikkelijk slecht in Maar met zijn reflexen is hij wel een redelijke lijnkeeper En zulke keepers doen het goed in de Bundesliga zou die naar Louis gaan dan? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Haha Nee man Dat is veeeel te hoog gegerepen voor Henkie
Ik dacht meer aan Hannover of iets in die richting |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
1.Fckoln amateurs misschien iets? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Lourdes lijkt me een beter idee. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou ook zo maar kunnen, daar de bank warm houden! |
|
|
|
|
romeo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
wow... heb je daar lang over na moeten denken? Heb je nu geen hoofdpijn? Mama even een lekker kopje warme melk voor je maken? |
|
|
|